مقایسه دو تلویزیون نانوسل LG NANO80 و LG NANO90

lg tvپنل های IPS تلویزیون الجی : اما پیشرفته ترین نوع پنل ها امروزه با نام ips معرفی شده اند. اگرچه این پنل ها همان پنل های تخت هستند اما با توجه به فناوری هایی که در آن ها به کار رفته است می توانند دید گسترده تری را ایجاد نمایند. محدوده گرافیکی HDR تلویزیون الجی : استفاده از این ویژگی به قدری گسترده شده که تقریبا در هر وسیله ای با یک صفحه نمایش قابل رویت است. و اما HDR چیست؟ این فناوری در تلویزیون در گوشی تلفن و همین طور در دوربین ها وجود دارد. آیا HDR همه به یک معنا هستند؟ محدوده دینامیکی هر چیزی به معنای بالاترین و پایین ترین نقطه آن است، محدوده ی دینامیکی در یک سیستم بصری به معنی بالاترین و پایین ترین میزان نوری است. چشم انسان از محدوده دینامیکی HDR بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند هر تصاویری را با نور بالا یا نور کم در فضاها بدون هیچ مشکلی مشاهده کند.

منوی اصلی این صفحه نمایش که در برگیرنده تمام امکانات است و روی صفحه اصلی پدیدار میشود قابلیت ویژه ای را داراست که کاملا قابل جابه جایی و شما با بازکردن هر برنامه میتوانید به منوی اصلی دسترسی داشته باشید و هر کاری را که به آن نیاز دارید همزمان انجام دهید. به لطف این سیستم عامل میتوانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و از کاراییهای دستگاه تلویزیون بهره ببرید. LG Store از کاربردیترین امکانات تلویزیون و پورتال رسمی شرکت ال جی است که به شما این امکان را میدهد تا به دانلود و راه اندازی انواع برنامههای تلویزیونی و اپ گوناگون بپردازید و به تماشای پر بازدیدترین برنامه بپردازید. با استفاده از این سیستم عامل میتوانید به کلی ترین برنامههای پیشرفته جهان Youtube ،Netfilix، Facebook،Twitter و… دسترسی راحت داشته باشید و پخش ویدیوهای گوناگونی را نظاره گر باشید. در این اسمارت تی ویها دستیارهای صوتی داخلی گوگل و الکسا تعبیه شده اند تا پیگیر فرامین صوتی و اجرای دستورات شما باشند و کارهای شمارا سریعتر پیش ببرند.

از دست ندهید
اکنون می‌توانید یخچال سامسونگ از آرزوها خود را داشته باشید - ارزان‌تر/سریع‌تر از آنچه تصور می‌کردید.

تلویزیون ال جی

بعد از تولید نمایشگر های LED,3d نسل جدید تلویزیون الجی ها با صفحه نمایش نوین به بازار عرضه شد، علاوه بر این امروزه برند های معتبر مانند توشیبا، الجی از تلویزیون های 4k خود رو نمایی کردند، و با ورود برند های دیگر مانند، پاناسونیک، سامسونگ، اسنوا، سونی به این عرصه رقابت در ساختار تلویزیون الجی و صفحه نمایش 4k بیشتر از قبل داغ تر شد. کاربران برای دیدن بهترین برنامه ها با جذاب ترین کیفیت می توانند از فناوری 4k بهره مند شوند. این نوع از صفحه نمایش ها با توجه به ساختاری که دارند باعث می شوند تا دید گسترده تری نسبت به صفحه نمایش های از نوع دیگر مانند، پنل های منحنی داشته باشید. بیشترین زاویه دید نسبت داده شده به این نوع از پنل های صفحه نمایش مربوط به جدیدترین محصولات شرکت های الجی و سامسونگ است که با 178 درجه در ردیف اول قرار می گیرند.

lg tvمتاسفانه این کالا موجود نیست. کنترل LG Smart V-1922 گزینه مناسبی برای استفاده در تلویزیون های برند ال جی می باشد و می تواند به خوبی پاسخ گوی نیاز های کاربران باشد. این ریموت کنترل با تمامی تلویزیون های هوشمند LG سازگاری کامل دارد و می تواند امکان دسترسی به بخش های مختلف دستگاه را برای کاربران فراهم کند. وجود ویژگی هایی مانند کلید چرخشی و ارگونومیک مناسب موجب شده تا کنترل جادویی ال جی V-1922 به خوبی جایگزین کنترل اصلی باشد. تامین انرژی این وسیله نیز به راحتی توسط ۲ عدد باتری قلمی انجام می شود و به راحتی امکان تعویض آن وجود خواهد داشت. هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. در این راه با حمایت شما، همواره به دنبال پیشرفت خواهیم بود.

از دست ندهید
یخچال ساید بای ساید توضیح داده شد

مواردی که می توانند انتخاب شوند بسته به ورودی فعلی ممکن است متفاوت باشند. موارد قابل تنظیم بسته به مدل یا کشور متفاوت است. مشاهده محتوا از یک دستگاه خارجی یا برای مدت زمان طولانی ، داشتن متن ثابت مانند نام برنامه یا استفاده از نسبت ابعادی ۴:۳ ممکن است منجر به چسبیدن تصویر شود. بسته به سیگنال ورودی ، اندازه صفحه نمایش موجود ممکن است متفاوت باشد. دخیره انرژی با تنظیم اوج روشنایی صفحه ، مصرف انرژی را کاهش می دهد. • خودکار حسگر تلویزیون روشنایی محیط را تشخیص می دهد و به طور خودکار روشنایی صفحه را تنظیم می کند. این ویژگی فقط در مدل های خاص موجود است. • خاموش: حالت ذخیره انرژی را خاموش می کند. • حداقل/متوسط/حداکثر حالت ذخیره انرژی از پیش تنظیم شده را اعمال می کند. • صفحه خاموش صفحه نمایش خاموش میشود و تنها صدا پخش میشود. برای روشن کردن مجدد صفحه ، هر دکمه ای به غیر از دکمه های روشن/خاموش و میزان صدا را فشار دهید.

در نتیجه قسمتهای سیاه در این مدل به صورت کاملاً یکدست و عمیق و بدون وجود هرگونه روشنایی در اطراف اجسام روشن نمایش داده میشوند. نرخ کنتراست فوقالعادهی C2 برای مشاهدهی محتوای HDR خارقالعاده است؛ چرا که نقاط روشن در پسزمینههای تاریک نمایش داده شده و تجربهی HDR بینظیری را رقم میزنند. از دیگر نقاط قوت این مدل میتوان به طیف رنگی HDR عالی آن اشاره کرد که با جدیدترین محتوای HDR، نمایش رنگهای واقعیتر را تضمین میکند. C2 از جهات زیادی با مدل قبلی شباهت دارد؛ اما به اندازهی آن روشن نیست؛ در نتیجه نقاط روشن آن طور که باید در نمایش محتوای HDR روشن مشخص نمیشوند. اگر در فهرست بهترین تلویزیون lg، به دنبال یک گزینهی اقتصادی هستید؛ LG UP8000 را در نظر بگیرید. کمپانی LG معمولاً به خاطر مدلهای مقرونبهصرفه شناخته نمیشود و بیشتر تمایل دارد که روی مدلهای OLED باکیفیت تمرکز کند. اما این مدل همچنان از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. متأسفانه مدلهای دارای پنل IPS مانند برای استفاده در اتاقهای تاریک چندان مناسب نیستند.

از دست ندهید
معرفی 8 تلویزیون ال جی 2023

قیمت تلویزیون ال جی

با روشن شدن این تلویزیون ها؛ برق بسته به نوع رنگی که نشان داده می شود؛ OLED ها را فعال یا روشن می کند. توانایی خاموش شدن چیزی است که تلویزیون های OLED را از پنل های LCD و حتی تلویزیون های QLED سامسونگ متمایز می کند. از آنجا که این مجموعه ها به نور پس زمینه نیاز دارند؛ رنگ ها نمی توانند به طور کامل خاموش شوند؛ و بنابراین؛ مجموعه تلویزیون ها نمی توانند رنگ سیاه واقعی را ایجاد کنند. مجموعه های OLED همچنین می توانند زاویه دید بهتری نسبت به تلویزیون های پلاسما ایجاد کنند. این ویژگی آنها را برای اتاق های بزرگی که افراد درست در مقابل تلویزیون نشده اند؛ ایده آل می کند. ال جیف چهار کلاس تلویزیون OLED را ارائه می دهد (C7, E7, G7 و W7) همه با فناوری Perfect Black و Cinematic Colorارائه می شوند؛ که طبق گفته ال جی می توانند بیش از 1 میلیار رنگ تولید کنند.

ال جی Tv

lg tvرکت ال جی از صفحه نمای IPS استفاده کرده است که هم زاویه دید بالایی دارد یعنی با زاویه دید نسبت به روبه روی تلویزیون کیفیت تصویر صابت می ماند و انتشار رنگ های بیشتر را امکان پذیر می سازد. در اکثر تلویزیون های ال جی و حتی تلویزیون های سامسونگ از سیستم صوتی 2 کاناله استفاده می شود. سیستم صوتی 2 کاناله دارای 2 عدد بلندگو است که معمولا در کناری های تلویزیون قرار داده می شوند و سیستم صوتی 2.1 کاناله دارای 2 عدد اسپیکر و یک ساب ووفر است. سیستم صوتی 2 کاناله برای یک تلویزیون کافی است و صدایی همه جانبه به واسطه ویژگی Ultra Surround را انتشار می دهند. صدای این تلویزیون دارای قدرت صوتی 20 وات می باشد که هر اسپیکر صدای 10 وات را دارد. این تلویزیون داری خروجی صوتی دیجیتال و خروجی HDMI ARC کمی باشد تا در صورت لزوم و استفاده از سینما خانگی با خصوصیت 5.1 کاناله را امکان پذیر می سازد. امکانات هوشمند به ویژگی ها و قابلیت های اتصال به اینترنت گفته می شود که این روز ها برای تلویزیون ها به امری ضروری تبدیل شده است. این تلویزوین مانند تمام تلویزوین های ال جی دارای سیستم عامل WebOS است و مرورگر اینترنت هم جهت جستجو در میان صفحات وب را دارد. ورودی و خروجی های مورد نیاز به صورتی کارآمد در آن گنجانده شده است. دارای قابلیت های اتصال به اینترنت و وای فای و وای فای داخلی است و تلویزیونی از هر لحاظ کارا و درای ویژگی های جدید بی نظیر است. طراحی زیبا و پایه کنار است که پایه های V شکل آن در کناره های تلویزیون قرار گرفته و زیبایی خاصی به آن می بخشند.

از دست ندهید
6 روش برای داشتن (الف) اضافی جذاب کننده تلویزیون ال جی

خرید Lg Tv

به عبارتی در هنگام نمایش قسمت های تاریک نور پیکسل به صورت اتومات خاموش شده و باعث میشود تصویر به صورت واضح به نمایش درآید. فناوری Ultra Luminance Pro یکی از دیگر از امتیازات خرید تلویزیون A2 الجی میباشد که با برجسته نشان دادن قسمتهای نورانی تصویر، به خلق تصاویری واقعی و خیره کننده منجر خواهد شد. پردازنده به عنوان مهمترین بخش تلویزیون وظیفهی آنالیز و سپس آمادهسازی تصاویر جهت نمایشی بینظیر را بر عهده دارد. با خرید تلویزیون اولد 55 اینچ ال جی a2 حتی تصاویر قدیمی و بی کیفیتی را که احتمال دارد تماشا کنید به صورت واقعی و شفاف و با استاندارد تماشا خواهید کرد. پردازنده آلفا نسل سوم کمک میکند تا خیلی سریع و بدون اینکه کاربر متوجه شود نویز احتمالی موجود در تصویر حذف شده و با پردازش رنگها و نورپردازی تصویر، بهترین کیفیت را برای نماش مهیا کند. گیم و بازی های کامپیوتری از سرگرمی های مهم افراد در سنین مختلف هستند.

البته باید بگوییم که LG قصد دارد نسخهای از این تلویزیون را هم با اندازهی بزرگ ۸۳ اینچ عرضه کند که برای اولینبار شاهد رخ دادن این اتفاق هستیم. همانگونه که پیشتر گفتیم استفاده از پنل جدید OLED evo مختص مدل G1 است و LG از این پنل در سری تلویزیونهای C1 استفاده نکرده است. بعد از این مدلها، نوبت مدل Z1 است. به نظر میرسد که این مدل با رزولوشن ۸K و در اندازههای ۷۷ و ۸۸ اینچ عرضه خواهد شد. با وجود منتشر شدن این اطلاعات توسط LG، اما هنوز اطلاعات زیادی دربارهی مدلهای A1 و B1 منتشر نشده است و تنها میدانیم که این مدلها در اندازهی ۵۵ و ۶۵ اینچ عرضه خواهند شد. شرکت LG در تمامی مدلهای Z1، G1 و C1 از پردازندهی سیگنال تصویر جدید خود به نام Alpha9 Gen 4 استفاده کرده است. از این پردازندهی سیگنال تصویر پیشتر در تلویزیونهای LCD مدلهای QNED99، QNED95، NANO99 و NANO95 این شرکت استفاده شده است.

از دست ندهید
هشت راه برای شروع فوری فروش یخچال فریزر

نویزهای صدا توسط قابلیت Clear Voice Pro به طور کامل پاکسازی میشوند و وضوح بینظیری را به گوش شنونده میرسانند. تلویزیون الجی 55CS6 با استفاده از فناوری هوشمند AI Sound Pro قابلیت تبدیل کانال اصلی را به یک سیستم 7.1.2 Up-mix کاناله داشته و سطح کاملی از پخش صدای بلند و چندبعدی را برای تلویزیون به همراه دارد. فناوری AI Acoustic Tuning در بخش صوتی قابلیت بهینهسازی صدا را متناسب با موقعیت کاربر داشته و از طریق ریموت کنترل و تشخیص فاصله قادر است وضوح پخش صدا را تا حد زیادی افزایش دهد. بلوتوث همواره آماده به کار Bluetooth Surround Ready امکان اتصال و همگام سازی تلویزیون را با انواع سیستمهای صوتی دارد. شما میتوانید از طریق قابلیت صوتی Sound Share در تلویزیون اولد الجی 55CS6 صدای تلویزیون را با انواع سیستم خارجی به اشتراک بگذارید. این تلویزیون همچنین با استفاده از قابلیت LG Sound Sync توانایی اتصال وایرلس به انواع سیستم صوتی سازگار الجی را داشته و صدای تلویزیون را به صورت کامل با سیستم صوتی الجی هماهنگ میسازد.

بهبود(بهبود) تلویزیون ال جی شما در 3 روز

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون ال جی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید