چگونه محصول خود را فراری تلویزیون ال جی بسازیم

lg tvکمپانی الجی در تلویزیونهای سری 7 خود در نمایشگاه CES2021 از نسخه ششم سیستمعامل WebOS استفاده کرد. این سیستمعامل سریع و قدرتمند و بسیار کاراست و همراه با ریموت جادویی به بازار عرضه شده است که دارای دکمههای بیشتری برای دسترسی راحتتر به سرویسهای مختلف میباشد و همچنین از دستیار صوتی گوگل و الکسا پشتیبانی میکند. و LG Channels وجود دارد. ویژگی Magic Tap با پشتیبانی از NFC به شما امکان میدهد تصاویر و فیلمها را از تلفن همراهتان به تلویزیون منتقل کنید. در مجموع تلویزیون ال جی 55UP7700 یک محصول پیشرفته و زیبا است که امکانات فراوانی مانند تبدیل متن به گفتار، شناسایی صدای هوشمند، دستیار صوتی، داشبورد خانگی، دسترسی به اینترنت و… را در برمیگیرد؛ بنابراین اگر به دنبال محصولی هستید که نیازهای شما را به طور کامل پوشش دهد، این محصول یک انتخاب جذاب برای شماست. برای اطلاعات بیشتر و خرید این حصول با کارشناسان فروش سایت بانهمرز تماس حاصل فرمایید.

lg tvدر پردازشگر چهار هسته ای پردازش داده ها 4 برابر بیشتر از پردازنده های معمولی با یک هسته است. پردازنده چهار هسته سبب ارتقای پردازش رنگ و بهبود تصاویر و حذف نویزهای اضافی میگردد. در واقع این پردازنده ها در سرعت و دقت اعمال محاسبات تاثیر زیادی دارند. همانطور که میدانید سرعت پردازنده وابسته به تعداد هسته است. تلویزیون فورکی ال جی مدل 55UP7750PVB دارای a5 al processor 4k میباشد. تصاویر ی که کیفیت پایین در حد 2K را داشته به لطف این پردازنده ها بهبود میبابد قابلیت 4kUpscaling با پردازشگر ۴ هسته ای امکانپذیر است علاوه بر این با پردازشگر چهار هسته ای صدا بصورتی فراگیر پخش میگردد. و با قابلبتAl Sound سبب ارتقای صوت و تنطیم خودکار صدا بر اساس محتوا میشود. هوش مصنوعی یا LG THINQ در تلویزیون ال جی 55UP7750PVB خدماتی هوشمند را به کاربر ارائه دهد. همچنین جستجوی کانالها و برنامه های مورد علاقه در این تلویزیون به صورت صوتی امکانپذیر است.

از دست ندهید
در نظر بگیرید یخچال سامسونگ. حالا یک یخچال سامسونگ بکشید. من شرط می‌بندم می‌توانید اشتباهی را که اکثر افراد انجام می‌دهند، مرتکب می‌شوید.

یافتن یک سریع رویکرد تلویزیون ال جی

کمپانی ال جی توانسته است تلویزیون های فوق العاده با امکانات و ویژگی های بسیار پیشرفته ای به بازار عرضه کند. این کمپانی دارای محصولاتی بی نظیر با جدید ترین تکنولوژی های موجود در جهان می باشد. ال جی در ساخت تلویزیون تحولی عظیم ایجاد کرده است و هر ساله محصولات جدید با ویژگی و فناوری های متنوع را عرضه می کند. تلویزیون ها در سایز های مختلف برای محیط های گوناگون عرضه می شوند. از فاکتور های بسیار مهم هنگام خرید تلویزیون کیفیت و نحو نمایش تصاویر و محتویات روی نمایشگر ان می باشد. با وجود کیفیت بالا تماشا کردن فیلم و سریال جذابیت و لذت بالایی خواهد داشت. برای تلویزیون 55UP76006LC ال جی کیفیت تصویر فورکی استفاده شده است. در 4K و رزولوشن بالا ان محتویات به صورتی فوق العاده با روشنایی زیاد و وضوح بالا قابل نمایش می باشند و همچنین رنگ ها در این کیفیت درخشندگی خاصی خواهند داشت و جلوه ای کامل واضح دارند. برای این تلویزیون ال جی و جهت نمایش هرچه بهتر تصاویر از ویژگی ها و فناوری های مختلفی استفاده شده است.

می توان گفت به عنوان جایگزین برای تمام ریموت ها است.

در این صورت تلویزیون شما آماده برای تماشا کردن خواهد بود. ریموت کنترل تمام تلویزیون های هوشمند ال جی از نوع Angrox می باشد که یک دستگاه کنترل از راه دور بوده و برای ال ای دی , ال سی دی, HDTV 3D کاربرد دارد و برد کاری آن تا 10 متر هم بیشتر می رسد. می توان گفت به عنوان جایگزین برای تمام ریموت ها است. که بدنه جمع و جوری دارد, خرید تلویزیون ال جی راحت در دست چای میشود. از دو باتری قلمی برخوردار بوده و توانایی پشتیبانی کردن از 160 هزار کلیک را خواهد داشت. روی ریموت کنترل ال جی کلمه های زیادی وجود دارد که ممکن است با کاربرد برخی از انها آشنا نباشید. ریموت کنترل در واقع برای عملکردهای متفاوت تلویزیون ال جی ساخته شده است که حتی از راه دور نیز می توانید به کنترل کردن آن بپردازید و از قسمت کنترل از راه دور جادویی استفاده کنید. بنابراین در این بخش ما می خواهیم به تعداد دکمه های کلیدی موجود بر روی ریموت کنترل اشاره کنیم.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی یا سامسونگ؟

این است سریع روش حل کردن یک مشکل با تلویزیون ال جی

LEDهایی که در اکثر تلویزیونها نور پشتی را تشکیل میدهند، روی یک لایه رنگ قرار میگیرند تا تصاویر را ایجاد کنند. به طور کلی هرچه لامپهای بیشتری نوری پشتی را تشکیل دهد، تلویزیون کنترل بیشتری روی کنتراست، روشنایی و قسمتهای روشن صفحه نمایش دارد. LEDهای توسعه یافته در سال 2021 کوچکترین LEDهای موجود هستند و این بدان معنا است که نزدیک به 30 هزار لامپ را میتوانند در پشت یک صفحه نمایش قرار دهند. هر سال تلویزیونها هوشمندتر میشوند و فناوری ThinQ که از سال 2018 آغاز شده هنوز در تلویزیونهای ال جی مورد توجه است. تلویزیونهایی که مجهز به ThinQ میباشند، قادر هستند تا دیگر لوازم ال جی را کنترل کنند. بنابراین تلویزیون ال جی شما میتواند اتمام شستشو ماشین لباسشویی یا ظرفشویی را به شما اطلاع داده و همچنین محتویات یخچال را در اختیار شما قرار دهد. میتوانید از طریق ThinQ کانالها یا برنامههای خاصی را که به دنبال آن هستید جستجو کنید.

معدن طلای استفاده نشده تلویزیون ال جی که درباره آن مجازی هیچ‌کس می‌داند

این ال ای دی جدید الجی با استفاده از دو عدد پایهی شاخهای شکل بر روی میز تلویزیون با هر جنسی به راحتی و محکم قرار میگیرد. شما میتوانیداز شیارهای پایهها بهمنظور مخفی کردن کابلهای متصل به تی وی استفاده کنید و اطراف تلویزینتان را مرتب و منظم نگه دارید. این تلویزیون قابلیت نصب بر روی دیوار نیز دارد و جلوهی زیبایی در هنگام نصب بر روی دیوار دارد. یک تصویر خوب و باکیفیت صدایی قوی و رسا میطلبد تا بتواند تأثیر بیشتری بر روی بیننده بگذارد. با خرید تلویزیون ال جی اصل کره مدل UQ8000 میتوانید از صدای رسا و باکیفیت بهره بگیرید و با صحنهها عجین شوید. مدل مذکور از طریق دو کانال و دو عدد بلندگوی 10 واتی میتواند 20 وات صدا ایجاد و پخش نماید. صدای این تلویزیون به کمک فناوریهای Dolby با کیفیت بهتری پخش میشود. این تلویزیون از طریق AI Sound میتواند نوع محتوا را تشخیص و صدا را با توجه به آن تنظیم و بهینه کند.

از دست ندهید
راهنمای خرید بهترین تلویزیون های 2023

lg tvبه طور کلی باید گفت سیستم عامل webOS با تغییرات چند سال اخیر در آخرین نسخه خود سرعت لود شدن بالاتری را تجربه می کند. بنابراین کاربر با سرعت بیشتر می تواند از منوهای تلویزیون استفاده کند. از جذابیت های سیستم عامل WebOS محتوای غنی فروشگاه آن است. افرادی که به دنیای مجازی و برنامه های آن علاقه مند هستند در این نسخه از سیستم عامل WebOS می توانند هر آنچه نیاز داشته باشند را پیدا کنند. قطعا ارتباطات از جمله مقوله های مهم عصر اطلاعات است. تلویزیون های هوشمند شرکت ال جی نیز از این امکانات به طور کامل بهره مند هستند و در کنار کیفیت بالای تصویر و صدا، امکانات خوبی برای اتصال و ارتباط با دنیای بیرون و دستگاه های دیگر دارند. تلویزیون ال جی ۵۵UH651V در کنار درگاه های ارتباطی بی سیم از تعدادی درگاه های ورودی به صورت سیمی هم، که در پشت تلویزیون طراحی شدند برخوردار است.

lg tvمرحله 4. با طیکردن مراحل بالا پیامی مبنیبر درخواست اجازه برای اتصال به گوشی نمایش داده میشود و شما باید گزینه Yes را انتخاب کنید. مرحله 5. سپس فیلم، عکس و یا موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا پخش شود. به این ترتیب شما میتوانید عکسها، ویدئوها و موسیقیهای ذخیره شده در گوشی خود را با تلویزیون به اشتراک بگذارید و از تماشا آن در اندازه بزرگتر تلویزیون لذت ببرید. یک راهکار دیگر برای پاسخ به سؤال «چگونه گوشی اندروید را به تلویزیون ال جی وصل کنیم» استفاده از کابل HDMI است. اتصالات سیمی معمولاً روشی آسان و قابلاعتماد برای وصل کردن گوشی اندروید به تلویزیون هستند. کابلهایی که معمولاً در این روش مورد استفاده قرار میگیرند عبارتاند از: کابل تبدیل Micro USB به HDMI و یا کابل تبدیل Type C به HDMI که انتخاب آنها بستگی به دستگاهی دارد که شما از آن استفاده میکنید. مرحله 1. یک طرف کابل را به درگاه اتصال گوشی و یک طرف دیگر آن را به ورودی تلویزیون متصل کنید.

از دست ندهید
استدلال های خلاص شدن از یخچال ال جی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55NANO90 بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید