قیمت و خرید جدیدترین تلویزیون ال جی 2023 اسمارت و فورکی (22 دی)

lg tvاشاره کرد. قیمت تلویزیون ال جی با توجه به مدل بسیار متنوع است و با توجه به میزان بودجه میتوانید مدل های اقتصادی و یا گران قیمت این شرکت را خریداری کنید. برای هر خانواده ای با هر توان مالی شرکت ال جی یک تلویزیون بسیار با کیفیت طراحی کرده است. تنوع در تلویزیون ال جی بسیار زیاد است و همین امر باعث شده است دست افراد در انتخاب و خرید تلویزیون ال جی بسیار باز باشد. این شرکت اقدام به تولید تلویزیون هایی از سایز 24 تا 100 اینچ نموده است و بیشترین تنوع را در اینچ های 50 تا 65 داراست. در طراحی بدنه، این شرکت مدل هایی با بدنه ی فلزی و مدل هایی با بدنه ی پلاستیکی دارد. ضخامت اکثر تلویزیون های ال جی بین 6 تا 10 سانتی متر است، البته مدل های اولد این شرکت ضخامتی در حد 1 سانتی متر در قسمت بالا دارند. بسته به سلیقه میتوانید مدل هایی با پایه ی دو طرف و یا پایه وسط تهییه کنید. از لحاظ قطعات و لوازم، مدل های LG بسیار مرغوب و با کیفیت طراحی شده اند و درصد خرابی بسیار کمی دارند. کاربران میتوانند به تمامی مدل های تلویزیون ال جی در شاوینو دسترسی داشته و همچنین به صورت تخصصی اقدام به بررسی و مقایسه مدل های مختلف با یکدیگر نمایید. همچنین کاربران می توانند اقدام به خرید تلویزیون ال جی از شاوینو به صورت اینترنتی نمایند.

خرید Lg Tv

lg tvاین محصول جایگزین تلویزیون های سری 7 در سال 2020 است که به دلیل اندازه و ابعاد استاندارد آن بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته است و برای اتاق منازل مناسب است. این مدل از تلویزیون جزو جدیدترین نمایشگرهای ال جی محسوب می شود که طراحی و شکل ظاهری شیکی که دارد از دور توجه ها را به خود جلب می کند. صفحه نمایش این مدل تخت و از نوع LED است که همین مسئله آن را به کیفیت 4k تبدیل کرده است. در واقع بهتر است بگوییم که یکی از بهترین کیفیت تصویرهایی که در تصویر برداری موجود است 4K است که حدود 4 برابر از Full HD بالاتر است. تلویزیون های 55 اینچ نسبت به سایزهای دیگر بسیار پرفروش تر هستند و دلیل آن هم سایز صفحه نمایش آن است که در اکثر محیط ها قابل استفادده است. تمامی تلویزیون های تولید شده در سال 2021 در سایز 55 اینچ هستند فارغ از برخی مدل های خاص که استثنا هستند مانند Z1. با توجه به اینکه تعداد پیکسل هایی که در هر نمایشگر وجود دارند کاملا ثابت است حال اگر اندازه نمایشگر بزرگتر باشد تراکم پیکسل ها کاهش می یابند.

از دست ندهید
راه درست برنده شدن رفقا و تأثیر مردم با تلویزیون ال جی

تلویزیون Up7550 یکی از تلویزیون های تولیدی شرکت ال جی است. این تلویزیون در سایز 55 اینچ تولید شده است که می تواند یک انتخاب مناسب برای شما و استفاده روزمره باشد. آنچه که باید بدانید این است که ال جی به عنوان یکی از بهترین برندها در زمینه تولید محصولات الکتریکی فعالیت می کند. تلویزیون Up7550 نیز دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت فورکی است. در این بخش می خواهیم شما را با مشخصات تلویزیون Up7550 آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. همانطور که گفتیم، این تلویزیون دارای صفحه نمایش 55 اینچ است و البته که کیفیت تصویر فورکی باعث شده است که عده بسیاری علاقه مند به خرید این تلویزیون باشد. این تلویزیون همچنین از رزولوشن 3840 در 2160 پشتیبانی می کند و همین هم باعث شده است که کیفیت در آن چهار برابر بهتر از سری های قبل است. آنچه که باید بدانید این است که ال جی این تلویزیون را به فناوری Active HDR نیز مجهز کرده است.

تلویزیون ال جی

lg tvهنگامی که پنل تلویزیون 55SJ800 در داخل شاسی فلزی قرار می­گیرد، حاشیه­های صفحه نمایش برداشته می­شوند. این معماری مدرن تلویزیون، بسیار خیره کننده است و نشان می­دهد که هیچ­چیز تمرکز شما را بهم نخواهد زد. سیستم بلندگوی ال جی، توسط کارشناسان صوتی harman / kardon® طراحی شده است و سپس به صورت سفارشی برای ارائه صدای صوتی قدرتمند و کامل در اتاق نشیمن ارائه شده است. با داشتن سالها تجربه در ارائه صدای با کیفیت، Harman/Kardon بهترین زوج در طراحی سیستم­های بلندگو هستند. اکنون شما می­توانید از تجربه جدید صدایی فراگیر لذت ببرید. با داشتن کنترل هوشمند و نوار راه­انداز (launcher bar) منحصر به­فرد، به جهان نامحدود محتوای با کیفیت ارائه شده توسط تامین­کنندگان برنامه­های سرگرمی محبوب قدم بگذارید. مدیریت امنیت پلت­فرم webOS 3.5 دارنده­ی گواهی معتبر امنیت بین­المللی CC و همچنین گواهی UL CAP2900-1 به منظور توانایی در ارائه حریم امن بسیار عالی است. و از نصب نرم­افزارهای غیرمجاز، هرگونه هک و افشای اطلاعات خصوصی جلوگیری می­نماید.

از دست ندهید
استراتژی برای به حداکثر رساندن یخچال ساید بای ساید

lg tvدر سال 2021 ، طرح اعداد مدل به همان شکل باقی می ماند. در سال 2018 ، سه حرف انتهایی که مدل ، نوع تنظیم کننده و طرح تلویزیون را توصیف می کنند به شماره مدل اضافه شدند. این سه حرف برای غنی سازی شماره مدل و افزودن اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های مدل تلویزیون اضافه شده است. بیایید مدل شماره 65SK9500PUA را به عنوان مثال در نظر بگیریم. U – ATSC ، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، مکزیک). طرح های شماره مدل تلویزیون های NanoCell و QNED در سال 2020 تغییرات چشمگیری داشته و نام های گسترده تری دریافت کرده اند. از آنجایی که ال جی قصد دارد هر سال تلویزیون های QNED و NanoCell بیشتری تولید کند ، یک طرح شماره گذاری جدید به رمزگذاری اطلاعات مهم تر در مورد مدل تلویزیون کمک می کند. در سال 2021 ، تلویزیون های QNED نیز طرح شماره گذاری مشابهی دارند ، اما برای آنها به جای NANO از اختصار QNED استفاده می شود.

بر روی این تلویزیون از 3 عدد پورت USB استفاده شده که در نوع خود جالب توجه است. همچنین چهار ورودی HDMI، یک AV و کامپوننت، RGB، درگاه اپتیکال (نوری) و ورودی آنتن وجود دارند. تولید رنگ مشکی عمیق و خالص یکی از فاکتورهایی است که در خلق تصویر واقعیتر و در کل بهتر یک تلویزیون نقش اساسی دارد. از این نظر LM9600 چندان در به نمایش کشیدن رنگ مشکی قدرتمند نیست و گاهی اوقات ترکیب رنگهای روشن و تیره را در کنار هم چندان دقیق نشان نمیدهد. بعد از تنظیم رنگهای دستگاه شدت و کیفیت آنها در حد مطلوبی قرار میگیرد که یکی از نقاط قوت این محصول نیز به حساب میآید. اشباع رنگها بیش از حد نیست و همچنین انحرافی در سه رنگ آبی، قرمز و سبز به چشم نمیخورد. به لطف پردازنده دوهستهای LM9600، پردازش ویدیوها به سرعت و بدون پرش انجام میگیرد. فیلمهای 1080p نیز بدون هیچ تاخیر و افت فریمی به روانی پخش میشوند. اجرای تصاویر سهبعدی LM9600 یکی از شاخصههای جذبکننده و برتر آن است که با عینکهای پسیو سبک و بدون باتری لذت تماشای محتوای 3D را دلنشینتر میکند. همچنین عدم وجود تداخل و شبح در تصاویر لذت استفاده از مود سهبعدی را هرچه وسوسه انگیزتر میکند. برای تبدیل تصاویر دوبعدی به سهبعدی امکان تنظیم 20 مقدار مختلف وجود دارد. LM9600 یکی از جدیدترین محصولات شرکتی است که سهم بالایی از فروش نمایشگر در دنیا را در اختیار دارد. این تلویزیون یکی از جذابترین طراحیها را دارد که مورد تحسین نیز قرار گرفته است.

از دست ندهید
یکبار برای همیشه از شر یخچال ساید بای ساید خلاص شوید

این تلویزیون با 50 اینچ اندازه به شما کمک خواهد کرد که برنامه های ورزشی مختلف را مشاهده کنید و با دو بلندگو که در این تلویزیون تعبیه شده اند از صدایی قدرتمند و فراگیر بهره مند شوید. این تلویزیون به هشدار ورزشی نیز مجهز است که به شما کمک خواهد کرد که دیدن مسابقه های فوتبال و دیگر ورزش ها را زمان بندی کنید و آن ها را از یاد نبرید. تلویزیون Up7550 به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است که به شما کمک می کند با قیمتی مناسب به آنچه که میخواهید دست پیدا کنید. اگر شما هم به دنبال خرید این تلویزیون هستید، باید بدانید که می توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. البته دقت داشته باشید که خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که خدمات پس از فروش و گارانتی را نیز در اختیار شما می گذارند و البته که در کوتاه ترین مدت زمان آن را تحویل می دهند.

توان خروجی سیستم صوتی تلویزیون LG OLED55GX برابر 60 وات است و صدایی غنی، فراگیر و کامل را به کاربر خواهد بخشید. ال جی در سال 2020 تلویزیونهای موفقی را روانه بازار کرد که هنوز هم ارزش خرید بالایی دارند. یکی از برترین تلویزیونهای اولد ال جی تلویزیون LG 4K OLED TV 55CX است. 3840 پیکسل بهره گرفته است و سرعت تصویر بالایی را به ارمغان آورده است. این میزان از رزولوشن به لطف استفاده از پردازنده نیرومند a9 Gen3 AI Processor 4K بهره گرفته است و تصاویری سریع و بدون لرزش را به همراه خواهد داشت. این پردازنده سبب شده تصاویر به بهترین نحو ممکن به کاربر برسد و کاربر به اوج رضایت دست یابد. تلویزیون اولد ال جی مدل 55CX از فناوری Dolby Vision & Dolby Atmos نیز بهره گفته و تصاویری با رنگهای غنی و بزرگنمایی شده را به ثبت خواهد رساند. تلویزیون 55 اینچ اولد 55C9 ال جی از پردازنده گرافیکی NVIDIA G-SYNC و تکنولوژی ALLM و eARC و VRR نیز بهره گرفته است و انجام بازی را به بهترین شرایط ممکن میسر ساخته است.

از دست ندهید
کلید موفقیت شما: تلویزیون ال جی

دیدگاهتان را بنویسید