اثبات اینکه تلویزیون ال جی واقعا کار می کند

lg tv۳۱- INFO: اطلاعات کانال مانند نام، شماره و فرکانس را نشان میدهد. ۳٫۱- نسبت ابعاد تصویر: دارای ۷ حالت است که میتوانید نسبت ابعاد تصویر دریافتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. ۳٫۲- حالت تصویر: میزان نور و درخشندگی تصویر دریافتی را متناسب با نیاز خود روی یکی از ۷ حالت موجود قرار دهید. در حالت سنسور هوشمند، دستگاه شما میزان نور تصویر را متناسب با نور محیط تنظیم می کند. ۳٫۳- حالت صدا: دارای ۵ گزینه می باشد که بر اساس کاربرد میتوانید یک گزینه را انتخاب کنید. ۳٫۴- تایمر خاموشی: برای خاموش کردن دستگاه با تاخیر استفاده می شود. ۳٫۵- زبان زیرنویس: برخی از کانالهای دیجیتال قابلیت انتخاب زبان زیرنویس را دارند. با انتخاب این ویژگی در صورتی که کانال دریافتی دارای زیرنویس باشد می توانید زیرنویس مورد نظر را انتخاب کنید. ۳٫۶- زبان گفتار: برخی از کانالهای دیجیتال مانند شبکه IFILM قابلیت انتخاب نوع زبان را دارند. با استفاده از این ویژگی میتوانید زبان مورد نظر دریافتی را انتخاب کنید.

تمامی امکاناتی که در این تلویزیون قرار گرفته، موجب شده تا کاربران صداهای پخش شده از این نمایشگر را به صورت واقعی بشنوند. وجود درگاه Optical سبب شده تا سیستمهای صوتی دیگر نیز به آسانی به این تلویزیون اتصال پیدا کنند. این مدل از تلویزیون به جدیدترین نسخه سیستم عامل Webos مجهز است که به راحتی از اینترنت اشیا پشتیبانی میکند. این محصول برای انجام کلیه وظایف خود از پردازشگر ۴ هسته ای و هوش مصنوعی برخوردار بوده و با داشتن فناوریهای به روز صدا و تصویر، جزء بهترینهای حال حاضر محسوب میگردد. همچنین دارای ریموت کنترل جادویی است که با کمک آن می توان دستورات صوتی و جستجوی صوتی را نیز به تلویزیون داد. این ریموت کنترل بسیار خوش دست و حرفهای است و لذت کار کردن با تلویزیون را دو چندان کرده؛ زیرا به عنوان اشاره گر موس کار کرده و با داشتن میکروفون داخلی به آسانی دستورات صوتی را اجرا میکند.

از دست ندهید
ده و نیم بسیار ساده مسائل می توانید انجام دهید برای جلوگیری از اتلاف یخچال سامسونگ

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvبعد از تولید نمایشگر های LED,3d نسل جدید تلویزیون الجی ها با صفحه نمایش نوین به بازار عرضه شد، علاوه بر این امروزه برند های معتبر مانند توشیبا، الجی از تلویزیون های 4k خود رو نمایی کردند، و با ورود برند های دیگر مانند، پاناسونیک، سامسونگ، اسنوا، سونی به این عرصه رقابت در ساختار تلویزیون الجی و صفحه نمایش 4k بیشتر از قبل داغ تر شد. کاربران برای دیدن بهترین برنامه ها با جذاب ترین کیفیت می توانند از فناوری 4k بهره مند شوند. این نوع از صفحه نمایش ها با توجه به ساختاری که دارند باعث می شوند تا دید گسترده تری نسبت به صفحه نمایش های از نوع دیگر مانند، پنل های منحنی داشته باشید. بیشترین زاویه دید نسبت داده شده به این نوع از پنل های صفحه نمایش مربوط به جدیدترین محصولات شرکت های الجی و سامسونگ است که با 178 درجه در ردیف اول قرار می گیرند.

lg tvزاویه دید گسترده موجب می شود وقتیکه از کناره ها به تلویزیون نگاه می کنید تصاویر با همان دقت و کیفیت باقی بمانند و می توانید هنگام راه رفتن تلویزیون نیز ببینید. بازتاب های نور را به خوبی کنترل می کند اما روشنایی چندان زیادی ندارد و برای اتاق هایی که نور متوسط دارند مناسب است. محتوای با وضوح پایین را به خوبی ارتقاء می دهد و دارای رابط کاربر پسند WebOS است و برنامه های زیادی را در دسترس شما قرار می دهد. 7.3 تلویزیون LED فورکی uq8000 الجی برنامه های ورزشی را به خوبی ارائه می دهد. زاویه دید گسترده، دیدن مسابقات ورزشی به صورت دسته جمعی را لذت بخش تر می کند و همچنین برای اتاق هایی که چیدمان پراکنده ای دارند دید خوبی ارائه می دهد. بازتاب نور را به خوبی کنترل می کند اما روشنایی خیلی زیادی ندارد تا بتواند بازتاب نور را در اتاق های خیلی روشن کنترل کند.

از دست ندهید
4 دستورالعمل درباره تلویزیون ال جی Meant To Be آسیب دیده

lg tvتلویزیون الجی Sk8000: تلویزیون SK8000 مدل ضعیف تر از SK9500 است. این تلویزیون هم پردازنده آلفا 7 و دالبی اتموس را ارائه می دهد. اما پنل آن افت نور کم برای نور محلی دارد. مناطق کمتر به معنای کنترل کم نور و ناهماهنگی بیشتر در روشنایی است. بنابراین تلویزیون های SUHD ال جی کیفیت فوق العاده در کنار امکانات عالی را برایتان به همراه می آورند و جزو بهترین تلویزیون های 2018 ال جی می باشند. شما می توانید جهت مشاهده و خرید تلویزیون های SUHD ال جی 2018 از لینک مربوطه استفاده نمایید. تلویزیون الجی UK7700: بهترین تلویزیون های ال جی در سال جاری سری UK7700 می باشد. در حالیکه پنل OLED یا FALD که در مدل های سری های بالا دارند را نخواهد داشت، که خبر بدی است. ولی این چیزی نیست. خبر خوب این است که صفحه نمایش 4K را با نمایشگر HDR فعال ارائه خواهد داد و صدای Ultra Surround را نیز پوشش خواهد داد.

مهمترین این تکنولوژیها شامل OLED، NanoCell و LED است. در ادامه طرز کار این سه فناوری را به شکلی ساده برایتان شرح میدهیم. بدین ترتیب فرایند انتخاب و خرید تلویزیون برایتان بسیار آسانتر خواهد شد. طرز کار تلویزیون OLED بسیار ساده است. در این پنلها، هر سلول تصویر (پیکسل) از 4 عدد LED خیلی ریز تشکیل میشود. کم و زیاد شدن شدت نورافشانی این LED های قرمز، سبز و آبی است که تمام رنگها را به نمایش در میآورد. بدیهی است که خاموش بودن این LED ها، رنگ سیاه را می سازد. عمق رنگ سیاه در تلویزیونهای OLED در دنیای تصویرسازی، نظیر ندارد. زاویه دید عالی نیز از دیگر مزایای خرید تلویزیون OLED محسوب میشود. هم اکنون بهترین تلویزیون های LG از نظر کیفیت تصویر، در رده OLED قرار دارند. هر کسی که خواهان تماشای فیلم با بهترین کیفیت ممکن است، مدلهای OLED را به عنوان بهترین مدل تلویزیون های LG میشناسد. از دیگر مزایای خرید تلویزیون OLED ال جی میتوانیم به مصرف برق کم اشاره کنیم.

از دست ندهید
این سیزده نقل قول های الهام بخش به شما اجازه می دهد زنده بمانید در یخچال ال جی جهان

بنابراین انتقال نور و سرعت انتقال تصاویر به نهایت رسیده و موججب گشته هیچ نوع لرزشی در تصاویر ایجاد نشود و کاربر تصاویری کامل را مشاهده نماید. تلویزیون اولد ال جی 65 اینچ مدل 65C9 توانایی ایجاد تصاویری با رنگ های کاملا طبیعی و عمیق را دارد. این قابلیت به لطف پشتیبانی از تکنولوژی HDR امکان پذیر است. تلویزیون LG OLED 4K TV 65C9PVA با استفاده از تکنولوژی HDR قادر است، با تغییر دامنه دینامیکی رنگ ها بیشترین وضوح و عمق را به رنگ ها ببخشد. با بهره گیری از فایل های HDR می توان انتظار تصاویری بسیار با کیفیت و طبیعی را داشت و همه ی بیننده گان غرق در تصاویر تلویزیون LG OLED 4K HDR TV 65C9 خواهند شد. تلویزیون اولد ال جی مدل 65C9 توانایی پشتیبانی از فایل های HDR10 و HLG را نیز دارد. ال جی به منظور افزایش دامنه ی دینامیکی رنگ ها به زیر 8 نانومتر از فناوری HDR10 Pro استفاده نموده است.

ال جی Tv

سپس به این تپ ها با آیکون های کوچک می آییم که نشان دهنده لوازم مختلف متصل شما هستند . در صورت نصب دستگاه جدید و یا دانلود اپ جدید از فروشگاه محتوای ال جی یک تپ به صورت خودکار بر روی لانچر برای دسترسی سریع ظاهر می شود . وقتی که شما یکی از مربع های لانچر را انتخاب کردید اسم آن نمایان شده و در قسمت پایین ثبت می شود . به آسانی با حرکت دادن ریموت کنترل در امتداد خط حرکت کنید . و یا برای این کار از فلش سمت چپ بر روی ریموت استفاده کنید . در ادامه برخی از ویژگی های به کار رفته در وب او اس ( webos ) را خواهیم دید . شامل مرورگر وب , راهنمای کاربر , اتصال دهنده دستگاه , قیمت تلویزیون lg راهنمای کانال که در ابتدا که سرویس های تلویزیون خود را تنظیم می کنیم در دسترس هستند . موزیک و عکس و ویدیو که با اشتراک گذاری محتوا ترکیب می شوند .

از دست ندهید
بزرگ پول در یخچال فریزر وجود دارد

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید تلویزیون ال جی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید