قیمت تلویزیون ال جی

lg tvمعمولاً ال جی برای تلویزیون های سایز بالای خود از کیفیت تصویر 4K استفاده می کند که موجب می شود تا شما بتوانید با وضوح و شفافیت چشمگیری محتوای مورد علاقه خود را ببینند و لذت ببرند. البته باید مَد نظر داشته باشید که قیمت تلویزیون 4K به نسبت سایر تلویزیون هایی که از کیفیت تصویر پایین تری برخوردار ند از رِنج بالاتری برخوردار است. بی گمان در نظر گرفتن ابعاد محیط در زمان خرید تلویزیون بسیار مهم است، چرا که شما متناسب با مساحت سالن خود سایز تلویزیون خود را انتخاب و خریداری می کنید. ال جی از آن دسته شرکت هایی است که در سایزهای متنوعی تلویزیون های خود را در چرخه تولید قرار داده است. یکی از اصلی ترین مواردی که سبب شده تا کاربران بسیاری خرید تلویزیون LG را در اولویت های خود قرار دهند، تکنولوژی ها و قابلیت هایی است که برای آن طراحی شده است. البته این بهره مندی ها سبب شده تا قیمت تلویزیون ال جی را تحت تأثیر قرار دهد.

سپس دستگاه خود را روشن کنید، در صورتی که مشکل شما بر طرف شده بود، دستگاههای دیگر را یکی یکی وصل کنید و تصویر هر کدام را بررسی کنید تا بتوانید دستگاهی که باعث این مشکل میشود را شناسایی کنید. اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد باید سیگنالهای ورودی به تلویزیون را بررسی کنید. برخی مواقع ضعیف بودن سیگنالهای ورودی باعث قطع شدن دستگاه میشود. برای این که بتوانید این امر را بررسی کنید، باید چند باری کانالها را تغییر دهید. در صورتی که در باقی ورودیها تصویر موجود بود، میتوانید به این نتیجه برسید که تلویزیون شما سالم است و مشکل اصلی از ضعیف بودن سیگنالهای ورودی است. در این صورت تنها کافیست آنتن خود را دوباره بررسی کنید و مجددا شبکه یابی کنید. دمای بالا، موج الکتریکی و سوختن قطعات تلویزیون میتواند باعث وارد شدن ضربه و یا صدماتی به تلویزیون شود. برای تعمیر باید حتما دقت داشته باشید تا تلویزیون خود را به فردی مطمئن و کار بلد بسپارید زیرا قطعات تلویزیونها بسیار حساس هستند.

از دست ندهید
یک اطلاعات به یخچال فریزر در هر سنی

تلویزیون ال جی

lg tvدر این تلویزیون ها از قابلیتی به نام Wide viewing angle یا زاویه دید گسترده بهره گرفته شده است. با این قابلیت کیفیت نمایشگر ثابت باقی می ماند و مهم نیست که شما در کجا و چه سمتی از تلویزیون 75 اینچ ال جی UQ80 ایستاده اید. در هر حالت از هر گوشه ای که به تلویزیون نگاه کنید انگار رو به رو آن ایستاده اید و کیفیت به همان زیبایی رو به رو خواهد بود. زاویه دید گسترده را در تلویزیون قدیمی نمی توان دید و به همین خاطر است که در این تلویزیون ها باید حتما مستقیم رو به رو تلویزیون قرار بگیرید تا محتوا را به خوبی مشاهده کنید. صدایی قدرتمند با کیفیت تصویر 4K نشان از تلویزیونی عالی است که محتوای صوتی و تصویری بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. صدا برای تصویر بسیار مهم است که در چه سطح و با چه قابلیت های پشتیبانی شود.

اما در مورد مدل های دیگر هم صدق میکند.

lg tvبا ریموت کنترل جادویی ال جی ، میتوانید با قرار دادن نشانگر ماوس یک گزینه را انتخاب نمایید. این قابلیت که همانند کاربرد ماوس در کامپیوتر ها است با وجود آن دیگر لازم نیست دکمه ها و فلش های زیادی را بزنید تا آپشن مورد نظر را انتخاب کنید. با وجود مجیک ریموت ال جی به راحتی میتوان سرگرمی ها و برنامه های مختلف را کنترل کنید ، صفحات وب را مرور کنید و در هرجا که بخواهید اسکرول یا کلیک کنید. توضیحات ارائه شده در این صفحه مربوط به ریموت کنترل mr19ba است که مدل های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ را شامل میشود. اما در مورد مدل های دیگر هم صدق میکند. شما باید در اولین بار استفاده ریموت کنترل جادویی را فعال کنید. ویدیوی زیر را ببینید و یا ادامه ی توضیحات را بخوانید. ۱ – تلویزیون هوشمند خود را روشن کنید. ۲- ۱۰ ثانیه صبر کنید تا تلویزیون روشن شود.

از دست ندهید
بهترین تلویزیون های ال جی

ال جی Tv

lg tvبه همین دلیل کیفیت ساخت لوازم صوتی و تصویری سونی زبانزد بوده و با رضایت بالای کاربران به همراه است. در بین همه لوازم صوتی و تصویری موجود با برندهای مختلف همیشه کمترین میزان خرابی در رابطه با محصولات سونی گزارش میشود. اما کیفیت ساخت تولیدات الجی نسبت به سونی و دیگر رقبای آن پایینتر است. زیرا گزارش خرابی و نقص فنی در محصولات آن نسبت به دیگر موارد بهنسبت بالا بوده و این امر از کیفیت ساخت پایین محصولات LG نشات میگیرد. در مباحث قبلی مقایسه تلویزیون سونی با ال جی از جهات مختلف مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه قصد داریم یک سری نکات را به منظور تکمیل مطالب ارایه شده عنوان کنیم. کسانی که علاقمند به استفاده از اینترنت و امکانات فضای مجازی تلویزیون خود هستند، بهتر است به سراغ تلویزیونهای الجی بروند. زیرا محصولات الجی نسبت به محصولات سونی امکانات هوشمند بیشتری را ارایه میدهند. به عنوان مثال TVهای الجی از دستیار گوگل و آمازون الکسا نیز پشتیبانی میکنند.

تلویزیون 2020 ال جی 55UN8060 دارای هوش مصنوعی ThinQ یا AI ThinQ است.

از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی تلویزیون 55UN8060 بخش سیستم عامل همراه با امکانات هوشمند می باشد. شرکت ال جی سیستم عامل منحصر به فردی را به تلویزیون هایش اختصاص داده است .تا از طریق آن کاربر نهایت استفاده را ببرد. سیستم عامل WebOS امکان دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین می توانید به کمک کابل LAN به اینترنت وای فای متصل شوید . سیستم عامل این تلویزیون نسبت به تلویزیون های 2019 ال جی ارتقا پیدا کرده. و امکانات هوشمند بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد. تلویزیون 2020 ال جی 55UN8060 دارای هوش مصنوعی ThinQ یا AI ThinQ است. این هوش مصنوعی باعث سهولت در کار با تلویزیون می شود. و می توانید بسیاری از کارهای تلویزیون را به صورت هوشمند انجام دهید. همچنین می توانید با نصب برنامه ThinQ روی تلفن همراه هوشمند، تلویزیون را از طریق گوشی موبایل کنترل و مدیریت کنید. این تلویزیون دارای فناوری Intelligent Voice Recognition و LG Voice Search است و از جستجوی صوتی و دستورات صوتی پشتیبانی می کند.

از دست ندهید
بعدی سه چیزها به سرعت درباره یخچال فریزر انجام دهید

حذف نویز از صدا، به پخش صدایی واضح و دقیق کمک می کند.

Dolby Atmos از قابلیت های بوده که صدایی فراگیر و همه جانبه را به ارمغان می آورد. پردازنده a5 Gen5 AL Processor 4K تنها به ارتقاء کیفیت تصویر نپرداخته و در قسمت سیستم صوتی هم دست به دخالت زده است و باعث ارتقاء سطح کیفیت صدا هم شده است. حذف نویز از صدا، به پخش صدایی واضح و دقیق کمک می کند. از دیگر قابلیت های صوتی در تلویزیون 55 اینچ ال جی UQ80 می توان به LG Sound Sync, مولودیمال TV Sound Mode Share اشاره کرد. صدا هم همانند تصویر از حالت های مختلفی بهره گرفته که شامل استاندارد، دیالوگ، سینما، صدای دالبی، موسیقی، ورزشی می باشد. برای کار با تلویزیون و بهره گیری از امکاناتی بروز و پیشرفته باید از سیستم عامل استفاده کرد. با وجود سیستم عامل در تلویزیون بوده که به برنامه های سرگرم کننده دسترسی خواهید داشت و می توانید تلویزیون را با روش های آسانی کنترل کنید.

قیمت تلویزیون ال جی

شما میتوانید از راه دور عملکرد لباسشویی را چک کنید یا اینکه تنظیمات کولر را گازی را انجام دهید. ضمن اینکه این کارها هم از طریق ریموت و هم از طریق دستیارهای صوتی قابل انجام است. تمامی قابلیتهای هوشمند تلویزیون اولد A2 از طریق هوم داشبورد و بدون سردرگمی در اختیار شما میباشد.هوم داشبورد تمامی قابلیت های تلویزیون را در یک صفحه نمایش میدهد. از این رو کاربری آسانی دارد و کاربر را با سردرگمی مواجه نخواهد کرد. تلویزیون 55 اینچ قیمت مناسب ال جی مدل OLEDA2 را میتوانید از فروشگاه نیناکالا به صورت مستقیم از بانه تهیه فرمایید. این مدل از تلویزیون های جدید ال جی با امکانات تصویری و صوتی فوقالعاده تولید شده است. همچنین قابلیتهای هوشمند و مدرن و ظاهر شکیل زیبای این مدل درخورد توجه است. نقطهی مثبت تلویزیون الجی OLEDA2 قیمت پایین آن ضمن برخورداری از امکانات تلویزیون های حرفه ای الجی میباشد. پس اگر شما هم به دنبال خرید تلویزیون با کیفیت و ارزان هستید حتما روی مشخصات تلویزیون الد 55 اینچ ال جی مدل A2 فکر کنید. سپس با مقایسه آنچه با خرید این مدل و هزینهای که میپردازید یک انتخاب هوشمندانه و به صرفه را برای خود رقم بزنید.

از دست ندهید
انتخاب یخچال سامسونگ ساده است

فناوری HDR از این دسته قابلیت ها می باشد و با وجودش شاهد صحنه هایی با رنگ های زیبا و چشمگیر خواهید بود. HDR محدوده دینامیکی بالایی می باشد که تصاویر تاریک را تاریکتر و روشن را روشن تر نمایش می دهد. کنتراست در این فناری به صورتی بوده که حتی ریزترین جزئیات را هم مشاهده خواهید کرد. فناوری HDR خود دارای فرمت های می باشد که نسخه های پیشرفته HDR به شمار می آیند. HDR ،HLG ،Dolby Vision فرمت های HDR می باشند. Dolby Vision صحنه های سینمایی فوق العاده را در خانه برای شما مهیا می کند به گونه ای که احساس می کنید در سینما هستید. کیفیت، کنتراست، رنگ و وضوح عالی را با هم در تصویر ببینید. همیشه محتوای که می خواهیم تماشا کنیم با کیفیت و وضوح عالی نیستند، ممکن است محتوایی را در دسترس داشته باشیم که از کیفیت پایینی برخوردار باشند و نگاه کردن به آن ها در این سطح اصلا خوشایند نخواهد بود.

خرید Lg Tv

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون 32 اینچ با بهترین قیمت لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید