تلویزیون ال جی روش‌ها برای افراد بی‌تجربه

lg tvمدتها بود که webOS از زمان معرفی خود تغییر چندانی در طراحی خود نداشته است، اما در سال 2021 با انتشار webOS 6.0 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفت و هنوز هم یکی از بهترین پلتفرم های موجود است. این سیستم عالم انیمیشن هایش هم بصری و هم زیبا هستند. همه چیز پاسخگو و سریع به نظر می رسد. طراحی مجدد جایگزین نوار منوی نسخه های قبلی با یک هاب هوشمند، کامل با ویجت های مختلف می شود. تلویزیونهای WebOS که با کنترل جادویی ال جی عرضه می شوند، دارای کنترل صوتی هستند. این ریموت در سال 2021 دوباره طراحی شد، اما عملکردی مشابه سال های گذشته دارد. یک دکمه میکروفون بزرگ در مرکز کنترل از راه دور وجود دارد که پس از فشردن آن، رابط جستجو را تحریک می کند. این برای جستجوی محتوا مفید است زیرا از طریق اکثر برنامه های شما به کار گرفته می شود و به شما امکان می دهد حتی بازیگران را جستجو کنید.

تلویزیون ال جی

lg tvدر حقیقت این تلویزیون است که جمع های خانوادگی را گرم نگه میدارد و اعضای مختلف خانواده را برای چندین ساعت در کنار یکدیگر جمع می کند. بنابراین تلویزیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همه سعی می کنند که تلویزیون با کیفیت تر و بزرگتری خریداری کنند تا لذت بیشتری از تماشای فیلم و سریال های مورد نظر خود داشته باشند. امروزه تنها پخش فیلم و سریال برای یک تلویزیون کافی نیست و کاربران انتظار انجام کارهای مختلفی از تلویزیون خود دارند و همین باعث محبوبیت فوق العاده تلویزیون های هوشمند یا اسمارت تی وی ها شده است. اگر برای خرید تلویزیون به بازار یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید، قطعاً به مدل هایی از ال جی، سامسونگ و جی پلاس برخورد خواهید کرد. تلویزیون های هوشمند جی پلاس، غالبا دارای کیفیت بالاتر از فول اچ دی بوده و چندین پورت HDMI دارند که آن ها را به دستگاه های ایده آلی برای بازی کردن و تماشای فیلم و سریال تبدیل می کند.

از دست ندهید
تعاریف یخچال سامسونگ

لانچر سریع ترین راه برای کشف تمام چیزهایی ست که یک تلویزیون هوشمند ال جی دارای وب او اس ارائه می دهد . برای نشان دادن آن به سادگی دکمه هوم بر روی ریموت کنترل خود را فشار دهید . شما درخواهید یافت که این بسیار واضح رنگی و فهمیدن آن بسیار آسان است . ما امسال برخی چیز های تازه را اضافه کرده ایم . تنها مکان نما را در سمت چپ قرار دهید . این شکل مثلثی بزرگ محتوای من است که به شما امکان می دهد که میانبر های مفید را که در آینده تمایل دارید ببینید در آن جمع آوری کنید ترکیبی از تصاویر شما به اضافه پیشنهادات ما . اگر شما تمایل دارید که پیشنهاداتی را که اینجا مشاهده کردید ببینید , خرید تلویزیون lg برای اضافه کردن این موضوع به لیست خود بر روی این ستاره با علامت جمع کلیک کنید . عکس های بزرگ برای نشان دادن برخی پیشنهادات محبوب وجود دارد . برای یادگیری بیشتر بر روی دایره دارای سه نقطه بر روی هر عکس کلیک کنید و یا بر روی علامت پلی برای یادگیری اینکه چه گزینه های مشاهده ای در دسترس است کلیک کنید .

lg tvفناوری Auto Open Door در یخچال اینفینیتی لاین، باز کردن در آن را بهسادگی و فقط با یک لمس امکانپذیر میکند. در واقع این محصول هیچ دستگیرهای ندارد و حسگرهای داخلی جای دستگیره را گرفتهاند. یخچال پرچمدار جدید سامسونگ همیشه آب خنک تصفیه شده را تامین میکند و با برخورداری از ابزاری ویژه، به کاربران اجازه میدهد نوشیدنیهای خوشمزه را با میوهها یا گیاهان مد نظر خود تهیه کنند. همچنین شما میتوانید در دو ناحیه مختلف یخچال، دمای متفاوتی را اعمال کنید و محفظه نوشیدنی هم از سه حالت دمایی پشتیبانی میکند. سامسونگ یک فر توکار جدید در سری Bespoke را نیز معرفی کرده که از قابلیتهای جالبی بهره میبرد. این فر توکار دارای یک نمایشگر 7 اینچی است و از کنترلهای لمسی پشتیبانی میکند. در فر توکار Bespoke، حالتهای مختلف پختوپز مثل سرخ کردن بدون روغن و پختن با بخار وجود دارد. همچنین یک دوربین هوشمند در داخل این محصول قرار گرفته که میتواند تشخیص دهد در حال طبخ چه غذایی هستید و پیشنهادهایی را برای پختن بهتر غذایتان به شما میدهد.

از دست ندهید
جزئیات یخچال فریزر

چه فناوری ها و تکنولوژی هایی بر روی قیمت تلویزیون ها تاثیر گذارند؟ گاهی برایتان پیش آمده که در هنگام خرید تلویزیون با اصطلاحات و تکنولوژی ها و فناوری هایی رو به رو می شوید که شاید برایتان زیاد آشنا نباشد. در این مقاله سعی می کنیم شما را با مهمترین تکنولوژی ها و فناوری هایی که در هنگام خرید تلویزیون لازم است به آن توجه کنید، آشنا کنیم. پس حتما با ادامه متن همراه شوید. فناوری های نمایشگر تلویزیون ها از اولین نکاتی که بی شک تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تلویزیون ها دارد، می توان به فناوری نمایشگر اشاره کرد. ایتنا- گزارشی جدید از کره جنوبی مدعی شده است که بخش تولید تلویزیونهای سامسونگ در تلاش است تا تولیدات خود را به قصد نهایی عرضه صفحه نمایشهای QD-OLED رول شونده، ظریفتر و انعطاف پذیرتر کند. گزارشی جدید از کره جنوبی مدعی شده است که بخش تولید تلویزیونهای سامسونگ در تلاش است تا تولیدات خود را به قصد نهایی عرضه صفحه نمایشهای QD-OLED رول شونده، ظریفتر و انعطاف پذیرتر کند.

این مدل به طور کلی برای استفادههای مختلف گزینه خوبی است. به دلیل زاویه دید گسترده و کنتراست پایین، برای استفاده در اتاق هایی که نور متوسطی دارند و چیدمان مبلمان در آنها به صورت پراکنده است، مناسب تر است. زمان پاسخگویی خوبی دارد و برای تماشای برنامه های ورزشی مناسب است. اما حرکات تکراری به دلیل سو سو زدن نور پس زمینه 120 هرتزی در آن امکان دارد به وجود بیایند. تأخیر ورودی کم موجب می شود پاسخگویی خوبی در اجرای بازیها داشته باشد. رفرش ریت در این تلویزیون 60 هرتز است و از رفرش ریت متغیر برای کاهش پرش تصویر پشتیبانی نمیکند. تلویزیون UQ8000 ال جی با استفاده از سیستم عامل webOS فعالیت هایی چون امنیت و اشتراک گذاری اطلاعات با دیگر منابع و ابزارها و مشاهده Netflix و lightbox و amazon prime video انجام می شود. همچنین از طریق هوش مصنوعی و امکان فرمان های صوتی می توان برنامه های مورد علاقه را تماشا نمود.

از دست ندهید
چرا یخچال فریزر یک تاکتیک است نه یک تکنیک

بیایید شماره مدل 65UQ9000PUA را به عنوان مثال در نظر بگیریم. من در تصویر نشان دادهام که چگونه میتوانید شماره مدل تلویزیون های سری LED را توضیح دهید. L – تلویزیون LED با وضوح Full HD. P – اصلاح فنی تلویزیون (معمولاً یک ویژگی برای یک کشور یا منطقه خاص). U – ATSC، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک). واقعیت جالب: الجی مجبور بود حرف L را حذف کند، زیرا قبلاً برای نشان دادن تلویزیون LED الجی استفاده میشد. در سال 2020، طرحهای شمارهگذاری مدل برای تلویزیونهای نانوسل و QNED دستخوش تغییرات قابلتوجهی شده و نامگذاریهای خود را گسترش دادهاند. از آنجایی که الجی قصد دارد سالانه تلویزیونهای QNED و NanoCell بیشتری عرضه کند، طرح شمارهگذاری جدید به رمزگذاری اطلاعات مهمتر در مورد مدل تلویزیون کمک میکند. نام تلویزیون های QNED از سال 2021 معرفی خواهد شد. آنها طرح شماره گذاری مشابهی با NANO خواهند داشت، اما مخفف QNED به جای NANO استفاده خواهد شد. U – نوع تیونر دیجیتال و تیونر دیجیتال و منطقه فروش مدل تلویزیون.

واقعیت درباره تلویزیون ال جی در 3 دقیقه

lg tvبدنه فلزی متمایز این تلویزیون جلوهای از خطوط زیبا و انحنای شیک را به نمایش میگذارد که در تلویزیونهای دیگر پیدا نمیشود. ظاهر خوشترکیب تلویزیون SUPER UHD الجی، حتی وقتی که خاموش است، نگاهها را به سوی خود جلب میکند. لوگوی روی پایه تلویزیون ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد. سیستم اسپیکرهای الجی توسط متخصصین ®harman/kardon که در زمینه صدا فعالیت میکنند، به صورت مشترک طراحی و سپس به صورت سفارشی تنظیم شده تا صدایی واضح، قدرتمند و با بازه کامل را در سالن خانه پخش کند. با کنترل جادویی و نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژهای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بیکران از محتواهای محبوبترین ارائهدهندگان خدمات سرگرمی قدم بگذارید. رابط کاربری گرافیکی webOS ممکن است در کشورهای مختلف خرید تلویزیون ال جی متفاوت باشد. ممکن است خدمات نیاز به دریافت اشتراک داشته باشد و ممکن است در هر محصول و پلتفرمی تفاوت باشد. نیاز به اتصال به اینترنت است.

از دست ندهید
الجی از تلویزیونهای سری QNED TV رونمایی کرد

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مولودی مال ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید