جزئیات یخچال ال جی

یخچال ال جی در طراحی انواع مدل ماشین لباسشویی دوو چند ویژگی مهم زیر مدنظر قرار گرفتهاند. مدلهای یکپارچه (Integrated): ماشینهای ظرفشویی یکپارچه که به نمونههای توکار هم شهرت دارند، از جمله دستگاههایی هستند که زیر پیشخوانِ آشپزخانه شما قرار میگیرند و توسط درب کابینتها پنهان میشوند. همراه با گرد و غبار، ذرات غذا و رطوبت در زیر یخچال شما جمع می شود که می تواند موجب کپک و باکتری شود. محققان این حوزه با بررسی ارقام مصرف آب سالانه در ۵۰ ماشین ظرفشویی از برندهای مختلف همراه با طیف وسیعی از امکانات، متوجه شدند که میزان آب مصرفی در ماشینهای ظرفشویی همواره با ظرفیت آن مرتبط نیست. در کنار آن بسیاری از مدلهای جدیدتر مجهز به چرخهی سریع یا «اکسپرس» هستند که میتواند ظروف کثیف را در کمتر از ۲۰ دقیقه تمیز کند. وجود فیلتر مخصوص در ماشین ظرفشویی میتواند از نشستن مجدد باقیمانده غذاها بر روی ظروف جلوگیری کند. با وجود فیلترهای خود تمیزشونده، یک آسیاب باقیماندههای موادغذایی و آلودگیها را پودر میکند و با فشار زیادی تخلیه میکند. مجموعه تعمیر آنلاین باتوجه به مدل دستگاه و نوع خدمت ارائه شده گارانتی یک الی شش ماهه برای تعمیرات خود ارائه میدهد.

یخچال ساید بای ساید ماشین ظرفشویی با اندازه کامل (Full-size): این مدل از دستگاه دارای پهنای ۶۰ سانتیمتری است و قابلیت جا دادن ۱۲۰ الی ۱۵۰ آیتم (ظروف) را دارد. مدلهای ۱۸ اینچی (۴۵ سانتیمتری) برای آشپزخانهها و آپارتمانهای کوچک ایدئال هستند و اخیراً محبوبیت بیشتری هم پیدا کردهاند. ماشین ظرفشویی رومیزی نسبت به دو مدل دیگر گنجایش کمتری داشته و برای خانوادههای کوچک و کم جمعیت انتخاب مناسبی است. هر کدام از یخچال های برتدهای مختلف مانند یخچال ال جی، یخچال سامسونگ و دیگر برندها برای خانواده هایی با جمعیت های متفاوت طراحی شده اند به عنوان مثال یخچال بالاپایین سامسونگ ممکن است برای خانواده 4 نفره مناسب باشد اما یک یخچال دوقلو گنجایش بیشتری را پشتیبانی می کند؛ پس با توجه به متراژ آشپزخانه و مقدار نیاز خودتان اقدام به خرید یخچال سامسونگ کنید. سپس رنگ هایی که حس مورد نظر را در شما ایجاد می کنند تعیین کنید. عرض و عمق یک ماشین ظرفشویی معمولی باید به ابعاد ۶۰×۶۰ سانتیمتر در نظر گرفته شود.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی روش‌ها برای افراد بی‌تجربه

به طور کلی اندازهی ماشین ظرفشویی به دو عامل بستگی دارد که یکی از آنها ابعاد فیزیکی دستگاه و دیگری تعداد اقلام یا تنظیمات مربوط به سبدهای دستگاه است. در هنگام خرید شیر آب آشپزخانه حتما ابعاد فضای نصب آن را در نظر داشته باشید. در نهایت رنگ شیر را با در نظر گرفتن هماهنگی آن با فضای مورد انتخاب کنید. البته افراد بسیاری هستند که جدای از توجه کردن به فناوری ها و امکانات یخچال، طراحی و ظاهر را بسیار مَد نظر قرار می دهند که در این صورت پیشنهاد ما به آنها خرید یخچال ساید بای ساید ال جی است. اگر قصد خرید به صورت حضوری دارید، برخی از ظروف خاص خود که زیاد هم از آنها استفاده میکنید را با خود به فروشگاه ببرید تا مطمئن شوید که دستگاه فضای مناسبی با توجه به نیازهای شما دارد. اگر این برد کنترل از کار بیفتد، آب همچنان به یخ ساز میرسد، اما قادر به تولید یخ نخواهد بود. برد اینورتر اصلی و فابریک ساید با ساید و یخچال فریزر سامسونگ موجود است. با خرید ظرفشویی ال جی با قابلیت Turbo Wash از سیستم اکشن شست و شوی حرکتی برقی همراه با افزایش دمای آب برای بهبود و سرعت بخشیدن به چرخه شست و شو بهره خواهید برد.

اکثر ماشینهای ظرفشویی حداقل دارای سه چرخهی شستوشوی سبک، معمولی و سنگین (به منظور شست قابلمهها و تابهها) هستند. در واقع منظور این است که فاصله و نحوهی قرارگیری سبدها و قفسه های ظروف را بررسی کنید. پیش از خرید حتما فاصله بین کابینت یا قفسه جاظرفی بالای سینک و محل نصب شیر آب آشپزخانه را در نظر داشته باشید، مخصوصاً اگر قصد خرید یک شیر ظرفشویی فنری با ارتفاع زیاد دارید. اگر جایی برای ماشین ظرفشویی تعبیه نشده باشد چه باید کرد؟ وست پوینت اینترنشنال شرکتی است که در فرانسه واقع شده و زمانی که یکی از صنعتیترین شهرهای فرانسه ایجاد شد، این برند به عنوان یکی از اصلیترین قطب صنعتی بخش آتلانتیک اروپا تاسیس و صادرات محصولات خود را آغاز کرد. در واقع میشه گفت یخچال فریزر ساید بای ساید هم یه جور یخچال فریزر دوقلو به حساب میاد . در واقع ظروف پس از مرحله شستشو کثیف باقی خواهند ماند. در هنگام اقدام برای خریدِ این دستگاه، به مصرف انرژی آن توجه کنید. تنوع طرح و بازه گسترده قیمت شیر سینک در بازار دست خریداران را در انتخاب مناسب ترین مدل با توجه به بودجه و سلیقه خود باز گذاشته است.

از دست ندهید
8 جملات الهام‌بخش درباره تلویزیون ال جی

یخچال فریزر جهت باز شدن درب یخچال پاکشوما نیز به سمت راست است. اگرچه شیرآلات ظرفشویی در رنگ های خاص تر زیتونی-طلایی و یا طلایی نیز در بازار عرضه می شود امّا رنگ کروم، استیل، سفید یا مشکی به دلیل خنثی بودن با انواع رنگ ها در دکوراسیون هماهنگی دارد. ماشین ظرفشویی ایستاده برای خانواده های پرجمعیت، رستوران و کافه ها مناسب است. لازم به تاکید است که سه چرخه اصلی برای اکثر ظروفی که به طور معمول در خانه مورد استفاده قرار میگیرند، مناسب و کافی است. مدلهای نیمه یکپارچه (Semi-integrated): دستگاههایی که به صورت نیمه یکپارچه طراحی شدهاند، هم زیر پیشخوان قرار میگیرند، با این تفاوت که نسبت به مدلهای یکپارچه، درب دستگاه در معرض دید است. دستگاه بر روی سطح ضعیف یا تراز نشده قرار گرفته است. بنابراین قبل از انتخاب نهایی، فضای خود را به دقت اندازهگیری کنید و از فروشنده محدودهی ارتفاع مناسب برای فضای خود را بپرسید (تنظیم پایههای دستگاه و تراز کردن آنها را فراموش نکنید). برای رفع این مشکل، سعی کنید تراز درب را با باز کردن پیچها، قرار دادن درب در جای خود و سپس سفت کردن مجدد آنها، تنظیم کنید.

ظرفشوییهای رومیزی بوش را میتوان بهراحتی جابهجا کرد و در محل دلخواه روی کابینت قرار داد. سلام این مدل اصله ولی شما باید شکل ظاهری را با نمونه در سایت بوش مطابقت دهید. این برنامه در تمام سریهای ۴ تا ۸ ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد. کالاچی اماده ی ماموریت کردن تمام خواسته های شما است. لازم به ذکر است که این مناطق لزوماً تمام مدت کار نمیکنند و حتی در مدلهای خاصتر و جدیدتر، این چرخه فعالیتی در حد چند دقیقه دارند. مدلهای رومیزی یا ایستاده (Freestanding): این مدل از ماشینهای ظرفشویی قابلیت قرار گرفتن بر روی هر چیزی از جمله میز و پیشخوان را دارند. این قسمت مینی بار بر روی درب یخچال قرار دارد و باز و بسته کردن این قسمت باعث نمی شود که انرژی هدر برود. اگر آشپزخانهای با پلان باز یا نزدیک به اتاق نشیمن دارید، یک ماشین ظرفشویی پر سروصدا میتواند کاملاً مزاحم باشد. بنابراین اگر از از این دستگاه بیشتر یا کمتر از این میزان استفاده میکنید، هزینههای شما هم بر این اساس متفاوت خواهد شد. درواقع طی مطالعات صورت گرفته در این حوزه، استفاده از ماشین ظرفشویی در مقایسه با شستن و خشک کردن ظروف با دست، بیش از ۲۳۰ ساعت صرفهجویی در زمان (در سال) را رقم میزند.

از دست ندهید
اکنون می‌توانید یخچال ال جی از رویاها خود را داشته باشید - ارزان‌تر/سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردید.

لازم به ذکر است که چنین عملیاتی تنها در حد چند دقیقه زمان میبرد. ماشین ظرفشوییهای ارزانتر معمولاً در عرض چند ساعت پس از چرخه شستوشو با استفاده از گرمای باقیمانده در مخزن و عملیات آبگیری، ظروف را خشک میکنند. از سبدهای ظروف و قفسهی اضافی میتوان به عنوان طبقه سوم استفاده کرد تا ظروف بیشتری را شستوشو دهید، اما در عین حال میزان فضای در دسترس برای قفسهی دوم را محدود میکند. چنین رویهای بسیار راحت ولی در عین حال پر سر و صدا است. با توجه به همین مسأله هم برچسبهایی تحت عنوان برچسب میزان صدا در این دستگاهها وجود دارد. کم صدا و کم مصرف است. یکی از نشانههای خراب شدن فن کندانسور، سرد نشدن قسمت یخچال و قسمت فریزر به صورت همزمان است. به طور کلی این مدلها معمولاً شامل دو کشو روی هم هستند که به شما این امکان را میدهد که از آنها به طور همزمان یا جداگانه استفاده کنید. اما همانطور که در این راهنمای جامع و کاربردی مطالعه کردید، استفاده از این دستگاه میتواند تا حد خوبی از مصرف بیرویهی آب جلوگیری کند.

بنابراین به کمک چرخه آبکشی و توقف میتوانید آشفتگی محیط را کاهش دهید و از سخت شدن باقی ماندهی غذا بر روی ظروف جلوگیری کنید. چراکه نحوهی پختوپز و غذا خوردن شما نقش مهمی در انتخاب دستگاهی با ساختار مناسب دارد. خرید یخچال، به دلیل اهمیت و طول عمر زیادش، کاری پیچیده و سرمایه گذاری مهمی است. دلیل این مسئله فضای داخلی یخچال است. همانطور که میدانید، قفسههایی که به راحتی و روان، بالا و پایین میروند، در کنار سبدهای قابل تنظیم به شما این امکان را میدهند تا فضای داخلی ماشین ظرفشویی را متناسب با نیاز خود پیکربندی کنید. ۶. آیا ماشین ظرفشویی، دستگاهی با مصرف آب بالا است؟ از آن جایی که یخچال سامسونگ 28 فوت مدل RT53 یک محصول بالا فریزر است برای فریزر آن طبقه طراحی شده نه کشو. از طرفی نصبِ ماشین ظرفشویی در محلی که کف آن کاشیکاری شده است یا پیشخوان خاصی داشته باشد، میتواند بر ارتفاع دستگاه تاثیر داشته و یک چالش باشد. اگر مجبور هستید که لباس های زیر یا لباس های دکمه دار را توسط ماشین لباسشویی بشویید، باید آن ها را در یک کیسه ی توری شکل که مخصوص همین کار می باشد، قرار دهید. کارکرد اصلی شیرآلات قطع و وصل کردن جریان آب است، اما طرح آن نیز در دکوراسیون خانه بسیار تأثیرگذار است.

از دست ندهید
استراتژی نهایی برای یخچال ساید بای ساید

دیدگاهتان را بنویسید