مقایسه تلویزیون ال جی با سامسونگ! مقایسه ای تعیین کننده !

lg tvاگر کمی از وقتتان را به نمایندگیها برای خرید تلویزیون اختصاص دهید، متوجه خواهید شد دو برند سامسونگ و ال جی در بین ایرانیان بسیار پرطرفدار هستند و شاید بتوان گفت ابر قدرتهای تلویزیون با انواع قیمتها هستند! اگر خواهان انتخاب برند ال جی هستید، باید بدانید بهترینهای آن، انواع OLED هستند. در این نوع از تلویزیونها، از پنل اولد ال جی استفاده میشود. تلویزیونهای OLED نقش بسیار پر رنگی را در بازار ایفا میکنند؛ به همین سبب سامسونگ هم برای رقابت با تکنولوژی خاص خود با عنوان QLED وارد بازار شد. اما متاسفانه سامسونگ نتوانست بین قیمت و کیفیت نسبت به مدلهای ال جی تعادل ایجاد کند. در ادامه میخواهیم تلویزیونهای ال جی و سامسونگ را در دسته بندیهای مختلف با هم بررسی کنیم. سه وجه بسیار مهمی که از طریق آن باید آنها را مورد بررسی قرار دهیم، کارایی و آپشن، تکنولوژیهای به کار رفته و کیفیت تصویر هستند. پیش از بررسی و مقایسه، دقت داشته باشید مواردی که در جدولها به کار رفتهاند، تنها تفاوتهای جدی این دو برند را نشان میدهند و آن چه ذکر نشدهاست، تا حدودی در هر دو برند مشابه است.

این ریموت به آسانی و سریع با دستگاه کالیبره و به اصلاح ست (Set) شده و با حرکت دادن آن همانند یک ماوس میتوان با راحتی در منوها گشت و گذار کرد. همچنین با کلید اسکرولی که روی این ریموت جادویی قرار گرفته صفحات وب با یک حرکت بالا و پایین میشوند. اگر علاقه زیادی به بازیهای رایانهای دارید الجی خبر خوبی برایتان دارد. قابلیت Dual-Play یا بازی دونفره یکی از ابتکارات سازنده کرهای است که در آن دو نفر میتوانند به صورت همزمان با تصویر تمام صفحه یک بازی دونفره را انجام دهند. این هم یک عکس خانوادگی و البته یادگاری دیگر از عینکهای FPR الجی. LM9600 انبوهی از تنظیمات تصویر را در منوهای خود جا داده است که کاربران حرفهای نیز میتوانند با دست بازتری به تنظیم آن بپردازند. گزینههایی از قبیل مودهای THX، ISF با تنظیم 2 تا 20 نقطه Grayscale، کنترلگر گاما و رنگها در کنار چهار حالت Local Dimming (بالا، متوسط، کم و خاموش) وجود دارند.

از دست ندهید
مهم یخچال ساید بای ساید برنامه‌های تلفن هوشمند

3840 پیکسل و یا فورکا کمک گرفته است.

lg tvاین پردازندهها با تجزیه و تحلیل لحظهای صدا و تصویر قادر هستند، نویز تصویر و صدا را حذف کرده و با توجه به نوع تصویر میزان رنگ و کنتراست تصویر را تنظیم نماید. این ویژگی توسط قابلیتهای AI Picture Pro و AI Sound امکان پذیر هستند و بیشترین کنتراست و سرعت تصویر را همراه با صدایی سه بعدی به ارمغان خواهد آورد. تلویزیونهای OLED با پسوند عددی 1، تلویزیونهای NANO بدون تغییر و تلویزیونهای UHD با پیشوند UP در سال 2021 توسط ال جی نامگذاری شدهاند. تلویزیون OLED ال جی مدل 55GX جزو برترین و باکیفیتترین تلویزیونهای ال جی تا به امروز است. این محصول با وجود اینکه به تعداد خیلی محدود روانه بازار شد، اما قدرت بینظیر خود را به رقبا نشان داد. 3840 پیکسل و یا فورکا کمک گرفته است. با توجه به تکنولوژی خاص تلویزیونهای اولد، کیفیت تصویر تلویزیون GX بسیار بینظیر است و تصاویری درخشان و سریع، رنگهایی غنی و پویا را به نمایش خواهد گذاشت.

از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی تلویزیون 55UN8060 بخش سیستم عامل همراه با امکانات هوشمند می باشد. شرکت ال جی سیستم عامل منحصر به فردی را به تلویزیون هایش اختصاص داده است .تا از طریق آن کاربر نهایت استفاده را ببرد. سیستم عامل WebOS امکان دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین می توانید به کمک کابل LAN به اینترنت وای فای متصل شوید . سیستم عامل این تلویزیون نسبت به تلویزیون های 2019 ال جی ارتقا پیدا کرده. و امکانات هوشمند بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد. تلویزیون 2020 ال جی 55UN8060 دارای هوش مصنوعی ThinQ یا AI ThinQ است. این هوش مصنوعی باعث سهولت در کار با تلویزیون می شود. و می توانید بسیاری از کارهای تلویزیون را به صورت هوشمند انجام دهید. همچنین می توانید با نصب برنامه ThinQ روی تلفن همراه هوشمند، تلویزیون را از طریق گوشی موبایل کنترل و مدیریت کنید.

از دست ندهید
9 دستورالعمل مضحک درباره یخچال فریزر

برخلاف تلفن های هوشمند یا تبلت ها ، تلویزیون ها نام خاصی ندارند که مدل آنها را نشان می دهد ، بنابراین شرکت ها از کدهای ویژه ای استفاده می کنند که حاوی اطلاعات مربوط به یک مدل خاص است. این مقاله به شما کمک می کند اعداد و حروف موجود در شماره مدل تلویزیون را بدانید. این به ویژه هنگام خرید تلویزیون بسیار مفید است زیرا مدل های سال گذشته و سال جاری در ابتدای سال در دسترس هستند. با دانستن معنای شماره مدل ، می توانید در انتخاب خود راهنمایی شوید و دقیقاً آنچه را که نیاز دارید انتخاب کنید. شماره مدل های تلویزیون LG به چه معناست؟ شماره های تلویزیون LG دو نوع مختلف دارد: مدل و سریال. شماره مدل LG TV مجموعه تلویزیونی ، اندازه صفحه ، مدل ، سال ، مشخصات و طراحی را به ما می گوید. در حالی که شماره سریال حاوی اطلاعاتی درباره کارخانه ساخت تلویزیون و تاریخ ساخت تلویزیون خاص با جزئیات ماهانه است.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvسیستم صوتی مدل های این برند از نظر توان و تعداد کانالهای صوتی متفاوت هستند و مسلما هر چه توان صوتی بیشتر باشد قدرت انتشار صوتی بیشتر میباشد. توان صوتی 20 وات: این سیستم های صوتی معمولا 2 کاناله هستند. توان صوتی 40 وات: انتخاب ال جی برای مدل های دارای سیستم صوتی با توان 40 وات معمولا یک نمونه 2.2 کاناله و یا 4.2 کاناله است. توان صوتی 60 وات: این سری از محصولات این برند نیز ممکن است دارای 4.2 کانال صوتی و یا 2.2.2 کانال صوتی باشند. علاوه بر آن که تلویزیون های ال جی از ویژگیهای صوتی متفاوتی از نظر تعداد کانال و میزان قدرت برخوردار شدهاند؛ آنها فناوریهای صوتی متفاوتی را نیز در خود جای میدهند تا بتوانند کیفیت صداها را افزایش دهند. این فناوری در بیشتر محصولات میان رده و بالا رده این برند حضور دارد تا صداها را کمی به صداهای فراگیر نزدیکتر کند.

از دست ندهید
آنچه Each یخچال فریزر Must درباره Facebook

از آنجا که دیگر از فلورسنت های قدیمی و همیشه روشن نوردهی پشت استفاده نمی شود، در واقع با دیدن فیلم های جالب با این فناوری تلویزیون الجی می توان از بهترین و زیبا ترین کیفیت بهره مند شد. فناوری ULTRA LUMINANCE بین تیرگی و روشنی تصویری به عالی ترین میزان خود را به نمایش می گذارد. ترکیب این ویژگی با UHD تصویری واضح و شفاف مانند آنچه در واقعیت می بینید در معرض دید قرار می دهد. فناوری local dimming تلویزیون الجی : محصولات صوتی و تصویری الجی همیشه از بابت عمق و بافت تصویر از برترین های موجود در بازار بوده اند. پس از آن که این محصولات به بازار عرضه شوند توسط فناوری هایی ارتقاء داده خواهند شد. که یکی از این فناوری local dimming است این ویژگی با کارایی خود رنگ های مشکی را تیره تر خواهد کرد، در همان حال رنگ های سفید را روشن تر می کند. مجموعه این عوامل باعث می شوند که عمق تصاویر بهبود پیدا کند.

در آخر به ارزانترین تلویزیون های ال جی اسمارت میرسیم.

lg tvاز حق نگذریم، تفاوت محسوسی بین کیفیت تصویر QLED و نانوسل، به چشم نمیخورد. الجی معتقد است که تلویزیون نانوسل درجه سیاهی به مراتب بهتری نسبت به تلویزیونهای LED دیگر دارد. در عین حال، کسی که به دنبال بهترین Black Level است، به سراغ بهترین گزینه، یعنی خرید تلویزیون OLED خواهد رفت. بهترین تلویزیون های نانوسل ال جی در سال 2019 و 2020 در ادامه این مقاله، عنوان شده اند تا کار انتخاب و خرید برای شما آسان شود. در آخر به ارزانترین تلویزیون های ال جی اسمارت میرسیم. در ساخت این مدلها از نور پس زمینه جانبی (Edge) استفاده میشود. LED های سفید نصب شده در دور تا دور پنل LCD، با نورافشانی خود، تصویر را روشن میکنند. برخی مدلها میتوانند نورافشانی این دستههای LED سفید را برای بهبود کنتراست، به صورت جداگانه کم و زیاد کنند. تلویزیون LG ال ای دی در مدلهای 8K، فور کی و Full HD ساخته میشود.

از دست ندهید
فقط آنجا ننشین! شروع به دریافت بیشتر یخچال فریزر

نمره قبولی می گیرد.

تلویزیون UQ8000 در واقع مدل کاملش UQ80006LD و از سری UQ80 تلویزیون های 2022 شرکت الجی است. تلویزیون UQ80006 دارای کیفیت تصویر 4K و مشخصات متوسطی است و در بین تلویزیون های متوسط یا حتی متوسط به پایین قرار می گیرد. تلویزیون UQ8000 با قابلیت پشتیبانی از HDR چندگانه و نرخ رفرش تصویر 60 هرتز با پردازنده آلفا 5 نسل 5 و هم چنین ظاهر شیک و باریکی که دارد نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. نمره قبولی می گیرد. درسته که عالی نیست و نمره عالی نمی گیرد اما تقریبا در همه موارد و استفاده هایی که میشه از تلویزیون کرد نمره قبولی به تلویزیون UQ80006 الجی داد. در ادامه با بررسی مشخصات دقیق تلویزیون سری UQ80 الجی مدل UQ8000 در جدول و مقایسه تمام سایزهای UQ8000 و هم چنین نمرات و امتیازات دریافتی این تلویزیون با تی وی سنج همراه باشید. همان طور که عرض کردیم تلویزیون UQ8000 الجی در دره متوسط یا حتی متوسط به پایین است ولی چون کیفیت ساخت عالی دارد و نیاز اکثر مشتری ها رو بر آورده می کند بسیار پر طرفدار است.

LG G2 OLED در دستهی بهترین تلویزیون lg در سال ۲۰۲۲ قرار دارد.

ممکن است با این محدوده قیمت نیز به سراغ تلویزیونهای QLED این تولیدکننده بروید. با این حال، برای علاقهمندان به ال جی، Nano90 یکی از بهترین تلویزیون lg موجود در بازار است که میتواند بهعنوان یک انتخاب خوب در خانه شما قرار بگیرد. LG G2 OLED در دستهی بهترین تلویزیون lg در سال ۲۰۲۲ قرار دارد. اگر به دنبال یکی از بهترین مدلهای OLED این برند هستید که طراحی خاص و منحصربفرد را در اختیار شما قرار دهد، این بخش را از دست ندهید. G2 به صورت اختصاصی برای نصب روی دیوار در نظر گرفته شده و کیفیت تصاویر آن به خصوص در فضاهای تاریک واقعاً چشمگیر است. LG G2 OLED در زمان نمایش محتوای HDR به طرز چشمگیری روشن میشود؛ بنابراین نقاط روشن واضح شده و به آنچه که سازنده در نظر داشته نزدیک میشوند. تصاویر نمایش داده شده در این تلویزیون در فضاهای تاریک در بهترین حالت ممکن نمایش داده میشوند و در فضاهایی با نور متوسط هم همچنان عالی هستند.

از دست ندهید
معنی مدل تلویزیون ال جی

ال جی Tv

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مولودیمال لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید