فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه خرید Lg Tv افزایش دهید

lg tvفناوری Dolby Digital تلویزیون الجی: برای فناوری های فشرده سازی صوتی توسعه یافته شده است. اولین استفاده از Dolby Digital به ارائه صدای دیجیتال در سینما از لنز 35mm چاپ فیلم است. سپس از این تکنولوژی برای تلویزیون، دی وی دی، دیسک های بلوری استفاده می شود. فناوری Clear voice تلویزیون الجی : این قابلیت که در تلویزیون الجی قرار دارد، امکان شفاف سازی صدا را به کاربر ارائه داده و می تواند بهترین صدا را با بالاترین تفکیک صوتی به عمل برساند. و همان طور فرکانس های مخرب را از میان برمی دارد. صدا ها را آن چنان از هم متمایز می کند که کاربر حتی صدا های پشت صحنه را هم می تواند ارز هم تشخیص دهد. سیستم عامل Webos تلویزیون های الجی: سیستم عامل قسمتی است که مدیریت منابع رایانه را به عهده گرفته و محیطی را فراهم می کند تا نرم افزار کاربردی اجرا شده و از خدمات آن استفاده کنند. علاوه بر این سیستم عامل از ضروری ترین قسمت های یک سیستم رایانه ای است.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvاز اینرو هنگام خرید باید از جهات مختلف مورد توجه قرار بگیرند. انتخابی که صرفا و فقط با توجه به سلیقه صورت بگیرد، انتخابی کورکورانه بوده و کمترین تناسب با نیازهای ما را خواهد داشت. بنابراین انتخاب برند بسیار مهم بوده و باید متناسب اولویتهای ما صورت بگیرد. پس اولین و مهمترین معیار در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی توجه نوع عملکرد محصولات هر برند است. بهعبارت دیگر هرکدام از تلویزیونهای سونی و الجی یکسری نقاط ضعف و قوتی دارند که ما باید پس از شناسایی آنها دست به انتخاب بزنیم. هر کدام از این دو برند در حوزههای خاصی قدرتنمایی میکنند، برای آنکه بتوانیم از انتخاب خود رضایت داشته باشیم و با دغدغه کمتری برند LG یا Sony را انتخاب کنیم، باید با حوزههای قدرت نمایی آنها آشنا شویم. در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی باید بگویم که هر دو کمپانی سونی و الجی محصولات خود را متناسب با تکنولوژی روز تولید و عرضه میکنند. منتهی نوع تکنولوژیها و فرایند به کارگیری آنها در هر کدام متفاوت است.

از دست ندهید
چگونه یک یخچال ال جی را بدون خرج کردن دست و پا اجاره کنیم

قطعا تنوع اپهای این سیستمعامل از اندروید کمتر است.

ال جی از سال 2014 از رابط کاربری webOS در تلویزیونهای هوشمند خود استفاده میکند. OS که پیش از این با نامهای دیگری شناخته میشد، سیستمعاملی مبتنی بر کرنل لینوکس است که برای دستگاههای هوشمند مانند پروژکتور، یخچال و تلویزیون هوشمند طراحی شده است. این رابط کاربری عملکرد و پایداری بسیار خوبی دارد و در این سالها به یک پلتفرم نرمافزاری قابل اعتماد تبدیل شده است. دسترسی آسان به محتوای پلتفرمهای اینترنتی نظیر نتفلیکس، یوتیوب و آمازون، پخش موسیقی از طریق سرویسهای اشتراک موسیقی و خواندن اخبار از امکانات این سیستمعامل است. قطعا تنوع اپهای این سیستمعامل از اندروید کمتر است. پردازنده آلفا 9 که در برخی از تلویزیونهای بالارده ال جی استفاده میشود، میتواند کنتراست بهتری را تولید کند. این پردازنده هر فریم از آنچه را که تماشا میکنید تجزیه و تحلیل میکند و وضوح آن را با توجه به منبع تا حد زیادی افزایش میدهد. تلویزیونهای 8K به این فناوری متکی هستند زیرا محتوای 8K زیادی برای تماشا وجود ندارد.

انتظار میرود این بخش تا پایان ژوئیه (تیرماه) بسته شود.

lg tvالجی در ۲۰۱۳ سومین تولیدکننده گوشی همراه پس از سامسونگ و اپل بود اما به تدریج محبوبیت خود را از دست داد. متخصصان از این شرکت به خاطر کمبود تخصص در بازاریابی نسبت به رقبای چینی هم انتقاد کردهاند. اکنون سهم جهانی ال جی تنها ۲ درصد است. این شرکت ۲۳ میلیون گوشی همراه در سال ۲۰۲۰ صادر کرد، در حالی که این رقم برای سامسونگ، برابر با ۲۵۶ میلیون گوشی بود. الجی علاوه بر آمریکای شمالی، حضور قابلتوجهی در آمریکای لاتین هم دارد و پنجمین تولید کننده گوشی همراه در این منطقه است. بهنظر میرسد سامسونگ و شرکتهای چینی مثل اوپو، ویوو و شیائومی از خروج الجی از این منطقه سود ببرند. بخش گوشیهای همراه الجی کوچکترین بخش این شرکت است و حدود ۷ درصد از درآمد آن را بر عهده دارد. انتظار میرود این بخش تا پایان ژوئیه (تیرماه) بسته شود. اما کارکنان این بخش شرکت در کره جنوبی اخراج نشده و به دیگر کسبوکارها و شعب الجی منتقل میشوند همچنین خدمات پشتیبانی و ارتقاء نرمافزاری گوشیهای هوشمند الجی برای مشتریان ادامه خواهد داشت.

از دست ندهید
اول 10 Websites برای جستجوی یخچال سامسونگ

طراحی: فقط نیم سانت!

lg tv55LM9600 یکی از جدیدترین نمایشگرهای الایدی سهبعدی شرکت الجی است که در نمایشگاه CES امسال معرفی شد. در ساخت این تلویزیون سه اصل طراحی، امکانات و نوآوری در حد بالایی رعایت شده که جالب توجه است. از آنجا که آیتی رسان توجه ویژهای به لوازم صوتی و تصویری دارد، در این مجال قصد داریم تا این مدل را از نزدیک برایتان بررسی نماییم، پس لطفا تا انتهای این مطلب همراهمان باشید. لازم به ذکر است که این تلویزیون در سه سایز 47، 55 و 60 اینچی تولید و عرضه شده که در این مقاله مدل 55 اینچی آن در اختیارمان بود. طراحی: فقط نیم سانت! اگر به دنبال تلویزیونی هستید که به غیر از نمایشگر، زیبایی را هم به اتاق نشیمنتان اهدا کند، بدون شک یکی از انتخابهای پیش رو همین مدل LM9600 خواهد بود. قاب دور صفحه که اصطلاحا بِزِل (Bezel) نامیده میشود از آلومینیوم ساخته شده و تنها 5 میلیمتر پهنا دارد. در واقع تنها چیزی که صفحه تلویزیونتان را از فضای اتاق جدا میکند همین بزل باریک است.

استاندارد HDR برای بهبود کنتراست هر چیزی که در حال تماشای آن هستید طراحی شده است. اما گاهی اوقات بهنظر میرسد که سیاهی مطلق و روشنایی بیش از اندازه میتواند جزئیات را مبهم کند. فناوری Dolby Vision IQ با استفاده از حسگرهای نور در تلویزیون، کنتراست تصویر را بر اساس نور محیط تنظیم میکند.عجیب است اما در بسیاری از تلویزیونها، تصاویر فیلمهایی که تماشا میکنید بهگونهای نیست که دستاندرکاران فیلم آن را ساختهاند. حالت Filmmaker تلویزیون LG هرگونه افکت اضافه شده به تصویر را غیرفعال میکند تا تصاویر مشابه نسخهی اصلی فیلم نمایش داده شوند. بیدلیل نیست که مارتین اسکورسیزی کارگردان برجستهی سینما هم این فناری را تأیید میکند. برای افرادی که علاقهای به کلنجار رفتن با تنظیمات تصویر تلویزیون ندارند، Filmmaker Mode در تلویزیونهای بالارده ال جی میتواند مشکل را حل کند. نرخ نوسازی تصویر و کاهش تأخیر ورودی برای گیمرها بسیار حیاتی است. نرخ نوسازی (رفرش ریت) به تعداد دفعات تازهسازی تصویر روی صفحه نمایش اشاره دارد.

از دست ندهید
بهبود یخچال ال جی تخصص شما

تقویت کننده رنگ نیز نکته دیگریست .

در کنار کیفیت تصویر Full HD مورد دیگری که به حفظ کیفیت و جلوگیری از افت برنامهها کمک میکند، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز است. این واحد لحظههای سریع مانند فوتبال را مهار میکند و با امکان از بین بردن تاریها دیگر شاهد افت کیفیت نمیباشید. تقویت کننده رنگ نیز نکته دیگریست . که با اعمال شدن آن بر روی صفحهنمایش این تلویزیون به کیفیت بینظیر برنامهها دست پیدا میکنید. پردازش تصویر در این تلویزیون 43 اینچ با فناوری Noise Reduction با وضوح بالا و بدون تاری و اختلال در دید صورت میگیرد. قابلیت Resolution Upscaler که در این تلویزیون تعبیه شده کیفیت و رزولوشن تصویری تمام منابع ورودی را به بالاترین سطح کیفیت ارتقا میدهد. تلویزیون ال ای دی LM5000 مجهز به فناوری Dynamic Color است. این فناوری به بهبود کیفیت رنگها در این تلویزیون کمک قابل توجهی می کند. فناوری Dynamic Color در کنار پردازشگر تک هسته ای این تلویزیون که به پردازش تصاویر میپردازد در نهایت طیف رنگهای وسیع و طبیعی را ایجاد کرده و تصاویری واقعی تر را نشان می دهد.

از لپتاپهای سبک وزن ۱۷ اینچی تا مدلهایی با صفحه نمایش کوچکتر. حالا دو مدل سبک و قابل حمل جدید به بازار عرضه شده: یکی Gram Ultraslim و دیگری Gram Style که در خط تولید قرار گرفتهاند. مدل اولترا اسلیم تنها ۱۰.۹۹ میلیمتر ضخامت دارد و واقعا باریک است. وزن این مدل کمتر از یک کیلوگرم است و همین موضوع این لپتاپ را تبدیل به یکی از جذابترین محصولات بازار خواهد کرد. این لپتاپ دقیقا مثل Dell XPS ۱۳ Plus، شبیه به یک لپتاپ با فرمول کلاسیک است. یک پد لمسی مخفی و نور پس زمینه LED برای روشن کردن کیبورد در اختیار شماست. الجی همچنین مدعی آن است که رنگ این دستگاه بهصورت دینامیک و بسته به زاویه دید شما و البته نحوه برخورد نور با آن تغییر میکند. هردوی این لپتاپها، نمایشگر OLED دارند و از پردازندههای نسل سیزدهم اینتل بهره میبرند. هنوز جزئیات بیشتری در مورد زمان ارائه آنها به بازار و قیمتشان ارائه نشده است. اگر بهدنبال یک دوچرخه الکتریکی باشید، میدانید که یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب دوچرخه، ایمنی و موثر بودن آن است تا به اندازه اتومبیل ایمن باشد.

از دست ندهید
راهنما برتر به یخچال فریزر

دیدگاهتان را بنویسید