نه و نیم بسیار ساده مسائل می توانید انجام دهید برای جلوگیری از اتلاف تلویزیون ال جی

lg tvشرایطی وجود دارد که باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون می­شود و شاید از آن مطلع نباشید. در این حالت حتما چک کنید که به­ خاطر تایمر نباشد. امکانی در تلویزیون­ها وجود دارد که با تنظیم آن می­توانید در یک زمان مشخص تلویزیون را خاموش کنید. گاهی این مشکل پیش می­ آید که دستگاه شما صدا دارد اما تصویری نشان نمی­دهد. دلیل اصلی این مشکل خرابی بک لایت تلویزیون است که باعث می شود تلویزیون شما نور نداشته باشد. خرابی عمده دیگر ایجاد نوارهای نازک و پهن عمودی روی صفحه نمایش است، برای برطرف کردن این اختلال نیز از وسیله­ ی پیشرفته­ای به­نام tab bonder استفاده می­شود. تکنسین­های متخصص با بررسی و تشخیص این مشکل نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند کرد. ایراد دیگری که امکان دارد در دستگاه شما بروز کند مثل نویز که ممکن است به ­دلیل مشکل در عملکرد بردمین یا بردتیکان دستگاه باشد. تعمیر تلویزیون ال جی در تهران یکی از خدماتی است که توسط مراکز تعمیر تلویزیون در محل ارائه می­شود.

ال جی تلویزیونهای نانو سل خود را در کیفیتهای متنوع تولید نمود تا هر فردی توان خرید این رده را داشته باشند. بر همین اساس تلویزیون ال جی نانو 80، تلویزیون پایه در میان تلویزیونهای نانو در سال 2020 شناخته میشود و قیمت پایینتری نسبت به سایر تلویزیونهای نانو دارد. 3840 پیکسل بهره گرفته و تصویری سریع و بدون لرزش را به ثبت میرساند. ال جی از فناوری بهروز PURE Colors در تلویزیون 55 اینچ ال جی نانو 80 بهره گرفته و تصاویری با رنگهای غنی را فراهم ساخته است. ال جی از پردازنده Quad-Core 4K Processor کمک گرفته است. این پردازنده تصاویر سریع و بدون لرزش را به ثبت رسانده و قطعا کاربر را کاملا راضی خواهد کرد. ال جی همچنین امکان پشتیبانی از فایلهای HDR 10 Pro را برای کاربر میسر ساخته است. تلویزیون 55 اینچ LG NanoCell TV 55NANO80 از سیستم عامل webOS بهره گرفته و بیشترین سطح از امکانات را در اختیار کاربر قرار داده است.

از دست ندهید
بعداً می توانید از ما تشکر کنید - 6 دلیل برای توقف فکر کردن درباره یخچال فریزر

تلویزیون ال جی میانبرها – راه آسان

این فناوری باعث نمایش عمیق رنگهای تیره و مشکی شده و رنگهای روشن را نیز روشنتر نمایش میدهد. فناوری HDR باعث افزایش روشنایی و دقت رنگ در تلویزیون شده و در نهایت به نمایش رنگهای زنده و طبیعی با کنتراست بالا و کیفیت عالی میانجامد. تلویزیون ال جی UP7500 مجهز به قابلیتهای گیمینگ یا Game Optimizer زیادی است که این تلویزیون را به تلویزیونی مناسب برای بازی و گیمینگ تبدیل کرده است. از جمله این قابلیتها، قابلیت پاسخگوی سریع ALLM و حالت HGIG و VRR میباشد. این قابلیتها به ترتیب ALLM به معنی کاهش تاخیر در پورتها و انتقال دادهها به صورت اتوماتیک است. سپس قابلیت HGIG که مجموعهای از دستورالعملهای آزاد است که برای بهتر و سازگارتر شدن بازیهای HDR طراحی شده است. بعد از آن قابلیت VRR است که همان وظیفه نرخ تازه سازی تصویر را بر عهده دارد. ALLM و HGIG استانداردی برای نمایش تصویر بازی با نهایت کیفیت و همچنین کاهش نویز و بلور در تصویر هستند.

خوشبختانه در زمان نصب شما با محدودیتی برای نصب مواجه نیستید. ابتدا در کنترل دکمه Home را بزنید تا منوی برنامه ها نمایش داده شود. در صورتی که برنامه به صورت پیش فرض در تلویزیون نصب شده باشد، در این منو در دسترس شما خواهد بود. در غیر این صورت LG Content Store را در منو پیدا کنید و وارد آن شوید. در قسمت بالا بر روی گزینه Apps کلیک کنید. معمولا برنامه یوتیوب جزء اولین پیشنهادهای نمایش داده می شود در غیر این صورت در صفحه موجود به دنبال آن به پایین صفحه مراجعه کنید و یا از ذره بین برای جستجوی برنامه استفاده کنید. وارد صفحه برنامه شوید و بر روی Install در سمت چپ کلیک کنید. پس از اتمام نصب، می توانید برای اجرای برنامه بر روی Launch کلیک کنید و یا با مراجعه به منوی Home برنامه یوتیوب را پیدا کنید و اجرا کنید. مشکل اصلی در رابطه با اجرای برنامه یوتیوب در تلویزیون ال جی در این مرحله رخ می دهد.

از دست ندهید
واقعیت این است که تو نیستی فرد فرد درگیر درباره Lg تلویزیون

NanoCell با بهره گیری از ذرات نانو موجب شده خود ذرات نانو نور پخش کنند که موجب گشته سرعت تصویر بسیار طبیعی و عالی باشد. تلویزیون ال جی LG 55SM8600 با بهره گیری از قابلیت 4K توانسته بیشترین روشنایی و سرعت را ایجاد نماید. تلویزیون LG NanoCell 4K TV 55SM8600 به لطف استفاده از قابلیت SUHD قادر به ایجاد تصاویری با وضوح بالا و کنتراست بیشتر می باشد. تلویزیون LG NanoCell SUHD TV 55SM8600 قادر به پشتیبانی از فایل های HDR و HDR10 و HLG می باشد. به کار گرفتن هوش مصنوعی AI ThinQ موجب افزایش بازدهی و راحتی هر چه بیشتر کاربر از تلویزیون LG 55SM8600 شده است. تلویزیون LG NanoCell 4K HDR SUHD TV 55SM8600 از سیستم عامل webOS 4.5 می باشد. تلویزیون های سری SM ال جی جای نقدی باقی نگذاشته اند، پس ما فقط به بررسی و معرقی تلویزیون های این سری ال جی می پردازیم. طراحی فوق العاده زیبا، کارایی و بازدهی بسیار، طول عمر زیاد، قیمت متناسب و سابقه ی درخشان در سالیان گذشته موجب شده تلویزیون های سوپر الترا اچ دی ال جی به بهترین و اصلی ترین گزینه های خرید تبدیل شوند.

lg tvبا خرید تلویزیون ال جی میتوانید برخی از محصولات خود را با همراهی پردازشگر بهتری داشته باشید که این بار از هوش مصنوعی برای آنالیز محتواهای نمایشی کمک گرفته است. این پردازشگر آلفا جزو پردازشگرهای جدید و میان رده این برند به شمار میرود. سری دیگر از تلویزیون های ال جی از پردازشگر a7 Gen3 AI برخوردار شدهاند؛ پردازشگر آلفا 7 نسل 3 قطعهای هوشمند است که توانایی پردازش تصویری و صوتی را با یک دیگر دارد. برای آن که کار این قطعه هوشمند سریعتر و دقیقتر باشد ال جی 2 فناوری AI Picture و AI Sound را نیز به تلویزیون هایی که پردازشگر آلفا 7 رو همراهی میکنند؛ افزوده است. برخی دیگر از محصولات برند ال جی، پردازشگر آلفا 9 را در خود جای دادهاند تا با سرعت و دقت بالاتری نسبت به پردازشگرهای قبلی بتوانند محتوای صوتی و تصویری مناسبی را به شما نمایش دهند. 2 فناوری AI Sound و AI Picture نیز این قطعه هوشمند را همراهی میکنند.

از دست ندهید
داشتن یخچال سامسونگ تحریک آمیز فقط تحت این شرایط کار می کند

Refresh Rate در این محصول و یا سرعت حرکت تصویر در آن 60HZ است و در بازسازی صحنه های سریع موفق و با سرعت عمل می کند. زیرا طراحی آن به گونه ای است که با هر نوع فضا و مکانی مطابقت دارد و قادر به درخشیدن و نمایش زیبایی های خود در ظاهر است. این محصول پیشرفته دارای امکانات و قابلیت های بسیار بیشتر از هر آنچه گفته شد می باشد و می توان از تمامی آن ها در یک آن و به طور همزمان بهره برد. سیستم عامل یکی از قابلیت های هوشمند در تلویزیون های LG است. هم اکنون تلویزیونی که در حال شرح توضیحات در مورد آن هستیم دارای سیستم عامل هوشمند و پیشرفته Smart TV webOS است که دارای امکانات فراوانی است. تلویزیون LG مدل UQ9050 را می توان جزو ویژه ترین ها نام برد. با وجود دارا بودن تلویزیون ال جی، به این سیستم عامل می توان از بخش های وسیع سرگرمی در آن لذت برد.

lg tvتلویزیون ال جی 55UP7750 جزو بالاردهترین تلویزیونها از سری UP77 سال 2021 این شرکت کرهای بوده که از کیفیت تصویر ۴K بهره میبرد. ال جی این سری را بر خلاف سایر تلویزیونهایش با پنل VA روانه بازار کرده است. در واقع تکنولوژی VA به منظور افزایش کیفیت و کنتراست و روشنایی تصویر به کار برده شده است. بعد از این فناوری به کیفیت تصویر ۴K میرسیم که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. همراه با کیفیت Ultra HD تصاویر را آنچنان با دقت و کیفیت بالا مشاهده میکنید که بیشک از تماشای هر برنامه توسط این نمایشگر لذت خواهید برد. در این میان با اشاره به امکان افزایش دادن کیفیت تصویر برنامهها توسط ۴K Upscaler میتوانید مرور فیلمهای قدیمی و کیفیت پایین خود را با کیفیت ۴K به خوبی و کاملاً عالی مشاهده کنید. پردازندهی چهار هسته ای فاکتور بسیار اساسی و مهمی است که به کمک آن میتوانید بهبود تصاویر را به خوبی لمس کنید.

از دست ندهید
راز یخچال سامسونگ

یک چشم انداز زیبا و تازه در تلویزیون ال جی

بازتاب را به خوبی کنترل می کند اما روشنایی چندانی برای مقابله با تابش خیره کننده در اتاق های تاریک ندارد. زمان پاسخگویی خوب است اما سوسو زدن نور پس زمینه 120 هرتزی ممکن است موجب تکرار تصویر شود. رنگ خاکستری در آن دارای یکنواختی است اما جلوه صفحه نمایش چندان یکدست نیست و ممکن است هنگام تماشای برنامه های ورزشی موجب پرت شدن حواس شود. 6.6 عملکرد تلویزیون ال جی مدل UQ8000 برای اجرای بازی ها نیز مناسب است. تأخیر ورودی فوق العاده پایین و زمان پاسخ سریع روی کیفیت بهتر بازی تأثیر می گذارند اما رفرش ریت تلویزیون 60 هرتز است و ویژگی های پیشرفته مانند رفرش ریت متغیر یا پهنای باند HDMI 2.1 ندارد. 5.6 کیفیت فیلم های HDR در تلویزیون 4K ال جی 50UQ8000 پایین است. نسبت کنتراست پایین و نداشتن لوکال دایمینگ موجب می شود رنگ های سیاه در تاریکی خاکستری به نظر بیایند. علاوه بر این، قادر نیست طیف رنگی وسیعی ارائه دهد؛ بنابراین رنگ های زنده زیاد جذاب به نظر نمی آیند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مولودی مال ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید