کیک تولد زنجبیل نیمه برهنه با مایه کشک لیمو

دستور العمل کیک تولد زنجبیل نیمه برهنه، با خامه خامه ای زنجبیل و لیمو.

Ginger Layer Birthday Cake
کیک زنجبیل نیمه برهنه

این کیک تولد زنجبیل نیمه برهنه با کیک زنجبیل و کشک لیمو کیک تولد یا دروازه مناسبی برای هر آجیل زنجبیلی است که به خود احترام می گذارد. از انواع انسانی، نه از نوع بیسکویت. رویه هویج اختیاری است!

زمان تخمینی مطالعه: 4 دقیقه

یک کیک تولد برای پدر شوهرم

پدر شوهرم چند روز پیش 80 ساله شد و این کیک تولد بود. خود کیک زنجبیل همان کیک است که من چند سال پیش بنا به درخواست برای او درست کردم، بسیار زنجبیلی، با میوه های فراوان و نسبتاً مرطوب. می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره آن اینجا بخوانید.

از آنجایی که این کیکی است که من برای این مجموعه استفاده خواهم کرد، به خود زحمت نمی‌دهم دستور پخت کیک را به شما بدهم. با این حال، دستور تهیه کیک زنجبیل و کشک لیمو و همچنین دستورالعمل های گام به گام در مورد این ظاهر نیمه برهنه برای کیک خود را خواهید داشت.

Ginger Birthday Cake with crystallised ginger pieces
4 من، با پسرعموها و پدربزرگ

کیک تولد زنجبیل نیمه برهنه

فقط برای اینکه ابتدا ایده ای به شما بدهم، برای درست کردن این کیک لایه ای تولد زنجبیل با کیک زنجبیل و کشک لیمو، به موارد زیر نیاز دارید:

  • 2 – 3 لایه کیک زنجبیل
  • 1 قسمت خامه باترکریم کشک زنجبیل و لیمو (که ما درست می کنیم)
  • شکلات زنجبیلی رقیق می شود
  • بیسکویت های شکلاتی زنجبیلی
  • کریستالیزه شده تکه های زنجبیل (مانند تصویر زیر)
Ginger Birthday Cake with crystallised ginger pieces
تزیینات کاملاً به شما بستگی دارد

کیک نیمه برهنه چیست؟

با نگاهی به تصویر کیک در اینجا، می‌توانید ببینید که در حالی که کیک با مایه خامه‌ای پوشانده شده است، هنوز هم می‌توانید کیک واقعی را زیر مایه کیک ببینید، بنابراین در حالی که روی کیک پوشانده شده است، اینطور نیست. کاملا پوشیده شده بنابراین، نیمه برهنه است. برخلاف برهنه، که در آن لایه‌های کیک با آیسینگ ساندویچ می‌شوند، اما کناره‌ها، یعنی قسمت بیرونی کیک، کاملاً خالی می‌مانند. بنابراین، برهنه.

از دست ندهید
کیک Fascinator – یک کیک تولد پیچیده
Sliced Semi Naked Ginger Birthday Cake
فقط یادم آمد با تلفن قدیمی خود عکس بگیرم!

چرا کیک نیمه برهنه یا برهنه درست کنیم؟ به این دلیل ساده که بسیاری از مردم طرفدار زیادی از آیسینگ نیستند. کمی مایه کیک باعث تقویت کیک می شود، اما بیشتر اوقات، زمانی که کیک کاملا تزئین شده تمام شود، مقدار زیادی مایه کیک دارد. از این رو روند نه چندان زیاد یخی که چند سال پیش آغاز شد، به وجود آمد.

و من همه طرفدار آن هستم. همچنین ظاهری نسبتاً روستایی به کیک می دهد، یا ممکن است به کیک اهمیت بدهد. بعد از اینکه روی یک لایه مایه کیک زدیم، تا جایی که می توانیم صاف کرده و می خریم. روزهایی که با زحمت ایجاد یک روکش فوق‌العاده صاف می‌کردیم، گذشته است:

به صفحه تزیین کیک 101 برای انواع مشاوره، پیوندها و دستور العمل ها. اگر در تزیین کیک تازه کار هستید، بهتر است نگاهی به ایسینگ و پر کردن کیک با خامه خامه ای، همانطور که در اینجا این کار را انجام خواهیم داد.

زمانی که سرد شد، می‌توانید کیک را همانطور که در اینجا می‌بینید تزئین کنید، یا هر سبک دیگری که ممکن است دیده باشید. گلها همیشه زیبا هستند. با نزدیک شدن به ماه های سردتر، مراقب تم های کریسمس/پاییز/زمستان باشید.

بیایید کیک تولد زنجبیل خود را درست کنیم، درست است؟ و همچنین ممکن است به این کیک های جشن دیگر علاقه داشته باشید:

اکنون، بیایید پیش بندمان را بپوشیم!

اگر دستور پخت را دوست داشتید، فراموش نکنید که برای من نظر بگذارید و این امتیاز 5 ستاره مهم است! سپاسگزارم >@azlinbloor، و آن را #linsfood

Lin xx

از دست ندهید
کیک عید پاک

هشتگ کنید

  • کاردک کیک افست

  • پایه کیک

  • خراش یخ

آیسینگ باترکرم کشک زنجبیل و لیمو

آسینگ

  • کره را در ظرفی بریزید و هم بزنید تا سبک و کرکی، حدود یک دقیقه.

  • شربت زنجبیل و کشک لیمو را اضافه کنید و با کمترین درجه حرارت بزنید تا مخلوط شوند.

  • تا زمانی که آماده استفاده از آن شوید، آن را با فیلم چسبناک بپوشانید.<.>

تزیین کیک

  • در پایان 30 دقیقه، رویه‌های هر دو کیک را صاف کنید، آنها می‌خواهند صاف باشند و تکه‌های خرد شده آن‌ها برداشته شود.

  • مکان یک کیک تراز روی پایه کیک و sp آیسینگ را همه جا بخوانید.

  • کیک دوم را روی مایه کیک قرار دهید.

  • اکنون بررسی کنید که کیک‌های شما کاملاً در یک راستا قرار گرفته باشند و هیچ قسمتی از آن بیرون نیاید. در صورت نیاز، همانطور که در بالا ذکر شد، با یک چاقوی دندانه دار برش دهید تا یک تراز کاملاً صاف داشته باشید.

  • باقی مانده مایه کیک را بردارید و در مایکروویو با قدرت 50 درصد به مدت 6 ثانیه گرم کنید. کاملاً هم بزنید (مایه کیک را کمی حرارت می دهیم تا راحت تر پخش شود).

  • اکنون، کفگیر خود را بردارید و مایه کیک را در اطراف کیک پخش کنید.

  • وقتی کناره ها تمام شد، قسمت بالایی را انجام دهید.

  • هنگامی که کار تمام شد، اسکراپر خود را در یک سطح نگه دارید کنار کیک را با دست غالب خود، و آن را در امتداد لبه کیک بکشید، همانطور که پایه کیک خود را می چرخانید، تا جایی که می توانید مایه کیک را از بین ببرید. بدون برداشتن هیچ کیکی! پایه کیک گردان مفید است اما ضروری نیست. می بینید که من از کیک خودم استفاده نمی کنم، فقط از یک کیک معمولی استفاده می کنم. مایه کیک را از روی سوهان پاک کنید و چند بار دیگر تکرار کنید تا زمانی که خوشحال شوید که دیگر نمی توانید مایه کیک را از بین ببرید.

  • اکنون روی کیک را با سوهان تراز کنید، اما نگران سطح صاف نباشید، اینطور نیست. مد طولانی تر!

  • سپس به دلخواه تزیین کنید. برخی از تکه های شکلات و بیسکویت ها را به طول های مختلف خرد کنید و همانطور که من انجام دادم داخل کیک قرار دهید. با چند تکه زنجبیل تمام کنید و در صورت تمایل مقداری شکلات تلخ را رنده کنید. من از یکی از بیسکویت های شکلاتی برای آن استفاده کردم!

زمان اینجا فقط برای مونتاژ کیک است. ما کیک زنجبیل و کیک را در نظر نمی گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید