صفر تا صد راهنمای استفاده از تلویزیون ال جی به زبان ساده

lg tvLatecy یا لگ بسیار پایین تلویزیون ال جی آن را به گزینه ای ایده آل برای گیمینگ تبدیل کرده است. این توانایی حتی در نسل های قبلی این تلویزیون پیشتاز بوده است. لگ 5 میلی ثانیه در کیفیت 4K و نرخ نوسازی 120 هرتز، این تلویزیون را برای کنسول های نسل جدید به همپایی بی رقیب تبدیل می کند. از طرفی وجود 4 پورت HDMI 2.1، دست شما را باز می گذارد. ALLM، VRR، FreeSync و G-Sync همگی قابلیت هایی هستند در تلویزیون ال جی در اختیار شماست. این در حالی است که در تلویزیون SONY، شما با لگ 12 میلی ثانیه برای نرخ نوسازی 120 هرتز در کیفیت 4K مواجه هستید و تنها به دو پورت HDMI 2.1 دسترسی دارید. برتری دیگر تلویزیون ال جی در این بخش، منوی Optimizer این تلویزیون برای بازی در ژانر های مختلف است که امکان تنظیماتی خاص برای بازری را فراهم می کند. باز هم باید گفت علی رغم عملکرد فوق العاده سونی، در مقایسه تلویزیون ال جی و سونی، ال جی برنده این رقابت است.

lg tvعواملی مانند افزایش و کاهش تقاضا، تغییرات نرخ ارز، کاهش و افزایش واردات تلویزیون LG، بالا رفتن مدل تلویزیون و افزایش امکانات و خدمات ارائه شده در هر مدل از جمله عوامل موثر بر قیمت تلویزیون ال جی هستند. از طرفی دیگر ممکن است مدل خاصی از تلویزیون LG مورد استقبال خریداران قرار گیرد و این امر موجب افزایش قیمت آن مدل خاص می گردد. تلویزیون ال جی در کنار سایر محصولات کمپانی ال جی یکی از بزرگترین بازارهای هدف خود را در کشور ما دارا است. طی سالیان طولانی و استفاده از محصولات با کیفیت ال جی، این برند جای خود را در بین اقشار مختلف جامعه با قدرت خریدهای مختلف باز کرده است. بسیاری از افراد حاضرند بودجه محدود خود را صرف خرید مدل های پایین تر تلویزیون LG در مقایسه با مدل های بالاتر برندهای ناشناخته دیگر بکنند. همین امر سبب اهمیت بالای خرید و گارانتی تلویزیون ال جی می گردد. توصیه ما به شما خرید از مراکز معتبر فروش لوازم ال جی می باشد.

از دست ندهید
جزئیات یخچال فریزر

نه حقایق ساده درباره تلویزیون ال جی توضیح داده شده

در ادامه باید اذعان کنیم رایچترین مشکل در تلویزیون های پلاسما ال جی، عدم وجود صدا یا تصویر در این دستگاه است. اشکال رایج دیگر وجود خطوط عمودی در تصویر است که بررسی کامل و تعمیر تلویزیون ال جی پلاسما را ضروری می سازد. سوال اول 99 درصد مشتریان در تماس با ما و مواجه شدن با مشکل چشمک زدن تلویزیون الجی: هزینه تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی چقدر است؟ در جواب باید اذعان کنیم که تا وقتی متخصص به محل اعزام نشود و ارزیابی کاملی از میزان خرابی دستگاه شما نداشته باشد، هیچ رقمی مبنی بر هزینه تعمیر چشمک زدن تلویزیون ال جی شما نمیتوان اعلام کرد. این مشکل قابل رفع است و اصلا جای نگرانی ندارد؛ ولی حتما باید کارشناس به مکان شما اعزام شود تا مشکل دستگاه شما را بررسی و در نهایت آن را تعمیر کند. تعویض یا تعمیر پنل تلویزیون ال جی؟ کدامیک؟ آخرین راهکار پیشنهادی کارشناسان تی وی تعمیر، به آن دسته از مشتریانی است که پنل دستگاه آنها دچار آسیبدیدگی جدی شده است.

چرا تلویزیون ال جی خاموش و روشن میشود؟ تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی میتواند این مشکل را برطرف کند که البته امری بسیار تخصصی بوده و برای انجام آن بهتر است با کاراباما تماس بگیرید. اما اگر چنین مشکلی در تلویزیون LED معمولی ال جی پیش آمد، احتمالا مشکل از سوختن لامپهای ال ای دی است و تمامی آن ها باید هرچه زودتر تعویض شوند. چرا تلویزیون ال جی ناگهان خاموش میشود؟ علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیونهای ال جی، در مدلهای مختلف متفاوت است. به طور مثال خاموشی ناگهانی تلویزیون های LED ال جی سری LW، مربوط به مین برد آنها است و یا خاموشی ناگهانی تلویزیون ال ای دی، ال جی در اغلب موارد مربوط به برد پاور است. تلویزیونهای ال جی با ولتاژ بسیار پایین کار میکنند و به محض ایجاد نواسانات در جریان برق، ناگهان خاموش میشوند. راه حل این مورد از مشکلات متداول تلویزیون ال جی، استفاده از محافظ برق است تا در نتیجهی نوسانات برق، به برد پاور تلویزیون آسیبی نرسد.

از دست ندهید
یخچال فریزر برای آنچه تبلیغ می‌کنید {حیاتی| ضروری است. {بیاموزید|آموزش دهید|مطالعه کنید} چرا!

تلویزیون ال جی مناسب راه

سیستم عامل هوشمند WebOS در این تلویزیون امکاناتی همچون اتصال به Wi-Fi و امکان دانلود انواع برنامه را در اختیار کاربران قرار می دهد. پورت های HDMI ،USB، ورودی Composite، پورت RF و Ethernet از کاربردی ترین پورت های ورودی در تلویزیون 55SM9000 هستند. برای اطلاع از قیمت تلویزیون ال جی55 اینچ 4k مدل SM9000 به لینک های موجود در جدول زیر مراجعه کنید. تلویزیون ال جی 55NANO90 از بهترین تلویزیون های ال جی است که به عنوان بهترین تلویزیون نانوسل 2020 موجود در بازار شناخته می شود. این تلویزیون مدل پیشرفته و ارتقاء یافته از تلویزیون نانوسل SM9000 است که در سال 2019 به بازار عرضه شد. تفاوت های میان تلویزیون ال جی NANO90 با SM9000 را می توانید اینجا بخوانید. کیفیت تصویر 4K به همراه فناوری نانوسل با نمایش تصاویری با کیفیت و زیبا همراه خواهد بود. پردازنده تصویر α7 Gen3 به علاوه فرمت های HDR10 Pro ،Dolby Vision IQ و HLG باعث ارتقای کیفیت و وضوح تصاویر می شود.

قیمت تلویزیون ال جی

قیمت تلویزیون های ال جی متناسب با امکانات و اینچ تلویزیون smart تخت و منحنی تفاوت دارد . برای دریافت قیمت انواع تلویزیون ال جی ۴۹ اینچ و لیست قیمت تلویزیون ال جی کافیست مدل تلویزیون مورد نظر را در همین سایت سرچ کنید . لیست قیمت امروز ، نرخ روز و بروزترین قیمت الان در جدول قیمت محصولات ال جی مان ببینید . قیمتها در اینستاگرام و کانال هم بسیاری از اوقات روزانه درج می شوند. و کانال لیست قیمت های امروز تلویزیون lg شامل لیست قیمت عمده هم می شود . قیمت ال ای دی ال جی با توجه به مشخصات تلویزیون ال جی اسمارت به صرفه است. از جمله این مشخصات می توان به فناوری صفحه نمایش Dynamic Color ، پردازنده 4 هسته ای ، سیستم عامل webOS و هوش مصنوعی کنترل هوشمند اشیاء ThinQ AL اشاره کرد. که در مقایسه با قیمت الجی super uhd 4k و قیمت تلویزیون ال جي اولد هوشمند و قیمت تلویزیون 8k ال جی ارزان ترین ها را دارند .

از دست ندهید
معرفی ساده گزینه تلویزیون ال جی

lg tvدر بازار گستردهی امروز، با وجود برندها و مدلهای بسیار زیاد تلویزیون، انتخاب یک مدل خوب سخت شده است. برندهای معتبر بسیاری در بازار وجود دارند که محصولات گوناگونی را با قابلیتهای متفاوت روانه بازار میکنند و انتخاب یک گزینهی خوب در بین این همه محصول، بستگی به شما و نیازهایتان دارد. در ادامه با ما در مجلهی خبری کاشانه همراه باشید تا به بررسی و مقایسه دو مورد از موفقترین کمپانیهای تولید کننده لوازم خانگی یعنی ال جی و سامسونگ بپردازیم. در بخشهای بعدی مشخص میکنیم که بهتر است تلویزیون ال جی بخریم یا سامسونگ؟ معرفی بهترینهای این دو برند را نیز در ادامه میتوانید بخوانید؛ ضمن اینکه در پایان بهترین راه شناسایی تلویزیون اصل و تقلبی را نیز بررسی میکنیم. تلویزیون ال جی یا سامسونگ کدام بهتر است؟ سوالاتی مانند “تلویزیون ال جی بهتر است یا سامسونگ” و یا “تلویزیون ال جی بخریم یا سامسونگ” روزانه چندین بار در فضای مجازی مطرح میشود.

مرحله 2. کلید Home را که بر روی کنترل قرار دارد بفشارید و سپس گزینه Home Dashboard را انتخاب کنید. مرحله 3. در منو Home Dashboard، HDMI مورد نظر را انتخاب کنید. برای اتصال گوشی به تلویزیون با استفاده از مبدل طبق دستور زیر عمل کنید. مرحله 1. کابل مبدل را به درگاه گوشی خود متصل کنید. مرحله 2. یک سر کابل HDMI را به مبدل متصل کرده و طرف دیگر آن را به درگاه HDMI تلویزیون متصل کنید. مرحله 3. کلید Home را که بر روی کنترل قرار دارد، بفشارید و سپس گزینه Home Dashboard را انتخاب کنید. مرحله 4. در منو Home Dashboard، HDMI مورد نظر را انتخاب کنید. اتصال گوشی به تلویزیون ال جی با بلوتوث، یکی از روشهای اتصال بیسیم است که امکان متصل شده گوشی موبایل به تلویزیون را بدون نیاز به کابل فراهم میآورد. چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون ال جی وصل کنیم؟ «چگونه با اسمارت ویو به تلویزیون ال جی وصل شویم» یا «چگونه با گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی وصل شویم» از دیگر سوالاتی است که اغلب کاربران گوشیهای سامسونگ با آن مواجه هستند.

از دست ندهید
داستان واقعی پشت یخچال فریزر

9 چیزهایی که یک کودک درباره تلویزیون ال جی می‌داند که شما نمی‌دانید

ابتدا باید شماره ی مدل تلویزیون را پیدا کنید. برای مشاهده شماره مدل تلویزیون هوشمند، دکمه Home را روی ریموت کنترل فشار دهید. سپس بر روی Settings کلیک کرده و Backup را انتخاب کنید. اگر تلویزیون هوشمند نیست، دکمه Menu را روی کنترل از راه دور فشار دهید. گزینه Customer Support را انتخاب کرده و به قسمت Service یا Product Information بروید. در این قسمت می توانید طراحی و مشخصات کامل دستگاه را قبل از اطلاعات Type/Model بیابید. حال باید به دانلود فایل بروزرسانی تلویزیون ال جی بپردازید. برای آپدیت تلویزیون ال جی خود به وب سایت ال جی رفته و در قسمت پشتیبانی و نرم افزار مدل تلویزیون مورد نظر خود را بیابید. پس از یافتن مدل دقیق تلویزیون، روی تب Drivers and Software کلیک کنید و آخرین ورژن آپدیت تلویزیون ال جی را به صورت فایل فشرده دانلود کنید. سپس، درایو فلش USB فرمت شده را به رایانه یا لپ تاپ خود متصل کرده و پوشه ای به نام LG DTV ایجاد کنید. سپس محتویات فایل فشرده را انتخاب کرده و پوشه LG DTV را در داخل پوشه ای که ایجاد کرده اید کپی کنید. فلش را به تلویزیون متصل کرده و جهت به روزرسانی تلویزیون ال جی اقدام کنید. پس از انجام بروزرسانی، تلویزیون را ری استارت نمایید. دقت کنید که پیش از انجام این مرحله اینترنت تلویزیون خود را نیز فعال کرده باشید.

مرحله 3. تلویزیون مورد نظر را در فهرست دستگاههای موجود انتخاب کنید. با طی کردن مراحل بالا اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی برقرار میشود و شما میتوانید بهسادگی محتوا گوشی خود را در تلویزیون مشاهده کنید. نحوه اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون ال جی چگونه است ؟ نحوه اتصال گوشی به تلویزیون ال جی برای Screen Mirror در گوشی های شیائومی نیز همانند دیگر برندهایی است که تا اینجا به آنها اشاره کردیم. در واقع Screen Mirror همان فناوری Miracast است که کمپانیهای مختلف سازنده گوشی موبایل از آن با عناوین مختلفی در گوشیهای خود استفاده کردهاند. شرکت شیائومی از این فناوری بنام Wireless Display یاد کرده است. برای اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون ال جی کافی است تا به ترتیب زیر عمل کنید. تجربه کاربری سامسونگ (UI) و رابط کاربری بسیار اختصاصی مبتنی بر اندروید (MIUI) خود را با هدف کمک به تجربه کاربری بر روی اندروید اصلاح کرده است. تجربه کاربری سامسونگ از یک تلفن هوشمند به دیگری متفاوت است، اما تمام تلفنهای هوشمند هر دو شرکت، حداقل از نسخه Android 9 Pie پشتیبانی میکنند.

از دست ندهید
عوامل موثر در قیمت لامپ تصویر تلویزیون ال جی

در برخی از مدلها، ال جی از فناوری Dolby برای افزایش صدا بهره گرفته است. را به تلویزیون مهیا کرده است. از درگاههای ارتباطی دیگر در مدلهای مختلف تلویزیون ال جی میتوان به WiDi، MHL، DLNA، Miracast و پشتیبانی از بلوتوث و خروجی هدفون اشاره کرد. 5- از دیگر فناوریهای مهم به کار رفته در تلویزیون ال جی میتوان به زاویه دید گسترده، تطبیق رنگ سهبعدی (3D Color Mapping)، پردازنده قوی و محتوای Premium HDR اشاره داشت. قیمت تلویزیون ال جی بستگی به نوع مدل دستگاه، امکانات و ویژگیهای آن، سایز صفحه نمایش، میزان کیفیت تصویر و سایر عوامل دارد. همیشه سعی کنید تا محصولی را انتخاب کنید که به امکانات آن نیاز داشته باشید در غیر این صورت هزینه اضافی به شما تحمیل میشود. از طرفی سایز صفحه نمایش باید متناسب با متراژ محیط مورد نظرتان باشد. در فروشگاه اینترنتی سل لیستی از انواع مدلهای تلویزیون الجی همراه با قیمت و تصاویر ظاهری درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید