هفت قانون درباره یخچال ساید بای ساید که باید بدانید!

یخچال سامسونگ لمسی هوشمند Smart Touch که توسط Candy به عنوان دستیار شخصی توصیف شده است ، از طریق برنامه Simply-Fi قابل دسترس است و اولین ماشین لباسشویی با کمک صدا است که به وسیله ی صدا یا voiceنیز کار می کند و فرمان می گیرد. در این حالت، موتور با لرزش زیاد مشغول به کار می شود و صدای زیادی تولید می کند. یکی از کالاهای محبوب این برند، یخچال و فریز آن میباشد که توانسته توجه بسیاری از مصرفکنندگان را به خود جلب کند. رنگ یکی دیگر از فاکتورهای موردنظر ما است. اگر به دنبال یک یخچال فریزر کوچک ولی جادار هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که یخچال فریزر مدل GR-M782HLHM را تهیه کنید. پس اگر تصمیم گرفتهاید یخچال منزلتان را خودتان تعمیر کنید، پیشنهاد میکنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. اگر به دنبال خرید یخچالی اصلی و باکیفیت هستید، روی ایول کالا حساب کنید. به دنبال بروز این مشکل، به کمپرسور و موتور یخچال نیز فشار میآید و پس از مدتی موتور نیز خراب میشود.

یخچال سامسونگ با اینکه یخچال یکی از لوازم ضروری خانه می باشد و خراب شدن آن دشواری ها و نگرانی های زیادی را به دنبال دارد؛ باید بگویم که جای نگرانی وجود ندارد. فارغ از نام برند، یکسری مشکلات ممکن است بهمرور زمان برای همه یخچال و فریزرها ایجاد شود؛ چراکه این وسیله یکی از پراستفادهترین وسایل منزل محسوب میشود. یکی از مشکلات شایعی که برای درب یخچال ایجاد میشود، ساییدگی و از جای درآمدن لولای آن براثر استفاده مداوم و گذر زمان است. شرکت های سازنده این لوازم خانگی هم، از مصرف انرژی، به عنوان یکی از مهم ترین ابزار برای بازاریابی یخچال هایشان استفاده می کنند . به علاوه شما می توانید بطری و ظروف باریک و بلند را در طبقات درب یخچال و فریزر قرار دهید تا فضای کمتری را اشغال کنند. آنها کارشان را با سرعت کم شروع می کنند و فقط در صورت از کاهش خنک کنندگی سرعت می گیرند. در حالی که هم سامسونگ و هم الجی یخچالهای بیش از 5000 دلار هم عرضه میکنند، قیمتهای سامسونگ از یک نقطه پایینتر شروع میشود. در صورتی که تصمیم دارید قطعات یخچال سامسونگ را خریداری کنید، می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری این کار را از طریق فروشگاه آی پی یدک انجام دهید.

لازم به ذکر است که شما می توانید خرید قطعات یخچال سامسونگ را به صورت اینترنتی و آنلاین و هم چنین حضوری انجام دهید. به عبارتی بهتر، این مشکل میتواند بهدلیل خرابی چند قطعه گوناگون باشد که شناسایی آنها به تعمیر درب یخچال سامسونگ کمک میکند. طبق بررسیهای انجام شده، معمولا قسمتهایی از یخچالهای سامسونگ، مانند: سیستم تهویه، لولههای گازرسانی، موتور، درب و یراقآلات پس از مدتی خراب میشوند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. چرا که این صدا میتواند از بخشهای مختلفی مانند خرابی خود کمپرسور، نشتی گاز یا خرابی رلههای متصل به موتور باشد. در بسیاری از موارد، این زنگزدگی در اطراف آبسردکن یخچال و بر اثر نشتی آب رخ میدهد و منظره زشتی را ایجاد میکند. زمانی یخچال سامسونگ شما دچار نشتی میشود که آب در زیر جامیوه ای جمع شده باشد. قبل از آنکه به معرفی انواع خرابیهای درب یخچالهای سامسونگ بپردازیم، بهتر است با انواع درب این محصولات آشنا شوید. تا این قسمت از مطلب، بهطور کامل با انواع مشکلاتی که ممکن است برای درب یخچالها ایجاد شود، آشنا شدید. 2. با باز کردن پیچها، نوار را بهصورت کامل از دور درب باز کنید.

از دست ندهید
معدن طلای استفاده نشده یخچال فریزر که درباره آن مجازی هیچ‌کس آگاه است

یکی از نشانههای افتادگی درب یخچال، باز نشدن کامل یا باز ماندن لاستیک درب از قسمت بالای آن است. ایجاد فرورفتگی بر روی درب یخچال، احتمالا براثر ضربههای خارجی رخ میدهد. علاوه بر این خدمات پس از فروش محصولات ایرانی بسیار پیگیرانهتر و قابل اطمینان تر از نمونههای خارجی است. یک راه امن برای اطمینان از مصرف انرژی یخچال وجود دارد که با جستجوی گواهی ستاره انرژی امکانپذیر است. نوار لاستیکی دور درب را همواره تمیز نگه دارید و هر چند ماه یکبار از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. 1. لاستیک را بالا نگه دارید و پیچهای زیر آن را شل کنید. می باشد که به شما امکان می دهد غذاها را به مدت طولانی تر تازه نگه دارید. این صفحه همچنین دمای داخلی یخچال را در جلو و مرکز نشان میدهد و به شما این امکان را میدهد تا مطمئن شوید که غذای شما در دمای مناسب در یخچال نگهداری میشود. اگر احساس کردید درب یخچال تاب برداشته، میتوانید پیچهای قاب داخلی را نیز محکم کنید. اما اگر بهدلیل هزینه بالا نخواهید این کار را انجام دهید، امکان برطرف کردن قسمتهای زنگزده با استفاده از زیرسازی و رنگآمیزی نیز وجود دارد.

معنی واژه فوت در یخچال

هنگام خرید یخچال فریزر میزان جا داد و ظرفیت یخچال بسیار مهم است. هر چه تعداد اعضا خانواده بیشتر باشد یخچال نیز باید بزرگتر باشد. محل قرار گیری یخچال نیز حائز اهمیت است. فوت یخچال واژه ای است که به کمک آن به محاسبه ظرفیت و اندازه فضای داخل یخچال میپردازند. نحوه محاسبه فوت یخچال متناسب با اعداد نوشته شده بر روی یخچال را در قسمت های بعدی آموزش داده و نحوه تبدیل فوت به لیتر رابرایتان شرح میدهیم .

تبدیل فوت یخچال به لیتر

اندازه و جاداد یخچال فریزر نقش اساسی هنگام خرید شمار را ایفا میکنند. پس پیشنهاد می‌کنیم نحوه محاسبه فوت یخچال را بدانید تا بتوانید یخچالی متناسب با فضای آشپز خانه تان تهیه کنید.

هر فوت تقریبا 28.316 لیتر است. و هر لیتر فضایی در حدود یک مکعب 10 در 10 در 100 را اشغال میکند.

1 لیتر: یک مکعب 10*10*10
1 فوت مکعب: 28.3168 لیتر
1 فوت مکعب تقریبا برابر است با 28 تا مکعب 10*10*10

بنابر این یخچال 12 فوت فضایی به اندازه 336 مکعب 10 در 10 در 10 را اشغال میکند.

گنجایش یخچال و فریزر بسته به شرایط مکان راه اندازی متفاوت است!

اندازه یخچال فریزر به عواملی همچون موارد زیر بستگی دارد:

  • اندازه آشپزخانه :مهم است به این نکته توجه کنید تا بعد از خرید یخچال فریزر دچا ر مشکل نشوید. اگر اندازه آشپزخانه تان کوچا ست هرگز از یخچال فریزر بزرگ استفاده نکنید.
  • نوع کاربرد و تعداد اعضای خانواده : این عامل در تعیین و انتخاب ابعاد داخلی و ظرفیت یخچال بسیار مهم است.

ابعاد ظاهری و فوت یخچال دو قلو و ساید بای ساید در برند های مختلف یخچال

به طور کلی یخچال هارا میتوان به 4 دسته زیر تقسیم کرد:

  1. یخچال های دوقلو
  2. یخچال های تک درب
  3. یخچال های ساید بای ساید
  4. یخچال های دور این دور
از دست ندهید
14 روز تا یخچال ساید بای ساید بهتر

ابعاد یخچال دو قلو

ابعاد یخچال های دوقلو یخچال معمولا با ارتفاع 180 تا 185 و با عرض 60 تولید میشود. از لحاظ عرضی نیز باید 130 و از ارتفاع 190 سانتیمتر باید برای یخچال در نظر گرفت.

ابعاد داخل یخچال دوقلوابعاد و ظرفیت یخچال ساید بای ساید

نسل پیشرفته یخچال های تک درب هستند که با عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 180 عرضه میشوند که عمق 75 الی 85 سانتی متر دارند. به عنوان مثال یخچال های ال جی ساید بای ساید 28 فوت حدود 598 لیتر ظرفیت و جا داد دارند. و به دنبال آن یخچال های مدل ال جی ساید بای ساید 30 فوت و 32 فوت به ترتیب 710 و 753 لیتر ظرفیت دارند. محصول پیشنهادی را از دست ندهید : خرید یخچال فریزر ال جی X267

ظرفیت فضای داخل یخچال فریزر

فضای داخل یخچال یا در واقع همان فوت یخچال میتواند از 2 فوت تا 42 فوت متغیر باشد؛ که در اختیار کاربر برای نگهداری مواد غذایی مختلف ارائه میشود.

یخچال ماسب برای یک خانواده 4 نفره 18 تا 33 فوت است. یخچال هایی که صرفا جهت خنک نگه داشتن نوشیدنی ها بکار میروند، 7 تا 5 فوت است. این نکته قابل توجه است که عدد فوت دقیقا برابر فضای داخل یخچال نیست بلکه طبقه ها و کشو ها نیز فضایی را به خود اختصاص میدهند.

1- فوت یخچال مناسب برای خانوارهای پرجمعیت:

ما خانواده هایی با تعداد اعضای بیشتر از 5 نفر را خانواده پر جمعیت محسوب میکنیم. هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد، مواد غذایی خریداری شده نیز بالا میرود و در نتیجه به یخچال فریزر با ظرفیت و گنجایش بیشتر نیاز خواهید داشت. پیشنهاد میکنیم فوت یخچال برای خانواده های پر جمعیت حداقل 18 فوت باشد. حدود 50 درصد فضای یخچال را به فریزر اختصاص میدهند. در نتیجه حتی یخچال 18 فوت نیز برای خانواده های 5 نفره کوچک است.یخچال 32 فوت

2- یخچال مناسب زوج های جوان حدودا چند فوت باشد؟

چنانچه قصد خرید یخچال برای جهیزیه دارید و به دنبال نوعی مناسب با فوت متناسب و قیمت ارزان و مناسب میگردید، پیشنهاد ما این است که از فکر یخچال فریزر های بزرگ با فوت بالا صرف نظر کنید! چرا که تا زمانیکه فزرند شما به سن 10 سالگی برسد و بتوان روی مقدار ماده غذایی او حساب کرد، زمان بسیاری باقی است و شما میتوانید تا آن زمان تنها با یخچال هایی تا حداکثر 22 فوت سر کنید. این کار هزینه های مربوط به برق و هزینه های جانبی تعمیر یخچال را نیز برایتان کاهش میدهد.

3- یخچال دانشجویی

میدانیم که عموما دانشجویان بودجه کافی برای خرید یخچال فریزر بزرگ و سنگین را ندارن و ممجبور هستند از سمساری ها به تهیه یخچال هایی تاحداکثر 5 فوت رضایت دهند.

 

قبل از خرید تنها با یک سرچ و پرس و جو ساده به راحتی می توان وزن یخچال ساید بای ساید را بیابید ، اما در کل وزن یخچال ساید سبک نیست و یخچال های ساید با ساید جزو آن دسته از یخچال ها محسوب می شود که به علت وزن زیاد جا به جای آن ها با مشکل رو به رو است . همچنین این مشکل گاهی اوقات با وارد کردن فشار ملایم به درب و جا انداختن لولا قابلحل است. یکی از مزایای عالی این دستگاه، قابلیت جابهجایی آن است و این دستگاه را میتوان به علت سبک و کم جا بودن جابهجا کرد. یکی از قسمتهای مهم درب یخچال، لاستیک دور آن است که مانع نفوذ گرما به فضای داخلی میشود. خرید یخچال، به دلیل اهمیت و طول عمر زیادش، کاری پیچیده و سرمایه گذاری مهمی است. بسیاری از برندهای یخچال، مانند الجی و سامسونگ هر دو مجموعهای از لوازم جانبی کارآمد انرژی را ارائه میکنند که شامل ویژگیهای door in door و چراغهای LED است که البته با فرآیند خنکسازی داخل یخچال شما تداخل ندارد. اگر کارایی انرژی یک نگرانی است، مطمئناً ارزش دارد که قبل از خرید به مدلهای خاص آن نگاهی بیندازید؛ اما سامسونگ در ارائه طرحهای کارآمد از نظر انرژی برنده است.

از دست ندهید
راهنمای یخچال سامسونگ برتر!

3. اگر نوار، پاره یا خراب شده باشد باید آن را تعویض کنید. اسکوتر برقی یا اسکوتر هوشمند چند وقتیه که شده نماد لاکشری بازی و بچه مایه داری . ممکن است خیلی از افراد نیز توانایی خرید ماشین ظرفشویی را نداشته باشند از این رو یکی از گزینه هایی که پیش رویی این افراد می باشد خرید اقساطی ماشین ظرفشویی می باشد که از این طریق هم تمام سرمایه شما برای یک وسیله برقی خرج نمی شود هم این که می توانید همزمان چندین وسیله برقی مورد نیاز خود را خریداری کنید. کلید های موجود در ماشین ظرفشویی بوش چه معنی هایی دارند؟ شما برای یافتن یخچال و فریزر با ظرفیت بالا در این برندها مشکلی نخواهید داشت و یافتن مدلی هم در ابعاد عمیق و هم در ابعاد بزرگ موجود است. اندازه آشپزخانه : اگر اندازه اشپزخانه یتان کوچک است به هیچ وجه یخچال بزرگ نخرید چون واقعا در هنگام رفت وامد و اسباب کشی دردسر ساز می شود و همچنین از لحاظ تمیز کردن نیز سخت تر است. طبقه ها بسیار بزرگ هستند و بیشترین حجم را در مقایسه با دیگر کشو و طبقات دارند. سه طبقه از جنس شیشه بسیار مقاوم، درون یخچال فریزر که قابلیت نگهداری از کلیه مواد غذایی را دارد.

چرا ابعاد یخچال ساید مهم است؟

ابعاد یخچال ساید

همانطور که گفتیم ابعاد ساید بای ساید یا سایز یخچال ساید بسیار مهم است و در زمان خرید باید آن را در نظر داشته باشید. یخچال‌ها بر اساس نوع‌شان ابعاد مختلفی دارند و برای مثال یخچال‌های ساید بای ساید در دنیای یخچال‌ها به یخچال ورزشکاری معروف هستند و از بقیه‌ انواع یخچال قدربلندتر هستند. یخچال‌های دوقلو هم معمولا در کنار هم هستند و ابعاد زیادی دارند در نتیجه جای زیادی اشغال می‌کنند.

جز ابعاد آشپزخانه که به طور خاص در سایز یخچال ساید موثر است، تعداد افراد خانواده و میزان استفاده هریک از یخچال هم بسیار موثر و اساسی است. در صوتی که شاغل هستید و معمولا برای طول هفته غذای مورد نیاز را تامین می‌کنید و آشپزخانه بزرگی هم دارید شاید بهتر باشد به سراغ یک یخچال بزرگ بروید. اما اگر آشپزخانه کوچکی دارید، سایز یخچال ساید کوچک بهتر است.

از دست ندهید
هشت راه برای شروع فوری فروش یخچال فریزر

اگر در شمار افرادی هستید که دوست دارید یخچال بخشی از کابینت‌های آشپزخانه‌تان باشد، سراغ یخچال‌های توکار بروید. در مجموع ابعاد یخچال ساید متنوع است و باید ابعادی کاملا مناسب با دکوراسیون آشپزخانه خود پیدا کنید. اساسا یخچال‌ها به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند و ما بر همان اساس به ابعاد یخچال ساید می‌پردازیم:

  1. ابعاد یخچال دوقلو
  2. ابعاد یخچال کوچک تک
  3. ابعاد یخچال ساید بای ساید
  4. ابعاد یخچال دور این دور

ابعاد یخچال دوقلو

اندازه یخچال ساید

معمولا یخچال‌های دوقلو با ارتفاع ۱۸۰ در ۱۸۵ تولید می‌شوند و عرض ۶۰ و عمق ۶۰ سانتی‌متر تولید می‌شوند. در طراحی ما تقریبا با عمق یخچال کاری نداریم ولی از نظر ارتفاع چون معمولا یخچال در زیر نوعی کابینت جاسازی می‌شود، باید حتما ارتفاع یخچال را در نظر بگیریم و به بیانی بهتر ابعاد یخچال ساید بای ساید برای کابینت را داشته باشیم.

از سوی دیگر در مود یخچال دوقلو در طراحی باید فضایی برای جریان هوا در نظر گرفت که معمولا ۵ سانتیمتر از هر طرف و ارتفاع است این بدان معناست که حداقل عرض و ارتفاعی که باید برای یخچال در نظر گرفت به ترتیب ۱۳۰ و ۱۹۰ سانتی‌متر است. البته در برخی برندها، یخچال دوقلو با عرض ۶۵ تولید می‌شود که باید از لحاظ عرضی ۱۴۰ سانتی‌متر فضا در طراحی در نظر گرفت. در جدول زیر، ابعاد یخچال ساید الکترواستیل، ابعاد یخچال ساید بای ساید بوش و بزرگترین سایز ساید بای ساید را می‌بینید.

عمق (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm) ظرفیت به لیتر ابعاد یخچال دوقلو
۶۸.۴ ۱۲۰ ۱۸۰ ۳۴۸ سامسونگ
۵۹.۵ ۱۲۴.۶ ۱۸۵ ۴۰۵ ال جی
۶۵ ۱۳۰ ۱۸۶ ۳۴۸ بوش
۵۷ ۱۳۰ ۱۸۹ ۳۸۵ الکترواستیل

ابعاد یخچال و فریزر (بالا یا پایین)

یخچال‌های تک معمولا به صورت دو درب روبروی هم هستند و قسمت بالا فریزر و قسمت پایین یخچال است گرچه برعکس آن هم رخ می‌دهد. در مجموع ابعاد یخچال توکار، ابعاد یخچال صنعتی و ابعاد یخچال فریزر بستگی تام به نوع برند و ظرفیت یخچال دارد. به طور میانگین ابعاد یخچال فریزر کمبی از ۷۵ شروع تا ۸۵ سانتی‌متر می‌رسد. ارتفاع یخچال هم معمولا بین ۱۷۵ تا ۱۸۵ است و عمق یخچال هم بین ۷۵ تا ۸۵ سانتی‌متر است.

ابعاد ساید بای ساید

برای جای یخچال باید ۵ سانتی‌متر برای بادخور در نظر گرفته شود و با احتساب بادخور، اندازه‌ای که برای طراحی مناسب است نسبت به عرض یخچال بین ۸۰ تا ۹۰ سانتی‌متر متغیر است. البته به جای اینکه از این اعداد متغیر استفاده کنیم، می‌توان برای یخچال به طور پیشفرض عرض ۱۰۰ سانتی‌متر را در نظر گرفت تا در صورت جابجایی و تغییر یخچال هم نیازی به تغییر کابینت آشپزخانه نباشد.

از نظر ارتفاع یخچال، با احتساب بادخورد می‌توانید از اندازه ۱۹۰ سانتی‌متر برای طراحی استفاده کنید. عمق یخچال هم به واسطه اینکه از عمق کابینت بیشتر است،‌ باید یخچال را در جایی قرار داد تا مشکلی در میان نباشد. در جدول زیر ابعاد یخچال توکار، ابعاد یخچال صنعتی و ابعاد یخچال فریزر سامسونگ، بکو و ال جی و همچنین ابعاد یخچال کوچک را می‌بینید:

از دست ندهید
9 قدرتمند ایده‌ها این می تواند به شما کمک کند یخچال فریزر Better
عمق (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm) ظرفیت به لیتر ابعاد یخچال و فریزر
۷۸.۸ ۸۳.۶ ۱۸۶.۲ ۳۹۲ سامسونگ
۷۴.۱ ۸۴ ۱۸۱ ۳۸۸ بکو
۷۳ ۸۶ ۱۸۴ ۵۹۲ ال جی

اندازه یخچال ساید بای ساید

این‌ها جدیدترین نسل یخچال‌های تک هستند و معمولا ابعاد یخچال ساید بای ساید در برندهای مختلف اعم از ابعاد یخچال ساید بای ساید بوش و ابعاد یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در عرض عبارت است از ۹۰ تا ۹۲ سانتی‌متر و ارتفاع ۱۷۵ تا ۱۸۰ سانتی‌متر که عمقی ۷۵ تا ۸۵ سانتی‌متری دارند. با احتساب بادخور برای یخچال و در صورتی که ابعاد یخچال ساید بای ساید برای کابینت را بخواهید، برای عرض عدد ۱۰۰ و ارتفاع عدد ۱۹۰ مناسب است. در جدول زیر ابعاد یخچال های ساید بای ساید شامل، ابعاد یخچال ساید بای ساید بوش، اندازه ساید بای ساید ال جی و ابعاد یخچال ساید بای ساید سامسونگ را می‌بینید.

عمق (cm) عرض (cm) ارتفاع (cm) ظرفیت به لیتر ابعاد یخچال ساید بای ساید
۷۹.۸ ۹۱.۲ ۱۷۸.۵ ۵۹۸ ال جی ۲۸ فوت
۹۲.۳ ۹۱.۲ ۱۷۹.۷ ۷۰۹ ال جی ۳۰ فوت
۹۶.۳ ۹۱.۲ ۱۷۹ ۷۵۳ ال جی ۳۲ فوت
۷۱.۲ ۹۱.۲ ۱۷۸.۹ ۵۱۳ سامسونگ ۲۸ فوت
۸۷.۱ ۹۰.۸ ۱۸۲.۵ ۶۸۴ سامسونگ ۳۰ فوت
۸۸ ۹۱.۲ ۱۷۷.۴ ۷۳۲ سامسونگ ۳۲ فوت
۷۲ ۹۱ ۱۷۷ ۵۲۲ بوش ۲۸ فوت
۸۵.۶ ۹۲.۸ ۱۸۱.۲ ۶۸۸ بوش ۳۰ فوت
۸۰ ۹۲ ۱۸۰ ۵۶۹ اسنوا ۲۸ فوت
۹۰ ۹۲ ۱۸۰ ۶۳۷ اسنوا ۳۰ فوت

ابعاد یخچال دور این دور

یخچال‌های دور این دور (door in door) نسل جدید یخچال‌های ساید بای ساید هستند. ابعاد یخچال‌های دور این دور از این منظر بسیار نزدیک به ابعاد یخچال های ساید بای ساید است. عرض یخچال دور این دور تقریبا ۹۲ سانتی‌متر است و برای طراحی کابینت این یخچال‌ها،  ابعاد یخچال ساید بای ساید برای کابینت را در نظر گرفت که همان عدد ۱۰۰ است. ارتفاع یخچال هم ۱۷۹ سانتی‌متر است که می‌توان اندازه ۱۸۵ سانتی‌متر را در نظر گرفت. معمولا در طراحی کابینت با عمق یخچال کاری نداریم. پس بار دیگر تاکید می‌کنیم که ابعاد دور این دورها را متناسب با جدول بالا مربوط به اندازه یخچال ساید بای ساید در نظر بگیرید.

ارتفاع یخچال

انتخاب سایز مناسب یخچال

زمانی که قصد خرید یخچال جدید دارید علاوه بر امکانات و مشخصات فنی یخچال باید به ابعاد یخچال فریزر و اندازه فوت یخچال نیز فکر کنید. شما فراتر از بودجه مالی باید به فضایی که در آشپزخانه دارید هم فکر کنید تا ببینید ابعاد بزرگتر یخچال در آشپزخانه جا می‌گیرد یا خیر. همچنین پیش از خرید حتما باید چیدمان آشپزخانه و طرح و رنگ یخچال مدنظر خود را در نظر بگیرید. پس برای اینکه بتوانید سایز یخچال ساید یا دوقلو را انتخاب کنید در ادامه با ما باشید.

فریزر دارای دو طبقه است که میتوان در آنها مواد غذایی را داخل کیسه یا ظرف قرار داده تا یخ بزنند. به همین دلیل در این مطلب از درجه میخواهیم از نکات مهم هنگام خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بگوییم. همچنین اگر شیب یخچال تنظیم نباشد، به درب آن فشار وارد شده و حتی ممکن است در کف یخچال آب جمع شود. برای آزمایش سلامت آن، میتوانید کاغذی را لای درب بگذارید و آن را ببندید. قبل تر ها سیستم های خنک کننده فشار زیادی را به کمپرسور وارد میکردند اما امروزه سیستم های خنک کننده جداکننده وارد بازار شده است که حتی قابلیت تنظیم دما را نیز به شما میدهد . جشنواره لباسشویی دوو 8 کیلویی نیز یکی از گزینههای مناسب برای خریداران محسوب میشود. یکی از بهترین برندهای تولیدکننده ماشین ظرفشویی، برند ال جی است که خریداران زیادی دارد. یخچال های ال جی درخور خدمات جدید و نوآورانهای هستند و ارزش قیمتی عالی دارند. در این ماشین های ظرفشویی برای تمیزی بهتر ظروف، از سیستم Magnetizer «سختی گیر آب» استفاده می شود. محصول پیشنهادی را از دست ندهید : خرید یخچال فریزر ال جی J267

از دست ندهید
مراقب یخچال ساید بای ساید Rip-off باشید

ظرفشویی لازم به تاکید است که سه چرخه اصلی برای اکثر ظروفی که به طور معمول در خانه مورد استفاده قرار میگیرند، مناسب و کافی است. حتی کار سادهای مثل قرار دادن یک عکس خانوادگی روی یخچال شما را میتوان از راه دور انجام داد؛ بنابراین واقعاً به گونهای طراحی شده که به اصطلاح قلب خانه شما باشد. پس اگر آشپزخانه کوچکی دارید و جمعیت خانواده شما به نسبت کم و یا مراسمات مهمانی خاصی نمی گیرید و رفت و آمد مهمان به خانه شما کم است این نوع مدل ظرفشویی برای شما مناسب می باشد. البته نوع ایراد ایجاد شده بستگی به این دارد که آیا از خارج صدمهای به درب وارد شده یا قطعات داخلی مستهلک شدهاند. ماشین ظرفشویی باید از قفسههای داخلی قابل تنظیم برخوردار باشد تا بتوانید نحوه چینش ظروف را متناسب با اندازه ظروف تنظیم کنید. این به این معناست که هنگام بررسی اینکه آیا نیاز به خرید شیر بیشتری دارید یا آیا نوشیدنی در یخچال دارید، هوای سرد یخچال خود را از دست نخواهید داد. بسیاری از مصرفکنندگان این برند، از خرابی درب دستگاه خود شکایت دارند که در ادامه نحوه تعمیر درب یخچال سامسونگ را توضیح خواهیم داد. تعدادی از مدلهای برگزیده الجی، مانند LG LSXS26366S، این گواهینامه مهم را از دست میدهند، در حالی که اکثر یخچالهای سامسونگ مانند Samsung RS27T5200SRدارای گواهی ستاره انرژی هستند.

ماشین ظرفشویی بوش آلمان مدل SMS88TI02M سری ۸ با ظرفیت ۱۴ لیتر و طراحی منحصر به فرد خود جز بهترین و پرطرفدارترین مدلهای ماشین ظرفشویی محسوب میشود. به هر حال تشخیص این امر بهعهده کارشناس مربوطه یا فرد باتجربه است. برخلاف ماشینهای لباسشویی درب از جلو که از نیروی جاذبه برای شستن لباسهای شما استفاده میکنند، درب از بالا از مقدار زیادی آب برای شناور کردن لباسهای شما استفاده میکنند، سپس از پروانه یا همزن برای حرکت دادن و شستن لباسها استفاده میکنند. بنابراین لازم است که از یک شوینده باکیفیت برای شستن ظروف استفاده کنید تا با مشکل کثیف شستن ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی مواجه نشوید. هر آنچه از یک یخچال میخواهید را میتوان هم در سامسونگ و هم در ال جی بهوفور پیدا کنید. این روزها یکی از برندهای پرطرفدار در بازار لوازم خانگی، برند سامسونگ است. یکی از اصلیترین دلایل بروز این مشکل، سنگین شدن در بر اثر گذاشتن وسایل زیاد در قفسه آن است.

محصول پیشنهادی اورجینال کده: دستگاه سم زدایی بدن

دیدگاهتان را بنویسید