کیک سمولینا و کشک لیمو با شربت رزماری و لیمو

دستور تهیه کیک کشک سمولینا و لیمو با رزماری و شربت لیمو. خیلی آسان است، می توانید آن را در کمتر از 2 ساعت بخورید!

Semolina and Lemon Curd Cake with Rosemary and Lemon Syrup

زمان تخمینی مطالعه: 7 دقیقه

من کیک های سمولینا را دوست دارم به دلیل بافت دانه دار و سبک ترشان. این کیک سمولینا و کشک لیمو یک دستور کیک بسیار ساده است، بدون مایه کیک، ما بعد از پخت مقداری شربت معطر لیمو و رزماری روی کیک می‌ریزیم که طعم و شیرینی اضافی مورد نیاز شما را به آن اضافه می‌کند. می‌توانید ۲ ساعت از زمانی که مواد اولیه را آماده می‌کنید بنشینید و این کیک را بخورید! به نظر شما خوب است؟

آرد با ترکیبی از بلغور ریز و بادام جایگزین می‌شود که چربی و شکر را بسیار بهتر از آرد می‌گیرد و در نتیجه احساس چربی کمتر و سبک‌تری دارد و همچنین طعم شیرین کمتری دارد. /p>

Semolina Cake with Rose Water and Pistachios
کیک سمولینا با گلاب و پسته

می‌خواستم دیگری درست کنم کیک سمولینااز آخرین (بالا) چند ماه پیش. این موفقیت بزرگی بود و توسط چند سایت مورد توجه قرار گرفت، HuffPo و The Guardian، به نام 2 مورد از بزرگ‌ترین‌ها. بنابراین، چرا با کمال قاطی کردن، درست است؟ بنابراین من از همان دستور العمل پیروی کردم، تا آنجا که به خود پایه مربوط می شود، یعنی بلغور، بادام، کره و شکر.

اما، در حالی که دیگری عمدتاً با طعم گل رز بود، من می‌خواستم کاری با کشک لیمو انجام دهم، زیرا یک ماده پخت مورد علاقه است. من از آن در کیک ها و همچنین کیک های کوچک مانند این موارد استفاده کرده ام:

Lemon Curd and Yoghurt Cupcakes
کشک لیمو و کاپ کیک ماست

اما، من چیزی بیشتر از عطر و طعم لیمو می‌خواستم، و روزی که داشتم دستور غذا را سرهم می‌کردم، گوشت بره درست می‌کردم. و می دانید که بره چه گیاهی را دوست دارد، نه؟ آره رزماری! چرا که نه، فکر کردم، عطر کاج آن به زیبایی با لیمو می آید، اگر زیاد از آن استفاده نکنم، یعنی!

از دست ندهید
کیک تولد زنجبیل نیمه برهنه با مایه کشک لیمو

من با این فکر کردم که کیک را با ماسکارپونه و کشک لیمو پر کنم، اما این بدان معناست که کیک باید در یخچال نگهداری شود تا ماسکارپونه حفظ شود. بنابراین، اگر پرکننده نیست، بهترین راه برای اطمینان از رطوبت و طعم اضافی، خیس کردن است! و اینگونه بود که رزماری وارد بازی شد – شربتی با عطر لیمو و رزماری. رزماری بسیار ظریف است، فقط در پس زمینه، با خوشحالی از طعم لیمو حمایت می کند. بسیار عالی – من در روز اول 2 برش داشتم، یکی در حین تنظیم عکس!

کیک زیبا است که گرم خورده می شود، و در دمای اتاق به همان اندازه خوشمزه است. به مدت 3 روز با خوشحالی نگهداری می شود، در یک ظرف دربسته نگهداری می شود.

Semolina and Lemon Curd Cake with Rosemary and Lemon Syrup
کیک بلغور و کشک لیمو با گلاب شربت رای و لیمو

چگونه خمیر کیک را هنگام اضافه کردن تخم‌مرغ از حالت خمیری درآوریم؟

این سوالی است که در کلاس‌های تزئین کیک و همچنین صفحات اینجا در LinsFood از من بسیار پرسیده می‌شود. راه حل بسیار ساده است: یک قاشق غذاخوری آرد (یا در مورد کیک امروزی، بلغور و بادام) را با هر بار اضافه کردن تخم مرغ اضافه کنید و هم بزنید، هم بزنید، هم بزنید، تا زمانی که از مخلوط شدن کامل تخم مرغ خوشحال شوید. 30 -60 ثانیه بسته به سرعت میکسر شما انجام می شود.

وقتی از میکسر رومیزی خود استفاده می‌کنم، که این تیتانیوم سرآشپز کنوود است، این کار را فقط برای 30 ثانیه انجام می‌دهم زیرا فوق‌العاده سریع است. اما شست و شوی همزن های دستی و یک کاسه معمولی آسان تر است، بنابراین من فقط زمانی از کنوود بزرگ استفاده می کنم که در حال درست کردن کیک های بزرگتر یا چند عدد در یک زمان هستم.

از دست ندهید
آیا از این آداب و رسوم غذایی جالب در سراسر جهان می دانستید؟

اگر خمیر کیک شما منسجم شود، مهم نیست. بافت فقط کمی متفاوت خواهد بود اما طعم آن کاملاً لذیذ خواهد بود. فقط در صورتی متوجه تفاوت بافت خواهید شد که به دنبال آن باشید!

چگونه بفهمیم کیک شما آماده است؟

یک تستر کیک (سیخ بلند، نازک، فلزی) یا یک سیخ چوبی را در ضخیم ترین قسمت کیک قرار دهید. اگر تمیز بیرون بیاید، تمام است. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید کناره های کیک شماست. اگر کناره ها از قالب دور می شوند، معمولاً کیک باید درست شود. گاهی اوقات، اگر یک کیک مایع زیادی داشته باشد (مانند کیک های بدون تخم مرغ ما)، این همیشه بهترین آزمایش نیست، فقط آزمایش سیخ انجام می شود.

Semolina and Lemon Curd Cake with Rosemary and Lemon Syrup
کیک سمولینا و کشک لیمو با شربت رزماری و لیمو

کشک لیمو در کیک ما

در صورت رفتن به مسیر خرید از بهترین کیفیتی که می توانید پیدا کنید استفاده کنید. اگر دوست دارید خودتان درست کنید، این دستور غذای ما است. اتفاقاً، من در حال حاضر دستور تهیه کشک لیمو بدون تخم مرغ را برای تبدیل کیک سمولینا به کیک بدون تخم مرغ برای دخترانم و همچنین به درخواست خوانندگان از زمان انتشار کیک، به خوبی تنظیم می کنم.

سمولینا خوب برای پخت

یکی از دوستانم در فرانسه دیگری را کیک گل رز درست کرد، اما متاسفانه، خوب معلوم نشد ما متوجه شدیم که بلغور او مانند مخلوط بادام آسیاب شده او، از نوع مرطوب است.

پس مراقب باشید، بلغور ریز و خشک می خواهید که در بعضی جاها به آن آرد سمولینا نیز می گویند. بادام آسیاب شده هم همینطور. سمولینا شما باید به این شکل باشد:

Fine Semolina

فکرهایی که ما برای گپ زدن با این دستور غذا نیاز داریم همین است. بیایید به نحوه پخت آن برویم، درست است؟ ایده آل برای عید پاک، روز مادر، یا واقعا، هر روز!

از دست ندهید
کیک تمشک، رز و شکلات سفید

بیایید پیش بندمان را بپوشیم!

و اگر به دستور العمل های کیک بیشتری علاقه دارید، کافی است به صفحه کیک و کیک های کوچک برای زیبایی هایی مانند:

بروید

اگر دستور پخت را دوست دارید، نروید فراموش کنید که برای من نظر بگذارید و همه چیز مهم، رتبه 5 ستاره! سپاسگزارم >@azlinbloor، و آن را #linsfood

Lin xx

هشتگ کنید

  • فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد/160 درجه سانتیگراد فن/350 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • شما به یک قالب کیک گرد 20 سانتی متری (8″) نیاز دارید. آن را چرب کنید و در صورت لزوم بپوشانید. مال من به آستر نیازی ندارد، فقط چرب می شود. کنار بگذارید.

  • بلغور، بادام آسیاب شده و بیکینگ پودر را در یک کاسه بزرگ بریزید، مخلوط کنید و کنار بگذارید.

  • کره و شکر را به مدت 1 دقیقه کامل بپزید تا کرم رنگ و سبک شود. اگر همزن شما مقدار زیادی دارد. s سرعت و شما از بالاترین سرعت استفاده می کنید، می توانید آن را تا 30 ثانیه کاهش دهید.

  • تخم مرغ ها را یکی یکی به همراه یک قاشق غذاخوری مخلوط بلغور با هر تخم مرغ اضافه کنید. بین هر افزودن به مدت 30 ثانیه با سرعت بالا ضرب کنید. اضافه کردن آرد به همراه تخم مرغ، یا در این مثال، بلغور و بادام، از منسجم شدن تخم مرغ ها جلوگیری می کند. من این کار را برای همه کیک هایم انجام می دهم. اگر خمیر شما منسجم شود، مهم نیست، کیک شما همچنان خوب است، اگر فقط از نظر بافت کمی متفاوت باشد.

  • کشک لیمو و سپس مخلوط بلغور و بادام را داخل آن بریزید. تا کنید یا روی پایین‌ترین تنظیم بزنید.

  • خمیر کیک خود را در قالب آماده شده بریزید و به مدت 1 ساعت در فر قرار دهید. اگر فر شما داغ است، آن را روی علامت 55 دقیقه بررسی کنید.

  • از فر خارج کرده و نصف شربت را روی آن بریزید. قبل از بیرون آوردن از قالب و سرو، بگذارید کمی خنک شود. افرادی که دندان شیرین دارند، می توانند شربت بیشتری را به تک تک برش ها اضافه کنند.

شربت رزماری

  • از یک پوست کن سبزیجات استفاده کنید و نوارهای بلند لیمو را جدا کنید. سپس این نوارها را به صورت نازک برش دهید.

  • آن را از روی حرارت بردارید و آبلیمو و شاخه های رزماری را اضافه کنید. بگذارید 5 دقیقه خنک شود، سپس صاف کنید و در صورت استفاده لیمونچلو را هم بزنید. شربت را تا زمان نیاز کنار بگذارید. می توانید برای تزئین به پوست لیمو و رزماری آویزان کنید.
از دست ندهید
8 روش خلاقانه برای جشن گرفتن جشنواره های مذهبی در حین فاصله گذاری اجتماعی

محتوای کالری را می توان با تنظیم مقدار شربت مصرفی کاهش داد.

کالری: 423kcal | کربوهیدرات ها: 49g | پروتئین: 6g | چربی: 23g | چربی اشباع شده: 11g | چربی اشباع نشده چندگانه: 1g | چربی تک غیراشباع: 5g | چربی ترانس: 1g | کلسترول: 84mg | سدیم: 180mg | پتاسیم: 89mg | فیبر: 2g | قند: 34g | ویتامین A: 560IU | ویتامین C: 1mg | کلسیم: 50mg | آهن: 1mg

دیدگاهتان را بنویسید