راهنمای خرید تلویزیون LG – کدام تلویزیون ال جی برای شما مناسب است؟

lg tvاین راهنمای خرید تلویزیون LG به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام دستگاه متناسب با بودجه؛ فضا و نیازهای مشاهده خانواده شما می باشد. یک تلویزیون 65 اینچی با فناوری نانوسل؛ دارای رنگ های عالی و طبیعی4K؛ Active HDR؛ دارای 4 پورت HDMI؛ رفرش ریت 240 هرتزکسانی که یک تصویر عالی فورکی می خواهند اما توانایی تهیه یک تلویزیون OLED را ندارند. یک تلویزیون 55 و 65 اینچی با کیفیت تصویر فوق العاده4K، Active HDR؛ Dolby Atoms؛ دارای 4 پورت HDMI، رفرش ریت 240 هرتزمناسب برای کسانی که به دنبال بهترین تلویزیون ال جی هستند. تلویزیون های Full HD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل ارائه می شوند. این رزولوشن اغلب به عنوان 1080p شناخته می شود و و توسط برودکست تلویزیون، استریم های اینترنتی و اکثر فیلم های بلو-ری استفاده می شود. این تلویزیون ها گزینه مناسبی برای استفاده به عنوان تلویزیون دوم برای اتاق بازی، اتاق خواب یا آشپزخانه؛ یا جایی که افراد به احتمال زیاد DVD یا کانال های تلویزیونی پخش می کنند؛ به خوبی کار می کنند.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvپس با اختلاف زیاد باید پنل OLED رنگ مشکی عمیقتری دارد و در پنلهای LED و QLED نیز مدل VA رنگ مشکی بهتری را نسبت به پنل IPS به نمایش درمیآورد. بازی کردن همیشه هم به تنهایی نیست و در بسیاری از مواقع شما میخواهید با یک یا چند نفر از دوستان خود به صورت گروهی بازی کنید. به همین دلیل هم مهم است که همه افراد بتوانند محتوا را به خوبی مشاهده کنند و تلویزیون زاویه دید مناسبی داشته باشد. تلویزیونهای LED/QLED با نوع VA زاویهی دید کمی دارند و اگر شما از کنارهها به این نوع تلویزیون نگاه کنید قطعا متوجه تیرهتر شدن محتوا نسبت به دید از روبرو خواهید شد. البته این به معنای غیر قابل استفاده بودن تلویزیون از کنارهها نیست اما به نوعی میتوان گفت در دید از کنارهها کیفیت کمی کاهش پیدا میکند. پنلهای IPS زاویهی دید بسیار وسیعتری نسبت به VA دارند اما همان طور که اشاره کردیم اکثر شرکتهای سازنده از پنلهای VA برای تلویزیونهای خود استفاده میکنند تا کنتراست افزایش پیدا کند و کیفیت بیشتر باشد.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ: یک به‌طور باورنکردنی روشن تکنیک که برای همه کار می‌کند

بیش از 70 سال است که برند ال جی در زمینه تولید لوازم خانگی و صوتی و تصویری فعالیت داشته و مد زمان بسیار زیادی نیز از هنگام ورود محصولات این برند به ایران می گذرد. برندی که همواره نشانی از کیفیت بوده و محصولاتی تولید کرده که توان رقابت با هر برندی داشته و دارند. تلویزیون های ال جی امروزه در بازار در دسته بندی های مختلفی همچون: ارزان قیمت، متوسط و گران قیمت قرار می گیرند، که دسته بندی ارزان و متوسط آن به دلیل پایین بودن قدرت خرید مردم طرفداران بسیار بیشتری دارند. در ادامه به بررسی دقیق محصولات مختلف این برند و ویژگی های رقابتی آنها خواهیم پرداخت. چرا باید ال جی را انتخاب کنیم؟ البته باید گفت که تمامی تولیدات کمپانی سامسونگ به غیر از نمونه های جدیدی که دارای کیفیت 8K هستند در این دسته قرار می گیرند. این که کدام یک از برند ها برای انتخاب محصول بهتر است، مسئله ای کاملا شخصی است. چر ا قیمت تلویزیون در بانه ارزان است؟ آیا محصولات تقلبی هستند؟ سوالی است که بسیاری از مشتریان از ما می پرسند و بر این باورند که پایین تر بودن قیمت به این دلیل است که ممکن است محصولات اصلی نباشند. فروشگاه بانه اسان با دارا بودن ویژگی های ذکر شده تضمین می نماید که قیمتی خواهد داشت که از هر فروشگاه دیگری مناسب تر خواهد بود. همچنین در رابطه با اصل بودن اجناس نیز باید گفت که قیمت پایین دلیلی برای اصل یا تقلبی بودن یک محصول نیست. بنابراین در خریدتان دقت بیشتری به خرج داده و موارد دیگری را بررسی نمایید. با دریافت مشاوره از فروشندگان فروشگاه بانه آسان تلویزیون مناسبی را برای خانه و خانواده تان تهیه و خریداری نمایید.

از دست ندهید
یخچال ال جی - توجه کنید به آن‌ها 10 سیگنال‌ها

تلویزیون ال جی

Chat Together به افرادی که مشغول تماشای فیلم یا سریالی مشترک هستند، اجازه می دهد تا درباره ی آن بحث کنند و واکنش هایشان را به صورت آنی به اشتراک بگذارند. علاوه براین، قابلیت ConnecTime انتقال تماس های ویدئویی را از گوشی به تلویزیون ممکن می سازد. وقتی از تلویزیون فاصله بگیرید، تماس ویدئویی به صورت خودکار به دستگاه اصلی برمی گردد. قابلیت ۳D Map View نیز موقعیت وسایل هوشمند موجود در خانه را در قالب نقشه ای سه بعدی از نمای بالا نشان می دهد. سامسونگ همیشه در فناوری های مرتبط با OLED ازجمله شرکت های پیش گام بازار بوده است و یکی از نخستین برندهایی بود که از فناوری miroLED استفاده کرد. غول فناوری کره ای امسال با تلویزیون ۷۶ اینچی Micro LED CX، کوچک ترین تلویزیون مجهز به فناوری microLED خود را با قیمت ارزان تر از مدل های سال قبل معرفی کرد. سامسونگ رده ی تلویزیون های پول ساز mini- LED و Neo QLED خود را نیز فراموش نکرده است.

الجی یکی از برندهای محبوب تلویزیون مخصوصا در هند است که نه تنها پنلهای صفحه نمایش خود را می سازد، بلکه پنلهای نمایشگر را برای سایر برندهای تلویزیون نیز عرضه میکند. ال جی اولین برند در هند است که تلویزیون های OLED را عرضه می کند. تلویزیونهای سطح بالای آن ویژگیهای پیشرو مانند HDR، وضوح 4K، Dolby Atmos و دستیار صوتی AI ThinQ را ارائه میدهند. اکثر تلویزیونهای ال جی دارای سیستم عامل WebOS با پشتیبانی از برنامههای زیاد هستند. قیمت محصولات ال جی بر اساس همین قابلیت ها تعیین میشود. بدون شک قیمت تلویزیون های شرکت الجی به نسبت کیفیت و امکاناتی که در آنها وجود دارد نسبتا مناسب میباشند. بنابراین به دلیل مناسب بودن قیمت تلویزیون های الجی مخاطبان بیشتری به سمت خرید چنین محصولاتی سوق داده میشوند. از آنجایی که برندهای گوناگون در سطح بازار با تولید محصولات گوناگون در رقابت سختی قرار گرفتهاند، ال جی با قیمت محصولات خود افراد بیشتری را به سمت خود جذب کرده است.

از دست ندهید
چرا بچه ها یخچال ال جی را دوست دارند

lg tvاز دیگر ویژگی های مهم و کاربردی تلویزیون 55UN8060 بخش سیستم عامل همراه با امکانات هوشمند می باشد. شرکت ال جی سیستم عامل منحصر به فردی را به تلویزیون هایش اختصاص داده است .تا از طریق آن کاربر نهایت استفاده را ببرد. سیستم عامل WebOS امکان دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi یا کابل LAN را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین می توانید به کمک کابل LAN به اینترنت وای فای متصل شوید . سیستم عامل این تلویزیون نسبت به تلویزیون های 2019 ال جی ارتقا پیدا کرده. و امکانات هوشمند بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد. تلویزیون 2020 ال جی 55UN8060 دارای هوش مصنوعی ThinQ یا AI ThinQ است. این هوش مصنوعی باعث سهولت در کار با تلویزیون می شود. و می توانید بسیاری از کارهای تلویزیون را به صورت هوشمند انجام دهید. همچنین می توانید با نصب برنامه ThinQ روی تلفن همراه هوشمند، تلویزیون را از طریق گوشی موبایل کنترل و مدیریت کنید. این تلویزیون دارای فناوری Intelligent Voice Recognition و LG Voice Search است و از جستجوی صوتی و دستورات صوتی پشتیبانی می کند.

ال جی Tv

از آنجایی که تلویزیون یکی از اجزای حیاتی و جداناپذیر هر خانهای است و علاوه بر نمایشگر بودن امکانات خاصی را در برمیگیرد و در تسهیل زندگی بشر نقش عالی دارد بنابراین انتخاب آن بسیار مورد اهمیت است. برند ال جی از معتمد ترین برندها در ساخت تجهیزات هر خانه به خصوص در زمینهی تلویزیون است و در میان مردم و رقبای خود صدر بالایی را به خود اختصاص داده است. این شرکت در تولید سازههای نوین و پیشرفته بسیار پیشتازانه قدم نهاده است و با ساخت تلویزیونهای متنوع OLED، QNED ، 8k و 4k در دنیای دیجیتال تحول عظیمی به پا کردهاست. LG در ساخت تلویزیون کیفیت بالا را ملاک اصلی سازههایش قرار داد. تلویزیونهای ال جی با بهره گیری از کیفیت ساخت بالا و طراحی متمایز جزء خوش طرح ترین و متنوع ترین محصولات هر سال به شمار میآیند و به دلیل حضور پررنگی که دارند تغییر دهندهی فضای اطراف شما میباشند.

از دست ندهید
استدلال های خلاص شدن از یخچال ال جی

تلویزیون LG 55LH602T با داشتن فریمی براق و صیقلی و با طراحی آینده نگرانه و ظاهر متالیک زیبایی را برای منزل شما به ارمغان می آورد. قابلیت Picture Wizard III (جادوگر تصویر 3) این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند تنظیمات مربوط به تصویر مانند تنظیم رنگ، ته رنگ، میزان روشنایی، وضوح و نور پسزمینه را به سادگی اعمال نماید. تکنولوژی صدای فراگیر این تلویزیون (Virtual Surround Plus) با ایجاد جلوه های صوتی فراگیر کیفیت و سطح صدا را بهبود می بخشد. این تکنولوژی فارغ از نوع محتوایی که قصد دیدن و شنیدن آن را دارید صدا را بهبود بخشیده و تجربه ای غنی تر را به شما می بخشد. قابلیت Clear Voice III با جداسازی صدای اصلی از صداهای پسزمینه کیفیت صدای خروجی را ارتقاء می بخشد که نتیجه آن ارائهء صدایی صاف و واضح و بهبود تجربه شنیداری کاربر است. این قابلیت با بهبود کیفیت صدا و کاهش صداهای مزاحم موجب می شود تا کاربر بدون حواس پرتی بر روی محتوای در حال پخش تمرکز نماید.

خرید Lg Tv

ال جی گیمرها را هم فراموش نکرده و از پردازنده NVIDIA G-SYNC و فناوریهای ALLM و eARC و VRR استفاده کرده است و تصاویری سریع و با بهترین کیفیت را به نمایش خواهد گذاشت. ال جی از سیستم عامل webOS در تلویزیون LG 4K OLED TV 55GX بهره گرفته است و امکان اشتراکگذاری فایل و دسترسی به دنیای مجازی را برای کاربر میسر ساخته است. توان خروجی سیستم صوتی تلویزیون LG OLED55GX برابر 60 وات است و صدایی غنی، فراگیر و کامل را به کاربر خواهد بخشید. ال جی در سال 2020 تلویزیونهای موفقی را روانه بازار کرد که هنوز هم ارزش خرید بالایی دارند. یکی از برترین تلویزیونهای اولد ال جی تلویزیون LG 4K OLED TV 55CX است. 3840 پیکسل بهره گرفته است و سرعت تصویر بالایی را به ارمغان آورده است. این میزان از رزولوشن به لطف استفاده از پردازنده نیرومند a9 Gen3 AI Processor 4K بهره گرفته است و تصاویری سریع و بدون لرزش را به همراه خواهد داشت.

از دست ندهید
راز یخچال ساید بای ساید

برخی قطع شدن این نوع کابلها، میتواند دلیل این مشکل باشد. به عنوان مثال، کابل AV که دارای سه فیش رنگی است، ممکن است با قطع شدن فیش تصویر تلویزیون، موجب قطع شدن سیگنال تصویر شود. در این حالت صدای تلویزیون وجود دارد اما تصویر شما قطع میشود. در این زمینه باید دقت داشته باشید که کابل زرد رنگ برای تصویر است. برای بررسی این مشکل، تنها کافیست کابلها را کمی جا به جا کنید. اگر الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد شاید یکی از دلایل آن، تنظیمات غلط تلویزیون باشد. برای این که بتوانید این مشکل را برطرف کنید، باید به بخش تنظیمات تلویزیون بروید و در بخش تنظیمات تصویر، حالت تصویر را تغییر دهید. به عنوان مثال، از حالت درخشان، به حالت سینمایی و یا طبیعی تغییر دهید. تلویزیون را خاموش کنید و تمام دستگاههای متصل به تلویزیون را از آن جدا کنید. سپس دستگاه خود را روشن کنید، در صورتی که مشکل شما بر طرف شده بود، دستگاههای دیگر را یکی یکی وصل کنید و تصویر هر کدام را بررسی کنید تا بتوانید دستگاهی که باعث این مشکل میشود را شناسایی کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت تلویزیون ال جی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید