نصب نرمافزار روی تلویزیون ال جی

تلویزیونها دیگر فقط برای تماشای کانالهای تلویزیونی استفاده نمیشوند. بهلطف افزوده شدن ویژگیهایی مانند اتصال به اینترنت و حتی تعبیه دستیار صوتی برای کنترل تلویزیونهای هوشمند، امروزه کاربردهای زیادی در زندگی روزمره پیدا کردهاند. یکی از مفیدترین ویژگیهای تلویزیونهای هوشمند نسل جدید، پشتیبانی از برنامهها است. با نصب نرمافزار بروی تلویزیونهای هوشمند، ویژگیهای مفیدی در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت. مانند تمامی تلویزیونهای هوشمند، میتوانید نرمافزارهای مختلفی را روی تلویزیون ال جی خود نصب کنید. این نرمافزارها قابلیتهایی مانند پخش فیلم و نمایش تا گوش دادن به موسیقی را به تلویزیون هوشمندتان اضافه میکنند. درواقع این ویژگی بهتازگی به تلویزیونهای هوشمند اضافه شده است و بهواسطه آن میتوانید بهراحتی اقدام به نصب نرمافزار روی تلویزیون ال جی کنید. ال جی از نرمافزار منحصربهفرد خود به نام webOS استفاده میکند. در نتیجه، از نامگذاری و سیستم منوی متفاوتی هم برای یافتن، افزودن و حذف برنامهها استفاده میکند. میتوانید برنامههای تلویزیون هوشمند الجی را برای دانلود از طریق فروشگاه الجی یا مستقیماً از صفحه اصلی پیدا کنید.

ال جی Tv

lg tvپاناسونیک در تلویزیون های MZ2000 از ماژول جدیدی موسوم به Master OLED Ultimate استفاده کرده است که وقتی درکنار پردازنده ی HCX Pro AI قرار می گیرد، بهترین تجربه را از تماشای محتوای HDR ارائه می دهد. CES 2023 میزبان معرفی تلویزیون هایی با ابعاد غول پیکر بود که به لطف فناوری های جدید، فضای بسیار کمی را درمحیط خانه ی شما اشغال می کنند. ال جی با معرفی تلویزیون های جدید سری Signature OLED M، امکان نصب آسان این غول ۹۷ اینچی را فراهم کرده است. کره ای ها ادعا می کنند فناوری بی سیم Zero Connect این تلویزیون ۴K باعث شده است برای خروجی و ورودی صدا و تصویر به هیچ سیمی نیاز نداشته باشید. طبق اعلام ال جی، باکس Zero Connect امکان اتصال به چند دستگاه را دارد؛ اما فعلاً جزئیات بیشتری دراین باره ارائه نکرده است. به هرحال شما می توانید با این باکس، سیگنال صدا و تصویر را با روش بی سیم به تلویزیون خود ارسال کنید.

از دست ندهید
هفت دلیل محکم برای اجتناب از یخچال فریزر

تلویزیون ال جی

اما سوال اصلی این است که واقعا منتاژ کره با کنتاژ مصر و چین فرق کیفی دارد ؟ ؟؟ جواب این سوال سادس، به هیچوجه فرق کیفی رو شاهد نیستیم در هیچ ابعادی … شرکت کره ای و تمامی دیگر شرکت ها بزرگ دنیا که محصولات خود را برای عرضه در سراسر جهان به تولید انبوه میرسانند نیاز به نیروی کار ارزان و زیاد دارند بخصوص که تولیدات بسیار زیادی رو دربر بگیرد برای مثال بارزترین آنها گوشی های اپل است و حتی سامسونگ و دیگر محصولات برتر و پرفروش جهان مانند کنسول های بازی تماما بیش از 80درصد در خط منتاژی خارج از کشور با نیروی کار بیشتر و ارزان تر در حال توسعه و منتاژ هستند و اما اون شرکت و قطعات و ناظر کیفی و سطح کیفیت خروجی دقیقا برابر با مدل مرجع باید باشد تا نام مدل و کد پارت نامبر آن مدل به آن محصول منتاژ شده نسبت داده شود پس آیفون X ساخت هرکجا یک آیفون X هست و ال جی Sk9500 نیز منتاژ مصر یا کره باز همان Sk9500 هست به طوریکه اگر برچسب های منتاژ این دو رو عوض کنید متخصص آن نیز نمیتواند اطمینان دهد که کدام منتاژ کدام کشور است را ؟

دیگر مزیت سیستم عامل قدرتمند Webos اتصال وایرلس آن است. اتصال وایرلس به ما این امکان را میدهد که بتوانیم از کنترل تلویزیون هوشمند الجی بهعنوان موس برای لپتاپ خود استفاده کنیم. به این ترتیب ما به یک ارائه دهنده تمام عیار یا موس برای کنترل لپتاپ خود دسترسی خواهیم داشت. خلاصه کلام آنکه الجی برای صفحه نمایشهای هوشمند خود بهترین و کاربردیترین رابط کاربری را انتخاب کرده است. همانطور که گفتیم سونی سیستم عامل اندروید را برای صفحهنمایشهای هوشمند خود تعبیه کرده که این سیستم عامل نیز قابلیتهای خاص خود را دارد. با انتخاب یکی از تلویزیونهای هوشمند مدرن سونی امکان بهرهگیری از امکانات گوگل تیوی برای ما فراهم میشود. بنابراین هزاران فیلم و سریال بهراحتترین شکل ممکن از طریق تکنولوژی فوق در دسترس ما قرار میگیرند. همچنین امکان نصب تمام برنامههای اندرویدی نیز برای ما فراهم میشود. در حالحاضر سونی برای محصولات جدید خود سیستم عامل اندروید ۱۱ را که از سرعت و امکانات بالایی بهرهمند است بهکار میبرد.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی من ساخت چه سالی است؟

جهت خرید این محصول میتوانید همین حالا اقدام کنید.

تلویزیون ۵۵ اینچ الجی مدل un8060 جزء جدیدترین تلویزیونهای عرضه شده از سوی این شرکت بوده که دارای صفحه نمایش تخت با نور پس زمینه عالی است. تصاویر پخش شده در این تلویزیون دارای رنگهای واقعی و زاویه دید مناسب هستند. جهت خرید این محصول میتوانید همین حالا اقدام کنید. شرکت الجی یکی از پیشروهای بازار تولید تلویزیون است که با به کارگیری تکنولوژیهای به روز و قراردادن سیستمهای هوشمند، محصولات با کیفیت بالایی را ارائه میدهد. یکی از تلویزیونهایی که در سال ۲۰۲۰ تولید و به بازار ارائه داده تلویزیون ۵۵ اینچ مدل un8060 است که از کیفیت تصویر بالایی برخوردار بوده و با استفاده از پردازشگر چهار هستهای به شکل بهتری تصاویر را انتقال میدهد. شرکت الجی قابلیت FILMMAKER MODE بر روی تلویزیونهای جدید خود قرار داده که با استفاده از آن امکان تماشای فیلم با کیفیت سینمایی بدون هیچ افکتی فراهم میگردد. تلویزیونهای ال جی جزء برندهای معتبری هستند که از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت معروف بودهاند.

این ویژگی می تواند بسیار مفید باشد.

تلویزیون الجی مدل 50UP7750 مجهز به پردازشگر α5 AI Processor 4K می باشد. که با استفاده از این پردازشگر امکانات خوبی را به ما ارائه می کند. پردازشگر آلفا 5 به کمک تکنولوژی 4K Upscaling رزولوشن تصاویر با کیفیت پایین تر را افزایش می دهند. تا همه چیز در حد کیفیت 4K به شما نمایش داده شود با توجه به اینکه عمده محتوا های حال حاضر از کیفیت کمتر از 4K برخوردار هستند. این ویژگی می تواند بسیار مفید باشد. بنابراین به کمک این قابلیت محتواهای با کیفیت پایین هم به شکلی عالی به چشمان بیننده می رسند . صرف نظر از میزان کیفیت محتوای ورودی همواره شاهد تصاویر خروجی باکیفیتی از این تلویزیون خواهید بود. در تلویزیون الجی مدل 50UP7750 بهترین پردازنده تصویر ال جی یعنی α5 AI Processor 4K استفاده شده است. این پردازنده بسیار هوشمند بوده و قابلیت های زیادی ارائه می کند. این پردازنده وظیفه پردازش تصاویر و تکنولوژی های مربوط به آن را به عهده دارد و همچنین توانایی اعمال تغییراتی بر روی صدا جهت بهبود .کیفیت صدا را نیز داراست.

از دست ندهید
کاردون، از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون ال جی است

این محصول به لطف جلوهی صفحه نمایش فوقالعادهای که دارد هنگام تماشای برنامههای ورزشی احساس لذت بخشی به شما هدیه میدهد. همچنین گزینهای بینظیر برای استفاده به عنوان یک مانیتور میباشد. برای خرید یک پایهی خنک کنندهی لپ تاپ مقرون به صرفه مطلب “ارزان ترین پایه خنک کننده لپ تاپ” را از دست ندهید. LG G2 OLED زاویه دید فوق العادهای دارد. اگر چیدمان صندلیهایتان به صورت گسترده و پهن است یا دوست دارید هنگام تماشای فیلم کمی در خانهی خود قدم بزنید، عالی است. زیرا تصویر حتی در زاویههای باز نیز به راحتی قابل رویت خواهد بود. شما در یک زاویه بسیار گسترده شاهد هیچ گونه کاهش کیفیت یا روشنایی محسوسی نخواهید بود. الجی G2 OLED از هندلینگ انعکاس نور فوقالعادهای برخوردار است. روکش براق آن به میزان قابل توجهی شدت نورهای مستقیم را کاهش میدهد. حتی در یک اتاق روشن نیز شما دچار آزردگی نخواهید شد. نورهای روشن در این محصول کمی رنگ ارغوانی به خود میگیرند. این نیز به دلیل پوشش ضد انعکاس روی پانل اتفاق میافتد.

lg tvاین فناوری امکان ارسال سیگنال تصویر ۴K با نرخ ۱۲۰ هرتز را به طور بی سیم فراهم کرده است. سامسونگ سال قبل اولین نمونه از تلویزیون های OLED 4K مبتنی بر فناوری کوانتوم دات خود را به نمایش گذاشت و امسال در CES 2023 مدل ۷۷ اینچی جدید QD- OLED 4K خود را معرفی کرد. سامسونگ ادعا می کند S95C دقیق ترین و چشم نوازترین تجربه ی بصری را با طراحی مینیمال و درون قابی با ضخامت بسیار کم ۱۱ میلی متر ارائه می قیمت تلویزیون ال جی خارجی دهد. این محصول از نرخ نوسازی تا ۱۴۴ هرتز بهره می برد؛ به همین دلیل، انتخابی بسیار جذاب برای گیمرها خواهد بود. از دیگر ویژگی های این تلویزیون میتوان به ۸ بلندگوی داخلی با پشتیبانی از دالبی اتموس و مصرف بسیار کم برق اشاره کرد. تلویزیون های پرچمدار جدید سامسونگ از نسخه ی ارتقایافته ی سیستم عامل تایزن استفاده می کنند و قابلیت هایی مثل Chat Together و ConnecTime و ۳D Map View را ارائه می دهند.

از دست ندهید
Where می‌توانید شما پیدا کنید یخچال فریزر رایگان منابع

lg tvال جی یکی از برندهای معتبر تولیدکننده تلویزیون در جهان است که دارای مجموعه گسترده ای از تلویزیون های OLED (دیود ساطع کننده نور) و همچنین مجموعه های LCD با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب می باشد. تلویزیون های 2017 ال جی از سیستم عامل WebOS 3.5 استفاده می کنند. این سیستم عامل تلویزیون هوشمند از سرویس های استریم مانند Netflix و Hulu پشتیبانی می کند. علاوه بر این؛ سیستم عامل WebOS ال جی از طریق برنامه LG Channel Plus به شما این امکان را می دهد تا به حدود 100 کانال رایگان اینترنت دسترسی پیدا کنید. بسیاری از مدل های امسال از HDR (دامنه دینامیکی بالا) و همچنین HDR10؛ Dolby Vision و Avtive HDR پشتیبانی می کنند که متادیتاهای دینامیکی موجود در دالبی ویژن را به منابع HDR10 اضافه می کند. در هر زمان، ال جی تعدادی از تلویزیون های ارزان قیمت را بدون اتصال وای فای در کنار تلویزیون های هوشمندی که از HDR پشتیبانی می کنند ارائه می دهد.

خرید Lg Tv

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید تلویزیون LG سری NANO91 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید