تلویزیون ال جی نکته: ثابت باشید

الجی الکترونیکس (به انگلیسی: LG Electronics) شرکت صنایع الکترونیکی کرهای چندملیتی است، که بهعنوان یکی از شرکتهای بزرگ در زمینه صنعت الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته میشود. ریشههای تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راهاندازی شرکت گلداستار بازمیگردد. الجی الکترونیکس هماکنون از شرکتهای تابعه الجی میباشد و در عمل، بخش صنایع الکترونیکی این شرکت کرهای بهشمار میآید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. فروش جهانی محصولات این شرکت در سال ۲۰۱۴، معادل ۵۵٫۹۱ میلیارد دلار بود. الجی الکترونیکس، دارای ۴ چهار بخش اصلی تجاری شامل سرگرمیهای خانگی، ارتباطات سیار، لوازم خانگی و بخش تولید تجهیزات سرمایشی و قطعات خودرو (برای شرکت استاریون هند) است. الجی الکترونیکس در سال ۱۹۹۵ شرکت زنیت را تصاحب کرد و اکنون ۳۷٫۹ درصد از الجی دیسپلی را نیز از سال ۲۰۱۳ در اختیار دارد. از سال ۲۰۰۸، الجی الکترونیکس، چهارمین تولیدکنندهٔ بزرگ تلویزیونهای السیدی در جهان است. این شرکت دارای ۱۲۸ واحد عملیاتی در سراسر جهان است و تا سال ۲۰۲۰، دارای بیش از ۷۵۰۰۰ کارمند بودهاست.

الجی الکترونیکس محصولات گوناگونی در زمینههای مختلف دارد که اغلب آنها مربوط به لوازم خانگی هستند. ↑ ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ ۱٫۳ ۱٫۴ “Lg Financial Statements”. ↑ “Company Brochure”. LG. ↑ «ال جی | شرکتهای زیرمجموعه ال جی | پیدایش ال جی». تکولایف. ۲۰۲۱-۱۲-۲۰. دریافتشده در ۲۰۲۲-۰۱-۰۴. ↑ Manufacturing Big for LG, since (2001). “STARION INDIA”. ↑ “LG디스플레이” (به کرهای). ↑ “LG Aims to Boost Television Market Share With 3-D, تلویزیون 32 اینچ ال جی مدل 32LM500 Web-Connected Models”. ↑ “Global LCD TV manufacturer market share from 2008 to 2017”. Statista. ↑ “LG Electronics Honored With 21 CES 2016 Innovation Awards”. ↑ «درباره گلدیران». بایگانیشده از اصلی در ۲ آوریل ۲۰۰۹. دریافتشده در ۱۲ آوریل ۲۰۰۹. ↑ “LG launches first next-generation OLED 55in television”. ↑ ۱۱٫۰ ۱۱٫۱ ۱۱٫۲ ۱۱٫۳ ۱۱٫۴ «خداحافظی ال جی با تولید گوشی موبایل پس از 4.5 میلیارد دلار زیان- اخبار اقتصاد جهان – اخبار اقتصادی تسنیم | Tasnim». خبرگزاری تسنیم | Tasnim. ↑ «الجی از بازار گوشیهای هوشمند «کنار میکشد»». ۲۰۲۱-۰۴-۰۲. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۸-۲۱.

از دست ندهید
شایعترین اشتباهات مردم با یخچال سامسونگ میکنند

HDR10 Pro نسخهای است که این تلویزیون از آن بهره گرفته است.

lg tvبرخلاف عقیده خیلی از مردم، تکنولوژی HDR تنها برای دوربین نیست. فناوری HDR چند سالی است که در تلویزیون نیز به کار میرود و کیفیت تصاویر را به نهایت خود رسانده است. HDR امکان ایجاد تغییرات در دامنه رنگها را فراهم خواهد ساخت. تلویزیون جدید الجی مدل نانوسل 75 از مدرنترین نسل فناوری HDR بهره گرفته است. HDR10 Pro نسخهای است که این تلویزیون از آن بهره گرفته است. تکنولوژی HDR10 Pro امکان تغییر دامنه دینامیکی رنگها به بیش از 10 نانومتر را خواهد داشت. تغییر دامنه رنگها به بیش از 10 نانومتر سبب شده، رنگهای ایجاد شده به اوج کیفیت و کارایی برسد. بهمنظور افزایش کیفیت تصویر، ال جی همچنین از فناوری HLG Pro نیز کمک گرفته است. فناوری HLG Pro نیز همانند HDR مانع از انتشار رنگهای ضعیف میشود و رنگها به عمیقترین حالت ممکن و بیشترین کیفیت ممکن دست یابد. قابلیتهای متفاوت برای هماهنگی بیشتر و عملکرد درست، نیازمند پردازندهای قدرتمند است.

همان طور که می دانید این روزها اغلب برندهای تولید کننده تلفن همراه مانند اپل، هواوی و سامسونگ از پنل های اولد برای نمایشگر دستگاه ها استفاده می کنند. تلویزیون های QLED سامسونگ که اکنون مدتی است روانه بازار شده اند، به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده اند. واکنش های خوب به QLED ها باعث نگرانی ال جی شد و این کمپانی به سرعت با رونمایی تلویزیون NanoCell از خود واکنش نشان داد. QLED های سامسونگ با توجه به حضور تکنولوژی کوانتم دات، از نظر روشنایی، نمایش رنگ مشکی و زاویه دید بهتر از نمونه های اولد عمل می کنند. همچنین در این سری پنل ها، مشکل سوختن نمایشگر کمتر از اولدها مشاهده می شود. سامسونگ در سری QD-OLED قصد دارد به جای حل مشکل پیکسل آبی، آن را به یک عامل مثبت برای بهبود عملکرد دستگاه تبدیل کند. در این پنل ها، از پیسکل های آبی به عنوان منبع نور استفاده خواهد شد تا نه تنها تاثیر بد آن ها خنثی شود، بلکه روی روشنایی تاثیر مثبت بگذارند. همچنین سامسونگ در این سری از فیلتر رنگ سبز و قرمز کوانتم دات استفاده کرده تا احتمال سوختن نمایشگر یا همان Burn-in شدن را به حداقل برساند. یکی از عواملی که باعث شده سوختگی پیسکل ها در پنل های ال جی به حد زیادی مشخص باشد، استفاده از منابع نوری متفاوت برای نمایش رنگ های آبی، سبز و قرمز است. از آن جایی که سامسونگ از پیکسل های آبی به عنوان یک منبع نوری واحد استفاده می کند، امکان Burn-in شدن نمایشگر بسیار کم خواهد شد. براساس گفته های سامسونگ، پنل هیجان انگیز QD-OLED در سال 2020 معرفی و روانه بازار می شود.

از دست ندهید
نمای بی طرفانه یخچال سامسونگ

شرکت کرهای LG به فاصلهی کوتاهی تا نمایشگاه CES 2021 از تلویزیونهای جدید سری QNED TV خود رونمایی کرده که قرار است فناوری پنلهای LCD را به سطح جدیدی ببرد. اوضاع ال جی این روزها در بازار تلویزیونها بسیار خوب است. این کمپانی نه تنها در ردهی تلویزیونهای بالاردهی OLED در بازار یکهتاز است، بلکه گسترهی متنوعی از تلویزیونهای LCD را هم ارائه میکند. حال این شرکت کرهای به تازگی از سری کاملا جدیدی رونمایی کرده که QNED نام دارد و قرار است ارتقای بزرگی در فناوریهای فعلی پنلهای LCD به وجود بیاورد. در حال حاضر، پیشرفتهترین تلویزیونهای LCD از سیستم «Full-array Local Dimming» استفاده میکنند که در آنها، آرایهای شامل صدها دیود مسئولیت تامین نور پشتی (یا بکلایت) را برعهده دارند. مساحت تحت پوشش دیودها به تعدادی ناحیه (یا Zone) تقسیم میشود که به کنترل نوردهی، افزایش کنتراست و عمیقتر کردن رنگ مشکی در تصاویر کمک میکند. هر چه یک تلویزیون LCD ناحیههای بیشتری داشته باشد، کیفیت تصویر آن بهتر است.

1080 پیکسل بهره میگرفتند.

lg tvیکی از مهمترین رنگها در تلویزیون و نمایشگرها امکان به نمایش کشیدن رنگ مشکی است. رنگ مشکی به هر اندازه که غنیتر و با کیفیتتر باشد، میتواند تصاویر تلویزیون را جذابتر کند. تلویزیون نانوسل ال جی، بهترین عملکرد در تهیه رنگ مشکی را داشته و قادر است، بیشترین عمق رنگ مشکی را در مقایسه با سایر رقیبان داشته باشد. تلویزیون نانو سل ال جی مدل LG 65NANO75 با غنی کردن رنگها قادر است، تصاویری بسیار درخشان و شفاف را به نمایش بگذارد. به لطف استفاده از رنگهای کاملاً طبیعی و زنده، قادر است، کارایی بینظیری را به ثبت برساند و هر کاربری را مشتاق خود کند. تلویزیونها در طول تاریخ تغییر و تحولات زیادی را به خود دیدهاند. اما مهمترین پیشرفت و جهش تلویزیون استفاده از فناوری 4K بود. 1080 پیکسل بهره میگرفتند. این رزولوشن نشان دهنده تعداد پیکسلهای موجود در نمایشگر است که در تلویزیون FullHD تعداد پیکسلها حدوداً 2 میلیون عدد است. 3840 پیکسل بهره گرفته است. این تعداد پیکسل امکان در تمامی قسمتهای نمایشگر پخش شدهاند.

از دست ندهید
آنچه دالایی لاما می تواند در مورد یخچال ساید بای ساید به شما بیاموزد

در نیمه دوم سال 2018 ، ال جی تلویزیون های SLC را نیز معرفی کرده است. تلویزیون های دارای حرف S در انگلیس و سنگاپور به فروش می رسند. تلویزیون های دارای برچسب AUA در ایالات متحده به فروش می رسند. به هر حال ، LG ادعا می کند که مدل های انگلیس و ایالات متحده یکسان هستند. همچنین ، ال جی نسل بعدی تلویزیون هوش مصنوعی w / AI ThinQ® را برای تلویزیون های خود معرفی کرد. این فناوری به شما امکان می دهد دستگاه های مختلف داخل خانه را از طریق کنترل از راه دور یا استفاده از اتصال به اینترنت کنترل کنید. ال جی همچنین پشتیبانی از استانداردهای پخش 4K را نیز اضافه کرده است. به عنوان مثال ، برای تلویزیون های کره ای ال جی تیونرهای ATSC 3.0 UHD اضافه کرده است. همچنین ، در ژاپن ، پخش ماهواره ای 4K و 8K آغاز شده است ، بنابراین LG استاندارد BS 110 را برای این منظور اضافه کرده است.

تلویزیون ال جی

lg tvHotel Mode یکی دیگر از قابلیت های هوشمند این محصول است در این فناوری میتوان بعنوان administrator تنطیمات تلویزیون را اعمال کنید وقتی یک نفر تنطیمات تلویزیون را مدیریت کند دیگر تغییر تنظیمات توسط فرد دیگر امکانپذیر نیست. با تلویزیون الجی مدل UP7750 به طوری که انگار در استادیوم حضور دارید فوتبال تیم محبوبتان را تماشا نمایید. با Bluetooth Surround Ready به طوری که انگار در حاشیه فوتبال قرار دارید از دیدن ورزش محبوبتان لذت ببرید. برنامه Sports Alert همیشه به شما یادآوری میکند که تیم محبوبتان در چه روزی و چه ساعتی بازی دارد و شما میتوانید به همراه دوستان و خانواده تجربه شیرین را کسب کنید. یک صدای واضح و فراگیر بیسیم واقعی، به صورت بیسیم میتوانید بلندگو ها را به دستگاه متصل نمایید. که صدای فراگیر و واقعی را در حین تماشای برنامه مورد نظر به شما ارائه مینماید. میتوانید با عملکرد مورد نظر یک فضای بزرگ بازی را به نشیمن منزلتان بیاورید.

از دست ندهید
آیا Lg تلویزیون قیمت [$] برای شماست؟

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55QNED806 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید