راهنمای خرید بهترین تلویزیون های 2023

بهترین تلویزیون 2022 با در نظر گرفتن امکانات و قابلیت‌های موجود در آن در این لیست اورجینال کده قرار گرفته است که به ترتیب بهترین مدل در اول لیست قرار گرفته است و مدل‌های پایین رده‌تر در انتها توضیح داده شده‌اند. البته در نظر داشته باشید تمام نمایشگرهای موجود در این لیست از کیفیت و امکانات بسیار بالا و مطلوبی برخوردار هستند و بهترین‌های موجود در بازار ایران به حساب می‌آیند. اگر به دنبال یک تلویزیون مقرون به صرفه هستید یقینا مدل‌های شیائومی می‌تواند اقتصادی‌تر باشد و به خوبی مطابق نیاز شما عمل کند. در کل هر یک از این برندهای معتبر نقات خوت خاص خود را دارند و شما می‌توانید مطابق با نیاز روزمره خودتان تلویزیون دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

تلویزیون شیائومی مدل 65P1E

تلویزیون P1E سایز 65 اینچ یکی از تلویزیون های 2022 و سری P شیائومی به حساب می آید. این محصول که با مدل کامل L65M7-7AUKR نیز در بازار شناخته می شود، برای استفاده خانگی و معمولی و همچنین تماشای فیلم کاملا مناسب است. تلویزیون شیائومی P1E یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K شیائومی با صفحه نمایش LED در سال 2022 می باشد. تلویزیون شیائومی پی 1 ای دارای صفحه نمایش LED است اما شیائومی در رابطه با تکنولوژی نور پس زمینه و حتی نوع پنل آن اطلاعاتی را ارائه نداده است. البته طبق تحقیقاتی انجام شده انتظار داریم که تلویزیون مذکور دارای پنل IPS و نور پس زمینه Edge LED باشد. تلویزیون LED شیائومی 65P1E مجهز به صفحه نمایشی با رفرش ریت 60 هرتز است و می تواند کیفیت تصویر 4K@60Hz را دراختیار شما قرار دهد. این مدل با بهره مندی از صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC)، توانایی نمایش حدود 1.07 میلیارد رنگ مختلف را دارد.

خرید تلویزیون 4k شیائومی مدل 65p1e

این تلویزیون قادر است حجم رنگ 78% از فضای رنگی DCI-P3 را نمایش دهد که برای تماشای برنامه های روزمره تلویزیون کفایت می کند. البته شما می توانید در آن فیلم و سریال نیز تماشا نمایید اما ممکن است برخی از رنگ ها آن طور که باید نشان داده نشوند. این محصول رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل و کیفیت تصویر 4K دارد. تلویزیون 4K شیائومی 65P1E برخلاف سایزهای کوچک تر خود سخت افزار قوی تری دارد. این مدل مجهز به پردازنده 4 هسته ای A55 و پردازشگر گرافیکی Mali G52 است که به کمک تکنولوژی 4K Upscaling توانایی ارتقا کیفیت تصویر محتوای در حال پخش را دارد تا هر محتوایی را در حد کیفیت تصویر 4K به بیننده نمایش دهد.

تلویزیون هوشمند شیائومی 65P1E قادر به نمایش محتوای HDR است و از فرمت های HLG، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. دقت کنید که سایز های کوچک تر این تلویزیون از فرمت دالبی ویژن پشتیبانی نمی کنند. با این وجود، این محصول جزو تلویزیون های ارزان قیمت بازار است و نباید در زمینه پخش محتوا های HDR زیاد روی آن حساب باز کنید. تلویزیون شیائومی  دارای 3 پورت HDMI 2.0 است و تنها 1 پورت آن از کانال برگشتی صدا (eARC) پشتیبانی می کند. این محصول می تواند حداکثر رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را به شما ارائه دهد که برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم (PS4 و Xbox One) مناسب می باشد. البته شما می توانید کنسول های بازی نسل نهم (PS5 و XSX) خود را نیز به این تلویزیون متصل نمایید اما نمی توانید از حداکثر ظرفیت و قدرت آن کنسول ها بهره مند شوید.

تلویزیون 65 اینچ شیائومی 65p1e

ویژگی های تلویزیون هوشمند شیائومی 65P1E

  • قابلیت نمایش حجم رنگ 78% از فضای رنگ DCI-P3
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • دارای بیش از 7000 برنامه اندرویدی با قابلیت دانلود از گوگل پلی
  • پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 1.5 گیگاهرتز
  • دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه
  • دارای وای فای دو بانده (Dual-Band WiFi) با پشتیبانی از فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • دارای چراغ نوتیفیکیشن ال ای دی (LED notification light) برای نمایش وضعیت میکروفون
  • پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT) برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند
  • دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا
  • قابلیت Smart Home Control Hub برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند از طریق تلویزیون
  • پشتیبانی از رابط کاربری PatchWall با قابلیت نصب روی تلویزیون (ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)
  • دارای ریموت کنترل هوشمند به همراه میکروفون داخلی (ریموت کنترل هوشمند ممکن است برای برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

قیمت تلویزیون شیائومی مدل 65p1e

قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ p1e

تلویزیون شیائومی 65P1E دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و در آن از 2 بلندگوی 10 واتی استفاده شده است که می تواند صدای استریو را به شما ارائه دهد. سیستم صوتی تلویزیون مذکور در مجموع توان خروجی 20 وات را در اختیار شما قرار می دهد که می توانیم آن را حداقل میزان صدا برای یک تلویزیون 65 اینچ در نظر بگیریم. پس در صورتی که صدای این تلویزیون شما را راضی نمی کند، پیشنهاد می کنیم تا همراه آن یک ساندبار یا سینما خانگی نیز تهیه نمایید.

تلویزیون شیائومی مدل 50Q2

تلویزیون شیائومی مدل 50Q2 از جمله تلویزیون های سری Q2 شیائومی است که در سال 2022 معرفی شد. این محصول ممکن است در بازار با عنوان تلویزیون Xiaomi TV Q2 یا MI TV Q2 شناخته شود. اما مدل دقیق و کامل این تلویزیون در واقع Xiaomi TV 50Q2 می باشد. تلویزیون Q2 اولین تلویزیون شیائومی با رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) است.

از دست ندهید
بالا 7 در یخچال سامسونگ

به طور کلی می توان گفت تلویزیون فوق برای استفاده خانگی مناسب است و می تواند برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال نیز مورد استفاده قرار گیرد. تلویزیون 4K شیائومی کیو 2 به پردازنده مرکزی 64 بیتی و 4 هسته ای مدل Cortex-A55 مجهز است. همچنین این تلویزیون از پردازشگر تصویر Mali G52 برای پردازش و نمایش تصاویر استفاده می کند. هر دو پردازشگر مذکور در چیپست مدیاتک مدل MT9611 یا MTK 9611 قرار دارند و در کنار هم، به خوبی از پس پردازش درخواست های کاربر و پخش تصاویر بر می آیند.

قیمت تلویزیون 50 اینچ شیائومی 50Q2

این تلویزیون دارای تکنولوژی 4K Upscaling است و می تواند رزولوشن محتوایی که رزولوشن کمی دارند را ارتقاء داده و در حد کیفیت تصویر 4K نمایش دهد. این تلویزیون قابلیت نمایش محتوای HDR با فرمت های HLG، HDR10، HDR10+ و همچنین Dolby Vision را دارد. تلویزیون پیش روی شما دارای فناوری Dolby Vision IQ نیز می باشد. این فناوری با استفاده از سنسور نور تلویزیون و متا دیتای محتوای دالبی ویژن، می تواند کیفیت تصویر اینگونه محتوا را بهبود ببخشد.

تلویزیون شیائومی 50Q2 به صفحه نمایش کیو ال ای دی و نور پس زمینه Edge LED مجهز است. متاسفانه این تلویزیون فاقد فناوری Local Dimming می باشد و نمی تواند نور پس زمینه را بصورت موضعی تنظیم کند. اما خوشبختانه پنل این محصول از نوع VA است و نسبت به تلویزیون هایی که پنل IPS دارند، رنگ های مشکی را عمیق تر نمایش می دهد. از این رو تلویزیون پیش روی شما برای تماشای فیلم و سریال در محیط های تاریک نیز مناسب است. در این محصول از تکنولوژی Quantum Dot استفاده شده است که باعث می شود رنگ ها زنده تر نمایش داده شوند. عمق رنگ تلویزیون مذکور در واقع 8 بیت است، اما به کمک فناوری FRC می تواند از عمق رنگ 10 بیت نیز پشتیبانی کند.

خرید تلویزیون اسمارت شیائومی 50Q2

ویژگی های تلویزیون شیائومی 50 اینچ مدل 50Q2

  • دارای 2 بلندگوی فول رنج (Full Range) 15 واتی
  • دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
  • دارای 2 گیگابایت حافظه رم (RAM) از نوع DDR
  • پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا (Amazon Alexa)
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)
  • دارای چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • پشتیبانی از رابط کاربری PatchWall با قابلیت نصب روی تلویزیون
  • پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 1.5 گیگاهرتز
  • دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه
  • طراحی Three Sided Bezel-less و حاشیه های باریک 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون
  • پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT) برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند
  • دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا

خرید اینترنتی تلویزیون هوشمند شیائومی 50Q2

قیمت تلویزیون اسمارت شیائومی مدل 50Q2

تلویزیون شیائومی مدل 50Q2 به لطف تکنولوژی Wide Color Gamut می تواند حدود 1.07 میلیارد رنگ مختلف را به نمایش درآورد. تلویزیون پیش روی شما حداکثر رفرش ریت 60 هرتز دارد و در نهایت می تواند کیفیت تصویر 4K@60Hz را ارائه دهد. این تلویزیون در کل 3 پورت HDMI 2.0 دارد. البته برخی از فروشگاه ها اعلام می کنند که تلویزیون فوق دارای پورت HDMI نسخه 2.1 است، اما متاسفانه این ادعا صحیح نیست. یکی از پورت های HDMI این تلویزیون، از تکنولوژی ALLM و همچنین کانال برگشتی صدا (eARC) پشتیبانی می کند. فناوری ALLM باعث می شود تاخیر ورودی بطور خودکار کاهش یابد تا از انجام بازی لذت بیشتری ببرید.

تلویزیون شیائومی مدل 50A2

 تلویزیون شیائومی مدل 50A2 جزو تلویزیون های 2022 و سری A2 شیائومی محسوب می شود. تلویزیون شیائومی A2 را می توان یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K شیائومی با صفحه نمایش LED در سال 2022 عنوان کرد. این محصول با مدل کامل L50M7-EAEU نیز در بازار شناخته می شود. تلویزیون مذکور مشابه تلویزیون شیائومی F2 است و به جز تفاوت در طراحی و نوع سیستم عامل فرق چندانی با هم ندارند. این مدل برای تماشای برنامه های روزمره تلویزیونی و فیلم و سریال مناسب می باشد.

تلویزیون 4K شیائومی 50A2 دارای رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل است و توانایی پخش محتواهای 4K را دارد. شیائومی این محصول را به پردازنده چهار هسته ای A55 و پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 مجهز کرده است. این تلویزیون تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر دارد و می تواند رزولوشن و کیفیت تصویر هر محتوایی را در حد کیفیت تصویر 4K ارتقا ببخشد. و همچنین از فرمت های Dolby Vision، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و توانایی نمایش محتواهای HDR را دارد.

قیمت تلویزیون شیائومی مدل 50A2

تلویزیون اسمارت شیائومی 50A2 دارای سیستم عامل اندروید 10 است و از رابط کاربری PatchWall پشتیبانی می کند. تلویزیون پیش روی شما قابلیت نصب برنامه و بازی های اندرویدی را دارد. برای این منظور تنها کافی است تا به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) مراجعه کرده و برنامه و بازی های دلخواه خود را دانلود و نصب کنید. این مدل علاوه بر برخورداری از 2 گیگابایت حافظه رم دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی برای نصب برنامه و بازی است. البته به این نکته دقت کنید که همه فضای حافظه داخلی این تلویزیون در دسترس کاربر نیست و بخش زیادی از آن به برنامه های پیش فرض و فایل های سیستمی آن تعلق دارد.

از دست ندهید
مراقب یخچال فریزر Rip-off باشید

این تلویزیون دارای ریموت کنترل هوشمند و بلوتوثی است. این ریموت کنترل مجهز به میکروفون داخلی است و به کمک آن می توانید از امکاناتی همچون دستیار صوتی استفاده نمایید. این محصول از دستیار صوتی گوگل و اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند. شما می توانید به کمک قابلیت Smart Home و از طریق تلویزیون، لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل نمایید. این مدل امکان اتصال به موبایل های هوشمند اندرویدی (Android) را دارد و دارای تکنولوژی های کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) و میراکست (Miracast) می باشد. در نتیجه شما می توانید محتوا یا صفحه نمایش موبایل اندرویدی خود را در صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون منتقل و مشاهده کنید.

تلویزیون اسمارت شیائومی 50A2

ویژگی های تلویزیون 4K شیائومی 50A2

  • دارای قابلیت نصب برنامه
  • دارای ریموت کنترل هوشمند
  • دارای قابلیت اتصال به موبایل
  • دارای قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
  • دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت
  • مناسب کنسول بازی نسل هشتم
  • دارای گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
  • دارای سیستم عامل Android نسخه 10
  • دارای ابعاد با پایه 1111.2×708.9×279.9 میلیمتر
  • دارای دستیار صوتی، جستجوی صوتی و دستورات صوتی

تلویزیون 4K شیائومی 50A2

قیمت تلویزیون اسمارت شیائومی 50A2

تلویزیون شیائومی 50A2 مجهز به تکنولوژی وایفای دو بانده (2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز) است و امکان اتصال به مودم های وایرلس را نیز دارد. علاوه بر آن، این محصول دارای تکنولوژی بلوتوث 5 می باشد و می توانید دستگاه هایی نظیر هدفون بلوتوثی یا هدست بلوتوثی را به آن متصل کرده و صدای تلویزیون را از طریق آن بشنوید.

تلویزیون شیائومی مدل 86MAX

تلویزیون شیائومی MAX سایز 86 اینچ از جمله تلویزیون های 2022 شیائومی است. این تلویزیون ممکن است در بازار به تلویزیون شیائومی MI TV MAX یا L86M7 نیز معروف باشد. اما باید گفت مدل کامل و دقیق این محصول در واقع تلویزیون شیائومی L86M7-ESME می باشد و با نام تجاری Xiaomi TV MAX معرفی شده است. تلویزیون مذکور علاوه بر استفاده خانگی و روزمره جهت تماشای حرفه ای فیلم و سریال، برای گیمینگ نیز بسیار مناسب می باشد. محصول پیش روی شما جزو تلویزیون های 4K شیائومی است و رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد. تلویزیون 4K شیائومی 86MAX توانایی نمایش محتوای 4K با سرعت 120 هرتز (4K@120Hz) را دارد.

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل MAX 86

تلویزیون شیائومی Xiaomi TV MAX به چیپست شرکت مدیاتک (MediaTek) مدل MT9617 مجهز است که شامل پردازنده مرکزی 4 هسته ای Cortex-A73 و پردازشگر تصویر Mali G52 MC1 می باشد. تلویزیون پیش روی شما دارای رم 3 گیگابایت از نوع DDR است و حافظه داخلی 32 گیگابایت دارد. البته باید گفت تمام حافظه داخلی که ذکر شد در دسترس شما قرار ندارد و بخش زیادی از آن توسط سیستم عامل اشغال شده است. این تلویزیون به لطف پردازشگر تصویر قدرتمند و تکنولوژی 4K Upscaling، قادر است محتوایی که رزولوشن تصویر پایینی دارند را در حد کیفیت تصویر 4K به نمایش درآورد. شیائومی این تلویزیون را به تکنولوژی MEMC مجهز کرده است که شامل فناوری های Motion Estimation و Motion Compensation می باشد. تکنولوژی مذکور باعث می شود تلویزیون فوق بتواند صحنه های سریع را کاملا صاف و روان نمایش دهد.

این تلویزیون به تکنولوژی HDR مجهز است و توانایی نمایش محتوای HDR با فرمت های HLG، HDR10+ و حتی Dolby Vision را دارد. البته این محصول دارای فناوری Dolby Vision IQ نیز می باشد و می تواند به کمک متا دیتای Dolby Vision و سنسور نوری که تلویزیون دارد، کیفیت تصویر محتوای HDR را بهبود ببخشد. تلویزیون Xiaomi TV MAX سایز 86 اینچ، دارای صفحه نمایش ال ای دی می باشد اما متاسفانه شیائومی اطلاعاتی درباره نوع پنل این محصول ارائه نکرده است. البته با توجه به بررسی های انجام شده، تلویزیون پیش روی شما به پنل IPS مجهز می باشد و زاویه دید بسیار خوبی دارد. اما باید گفت پنل مذکور باعث شده تا این تلویزیون نتواند رنگ مشکی عمیق تولید کند. به این ترتیب تلویزیون پیش روی شما برای استفاده در محیط های تاریک پیشنهاد نمی شود اما در محیط روشن عملکرد خوبی دارد.

تلویزیون 4K شیائومی 86MAX

ویژگی های تلویزیون Xiaomi TV Max 86

  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل
  • دارای چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9617
  • پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای Cortex-A73
  • قابلیت نمایش حجم رنگ 90% از فضای رنگ DCI-P3
  • طراحی حاشیه های باریک از جنس فلز (Metallic Frame)
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • قابلیت HID برای اتصال موس و کیبورد از طریق USB به تلویزیون
  • قابلیت HID برای اتصال موس و کیبورد بی سیم از طریق بلوتوث به تلویزیون
  • دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه
  • دارای وای فای دو بانده (Dual-Band WiFi) با پشتیبانی از فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • طراحی Three Sided Bezel-less و حاشیه های باریک 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون
  • پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT) برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند
  • دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا
  • قابلیت Smart Home Control Hub برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند از طریق تلویزیون
  • دارای میکروفون داخلی با قابلیت Far-field Google Assistant برای استفاده از جستجو و دستورات صوتی تا فاصله 3 متری از تلویزیون

تلویزیون Xiaomi TV Max 86

قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Xiaomi TV MAX 86

تلویزیون شیائومی 86MAX دارای نور پس زمینه از نوع Full Array Direct LED است و نور صفحه نمایش توسط ال ای دی هایی که درست پشت پنل قرار دارند تامین می شود. تلویزیون پیش روی شما به تکنولوژی Local Dimming از نوع Full Array Local Dimming مجهز است. تکنولوژی مذکور باعث می شود تا این تلویزیون بتواند میزان روشنایی بخش های مختلف نور پس زمینه را بصورت مجزا کنترل کند و کنتراست بهتری ارائه دهد.

از دست ندهید
واقعیت این است که تو نیستی فرد فرد درگیر درباره Lg تلویزیون

تلویزیون شیائومی مدل 55A2

تلویزیون شیائومی مدل 55A2 یکی از تلویزیون های 2022 شیائومی می باشد. این محصول که جزو تلویزیون های سری A2 شیائومی محسوب می شود با مدل کامل L55M7-EAEU نیز در بازار شناخته می شود. تلویزیون A2 یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K شیائومی با صفحه نمایش ال ای دی در سال 2022 است. این تلویزیون علاوه بر تفاوت در طراحی و سیستم عامل فرق چندانی با تلویزیون شیائومی F2 ندارد و مشابه هم هستند. این مدل برای استفاده روزمره و تماشای فیلم گزینه کاملا مناسبی است.

تلویزیون ال ای دی شیائومی 55A2 مجهز به صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) می باشد و توانایی نمایش حدود 1.07 میلیارد رنگ مختلف را دارد. این مدل دارای تکنولوژی Wide Color Gamut است و امکان نمایش حجم رنگ 90% از فضای رنگی DCI-P3 را نیز دارد. بنابراین تلویزیون مذکور می تواند رنگ ها را در حد خود با کیفیت خوب و قابل قبولی نمایش دهد اما توانایی رقابت با تلویزیون های بالا رده بازار را ندارد. تلویزیون پیش روی شما رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل و کیفیت تصویر 4K دارد.

قیمت تلویزیون شیائومی 55A2

تلویزیون 4K شیائومی 55A2 مجهز به پردازنده 4 هسته ای A55 و پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 است که به کمک تکنولوژی 4K Upscaling توانایی ارتقا کیفیت تصویر محتوای در حال پخش را دارد تا همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K تماشا نمایید. شیائومی در این تلویزیون از تکنولوژی MEMC استفاده کرده است تا صحنه های سریع مثل مسابقات ورزشی را به صورت روان به کاربر نمایش دهد. به لطف پشتیبانی از فرمت های HDR10، HLG و Dolby Vision می توانید محتواهای HDR را نیز در تلویزیون مذکور تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

تلویزیون هوشمند شیائومی 55A2 مجهز به سیستم عامل Android 10 می باشد و از رابط کاربری PatchWall پشتیبانی می کند. تلویزیون مذکور دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و قابلیت نصب برنامه و بازی های اندرویدی را دارد. توجه کنید که همه این 16 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس شما نیست و بخش زیادی از آن به فایل های سیستمی و برنامه های پیش فرض تلویزیون اختصاص دارد. در صورتی که قصد نصب برنامه و بازی در این محصول را دارید تنها کافی است تا از طریق تلویزیون به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) مراجعه کرده و برنامه یا بازی های دلخواه خود را دانلود و نصب نمایید.

خرید اینترنتی تلویزیون شیائومی 55A2

ویژگی های تلویزیون هوشمند شیائومی 55A2

  • دارای 2 بلندگوی 12 واتی
  • دارای 2 گیگابایت حافظه رم (RAM)
  • دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
  • دارای ریموت کنترل هوشمند به همراه میکروفون داخلی
  • دارای بیش از 5000 برنامه اندرویدی با قابلیت دانلود از گوگل پلی
  • دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz
  • دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه
  • دارای وای فای دو بانده (Dual-Band WiFi) با پشتیبانی از فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • دارای چراغ نوتیفیکیشن ال ای دی (LED notification light) برای نمایش وضعیت میکروفون
  • دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا

خرید تلویزیون شیائومی 55A2

قیمت تلویزیون 55 اینچ شیائومی 55A2

تلویزیون شیائومی 55A2 از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) پشتیبانی می کند. برای استفاده از امکانات صوتی و دستیار صوتی به ریموت کنترل تلویزیون نیاز خواهید داشت. این مدل دارای ریموت کنترل هوشمند بلوتوثی با برخورداری از میکروفون داخلی است. همچنین این تلویزیون از اینترنت اشیا یا IoT پشتیبانی می کند و شما از طریق تلویزیون می توانید لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل نمایید.

تلویزیون شیائومی مدل 43P1

تلویزیون شیائومی مدل 43P1 جزو تلویزیون های 2021 و سری P شیائومی محسوب می شود. تلویزیون مذکور با امکانات و ویژگی هایی که دارد برای استفاده روزمره و تماشای فیلم مناسب خواهد بود. تلویزیون Mi TV P1 در واقع ارزان ترین تلویزیون 4K شیائومی در سال 2021 می باشد. این محصول مدل مشابهی در سال گذشته ندارد اما می توان آن را هم رده و مدل جدید تر تلویزیون شیائومی M5-5ASP عنوان کرد.

تلویزیون شیائومی مدل 43P1 دارای صفحه نمایش LED می باشد و متاسفانه شیائومی در رابطه با تکنولوژی نور پس زمینه و نوع پنل آن اطلاعاتی منتشر نکرده است. با توجه به بررسی های انجام شده این مدل دارای تکنولوژی نورپس زمینه Edge LED می باشد. همچنین طبق بررسی هایی که ما انجام داده ایم تلویزیون مذکور برخلاف سایز های بزرگ تر خود پنل IPS دارد. پنل های IPS در مقایسه با پنل های VA به صورت ذاتی زاویه دید بهتری دارند اما در محیط های تاریک نمی توانند رنگ مشکی را به صورت عمیق نمایش دهند. تلویزیون Mi TV P1 43 یا L43M6-6AEU مجهز به صفحه نمایشی با رفرش ریت 60 هرتز بوده و از کیفیت و رزولوشن تصویر 4K@60Hz پشتیبانی می کند

خرید اینترنتی تلویزیون شیائومی مدل 43p1

شیائومی در تلویزیون مذکور از صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیتی (8 بیت + FRC) استفاده کرده است که توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ مختلف را دارد در نتیجه شما شاهد رنگ های واقعی در آن خواهید بود. تلویزیون LED شیائومی 43P1 بر خلاف سایزهای بزرگ تر خود تکنولوژی Wide Color Gamut ندارد. بر اساس آزمایش های انجام شده توسط شیائومی، این محصول می تواند حجم رنگ 78% در فضای رنگی DCI-P3، حجم رنگ 72% در فضای رنگی NTSC و حجم رنگ 95% در فضای رنگی BT 709 را نمایش دهد. تلویزیون شیائومی 43P1 رزولوشن 3840×2160 پیکسل و کیفیت تصویر فورکی دارد. این تلویزیون حالت های تصویر مختلفی از قبیل Standard، Vivid، Sport و … دارد و شما می توانید به دلخواه خود حالت تصویر مناسب را انتخاب کنید.

از دست ندهید
9 راه‌هایی که می‌توانید از یخچال سامسونگ برای غیرقابل مقاومت شدن برای مشتریان استفاده کنید.

تلویزیون شیائومی Mi TV P1 مانند سایزهای بزرگ تر خود می تواند محتواهای HDR را نمایش دهد اما تنها از فرمت های HLG، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند و خبری از HDR10+ در آن نیست. شیائومی در این محصول از چیپست شرکت مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611 استفاده نموده است. این چیپست مجهز به پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 می باشد که به کمک تکنولوژی 4K Upscaling توانایی ارتقا کیفیت و رزولوشن محتوای در حال پخش را دارد تا همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی تماشا نمایید.

قیمت تلویزیون شیائومی 43p1

ویژگی های تلویزیون شیائومی 43 اینچ 43P1

  • دارای 2 بلندگوی 10 واتی
  • دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • دارای حافظه رام (ROM) از نوع eMMC
  • دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
  • تکنولوژی 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر
  • دارای 2 گیگابایت حافظه رم (RAM) از نوع DDR
  • دارای ریموت کنترل هوشمند به همراه میکروفون داخلی
  • دارای میکروفون داخلی و قابلیت Hands-free Voice Control
  • دارای برنامه Amazon Prime Video و برنامه Netflix و YouTube TV
  • دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz
  • تکنولوژی Miracast برای انتقال صفحه نمایش موبایل به تلویزیون
  • دارای بیش از 7000 برنامه اندرویدی با قابلیت دانلود از گوگل پلی
  • قابلیت HID برای اتصال موس و کیبورد از طریق USB به تلویزیون
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • تکنولوژی DLNA برای به اشتراک گذاری محتوا از موبایل به تلویزیون
  • دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه
  • طراحی Three Sided Bezel-less و حاشیه های باریک 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون
  • تکنولوژی Dolby Audio برای بهبود کیفیت صدا و ارائه تجربه صدای سینمایی
  • دارای دکمه مخصوص برای خاموش و روشن کردن میکروفون داخلی تلویزیون
  • قابلیت HID برای اتصال موس و کیبورد بی سیم از طریق بلوتوث به تلویزیون

جدیدترین مدل تلویزیون شیائومی 43p1

قیمت تلویزیون هوشمند شیائومی 43P1

تلویزیون شیائومی 43p1 دارای تکنولوژی ALLM است و تاخیر ورودی پایینی را هنگام بازی به شما ارائه می دهد. همچنین از تکنولوژی eARC پشتیبانی می کند و قادر است بازی ها را با کیفیت صدای بالا (مثلا DTS-HD) پخش نماید. این محصول برای اتصال به کنسول های بازی نسل نهم (PS5 و XSX) یا بازی کردن به صورت حرفه ای پیشنهاد نمی شود اما برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم کاملا مناسب است.

تلویزیون شیائومی مدل 55P1

تلویزیون P1 یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K شیائومی در سال 2021 است. تلویزیون شیائومی Mi TV P1 55 یا L55M6-6AEU برای استفاده خانگی و تماشای فیلم کاملا مناسب می باشد (تلویزیون شیائومی مدل 55P1 سایز 55 اینچ با هر دو مدل گفته شده شناخته می شود اما در بازار به تلویزیون پی 1 معروف شده است). این محصول مدل مشابهی در سال گذشته ندارد اما می توان آن را مدل جدید تر و هم رده با تلویزیون شیائومی M5-5ASP در نظر گرفت. این تلویزیون یکی از تلویزیون های سری P شیائومی می باشد که دارای رزولوشن 3840×2160 پیکسل و کیفیت تصویر 4K است. در اینجا به بررسی مشخصات و خرید تلویزیون اسمارت 2022 شیائومی  می پردازیم.

تلویزیون شیائومی 55P1 از فرمت های HLG، HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی کرده و توانایی نمایش محتواهای HDR را دارد. شیائومی در این محصول حالت های تصویر مختلفی مثل Standard، Sport، Movie و … را قرار داده است تا هنگام تماشای محتواهای مختلف شاهد کیفیت تصویر بهتری باشید. تلویزیون مذکور دارای چیپست شرکت مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611 می باشد. در این چیپست از پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 استفاده شده است که به کمک تکنولوژی 4K Upscaling توانایی ارتقا کیفیت و رزولوشن محتوای در حال پخش را دارد تا همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K تماشا نمایید. تکنولوژی MEMC نیز به نمایش صاف و روان تصاویر و صحنه های سریع در این تلویزیون کمک می کند.

خرید ارزان قیمت تلویزیون شیائومی 4k مدل p1

تلویزیون 4K شیائومی 55P1 دارای صفحه نمایش ال ای دی می باشد اما شیائومی در رابطه با نوع پنل و نور پس زمینه آن چیزی نگفته است. طبق بررسی های انجام شده تلویزیون پیش روی شما مجهز به نور پس زمینه Edge LED می باشد. همچنین با توجه به تست های انجام شده، تلویزیون مذکور برخلاف سایز های 32 و 43 اینچ، پنل VA دارد و با این نوع پنل نیز در فروشگاه ما موجود می باشد. پنل های VA نسبت به پنل های IPS در محیط های تاریک رنگ مشکی را با عمق بیشتری نمایش می دهند. صفحه نمایش این محصول عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) داشته و توانایی تولید 1.07 میلیارد رنگ را دارد تا از تماشای رنگ های طبیعی لذت بیشتری ببرید. این مدل دارای تکنولوژی Wide Color Gamut است و طبق تست های انجام شده توسط شیائومی قابلیت نمایش حجم رنگ 94% در فضای رنگی DCI-P3، حجم رنگ 99.5% در فضای رنگی BT 709 و حجم رنگ 88% در فضای رنگی NTSC را دارد. در این مدل از صفحه نمایش 60 هرتز و پورت HDMI 2.0 استفاده شده است و خبری از پورت HDMI 2.1 نیست.

 تلویزیون شیائومی 4k مدل p1

ویژگی های تلویزیون ال ای دی 4K شیائومی مدل P1

  • دارای 2 بلندگوی 10 واتی
  • دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی
  • دارای 2 گیگابایت حافظه رم (RAM) از نوع DDR
  • دارای حافظه رام (ROM) از نوع eMMC
  • دارای ریموت کنترل هوشمند به همراه میکروفون داخلی
  • دارای 3 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz
  • دارای بیش از 7000 برنامه اندرویدی با قابلیت دانلود از گوگل پلی
  • قابلیت HID برای اتصال موس و کیبورد از طریق USB به تلویزیون
  • قابلیت HID برای اتصال موس و کیبورد بی سیم از طریق بلوتوث به تلویزیون
  • دارای دکمه مخصوص برای خاموش و روشن کردن میکروفون داخلی تلویزیون
  • طراحی Three Sided Bezel-less و حاشیه های باریک 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون
  • قابلیت Smart Home Control Hub برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند از طریق تلویزیون
از دست ندهید
نبرد بر سر یخچال ساید بای ساید و نحوه برنده شدن در آن

خرید تلویزیون شیائومی p1

قیمت تلویزیون ال ای دی شیائومی 55P1

تلویزیون شیائومی 55P1 دارای سیستم صوتی 2 کاناله شامل 2 بلندگوی 10 واتی است که در مجموع صدایی با توان خروجی 20 وات را به شما ارائه می دهد. این تلویزیون علاوه بر برخورداری از حالت های صدای مختلف نظیر Standard و Movie به صورت پیش فرض، امکان شخصی سازی حالت صدا (Custom) را دارد تا آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

این محصول مجهز به تکنولوژی صوتی Dolby Audio و DTS-HD می باشد در نتیجه از شنیدن صداها به صورت سینمایی و با کیفیت بهتر در آن لذت بیشتری خواهید برد. شیائومی در تلویزیون Mi TV 55P1 از پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای مدل Cortex-A55 با حداکثر فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایت از نوع DDR استفاده کرده است.

تلویزیون شیائومی مدل 43P1E

تلویزیون شیائومی مدل 43P1E جزو تلویزیون های 2021 و سری P شیائومی می باشد. تلویزیون P1E در واقع ارزان ترین تلویزیون شیائومی با کیفیت تصویر فورکی در سال 2021 است. تلویزیون مذکور که با مدل Xiaomi TV P1E نیز شناخته می شود برای استفاده معمولی و تماشای فیلم کاملا مناسب است. تلویزیون پی 1 ای مدل مشابهی در گذشته ندارد اما می توان آن را هم رده و مدل جدید تر تلویزیون شیائومی M5-5ASP در سال گذشته عنوان کرد.

این محصول دارای صفحه نمایش ال ای دی است و شیائومی اطلاعاتی در رابطه با نوع پنل و تکنولوژی نور پس زمینه آن ارائه نکرده است. شیائومی تلویزیون مذکور را به صفحه نمایشی با رفرش ریت 60 هرتز مجهز نموده و به لطف تکنولوژی MEMC می تواند صحنه های سریع و اکشن را به صورت صاف و روان به بیننده نمایش دهد.

خرید اینترنتی تلویزیون شیائومی 43P1E

تلویزیون شیائومی 43P1E مجهز به صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و می تواند 1.07 میلیارد رنگ مختلف را تولید نماید تا شاهد رنگ های طبیعی در آن باشید. شیائومی بر اساس تست هایی که انجام داده است ادعا می کند که تلویزیون مذکور حجم رنگ 78% در فضای رنگی DCI-P3 را دارد در نتیجه توانایی نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها را ندارد. تلویزیون ال ای دی شیائومی 43P1E با برخورداری از رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارای کیفیت تصویر فورکی می باشد. این مدل قابلیت نمایش محتوای HDR را دارد و از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند.

این تلویزیون پورت HDMI 2.1 ندارد و برای بازی ساخته نشده است اما می توانید آن را به کنسول های بازی نسل هشتم متصل کنید. این محصول برای اتصال به کنسول های بازی نسل نهم (ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5) و بازی به صورت حرفه ای پیشنهاد نمی شود. در نتیجه شما هنگام اتصال آن به کنسول های بازی نسل نهم نمی توانید از حداکثر قدرت و کیفیت تصویر آنها بهرمند شوید. تلویزیون اسمارت شیائومی 43P1E به سیستم عامل Android 10 مجهز شده است و امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. این تلویزیون اسمارت (Smart) دارای پردازنده چهار هسته ای مدل Cortex-A55، حافظه رم (RAM) 2 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت می باشد. شما می توانید از حافظه داخلی این تلویزیون برای نصب برنامه و بازی استفاده نمایید؛ تنها کافی است تا به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) مراجعه کرده و برنامه مد نظر خود را از بین بیش از 7000 برنامه مختلف دانلود و نصب کنید.

خرید تلویزیون شیائومی مدل 43P1E

 

ویژگی های تلویزیون هوشمند شیائومی 43P1E

  • قابلیت نمایش حجم رنگ 78% از فضای رنگ DCI-P3
  • پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)
  • دارای ریموت کنترل هوشمند به همراه میکروفون داخلی
  • قابلیت نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک تکنولوژی 8Bit + FRC
  • پشتیبانی از رابط کاربری PatchWall با قابلیت نصب روی تلویزیون
  • دسترسی به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برای دانلود و نصب برنامه
  • پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 1.5 گیگاهرتز
  • پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT) برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند
  • قابلیت Smart Home Control Hub برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند از طریق تلویزیون
  • دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) برای اتصال دستگاه های دیگر به تلویزیون جهت پخش و استریم محتوا

قیمت تلویزیون شیائومی مدل 43P1E

 

قیمت تلویزیون شیائومی مدل 43P1E

البته این تلویزیون جزو تلویزیون های اقتصادی و ارزان قیمت بازار است و توانایی پخش محتواهای HDR با کیفیت بالا را ندارد، پس نباید آن را با تلویزیون های بالا رده یا حتی میان رده مقایسه کنید. تلویزیون شیائومی پی 1 ای حالت های تصویر مختلفی مثل Movie، Standard، Vivid و … دارد تا شما بتوانید بسته به سلیقه خود حالت تصویر مناسب را انتخاب نمایید.

تلویزیون شیائومی مدل 75Q1

تلویزیون شیائومی Q1 یا Mi TV Q1 سایز 75 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 شیائومی به حساب می آید. این محصول علاوه بر استفاده معمولی و خانگی، برای تماشای فیلم به صورت حرفه ای نیز مناسب است. تلویزیون مذکور که با مدل Xiaomi Mi TV 75Q1 نیز در بازار شناخته می شود در واقع مدل هم رده و جدید تر تلویزیون شیائومی Mi QLED TV می باشد که قبل تر در هند عرضه شده بود. تلویزیون Q1 در واقع بهترین تلویزیون 4K شیائومی با صفحه نمایش کیولد (QLED) در سال 2021 می باشد. تلویزیون شیائومی کیو 1 مجهز به پنل VA و صفحه نمایش 120 هرتز است. در تلویزیون مذکور از تکنولوژی نور پس زمینه Direct Full Array LED استفاده شده است. شیائومی برای این مدل، حداقل روشنایی تصویر 500 نیت و حداکثر روشنایی تصویر 1000 نیت را اعلام کرده که مقدار خوبی است. این تلویزیون دارای تکنولوژی Local Dimming از نوع Full Array Dimming برای کنترل نور پس زمینه و ایجاد کنتراست تصویر لازم می باشد.

از دست ندهید
تلویزیون 84 اینچی شرکت LG با کیفیت HD

خرید اینترنتی تلویزیون شیائومی 75Q1

صفحه نمایش تلویزیون شیائومی 75Q1 عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) دارد و می تواند 1.07 میلیارد رنگ را تولید کند. این مدل دارای تکنولوژی Wide Color Gamut می باشد و طبق آزمایش های انجام شده توسط شیائومی قابلیت نمایش حجم رنگ 95% در فضای رنگی DCI-P3، حجم رنگ 100% در فضای رنگی NTSC و حجم رنگ 99% در فضای رنگی BT 709 را دارد. بنابراین شما در تلویزیون مذکور شاهد رنگ های دقیق و واقعی بوده و از دیدن تصاویر در آن لذت خواهید بود. تلویزیون QLED شیائومی 75Q1 با برخورداری از رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارای کیفیت تصویر 4K می باشد.

شیائومی در این محصول از چیپست مدیاتک (MediaTek) مدل MT9611 استفاده کرده است. در درون این چیپست شاهد پردازنده مرکزی چهار هسته ای مدل Cortex-A55 با حداکثر فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 هستیم. پردازشگر گرافیکی مذکور به کمک تکنولوژی 4K Upscaling توانایی ارتقا کیفیت و رزولوشن محتوای در حال پخش را دارد تا در این تلویزیون همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K تماشا نمایید. تلویزیون مذکور از فرمت های مختلفی از قبیل HLG، HDR10، HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کند و می تواند محتواهای HDR را با کیفیت خوبی به کاربر نشان دهد. این محصول با استفاده از تکنولوژی MEMC به صورت نرم افزاری فریم ریت محتواهای کم کیفیت را افزایش می دهد تا از تاری تصاویر کاسته شده و آنها را به صورت صاف و روان تماشا نمایید.

تلویزیون هوشمند 75 اینچ شیائومی مدل q1

ویژگی های تلویزیون شیائومی 75q1

  • دارای 2 گیگابایت حافظه رم (RAM) از نوع DDR
  • دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی
  • دارای برنامه Amazon Prime Video
  • دارای بیش از 5000 برنامه اندرویدی با قابلیت دانلود از گوگل پلی
  • تکنولوژی Wide Color Gamut برای نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها
  • حاشیه های اطراف صفحه نمایش از جنس آلومینیوم و بسیار شیک
  • تکنولوژی Miracast برای انتقال صفحه نمایش موبایل به تلویزیون
  • تکنولوژی MEMC جهت نمایش صاف و روان محتوا با افزایش فریم صحنه ها به 120 فریم بر ثانیه
  • تکنولوژی 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر و از بین بردن نویز آنها و نمایش همه چیز در حد کیفیت تصویر 4K
  • تکنولوژی Local Dimming از نوع Full Array Dimming با 192 ناحیه برای کنترل نور پس زمینه صفحه نمایش و ایجاد کنتراست تصویر
  • تکنولوژی Quantum Dot برای نمایش حجم رنگ 95% از فضای رنگ DCI-P3 و 100% از فضای رنگ NTSC و 99% از فضای رنگ BT 709

تلویزیون 75 اینچ هوشمند شیائومی مدل mi qled tv q1

قیمت تلویزیون 75 اینچ هوشمند شیائومی مدل mi qled tv q1

تلویزیون شیائومی 75Q1 مجهز به 2 پورت HDMI 2.0 و 1 پورت HDMI 2.1 است. البته نکته مهم آن است که تلویزیون مذکور به علت محدودیت سخت افزاری که داشته، از رزولوشن تصویر 4K@120Hz و تکنولوژی VRR پشتیبانی نمی کند. شما با استفاده از پورت HDMI 2.1 در این تلویزیون تنها می توانید در کنار رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz از تکنولوژی های Dynamic HDR، ALLM و eARC بهره مند شوید و بازی ها را با صدا و تصویر بهتری تجربه نمایید. البته این مدل از رزولوشن و کیفیت تصویر 1080p@120Hz و 1440p@120Hz پشتیبانی می کند، در نتیجه شما می توانید بازی های 120 فریم (120fps) را به صورت روان در آن تجربه کنید. پس این محصول برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم کاملا مناسب خواهد بود. حتی قادر هستید این تلویزیون را به کنسول های بازی نسل نهم (Play Station 5 و Xbox Series X) متصل کنید اما نمی توانید از حداکثر قدرت، کیفیت تصویر و ویژگی های گیمینگ آن کنسول ها استفاده نمایید.

اگر قصد خرید تلویزیون گیمینگ برای بازی کردن حرفه ای را دارید، بهتر است تا به سراغ مدل های دیگری بروید. تلویزیون هوشمند شیائومی 75Q1 با سیستم عامل اندروید 10 دارای حافظه رم (RAM) 2 گیگابایت است. همچنین میزان حافظه داخلی آن 32 گیگابایت می باشد تا بتوانید تعداد بیشتری برنامه و بازی را روی این تلویزیون نصب نمایید. البته بخشی از این فضا به سیستم عامل و برنامه های پیش فرض اختصاص داشته و تمام آن در دسترس کاربر نیست. برای دانلود و نصب برنامه و بازی های اندرویدی تنها کافی است تا به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) مراجعه کنید. این محصول دارای ریموت کنترل هوشمند با میکروفون داخلی است و از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) پشتیبانی می کند. که شما می توانید این تلویزیون را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اورجینال کده بخرید. این فروشگاه کلیه تلویزیون های پرفروش برند شیائومی را موجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید