تلویزیون الجی 55 اینچ LG 55UP8150PVB 4K – قیمت مشخصات خرید

lg tvتلویزیون ال جی اسمارت 4k مدل 55UN8060 از محصولات سال 2020 با کیفیت تصویر 4K مجهز به پنل IPS می باشد. علاوه براین صفحه نمایش LED ال جی دارای فرمت تصویری HDR می باشد. سرعت رفرش تصویر 60 هرتز، پردازنده چهار هستهای ارتقاء کیفیت تصویر است. تلویزیون ال ای دی ال جی اسمارت 4k مدل UN8060 دارای پنل IPS است. و از نور پس زمینه Direct LED برخوردار است، به همین دلیل برای محیط های روشن مناسب می باشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Wide Viewing Angle نیز می باشد. و زاویه دید گسترده ای ارائه می دهد. تصاویر در این تلویزیون حتی از زاویه 60 درجه کاملا واضح هستند. و برای تماشا به صورت دسته جمعی کاملا مناسب است. فرمت های HDR پشتیبانی شده از قبیل HDR10 Pro و HLG می باشد. تلویزیون ال جی 55 اینچ UN8060 دارای 10 حالت تصویر بوده تا بسته به نیاز از آنها استفاده کنید.

The Secret تلویزیون ال جی

lg tvدر نهایت زمان استفاده شاهد خروج 20 وات صدای قدرتمند و شفاف هستیم. تلویزیون ال جی مدل 55NANO86 را می توان وسیله ای هوشمند و پیشرفته معرفی کرد. زیرا تمامی مشخصات آن مدرن بوده و سال تولید آن 2021 می باشد. این محصول دارای سیستم عامل WebOs می باشد که بسیار قوی کار می کند. این سیستم عامل اتصال اینترنت و تلویزیون را بسیار راحت انجام می دهد. زمانی که به اینترنت اتصال پیدا کند کارهایی چون وبگردی، دانلود برنامه ها، تماشای آنلاین کانال ها و … را ایجاد می کند. پورت های ارتباطی USB و HDMI نیز در وصل کردن وسایل شخصی به تلویزیون تاثیر گذار هستند. تمام محتویات داخل لب تاپ، گوشی و … را می توان بر روی صفحه نمایش مشاهدت کرد. دستیارهای صوتی هم تمامی دستورات فرد را به طور کامل از طریق ضبط صدا انجام می دهند. تلویزیون ال جی مدل 55NANO86 به همراه خود یک ریموت کنترل هوشمند دارد. این ریموت از راه دور مدیریت تلویزیون را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین فرد می تواند انواع کنسول های بازی را به تلویزیون وصل کند. در نهایت ساعت ها مشغول به بازی های مورد علاقه ی خود می شود و اوقات فراغت خود را سپری می کند.

از دست ندهید
راهنمای خرید تلویزیون ال جی

خالق تلویزیون ال جی UQ8000 کمپانی کره ای پیشرو می باشد که در سال 2022 روانه بازار جهانی شده است. این مدل از تلویزیون ال جی با طراحی مدرن و شیکی که دارد نگاه ها را به سمت خود می کشاند. حاشیه ی باریک و نازک با پایه های شاخه ای، زیبایی خارق العاده ای را خلق کرده است. کیفیت تصویر 4K با وضوح 2160×3840 پیکسل صحنه هایی باکیفیت عالی را به ارمغان آورده است. با دیگر قابلیت های تصویری که در این نمایشگر سری 8 نهفته است، شاهد محتوایی بی نظیر خواهید بود. فناوری هایی که این محصول در زمینه تصویر از آن ها بهره گرفته اند، می توان به فناوری و فرمت های HDR اشاره کرد تا سطح مقبولی از جزئیات را در اختیار مخاطبانِ خود قرار دهد. پردازنده در تلویزیون به پردازش صدا و تصویر پرداخته و به بهبود این دو کمک می کند و تصاویر دندانه دار را از بین می برد.

ساده مراحل یک ده دقیقه خرید Lg Tv

lg tvتلویزیون ال جی مدل LG UP8150 از پردازنده a5 AI Processor 4K بهره گرفته است. این پردازنده تصاویری سریع و بدون لرزش را به همراه خواهد داشت و کاربر را کاملا شیفته خود خواهد کرد. فناوری AI Upscaling از دیگر قابلیتهای ضروری و جذاب تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل LG 4K UHD TV 55UP8150 میباشد و تصاویری بینظیر را فراهم خواهد ساخت. ال جی از سیستم عامل webOS و توان خروجی صدای 20 وات نیز بهره گرفته و اوج هیجان را به شما خواهد بخشید. ال جی تمامی نیازها را در نظر گرفته و با توجه به توان خرید مصرف کننده، مدلهای متنوعی را به بازار عرضه کرده است. یکی از برترین تلویزیونهای ارزان قیمت ال جی که به نظر میرسد بازار مناسبی را تجربه کند، تلویزیون ال جی UP7750 است. 3840 پیکسل بهره گرفته که سرعت بالایی از انتقال نور و تصویر را به همراه دارد. توانایی پشتیبانی از فایلهای HDR 10 از دیگر ویژگیهای مهم تلویزیون 55 اینج ال جی است.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی روش‌ها برای مبتدی‌ها

مزایای تلویزیون ال جی

lg tvتلویزیونها محبوبترین ابزارهای سرگرمی خانواده هستند که با ورود به زندگی ما، دریچهای از سرگرمی، یادگیری و تجربههای نو را به رویمان گشودهاند. باتوجه به محبوبیت تلویزیونها، نقش این محصولات روزبهروز در زندگی ما پررنگتر میشود. تنوع در سایز، کیفیت صفحه نمایش و مدل تلویزیون، ما را در فروشگاه اینترنتی کاشانه بر آن داشت که هر بار با معرفی یک محصول تاپ و محبوب در خدمت شما باشیم. ما با بررسی ویژگیها و مشخصات کامل محصولات خانگی پرطرفدار، شما را آنقدر با محصول آشنا میکنیم که بتوانید به راحتی تصمیم خود را درباره خرید محصول بگیرید. در ادامه به بررسی ویژگیها و مشخصات تلویزیون ال جی مدل UP8150 میپردازیم؛ با ما همراه باشید. تلویزیون ال جی مدل UP8150 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی پرآوازه LG در سال 2021 بوده است. طراحی چشم نواز بدنه این تلویزیون 55 اینچی در ترکیب با امکانات متنوع و هوشمند آن، شما را با محصولی قدرتمند، لوکس و بادوام روبهرو مینماید.

در راهنمای خرید تلویزیون ال جی به مهم ترین سوالات شما در زمان خرید تلویزیون پاسخ می دهیم و کمک می کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. با توجه به این که تلویزیون های امروزی هوشمند هستند ، توجه به قابلیت های آن ها اهمیت زیادی دارد. شرکت های سازنده ی تلویزیون دیگر به کیفیت تصویر بسنده نکرده و سعی در هوشمندسازی این تجهیزات دارند. زمانی که این هوشمندسازی با تنوع بالای مدل ها و برندهای گوناگون هم مسیر می گردد، انتخاب صحیح در فرآیند خرید تلویزیون را دشوار می شود. در این راستا ال جی برند باسابقه ای است که در تولید تلویزیون های باکیفیت و مقاوم تبحر دارد. این برند می تواند انتخاب مناسبی در تهیه ی تلویزیون جدید باشد. اما سوال اینجاست که چه نوع تلویزیونی بر دیگر تلویزیون های موجود در بازار برتری دارد؟ پاسخ به این سوال برای هر کاربر متفاوت خواهد بود. در پروسه ی خرید تلویزیون ال جی باید به معیارهای گوناگونی توجه نمایید تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ منابع: google.com (وب‌سایت)

همین موضوع باعث میشود که پیسکلها به طور مستقل فعالیت کنند و دقت رنگ، کنتراست و شارپنس بسیار عالی داشته باشند. کیفیت تلویزیونهای اولد واقعا بیشتر از فناوریهای دیگر است و به خصوص تماشای رنگ مشکی در این تلویزیونها لذت بسیار زیادی دارد. موارد مهم درتلویزیون ال جی مناسب بازی چیست؟ اگر میخواهید تلویزیونی برای بازی کردن خریداری کنید باید به موارد گفته شما در ادامه توجه ویژه داشته باشید. در این بخش تلاش میکنیم تا به تمام موارد مهم اشاره کنیم. برای بازی کردن به خصوص اگر محیط اتاق یا خانه روشن باشد مهم است که تلویزیون ال جی روشنایی کافی داشته باشد و شما بتوانید محتوا را به صورت بسیار واضح مشاهده کنید. برای شما که به دنبال آشنایی با بهترین تلویزیون های ال جی هستید آیا با جدیدترین جاروبرقی های فیلیپس آشنا هستید؟ البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله راهنما خرید جاروبرقی فیلیپس را بخوانید. به طور کلی اما پنل LED/QLED روشنایی بسیار بیشتری نسبت به پنل OLED دارد و میتواند در مواقع نیاز نور بسیار بیشتری تولید کند.

از این پورت 2 عدد استفاده شده که بسیار مناسب می باشد.

این تلویزیون ال جی از پورت های زیادی بهره می برد که بتواند از هر گونه دستگاه خارجی پشتیبانی کند. با داشتن پورت HDMI می توان انواع کنسول بازی و کیس کامپیوتر را به آن متصل کرد و آن را در نمایشگری بزرگ تر و بهتر ببینید که این هیجان بازی را بیشتر می کند. از این پورت 2 عدد استفاده شده که بسیار مناسب می باشد. همچنین این تلویزیون از 1 پورت USB بهره می برد که می توان فلاش مموری و کیبورد و یا ماوس را به آن متصل کرد و از آن بهترین استفاده را برد. با متصل کردن فلاش مموری می توان محتوا و تصاویر را با تلویزیون به اشتراک گذاشت که با بهترین کیفیت تصویر به نمایش گذاشته شود و صدای واضح را برای شما پخش کند. در این تلویزیون ال جی رنگی زنده و تصاویر واضح و دقیق ، که توسط کوچکترین پیچیدگی ها در طراحی و مهندسی امکان پذیر شده است. طراحی زیبای این تلویزیون با ضخامت فوق العاده نازک است ، بنابراین ظاهری بسیار مدرن و تصفیه شده ارائه می دهد. این مدل دارای یک پایه دو شاخه ای است که به شما امکان می دهد راحت تر روی هر سطح قرار گیرد. طراحی ساده و جذاب شما را به دیدن ناب ترین تصاویر جذب می کند. این تلویزیون در ساده ترین سبک ها و بدون حاشیه طراحی شده است ، استانداردهای جدیدی را برای تلویزیون تعیین می کند. همه اینها برای غرق شدن در یک تجربه بی نظیر سینمایی است.

از دست ندهید
3 یخچال ال جی خطا شما باید به هیچ وجه بسازید

چیزهایی که باید درباره تلویزیون ال جی بدانید

معمولا خرابی در این مدل به صورت قطع شدن تصویر پس از مدتی کار کردن تلویزیون ظاهر میشود.وقتی تلویزیون را روشن میکنیم تصویر به صورت عادی ظاهر میشود اما پس از مدتی کارکردن تلویزیون تصویر قطع میشود. مدت زمان کارکرد تلویزیون به مرور کاهش پیدا میکند. بک لایت سری LS در دو نوع تولید شده است و قیمت بک لایت تلویزیون ال جی در این مدل 450 تا 900 هزار تومان است. در این مدل از تلویزیون های ال جی از بک لایت لبه استفاده شده و لامپ های بک لایت در طول پایینی مستطیل تصویر قرار گرفته است. انجام تعمیر بک لایت در این مدل بدلیل ساختار خاص لامپها و نحوه چینش آنها کار بسیار سختی است که البته در مجموعه رایان به کمک متخصصین مجرب و دستگاه های مختلف تعمیر تلویزیون قابل انجام است. قیمت بک لایت تلویزیون ال جی در سری LM که در سایزهای 42 ، 47 و 55 تولید شده است بین 900هزار تا 2 میلیون تومان محدود می شود.

نرخ نوسان سازی تصویر در این تلویزیون 60 هرتز است. که برای یک تلویزیون میان رده به بالا بسیار عالی می باشد. دو عدد اسپیکر 10 واتی در پایین تلویزیون ال جی 55اینچ UP76 قرار دارند. که مجموعا توان 20 واتی را به مخاطب انتقال می دهند. تکنولوژی AI Sound صدای هوشمند را برای شما به ارمغان می آورد. صدایی از جنس ناب لذت و کیفیت , moloudi mall که پناهگاه امنی را برای سمع شما فراهم می کند. سیستم صوتی Ultra Surround یک صدای فراگیر را باعث می شود. و کیفیت نسبتا معمولی 20 وات را به یک کیفیت عالی تبدیل می کند. این تکنولوژی ها زمانی که با بلوتوث به تلویزیون متصل هستید نیز کارایی خود را همچنان حفظ می کنند. زمانی که با گوشی اندروید یا ios خود به تلویزیون متصل هستید. صدا با هماهنگی بسیار بالا از موزیک پلیر گوشی به تلویزیون انتقال پیدا می کند. خروجی صوتی در تلویزیون ال جی 55اینچ UP76 همزمان است. به این صورت که همزمان می توانید بین خروجی صوتی نوری و خروجی هدفون یا بلوتوث انتخاب کنید.

از دست ندهید
اشتباه شماره 1 یخچال فریزر در حال مرتکب هستید (و چهار روش‌ها برای رفع آن})

یعنی یک تصویر برای نمایش داده شده در این نوع از تلویزیون ها باید به این تعداد پیکسل تقسیم شود. در نمایشگر 4K این کیفیت تصویر به 4096 در 2160 افزایش یافته است. این کیفیت تصویر در تلویزیون LG تحت عنوان کیفیت 2160p نشان داده می شود. ریز شدن پیکسل های این نوع از نمایشگر به وضوح هرچه بیشتر تصاویر کمک کرده و زوم تصاویر را بدون کمترین تغییر در کیفیت آنها امکان پذیر می کند. تلویزیون ال جی 4K طی سال های اخیر در مدل های مختلفی وارد بازار شده اند. تلویزیون ال جی دارای تنوع زیادی در اندازه می باشد. تا مصرف کننده بتواند بنا بر نیاز خود و مساحت مکان استفاده، از بین آن ها انتخاب کند. یکی از این اندازه ها، تلویزیون هایی با قطر 55 اینچ یعنی حدود 140 سانتی متر می باشد. مثلا تلویزیون مدل LG 55LJ55000GI Smart LED TV 55 inch یا مدل LG OLED55CyGI Smart OLED TV 55 inch دو مدل از تلویزیون های ال جی با قطر 55 اینچ هستند.

ال جی Tv

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مولودیمال وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید