آشنایی با مدل های تلویزیون ال جی از سال 2023 تا 2023

lg tvبرای این منظور دکمه Home/Smart که روی کنترل تلویزیون قرار دارد را فشار دهید، سپس گزینه ی تنظیمات یا Settings را انتخاب نمایید. آیکون تنظیمات در بالای صفحه و سمت راست به شکل یک چرخ دنده قابل مشاهده است. دربخش تنظیمات گزینه ی All Settings را انتخاب کنید. سپس روی گزینه ی General را در سمت چپ منو، جهت آپدیت کردن تلویزیون ال جی کلیک نمایید. تنظیمات به نمایش درآمده را به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه About This TV را مشاهده کنید. پس از مشاهده ی این گزینه، روی آن کلیک کنید. با فعال کردن بخش Allow Automatic Updates اجازه ی آپدیت اتوماتیک به تلویزیون داده خواهد شد. در ادامه Check For Updates را انتخاب کنید تا دستگاه به جستجوی آخرین وجدیدترین ورژن به روز رسانی مورد نیازتلویزیون بپردازد. با طی کردن این مراحل پروسه ی آپدیت کردن تلویزیون ال جی به پایان میرسد. مدل اصلی تلویزیون را یادداشت نمایید.

آیا تلویزیون ال جی مرا ثروتمند می کند؟

lg tvتلویزیونها دیگر فقط برای تماشای کانالهای تلویزیونی استفاده نمیشوند. بهلطف افزوده شدن ویژگیهایی مانند اتصال به اینترنت و حتی تعبیه دستیار صوتی برای کنترل تلویزیونهای هوشمند، امروزه کاربردهای زیادی در زندگی روزمره پیدا کردهاند. یکی از مفیدترین ویژگیهای تلویزیونهای هوشمند نسل جدید، پشتیبانی از برنامهها است. با نصب نرمافزار بروی تلویزیونهای هوشمند، ویژگیهای مفیدی در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت. مانند تمامی تلویزیونهای هوشمند، میتوانید نرمافزارهای مختلفی را روی تلویزیون ال جی خود نصب کنید. این نرمافزارها قابلیتهایی مانند پخش فیلم و نمایش تا گوش دادن به موسیقی را به تلویزیون هوشمندتان اضافه میکنند. درواقع این ویژگی بهتازگی به تلویزیونهای هوشمند اضافه شده است و بهواسطه آن میتوانید بهراحتی اقدام به نصب نرمافزار روی تلویزیون ال جی کنید. ال جی از نرمافزار منحصربهفرد خود به نام webOS استفاده میکند. در نتیجه، از نامگذاری و سیستم منوی متفاوتی هم برای یافتن، افزودن و حذف برنامهها استفاده میکند. میتوانید برنامههای تلویزیون هوشمند الجی را برای دانلود از طریق فروشگاه الجی یا مستقیماً از صفحه اصلی پیدا کنید.

از دست ندهید
10 بزرگترین یخچال سامسونگ اشتباهات شما می‌توان به راحتی اجتناب

وقتی حرف از رزولوشن بالا می زنیم یعنی نقطه به نقطه تصویر به صورت واضح پیداست. در تلویزیون ال جی معمولاً از HDR10,HLG,Dolby Vision استفاده شده است که با وجود تمام این خوبان در کنار هم کنتراست به شدت بالایی خواهید داشت وتصویری که در حال پخش می باشد رنگ های نزدیک به واقعیت را ارائه می دهد چون با استفاده از این محدوده دینامیکی طیف رنگی بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد. استفاده از تکنولوژی نانوسل در قابلیت های تلویزیون ال جی یکی از بهترین اتفاقاتی بوده که در صنعت ساخت تلویزیون توسط شرکت ال جی اتفاق افتاده است. اما در تلویزیون های بالارده تر مثل OLED ها شما صدای بالاتر و تا 60 وات را در مدل های QNED تجربه خواهید کرد. وقتی تلویزیون شما پردازشگر خوبی نداشته باشد پس اصلاً این امکانات صوتی و تصویری که باید را هیچ وقت نخواهد داشت. مثلاً فکر کنید یک فیلم قدیمی از تولد بچگی های خود را می خواهید بعد از سال ها تماشا کنید اما این فیلم آنقدر قدیمی شده که نه کیفیت تصویر خوبی دارد نه صدای واضح.

گرفتار این تلویزیون ال جی کلاهبرداری نشوید

تلویزیون ال جی 65UP7500 همان طور که در ابتدا اشاره کردین دارای پنل IPS و زاویه دید گسترده میباشد. این زاویه دید گسترده که از ویژگیهای مثبت این تلویزیون است به لطف وجود پنل IPS در این تلویزیون ممکن میباشد. زاویه دید گسترده برای شما این امکان را فراهم میسازد که در هر نقطهای از اتاق که باشید، حتی اگر از گوشهها به تلویزیون نگاه کنید از کیفیت تصویر یکسانی برخوردار بوده و کیفیت تصاویر کاسته نشود. این ویژگی مناسب خانوادههای پرجمعیت است که به صورت دسته جمعی به تماشای تلویزیون میپردازند و یا افرادی که به صورت گروهی بازی میکنند بوده و کمک میکند تا همگی آنها از کیفیت تصویر یکسانی برخوردار باشند. تلویزیون ال جی 65UP7500 دارای سنسور دیجیتالی تنظیم نور صفحه نمایش نسبت به نور محیط بوده و این کار را به صورت هوشمند و خودکار انجام میدهد. یعنی دیگر لازم به تنظیم نور صفحه نمایش در اتاقهای تاریک و یا خیلی روشن نبوده و این کار توسط سنسورهای دیجیتالی به صورت خودکار انجام میشود.

از دست ندهید
راز پنهان در پشت تلویزیون ال جی

A – ویژگی های طراحی.|ده میان‌بر برای تلویزیون ال جی که می‌شود نتیجه در سند منجر شود|برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، تلویزیون ال جی خود را اولویت بندی کنید}

در سال 2021 ، تلویزیون های qned نیز طرح شماره گذاری مشابهی دارند ، اما برای آنها به جای nano از اختصار qned استفاده می شود. A – اصلاحات طراحی. C – مدل تلویزیون. B ، C ، E و W تلویزیون هایی با وضوح 4K هستند. P – در سال 2016 برای نشان دادن نوع تنظیم کننده استفاده شده است ، اما از سال 2017 برای نشان دادن مناطق اصلاح و فروش تلویزیون استفاده می شود. A – ویژگی های طراحی. تلویزیون ال جی من ساخت چه سالی است؟ بیایید مدل شماره 65SK9500PUA را مثال بزنیم. سال تولید تلویزیون را می توان با استفاده از شماره مدل به راحتی تعیین کرد. در این حالت حرف K به ما نشان می دهد که مدل تلویزیون در سال 2018 طراحی شده است. شماره مدل های قدیمی تلویزیون ال جی 2011-2017 توضیح داده شده است. V – نوع تنظیم کننده دیجیتال. توجه داشته باشید! در ایالات متحده ، هیچ نوع برچسب حروف برای انواع تیونر وجود ندارد ، زیرا فقط تیونرهای ATSC وجود دارد و در شماره مدل مشخص نشده اند.

lg tvشماره مدل تلویزیون ال جی به چه معناست؟ مدل تلویزیون الجی حاوی اطلاعاتی درباره سری تلویزیونهای OLED، LED، QNED یا NANO، سری تلویزیونها، اندازه صفحه نمایش، مدل، سال، مشخصات و طراحی است. در حالی که شماره سریال حاوی اطلاعاتی در مورد کارخانه تولید تلویزیون و تاریخ تولید تلویزیون خاص است و جزئیات مربوط به ماه مونتاژ را شامل می شود. به طور کلی، طرح شماره گذاری مدل های تلویزیون ال جی در سال 2022 تغییر قابل توجهی نداشت. تلویزیونهای OLED الجی شمارههای زیر را دریافت خواهند کرد: B2، C2، G2 و W2. برای QNED، NanoCell و LED، شناسه جدیدی از سال توسعه معرفی شده است که حرف Q نشان دهنده سال (2022) است. از آنجایی که تلویزیون های LED بسیار محبوب هستند، اجازه دهید ابتدا شماره مدل تلویزیونهای LED را توضیح دهم. در سال 2018، شماره مدل های تلویزیون ال ای دی ال جی تغییرات قابل توجهی داشته است در سال 2018، سه حرف برای توصیف مدل، نوع تیونر و طراحی تلویزیون به شماره مدل اضافه شده است.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی ساخت کجاست؟

عجیب اطلاعات درباره تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی پلی بین تاریکی و روشنایی ست جایی که رنگ ها با روشنایی زنده می شوند و با تاریکی به خواب می روند. مفهومی به نام کنتراست بینهایت زاده ذهن خلاق LG ست و تا الان هیچ برندی یارای رقابت با آن را نداشته است. تلویزیون های ال جی شهر بزرگی دارند که گشتن در آن چند ساعتی از وقت تان را می گیرد، در اینجا می توانید نگاهی به این شهر پرجمعیت بیاندازید. تلویزیون ال جی همیشه یکهتاز بازار و ریشسفید ورود اولین ها به بازار بوده است. ال جی ستاره خوش شانس کره ای ها توانسته در دنیای تلویزیون ها برای خودش فرمانروایی کند. شرکت ال جی ابتدا با اسم گولدن استار کارش را شروع کرد و بعد از مدتی نام آن را به ال جی تغییر داد به همین دلیل لقب ستاره خوش شانس کره ای ها را به آن لقب داده ایم. برخلاف حوزه موبایل که ال جی خیلی نتوانست به رقابت جدی بپردازد در خصوص تلویزیون و لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده است.

آنچه زامبی ها می توانند در مورد تلویزیون ال جی به شما یاد بدهند

lg tvکیفیت تصویر 4K UHD در تلویزیون 43 اینچ سری 8 مدل UP8100 را می توان انقلابی در بین تلویزیون های خوش قیمت این برند به شمار آورد. این تلویزیون وضوح فوق العاده بالا و رنگ های زنده را در صفحه نمایش خودش برای هر محتوای تصویری فراهم می سازد و به کمک پردازنده 4 هسته ای Quad Core Processor 4K تحول عظیمی در کیفیت تصویر داده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع رنگ ها در تلویزیون ها قابل نمایش هستند و برای برخوردار بودن تلویزیون ها از تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا از یک سری قابلیت ها و فناوری ها استفاده شده است. تلویزیون ال جی UP8100 دارای قابلیت HDR است که برای ارتقای تصاویر بی کیفیت و افزایش دامنه ی رنگبندی از کارایی بالایی برخوردار است. با داشتن این قابلیت، تلویزیون ال جی از فرمت های دیگر آن هم مانندHDR10PRO ، Active HDR و HGL پشتیبانی می کند. شاهد نمای محتوای سینمایی باشید! یکی دیگر از قابلیت های جذاب دیگر که تلویزیون های ال جی از آن برخوردارند، فناوری FILMMAKER MODE می باشد.

از دست ندهید
LG جزئیات تلویزیونهای OLED سال ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد

یک تلویزیون ال جی ایجاد کنید که والدین شما به آن افتخار خواهند کرد

همان طور که میدانید مدلهای اولد بالارده سری 8 و 9 به صورت Smart طراحی شده و از سیستم عامل تلویزیون ال جی webos با قیمت مناسب بهره می برند . در خرید تلویزیون ال جی در بسیاری از مدل ها شاهد قابلیت اشتراک گذاری Airplay 2 و دسترسی به شبکه هوشمند خانگی Apple HomeKit و گوگل اسیستنت Google Assistant هستیم. Google Assistant به عنوان دستیار صوتی عملکرد خوبی ارائه می دهد. وجود این ویژگی ها، این برند را بسیار مدرن و به روز و سازگار با زندگی ما می کند. خرید تلویزیون اولد ال جی قيمت به صرفه ای دارد در مقایسه با امکاناتی که عرضه میکند . تلویزیون 49 اینچ الجی نسبت به بقیه سایز های تلویزین های ال جی طرفداران بیشتری دارد . 55 اینچ ، 43 اینچ ، 50 و 65 اینچ خمیده ی oled بزرگتر از بقیه تلویزیون های معمولی است و در سایز بزرگ تولید شده است . همچنین 75 اینچ ال جي با 32 اینچ متناسب با سری تی وی تفاوتهای بسیاری در امکانات و در قیمت دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مولودی مال لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید