راهنمای تلویزیون ال جی

lg tvبرای مقایسه منطقی بین دو محصول، انتخاب معیارهای مقایسه، یکی از شروط اصلی است. در مقایسه تلویزیون ال جی و سونی ، 6 معیار در این تلویزیون ها مورد سنجش قرار گرفته است که شامل موارد زیر می شوند. باید اعتراف کرد که در مقایسه تلویزیون ال جی و سونی، هر دو محصول از ظاهری شیک و زیبا بهره مند هستند. انتخاب محصول زیباتر تا حد زیادی متکی بر سلیقه و نظر شخصی کاربر خواهد بود. اما می توان به چند نکته مهم برای انتخابی آگاهانه تر و کاربردی اشاره کرد. همچنین اگر به دنبال خرید ساندبار و استفاده از از آن هستید، پایه تلویزیون ال جی تا حدی برای شما دردسرساز خواهد شد. این در حالی است که پایه دینامیک تلویزیون سونی به شما آزادی عمل بیشتری می دهد. این سبک طراحی در مدل های سال 2020 نیز دیده می شود و شما در این مدل ها هم با مشکل ساند بار در تلویزیون ال جی مواجه هستید.

خرید Lg Tv

lg tvتلویزیون های LG OLED و همچنین سری S ، پردازنده های آلفا 9 نسل دوم جدید را در اختیار شما قرار داده اند. ضمناً ، ما توجه ویژه به نوع پردازنده را توصیه نمی کنیم ، زیرا در هر صورت پردازنده های تلویزیون عملکرد بسیار بدتری نسبت به پردازنده های مورد استفاده در دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهند. به همین دلیل شرکت ها پردازنده های مورد استفاده در تلویزیون را برجسته نمی کنند. در سال 2018 ، طرح شماره گذاری مدل های تلویزیون های LG کمی تغییر کرده است. این تغییرات با اتحاد تلویزیون ها و به وجود آوردن تلویزیون های OLED و LED تقریباً به همان طرح شماره گذاری تحریک شد. از سال 2018 ، شماره مدل های تلویزیون بدون در نظر گرفتن منطقه برای همه تلویزیون ها متحد شده اند. به همین دلیل ، ال جی سه حرف به شماره مدل اضافه کرده است (مانند PUA / PLA / PLB / WNA) برای نشان دادن منطقه تلویزیون ، نوع تیونر و ویژگی های طراحی ، مانند رنگ تلویزیون.

از دست ندهید
گرفتار این تلویزیون ال جی کلاهبرداری نشوید

میشود. تلویزیون گران سامسونگ چند؟

تلویزیون گران قیمت سونی مدل KD-65X8500G UltraHD – 4k به ۳۸میلیون تومان رسیده است. سامسونگ و تی سی ال از دیگر تلویزیونهای گران قیمت بازار است که به ترتیب حوالی ۴۸ و ۲۴ میلیون قیمت خورده است. اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل 55Q7880C Ultra HD با صفحه ۵۵ اینچی نیز حوالی ۴۹میلیون تومان ارزشگذاری شده است. قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۴۹اینچی سامسونگ مدل 49N5980 به ۱۳ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون ۵۵اینچی سامسونگ مدل 55Q7880C حوالی ۴۸ میلیون تومان اعلام شده است. تلویزیون ۴۹ اینچ سامسونگ مدل 49N6950 Full HD حوالی ۱۶میلیون تومان معامله میشود. تلویزیون ۳۲ اینچ سامسونگ مدل 32M4850 HD یکی از ارزان قیمتترین تلویزیونهای برند سامسونگ است که در رنج ۷ میلیون تومان معامله فروشگاه مولودی مال میشود. تلویزیون گران سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ در بازار امروز لوازم خانگی، تلویزیون گران شهاب مدل SH301UFL-75 در رنج ۳۷ میلیون تومان معامله میشود.

احساس کنید در استادیوم هستید.

تنظیم HDR و تشخیص سطح کیفیت تصویر به کاربر کمک می کند تا تجربه بازی فوق العاده ای داشته باشد. جزئیات دقیق با رنگ های طبیعی و زنده از مزیت های HGiG بوده که با داشتن چنین صحنه های با کیفیتی این امکان را پیدا می کنید که در بازی برد با شما باشد و بر رقبای خود پیروز شوید. احساس کنید در استادیوم هستید. Bluetooth Surround Ready به شما امکان می دهد بازی را طوری تجربه کنید که انگار دقیقاً در حاشیه هستید و با Sports Alert همیشه می دانید که تیم های مورد علاقه تان چه زمانی بازی می کنند. ال جی با بهره گیری از موتور تصویر قدرتمند 4 هسته ای در کنار سرعت رفرش ریت بالای تصویر سبب شده است که تصاویر و صحنه های پرسرعت مسابقات با کیفیت بسیار عالی پخش شود. اجرای روان و بدون توقف صحنه ها باعث می شود بیننده از تماشای مسابقات لذت ببرد.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ - خیلی ساده حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

ال جی Tv

lg tvوجود پردازشگر α5 Gen 5 AI Processor تضمین پردازش تصاویری باکیفیت را به کاربران میدهد و با بهرهگیری از هوش مصنوعی میتواند ویژگیهای صدا و تصویر را بهینه سازد و تجربه دیداری و شنیداری کاربر را ارتقا دهد. هوش مصنوعی ThinQ AI در این تلویزیون امکاناتی کاربردی و هوشمند را برای بهرهوری بیشتر در اختیار مخاطبان قرار داده است و از این طریق میتوانید به بهترین و راحتترین شیوه تلویزیون خود را کنترل کنید. الجی در تلویزیونهای خود همواره طراحی همه جانبه را ایجاد میکند و از این طریق کارایی آن ها را ارتقا میدهد. تمامی استاندارهای زیبایی شناسی و جوانب مینیمالیستی در تلویزیون 55UQ81006 به کار رفته است و تلویزیون مدرن در خانه شما جا خوش میکند. صفحه نمایش 55 اینچ کمک میکند در هر زاویه بهترین تماشا را در اختیار داشته باشید و علاوه بر آن قاب ظریف و حاشیههای بسیار باریک توجه و تمرکز کامل کاربر را به محتوا معطوف میسازند. این قاب ظریف و باریک همره با پایه هلالی که به بهترین شکل تراش خورده هارمونی زیبا و چشم گیر را برای تلویزیون ایجاد میکنند.

قیمت تلویزیون ال جی

پاناسونیک در تلویزیون های MZ2000 از ماژول جدیدی موسوم به Master OLED Ultimate استفاده کرده است که وقتی درکنار پردازنده ی HCX Pro AI قرار می گیرد، بهترین تجربه را از تماشای محتوای HDR ارائه می دهد. CES 2023 میزبان معرفی تلویزیون هایی با ابعاد غول پیکر بود که به لطف فناوری های جدید، فضای بسیار کمی را درمحیط خانه ی شما اشغال می کنند. ال جی با معرفی تلویزیون های جدید سری Signature OLED M، امکان نصب آسان این غول ۹۷ اینچی را فراهم کرده است. کره ای ها ادعا می کنند فناوری بی سیم Zero Connect این تلویزیون ۴K باعث شده است برای خروجی و ورودی صدا و تصویر به هیچ سیمی نیاز نداشته باشید. طبق اعلام ال جی، باکس Zero Connect امکان اتصال به چند دستگاه را دارد؛ اما فعلاً جزئیات بیشتری دراین باره ارائه نکرده است. به هرحال شما می توانید با این باکس، سیگنال صدا و تصویر را با روش بی سیم به تلویزیون خود ارسال کنید.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی من ساخت چه سالی است؟

این مدل از تلویزیونها امکانات بیشتری نسبت به سایر مدلها دارند، با مجموعهای بزرگ که شامل 8K NANO 95 و محدوده 4K (مدلهای NANO90 ، NANO85 ، NANO80 و NANO75) است. همه مدلها دارای فناوری صفحه نمایش تلویزیون NanoCell ال جی هستند که از نانوذرات برای تصفیه ناخالصیهای رنگی استفاده میکنند؛ بنابراین تصاویر واقعی ایجاد میکنند که هنگام تماشای فیلمها، ورزشها و برنامههای مورد علاقه آنها بینندگان را بیشتر جذب میکنند. این طیف از تلویزیونهای ال جی با آخرین استانداردها و قالب های محتوا و ویژگیها و عملکردهای جدیدی که ارزش افزوده دارند مطابقت دارند. علاوه بر سطوح بی نظیر رنگ و کنتراست، از Dolby Vision IQ ، Dolby Atmos® ، HDR10 PRO و Filmmaker Mode supports پشتیبانی میکنند. کل مجموعه از حالت خودکار با تاخیر کم (ALLM) پشتیبانی میکنند. پردازنده α9 Gen 4 با قابلیت تشخیص نوع محتوا، کیفیت تصویر، میزان نور در صحنهها و شرایط محیط را در محیطهای مختلف مشاهده بهبود میبخشند.

4K Upscaling قابلیت ارتقاء دهنده وضوح تصویر در تلویزیون 55 اینچ است که کیفیتی عالی را برای محتواهایی با وضوح کم مهیا میسازد. در مجموع برای محتواهایی با وضوح کمتر از 4K همچون فول اچدی برخی تنظیمات تصویر از جمله افزایش کنتراست، تنظیم روشنایی و رنگ اعمال میشود. به این ترتیب محتواها با ارتقاء کیفیت همراه شده و محتواهای فول اچدی در وضوحی نزدیک به 4K نمایش داده میشوند. 4K Upscaling به تقویت کارکرد تلویزیون در نمایش محتواهای کموضوح کمک میکند. 1. Auto Genre Selection یا انتخاب ژانر خودکار یکی از ویژگیهای کاربردی در تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO756 است. این ویژگی امکان انتخاب ژانر را برای محتواهای Dolby HDR داشته تا بتوانید از بهترین تنظیمات تصویر متناسب با محتوای در حال پخش روی نمایشگر برخوردار شوید. 2. امکان تنظیم روشنایی نمایشگر به صورت خودکار توسط فناوری AI Brightness Control وجود دارد. این ویژگی هوشمند از سنسورهای تشخیص نور روی نمایشگر استفاده کرده تا توانایی تشخیص نور محیط را داشته باشد.

از دست ندهید
اگر یخچال ساید بای ساید خیلی بد است، چرا آمار آن را نشان نمی دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید