کلید موفقیت شما: تلویزیون ال جی

lg tvالجی یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه عرضه محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی و… در بازارهای جهانی و همچنین بازار ایران است. برند کرهای که بیش از 55 سال از حضورش در دنیای تکنولوژی میگذرد. امروز محصولات شرکت الجی(LG) در نقاط مختلف جهان عرضه و سهم فروش قابل توجهی دارد. در جدول زیر پایین ترین قیمت پیشنهادی درج شده و ممکن است به دلیل نوسانات ارزی شاهد قیمت بالاتری نیز باشید. گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد,سامسونگ برند کرهای است که در تاریخچهی ۸۰ سالهی خود توانسته از یک شرکت کوچک صادراتی، به یکی از بزرگترین بازیگران دنیای فناوری تبدیل شود.شرکت سامسونگ نیز همانند ال جی انواع محصولات از جمله لوازم خانگی تا محصولات دیجیتالی مثل تلویزیون و گوشی را نیز به بازار عرضه می کند.تلویزیون های این برند از قابلیت های بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند.پس از محبوبیت تلفن های هوشمند و فروش بالای آنها، مفهوم بکار رفته در این تلفن ها وارد تلویزیون ها نیز شد.

و همان طور فرکانس های مخرب را از میان برمی دارد. صدا ها را آن چنان از هم متمایز می کند که کاربر حتی صدا های پشت صحنه را هم می تواند ارز هم تشخیص دهد. سیستم عامل Webos تلویزیون های الجی: سیستم عامل قسمتی است که مدیریت منابع رایانه را به عهده گرفته و محیطی را فراهم می کند تا نرم افزار کاربردی اجرا شده و از خدمات آن استفاده کنند. علاوه بر این سیستم عامل از ضروری ترین قسمت های یک سیستم رایانه ای است. به همین دلیل شرکت الجی نیز برای محصولات خود سیستم عامل هایی را در نظر گرفته است. سیستم عامل تلویزیون های قدیمی شرکت الجی دارای نوع HP مبتنی بر لینوکس بودند، سپس بعد ها به نسخه بالاتر یعنی Webos ارتقاء پیدا کردند. امروزه از این سیستم عامل برای کلیه محصولات کمپانی ال جی استفاده می شود که جدیدترین انها از نسخه کامل شده ی Webos 3.5 بهره برده است.

از دست ندهید
هفت قانون درباره یخچال ساید بای ساید که باید بدانید!

بعد از این مدلها، نوبت مدل Z1 است.

lg tvالبته باید بگوییم که LG قصد دارد نسخهای از این تلویزیون را هم با اندازهی بزرگ ۸۳ اینچ عرضه کند که برای اولینبار شاهد رخ دادن این اتفاق هستیم. همانگونه که پیشتر گفتیم استفاده از پنل جدید OLED evo مختص مدل G1 است و LG از این پنل در سری تلویزیونهای C1 استفاده نکرده است. بعد از این مدلها، نوبت مدل Z1 است. به نظر میرسد که این مدل با رزولوشن ۸K و در اندازههای ۷۷ و ۸۸ اینچ عرضه خواهد شد. با وجود منتشر شدن این اطلاعات توسط LG، اما هنوز اطلاعات زیادی دربارهی مدلهای A1 و B1 منتشر نشده است و تنها میدانیم که این مدلها در اندازهی ۵۵ و ۶۵ اینچ قیمت تلویزیون lg عرضه خواهند شد. شرکت LG در تمامی مدلهای Z1، G1 و C1 از پردازندهی سیگنال تصویر جدید خود به نام Alpha9 Gen 4 استفاده کرده است. از این پردازندهی سیگنال تصویر پیشتر در تلویزیونهای LCD مدلهای QNED99، QNED95، NANO99 و NANO95 این شرکت استفاده شده است. ادعاهای مطرح شده دربارهی پردازندهی جدید نشان میدهند که این تراشه دارای الگوریتمهای یادگیری عمیق است تا بتواند که محتوا را با توجه به رزولوشن آن و رزولوشن تلویزیون به بهترین شکل ممکن نمایش دهد.

این فناوری امکان ارسال سیگنال تصویر ۴K با نرخ ۱۲۰ هرتز را به طور بی سیم فراهم کرده است. سامسونگ سال قبل اولین نمونه از تلویزیون های OLED 4K مبتنی بر فناوری کوانتوم دات خود را به نمایش گذاشت و امسال در CES 2023 مدل ۷۷ اینچی جدید QD- OLED 4K خود را معرفی کرد. سامسونگ ادعا می کند S95C دقیق ترین و چشم نوازترین تجربه ی بصری را با طراحی مینیمال و درون قابی با ضخامت بسیار کم ۱۱ میلی متر ارائه می دهد. این محصول از نرخ نوسازی تا ۱۴۴ هرتز بهره می برد؛ به همین دلیل، انتخابی بسیار جذاب برای گیمرها خواهد بود. از دیگر ویژگی های این تلویزیون میتوان به ۸ بلندگوی داخلی با پشتیبانی از دالبی اتموس و مصرف بسیار کم برق اشاره کرد. تلویزیون های پرچمدار جدید سامسونگ از نسخه ی ارتقایافته ی سیستم عامل تایزن استفاده می کنند و قابلیت هایی مثل Chat Together و ConnecTime و ۳D Map View را ارائه می دهند.

از دست ندهید
آنچه همه باید درباره یخچال فریزر بدانند

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvاین سیستم عامل در تلویزیون مدل 55UP76703 نیز بکار رفته که استفاده از محیط کاربری آن بسیار راحت می باشد و مورد پسند کاربران زیادی قرار گرفته شده است. امکان جست و جو برنامه مورد علاقه خودتان به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید در زمان کمی به آنچه می خواهید دسترسی داشته باشید. راه های متنوعی برای اتصال با تلویزیون وجود دارد؛ یکی از راه های ارتباطی از طریق بلوتوث Bluetooth به صورت بی سیم می باشد، هر وسیله ای که دارای فناوری بلوتوث باشد می تواند به راحتی به تلویزیون وصل شود. روش اتصال از طریق بلوتوث بسیار آسان می باشد که به سرعت نیز وصل می شود. می باشد، 1 پورت USB برای اتصال فلش مموی و همچنین پورت RF برای اتصال سیگنال های رادیویی می باشد. ال جی در سال 2021 محصولات مختلفی را در رده بالاتر از مدل های قبل تولید کرد که تلویزیون های با پسوند UP توسع یافته مدل های UN می باشند و از امکانات بیشتر و کیفیت بالا تری برخودار هستد. تلویزیون مدل 55UP76703 با طراحی بسیار شیک و ظریف مناسب هر مکانی می باشد که می توانید آن را با هر دکوراسیونی تطبیق دهید.

UX هایسنس درواقع درخشان ترین تلویزیون این برند است.

در سال ۲۰۲۳، حداقل دو مدل جدید را در این رده خواهیم دید. QN95C، تلویزیون ۴K پرچم دار سامسونگ، از طراحی جدیدی بهره می برد و اکنون همه ی اتصالات آن به جای قرارگیری در باکس جداگانه، داخل خود بدنه ی تلویزیون تعبیه شده اند. تلویزیون QN95C نیز به لطف پردازش ۱۴ بیتی و سیستم جدید تیرگی موضعی خود اکنون بهبودهایی را درزمینه ی روشنایی و کنترل طیف خاکستری تجربه می کند؛ تغییری که به نمایش بهتر روشنایی و جزئیات می انجامد. UX تلویزیون ۸۵ اینچی miniLED هایسنس است که با وضوح ۴k و فناوری QLED در CES 2023 معرفی شد. این محصول با پلتفرم جدید هایسنس نیز سازگاری دارد و از بیش از ۲۰ هزار miniLED بهره می برد که گفته می شود حداکثر روشنایی را به ۲۵۰۰ نیت می رساند. UX هایسنس درواقع درخشان ترین تلویزیون این برند است. این محصول با بهره گرفتن از تراشه ی Hi- View Engine X هایسنس و الگوریتم افزایش کیفیت تصویر جدید مبتنی بر هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)، به تولید تصاویر واضح تر و جذاب تر کمک می کند. براساس گزارش ها ، این تلویزیون از فناوری دالبی ویژن، Wi- Fi 6e، NextGen و Freesync Premium Pro ای ام دی پشتیبانی خواهد کرد.

از دست ندهید
سوالات بی پاسخ به قیمت تلویزیون ال جی آشکار شد

حاشیه های باریک و نازک همراه با پایه های دوشاخه ای زیبا نمای چشمگیری را به تلویزیون داده است. در قسمت پشت تلویزیون درگاه های ارتباطی تعبیه شده اند تا جلوی تلویزیون شلوغ و نامرتب نشود. رنگ مشکیِ آن با هر دکوری قابل ست شدن است و زیبایی فوق العاده ا ی را به محیط شما می بخشد. ال جی این مدل از تلویزیون 2022 را در سایزهای 43، 50، 55، 65، 75 و 86 اینچ طراحی کرده است که برای محیط هایی با مساحت کوچک تا بزرگ مناسب می باشند. از رو به رو که به تلویزیون نگاه کنید متوجه خواهید شد که حاشیه تلویزیون زیاد پهن نیست. 55UQ8000 را می توان بر روی دیوار هم نصب کنید که همانند یک اثر هنری بر دیوار باقی می ماند. ال جی همراه با ساخت تلویزیون، یک عدد ریموت کنترل هم طراحی کرده است که به راحتی در دست جای می گیرد. با استفاده از این کنترلِ هوشمند می توانید دستورات خود را به تلویزیون اعمال کنید تا در اسرع وقت اطاعت کند.

تلویزیون ال جی

تصاویر نمایش داده شده در این تلویزیون در فضاهای تاریک در بهترین حالت ممکن نمایش داده میشوند و در فضاهایی با نور متوسط هم همچنان عالی هستند. به علاوه بازتاب فوقالعادهای دارند که برای غلبه بر روشنایی بیش از اندازه مناسب است. اگر میخواهید از مجموعهای از مشخصات گیمینگ هم بهرهمند شوید، حتماً این تلویزیون را در نظر بگیرید. این مشخصات شامل پشتیبانی از گیمینگ 4k @ 120Hz در تمام چهار پورت HDMI است که یکی از بهترین گزینههای موجود برای گیمرهای PS5 یا Xbox Series X محسوب میشود. G2 از تمامی سه فناوری نرخ بهروزرسانی متغیر پشتیبانی میکند؛ بنابراین میتوانید روانترین گیمینگ ممکن را با آن تجربه کنید. اگر در بین بهترین تلویزیون lg به دنبال یک مدل میان رده فوقالعاده هستید، این بخش را از دست ندهید. LG C2 OLED یک مدل فوقالعاده است که کیفیت تصویر بسیار بالایی را به خصوص در فضاهای تاریک در اختیار خریداران قرار میدهد. همانند مدل قبلی، C2 OLED هم مجهز به نرخ کنتراست تقریباً بینهایت بدون مشخصهی کمنور کردن موضعی است.

از دست ندهید
آیا با یخچال سامسونگ مشکل دارید؟ بیا حرف بزنیم

بر روی این تلویزیون از 3 عدد پورت USB استفاده شده که در نوع خود جالب توجه است. همچنین چهار ورودی HDMI، یک AV و کامپوننت، RGB، درگاه اپتیکال (نوری) و ورودی آنتن وجود دارند. تولید رنگ مشکی عمیق و خالص یکی از فاکتورهایی است که در خلق تصویر واقعیتر و در کل بهتر یک تلویزیون نقش اساسی دارد. از این نظر LM9600 چندان در به نمایش کشیدن رنگ مشکی قدرتمند نیست و گاهی اوقات ترکیب رنگهای روشن و تیره را در کنار هم چندان دقیق نشان نمیدهد. بعد از تنظیم رنگهای دستگاه شدت و کیفیت آنها در حد مطلوبی قرار میگیرد که یکی از نقاط قوت این محصول نیز به حساب میآید. اشباع رنگها بیش از حد نیست و همچنین انحرافی در سه رنگ آبی، قرمز و سبز به چشم نمیخورد. به لطف پردازنده دوهستهای LM9600، پردازش ویدیوها به سرعت و بدون پرش انجام میگیرد. فیلمهای 1080p نیز بدون هیچ تاخیر و افت فریمی به روانی پخش میشوند. اجرای تصاویر سهبعدی LM9600 یکی از شاخصههای جذبکننده و برتر آن است که با عینکهای پسیو سبک و بدون باتری لذت تماشای محتوای 3D را دلنشینتر میکند. همچنین عدم وجود تداخل و شبح در تصاویر لذت استفاده از مود سهبعدی را هرچه وسوسه انگیزتر میکند. برای تبدیل تصاویر دوبعدی به سهبعدی امکان تنظیم 20 مقدار مختلف وجود دارد. LM9600 یکی از جدیدترین محصولات شرکتی است که سهم بالایی از فروش نمایشگر در دنیا را در اختیار دارد. این تلویزیون یکی از جذابترین طراحیها را دارد که مورد تحسین نیز قرار گرفته است.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ: روشن راه

دیدگاهتان را بنویسید