راهنمای اتصال تلویزیونهای LG به اینترنت

lg tvدر برنامه های همچون بازی و مسابقات این قابلیت به خوبی خودنمایی می کند. کیفیت تصویر 4K با وضوح رزولوشن 2160×3840 پیکسل صحنه های با کیفیت را به ارمغان خواهد آورد. با این کیفیت تصویر عالی در تلویزیون 55 اینچ ال جی UQ80 از صدایی با قدرت 20 وات هم بهره مند شوید. این حجم از صدا را در هر نقطه ای از خانه که باشید به خوبی خواهید شنید. سیستم عامل WebOS امکاناتی را در اختیار کاربر قرار داده که تجربه متفاوتی را از کار با تلویزیون برای آن ها فراهم می کند. دستیارهای صوتی، تلویزیون را با صدا کنترل می کنند که دیگر نیاز به تایپ و کار با دکمه ها نیست. برنامه های در تلویزیون پشتیبانی می شوند که به پخش فیلم، سریال، مستند و مسابقات می پردازند و شما را سرگرم خواهند کرد. این برنامه ها شامل نتفلیکس و آمازون می باشند. با معرفی هایی که شد می توانید خرید تلویزیون ال جی UQ8000 با قیمت مناسب از ژيارکالا با اطمینان انجام دهید.

تبریک می گویم! تلویزیون ال جی شما دیگر مرتبط نیست

lg tvبنابراین در مقایسه تلویزیون سونی با ال جی کیفیت تصویر در تلوزیونهای الجی متوسط بوده و نسبت به تلویزیونهای سونی ضعیف عمل میکنند. با پیشرفت علم و تکنولوژی تلویزیونهای مدرن نسبت به گذشته بسیار متحولترشده و امکانات و عملکرد بهتری نسبت به مدلهای قدیمیتر دارند. کیفیت طراحی ظاهری و تصاویر در تلویزیونهای جدید تا حدود بسیار زیادی ارتقا یافته است. اما در رابطه با کیفیت صد شرایط کمی متفاوتتر بوده و متاسفانه در راستای افزایش کیفیت تصویر کیفیت صدا کاهش یافته است. دلیل اصلی آن نیز این است که با باریکتر شدن و کاهش ضخامت تلویزیون امکان بهکار گیری بلندگوهایی با توان بالا برای این دسته از محصولات وجود ندارد. به این ترتیب باید کیفیت صدا در همه صفحهنمایشهای صفحه تخت خانگی چندان درخور توجه نیست. اما در مقایسه تلویزیون سونی با تلویزیون ال جی از نظر صدا نیز سونی تا حدودی بهتر است. البته ناگفته نماند که یکی از بهترین تلوزیونهای اولد موجود در بازار که صدای باکیفیتی ارایه میدهد، تلویزیون C1 است که در لیست محصولات الجی جایی دارد.

از دست ندهید
رازهای داخلی یخچال فریزر کشف شد

تلویزیون UP7500 یکی از تلویزیون های 2021 ال جی است که اخیرا وارد بازار شده است. در این تلویزیون کیفیت تصویر 4K در نرخ 60 هرتز نمایش می دهد. این تلویزیون چون از پورت HDMI ورژن 2.0 برخوردار است می تواند محتوای ارسالی کابلی را به نرخ 60 هرتز انتقال دهد. پردازنده تصویر در این تلویزیون از نوع چهار هسته ای است که می تواند نویز و بلور تصویر را به خوبی بردارد. در آن از قابلیت ارتقای کیفیت تصویر استفاده شده است که تصویر را با افزایش روشنایی و شفافیت ارتقای کیفیت می دهد. این تلویزیون ال جی در سری UP می باشد که از جمله تلویزیون های با نور پرردازی LED است. در آن از فرمت های دینامیی و محتوای HDR پشتیبانی می شود و محتوای HDR10 Pro به خوبی با آن قابل نمایش است. میزان روشنایی این تلویزیون 350 کاندلا بر متر مربع است که برای محتوای SDR فوق العاده بوده و محتوای HDR را نیز به نسبت کارا نمایش می دهد.

پاسخ های پنهان به تلویزیون ال جی آشکار شد

این تلویزیون زیبا دارای حاشیههای باریک و ناچیز بوده که باعث میشود، شما هنگام تماشای تلویزیون تمرکز بیشتری روی محتوای در حال پخش داشته باشید. همچنین دارای ضخامت کمی در حدود دو و نیم سانتی متر بوده که نسبت به تلویزیونهای بالارده از ضخامت بیشتری برخوردارند، اما جزو تلویزیونهای میان رده با طراحی باریک محسوب میشوند. این تلویزیون زیبا قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز داشته و با نصب روی دیوار همانند یک اثر هنری زیبا خواهد درخشید و نمای بسیار زیبایی را به خانه مدرن شما میبخشد. محل قرارگیری پورتها و درگاههای ارتباطی این تلویزیون در پشت تلویزیون و کنار آن بوده که در صورت نصب بر روی دیوار نیز به راحتی در دسترس میباشد. تلویزیون ال جی 43UP7500 در سایزهای 43،50،55،65،75 اینچ در بازار موجود میباشد تا هر شخصی با توجه به نیاز خود و انداره محیط خانه خود تلویزیون مورد نظر خود را خریداری نماید. این تلویزیون زیبا دارای ریموت کنترل جادویی با طراحی آرگونومیک بوده که در دست گرفتن آن آسانتر میباشد.

از دست ندهید
روشهای آسان دریافت (A ) شگفت انگیز یخچال فریزر در یک بودجه

ما از Firestick برای نصب برنامهها در این راهنما استفاده خواهیم کرد. 1. FireStick را به پورت HDMI تلویزیون ال جی خود وصل کنید. 2. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون و همچنین FireStick را روشن کردهاید. 3. مهمتر از همه، اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما به اینترنت متصل است. 4. در تلویزیون، به کانال ورودی که FireStick به آن متصل شده است بروید. 5. اکنون با حساب آمازون خود وارد شوید تا به ویژگیهای FireStick دسترسی پیدا کنید. 6. برنامههای مختلف موجود در فروشگاه را بررسی کنید و از آنها استفاده کنید. 7. شما نمیتوانید برنامه را دانلود کنید، بلکه فقط میتوانید به صورت آنلاین از آنها استفاده کنید. اگر لپتاپ همراه خود دارید، میتوانید از قابلیت پخش صفحه نمایش یا اشتراکگذاری صفحه استفاده کنید و صفحه را از لپتاپ خود مستقیماً روی تلویزیون هوشمند LG خود پخش کنید. همچنین، میتوانید از تلفن هوشمند خود هم برای پخش در تلویزیون هوشمند الجی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر آموزش اتصال لپ تاپ به تلویزیون در ویندوز 10 و اتصال گوشی اندروید به تلویزیون و روشهای اتصال تبلت به تلویزیون را مطالعه فرمایید. چگونه یک برنامه را حذف کنیم؟ اگر برنامهای دیگر جالب نیست میتوانید به راحتی آن برنامهها را از تلویزیون الجی خود حذف نصب کنید. My Apps را انتخاب کنید. از این صفحه میتوانید یک برنامه را انتخاب کنید و سپس روی نماد سطل زباله در سمت راست صفحه کلیک کنید تا آن برنامه حذف شود. همچنین میتوان برنامهها را از صفحه اصلی با برجسته کردن برنامهای که میخواهید حذف کنید، فشار دادن جهت بالا برای باز کردن کنترلهای متنی و سپس انتخاب گزینه «حذف نصب» حذف کرد.

از دست ندهید
انتخاب یخچال ساید بای ساید

همانطور که گفته شد آن چه که به هنگام خرید تلویزیون ال جی شکل دهنده ی سایر معیارهای انتخابی است، بودجه و نیازهای کاربر است. به طور کلی معیارها و فاکتورهای متعددی وجود دارند که باید به هنگام خرید تلویزیون به آن ها توجه کنید. سایز یکی از عوامل مهمی است که باید در خرید تلویزیون ال جی مورد توجه قرار گیرد. این موضوع که هرچه تلویزیون بزرگ تر باشد؛ بهتر است، اشتباه رایجیست که بسیاری از کاربران به آن دچار می شوند. سایز تلویزیون باید براساس محیطی که قرار است دستگاه در آن روشن شود، انتخاب گردد. تماشای تلویزیون بزرگ از فاصلهی نزدیک، ممکن است بهمرور زمان به چشمانتان آسیب بزند. بهعلاوه، تلویزیون عظیم الجثه با دقت Full HD، تعداد پیکسل کمی در هر اینچ دارد؛ بنابراین اگر نزدیک به تلویزیون بنشینید، میتوانید پیکسلها را از هم تشخیص دهید. این امر لذت تماشای فیلم یا هر نوع محتوای دیگری را به شدت کاهش خواهد داد. دقت تصویر تلویزیون و یا رزولوشن به تعداد پیکسل های موجود در صفحه ی نمایش اختصاص می یابد.

آیا شما تلویزیون ال جی یکی از بهترینها احتمالاً می‌توانید؟ 10 نشانه شکست

lg tvتلویزیونها دیگر فقط برای تماشای کانالهای تلویزیونی استفاده نمیشوند. بهلطف افزوده شدن ویژگیهایی مانند اتصال به اینترنت و حتی تعبیه دستیار صوتی برای کنترل تلویزیونهای هوشمند، امروزه کاربردهای زیادی در زندگی روزمره پیدا کردهاند. یکی از مفیدترین ویژگیهای تلویزیونهای هوشمند نسل جدید، پشتیبانی از برنامهها است. با نصب نرمافزار بروی تلویزیونهای هوشمند، ویژگیهای مفیدی در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت. مانند تمامی تلویزیونهای هوشمند، میتوانید نرمافزارهای مختلفی را روی تلویزیون ال جی خود نصب کنید. این نرمافزارها قابلیتهایی مانند پخش فیلم و نمایش تا گوش دادن به موسیقی را به تلویزیون هوشمندتان اضافه میکنند. درواقع این ویژگی بهتازگی به تلویزیونهای هوشمند اضافه شده است و بهواسطه آن میتوانید بهراحتی اقدام به نصب نرمافزار روی تلویزیون ال جی کنید. ال جی از نرمافزار منحصربهفرد خود به نام webOS استفاده میکند. در نتیجه، از نامگذاری و سیستم منوی متفاوتی هم برای یافتن، افزودن و حذف برنامهها استفاده میکند. میتوانید برنامههای تلویزیون هوشمند الجی را برای دانلود از طریق فروشگاه الجی یا مستقیماً از صفحه اصلی پیدا کنید.

از دست ندهید
راز یخچال فریزر

lg tvاگر قصد خرید تلویزیون ۲۰۲۲ ال جی UQ7000 را دارید حتما تا پایان مقاله با ما همراه باشید. شما میتوانید مشخصات بیشتری از این تلویزیون را در فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مشاهده نمایید. برای دریافت لیست قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۲ میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و بهترین و جدیدترین تلویزیون های ۲۰۲۲ ال جی، سونی و سامسونگ را آنجا مشاهده کنید. طراحی تلویزیون روی قیمت آن تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون سونی و ال جی در مدل های پرچمدار به دلیل طراحی لوکسی که دارند و آپشن های بیشتری که روی آنها سوار است از سایر مدل های این شرکت بالاتر است. تلویزیون هوشمند ال جی مدل UQ7000 از نظر دیزاین و طراحی کاملا شیک و منحصر به فرد است. این تلویزیون در دکوراسیون خانه شما نقش بسیار مهمی دارد و میتواند زیبایی خانه شما را تکمیل کند. برند ال جی تلویزیون مدل UQ7000 را در سایزهای مختلف تولید کرده است. کوچکترین سایز صفحه نمایش این تلویزیون ۴۳ اینچ و بزرگترین سایز آن ۶۵ اینچ میباشد.

بطور کلی کمپانی ال جی با دنبال کردن استراتژی و شعار ” زندگی خوب ” سعی در تولید تلویزیون های با متوسط قیمت مناسب و قابل تهیه برای اقشار مختلف کرده است. کمپانی ال جی در مقایسه با کمپانی های رقیب خود نظیر سونی، دارای قیمت تلویزیون و سایر محصولات معقول تری می باشد. تلویزیون LG 4K با دارا بودن تکنولوژی وضوح تصویر بالا، در مقایسه با نسل قدیمی تر یعنی تلویزیون فول اچ دی دارای قیمت بالاتری هستند. تلویزیون LG 4K دارای وضوح تصویر چهار برابر نسبت به موارد با وضوح تصویر FHD می باشد. همین پیشرفت چشمگیر در تولید تلویزیون های 4K، قیمت آنها را نسبت به تلویزیون های با کیفیت LCD، LED و سایر تلویزیون های با وضوح تصویر پایین تر، افزایش داده است. تلویزیون LG مانند هر محصول تجاری دیگری تحت تاثیر عوامل گوناگونی، دستخوش افزایش و کاهش قیمت می گردد. عواملی مانند افزایش و کاهش تقاضا، تغییرات نرخ ارز، کاهش و افزایش واردات تلویزیون LG، بالا رفتن مدل تلویزیون و افزایش امکانات و خدمات ارائه شده در هر مدل از جمله عوامل موثر بر قیمت تلویزیون ال جی هستند.

از دست ندهید
ده شگفت‌انگیزترین یخچال فریزر تغییر نحوه دیدن جهان

نمایشگر تخت ظاهر بسیار ساده در عین حال شیک دارد .

با وجود پورت های کامپوننت (Component) و کامپوزیت (Composite) به راحتی دستگاه های قدیمی را به تلویزیون متصل کنید و از تماشای فیلم ها و تصاویر با کیفیت لذت ببرید. هم چنین ۳ پورت HDMI برای اتصال سایر پخش کننده ها که می توان هم زمان سه دستگاه را به تلویزیون وصل کرد و یک پورت USB برای وصل کردن هارد اکسترنال و فلش مموری به چشم می خورد. علاوه بر موارد گفته شده شرکت ال جی تعداد دیگری درگاه از جمله RF ، VIDEO ، PC AUDIO و خروجی هدفون را نیز در تلویزیون ال جی ۵۵UH651V قرار داده است. در نهایت باید گفت ظاهر زیبای این تلویزیون در کنار کیفیت عالی آن از محصولات بی نظیری است که پیشنهاد می کنیم به خرید آن فکر کنید. ساختار زیبا، شیک و مدرن تلویزیون ال جی ۵۵UH651V در اندازه ۵۵ اینچ طراحی شده است. نمایشگر تخت ظاهر بسیار ساده در عین حال شیک دارد . پایه های شاخه مانند و قطر باریک جلوه خوبی را به منزل شما می دهد.

U – نوع تیونر دیجیتال و تیونر دیجیتال و منطقه فروش مدل تلویزیون. ال جی از سال 2016 اقدام به ساخت تلویزیون های OLED کرده است و در سال 2018 شماره مدل ها تغییر نام داد. این کار به منظور رساندن تمام خطوط تلویزیون به یک اصل شماره گذاری مدل انجام شد. C – مدل تلویزیون. B، C، E و W تلویزیون هایی با وضوح 4K هستند. P – در سال 2016 برای نشان دادن نوع تیونر استفاده شد، اما از سال 2017 برای نشان دادن تغییرات تلویزیون و مناطق فروش استفاده می شود. تلویزیون ال جی من چه سالی است؟ اکنون فرض کنید: شما یک تلویزیون دارید، اما نمیدانید چند ساله است. شما تعجب میکنید که تلویزیون ال جی من چند ساله است. از شماره مدل به راحتی میتوانید متوجه شوید. توجه داشته باشید که شما فقط از سال شروع آن مطلع میشوید، باید بدانید که ال جی حدود یک سال یک مدل را تلویزیون میسازد. معمولاً دوره بعدی است، از سه ماهه دوم تا سه ماهه دوم سال بعد.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی 50UP7750

دیدگاهتان را بنویسید