تلویزیون های ال جی

lg tvلازم به ذکر است کیفیت و رزولوشن بالای تلویزیون ها دارای شهرت جهانی می باشد. علاوه بر تغییرات زیبایی شناختی، webOS LG در طول سال ها تغییر چندانی نکرده است. چند سال پیش، به طور کلی، بهترین راه حل بود. در حالی که رقابت از آن زمان تشدید شده است، به روز رسانی های افزایشی و صیقل دهنده به آن اجازه می دهد در صدر باقی بماند. ال جی این پلتفرم را در سال 2021 بهروزرسانی کرد تا به جای بنر موجود در مدل های گذشته، یک صفحه اصلی کامل داشته باشد. فروشگاه برنامه های ال جی تقریباً هر برنامهای را که در تلویزیون هوشمند جستجو میکنید ارائه میکند و اجاره مستقیم فیلمها را ارائه میدهد. موارد ضروری مانند نتفلیکس، آمازون ویدیو و یوتیوب همگی به طور پیش فرض نصب شده اند، اما دامنه به طور مداوم در حال گسترش است. به طور کلی، تلویزیون های ال جی یکی از گسترده ترین برنامه های موجود در هر پلتفرم هوشمند را دارند.

خرید Lg Tv

lg tvانتقال صوت به تلویزیون از طریق ریموت کنترل جادویی این محصول امکان پذیر است. دستیار صوتی گوگل در دسترس شماست تا هوشمندانه تر امورتان را با تلویزیون انجام دهید و استفاده از این مدل را برایتان راحت تر خواهد کرد. این محصول سازگار با Google Home است، البته شما باید این وسیله را برای ارتباط بی سیم به صورت جداگانه خریداری نمایید. شما می توانید به فروشگاه ال جی LG Content Store بروید و آن چه مورد نیاز دارید را دانلود نمایید. به واسطه ی این سیستم عامل می توانید اتصالات بی سیم را انجام دهید و رسانه های صوتی و تصویری را از موبایل و یا هر وسیله ی هوشمند دیگری به صفحه نمایش تلویزیون اسمارت ال جی SK8500 انتقال دهید. وجود چهار پورت HDMI و سه پورت USB امکان برقراری ارتباط تلویزیون با سایر دستگاه های دیجیتالی را فراهم می آورد. از طریق پورت USB می توانید انواع فلش مموری و هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل کنید و از محتوای ذخیره شده بر روی این حافظه ها لذت ببرید. پورت HDMI نیز جهت اتصال به انواع پخش کننده ها به کار می رود.

از دست ندهید
عاشق یخچال سامسونگ شو

۷- فهرست (LIST): این دکمه برای نمایش فهرست کانالهای موجود (تلویزیون و رادیو) می باشد. ۸- بازگشت (Q-VIEW): برای بازگشت به آخرین کانالی که تماشا کرده اید از این دکمه استفاده کنید. ۱۰- تنظیم صدا : برای تنظیم صدا استفاده می شود. ۱۱- تغییر کانال: برای تغییر کانالها و صفحات پیام نما بصورت تک تک استفاده می شود. ۱۳- FAV: با این دکمه میتوانید فهرست کانالهای مورد علاقه خود را ایجاد کنید و ببینید. همچنین مبدل دکمه های شماره به حروف است. ۱۴- سه بعدی (۳D): برای پخش تصویر به حالت سه بعدی یا تماشای فیلمهای سه بعدی مورد استفاده قرار میگیرد. ۱۵- قطع صدا (MUTE): با این دکمه صدای تلویزیون قطع و وصل می شود. ۱۶- Premium: برای ورود به مرور گر اینترنت و سایتهای اینترنتی ویژه استفاده می شود. ۱۷- HOME: برای ورود به حالت SMART استفاده می شود. ۱۹- دکمه های جهت دهی: این دکمه ها برای جابجایی روی گزینه ها میباشد. ۲۰- تایید (OK): برای ورود یا تایید گزینه های انتخابی استفاده میشود.

اگر باز هم روشن نشد و تصویری ارائه نداد در این حالت لازم است تا با حضور یک متخصص، دستگاه ارزیابی و ایرادات آن مشخص شود. وارسی این مورد نیز نیازمند این است تا شما در وهله اول پریز و کابل­های اتصالی را مورد بررسی قرار دهید. این حالت در این نوع برند زمانی رخ می­دهد که پس از روشن نمودن دستگاه تنها لوگو نمایش داده می­شود و سریعا خاموش می­شود. به این حالت در اصطلاح ریبوت می­گویند. این مشکل به احتمال بسیار زیاد مربوط به مینبرد تلویزیون شما است. در حال­حاضر با استفاده از ابزارهایی نظیر دستگاه ریبال و ریسولد امکان تعمیر تخصصی مین­برد وجود دارد. البته باید این نوید را به شما بدهیم که همیشه هم لازم نیست تا این قطعه تعویض شود چراکه در برخی موارد تنها با انجام تغییرات نرم ­افزاری امکان تعمیر تلویزیون وجود دارد. دلیل دیگری که به این مشکل مربوط می­باشد خرابی قطعه پنل است.

از دست ندهید
بالا 7 در یخچال سامسونگ

قیمت تلویزیون ال جی

تلویزیون LG 55LH602T با داشتن فریمی براق و صیقلی و با طراحی آینده نگرانه و ظاهر متالیک زیبایی را برای منزل شما به ارمغان می مولودیمال آورد. قابلیت Picture Wizard III (جادوگر تصویر 3) این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند تنظیمات مربوط به تصویر مانند تنظیم رنگ، ته رنگ، میزان روشنایی، وضوح و نور پسزمینه را به سادگی اعمال نماید. تکنولوژی صدای فراگیر این تلویزیون (Virtual Surround Plus) با ایجاد جلوه های صوتی فراگیر کیفیت و سطح صدا را بهبود می بخشد. این تکنولوژی فارغ از نوع محتوایی که قصد دیدن و شنیدن آن را دارید صدا را بهبود بخشیده و تجربه ای غنی تر را به شما می بخشد. قابلیت Clear Voice III با جداسازی صدای اصلی از صداهای پسزمینه کیفیت صدای خروجی را ارتقاء می بخشد که نتیجه آن ارائهء صدایی صاف و واضح و بهبود تجربه شنیداری کاربر است. این قابلیت با بهبود کیفیت صدا و کاهش صداهای مزاحم موجب می شود تا کاربر بدون حواس پرتی بر روی محتوای در حال پخش تمرکز نماید.

ال جی Tv

امتیازاتی که برای تلویزیون فورکی 50UQ8000 ال جی | 50UQ80006 در اختیار شما قرار گرفته است با بررسی چندین منبع خارجی و ارزیابی کارایی تلویزیون درشرایط متفاوت در فروشگاه تیوی سنج جمع آوری و تنظیم شده است. در انتخاب و خرید تلویزیون نتایج بررسی های انجام شده بسیار حائز اهمیت است و کمک زیادی به شما کاربران گرامی تیوی سنج می کند. 6.7 تلویزیون فورکی هوشمند 2022 ال جی 50UQ80006 در کل یک تلویزیون خوب و مناسب است. زاویه دید گسترده ای دارد و می توانید از آن برای اتاق هایی که چیدمان مبلمان در آنها وسیع است استفاده کنید. برای قرار دادن در اتاق هایی که نور متوسطی دارند نیز عملکرد خوبی دارد اما به دلیل کنتراست پایین در اتاق های روشن چندان مناسب نیست. زمان پاسخگویی سریع دارد و برای دیدن برنامه ها و مسابقات ورزشی با حرکات سریع مناسب است. اما سوسو زدن نور پس زمینه 120 هرتزی موجب می شود برخی حرکات تکرار شوند. تأخیر ورودی در آن پایین است و سرعت عمل خوبی برای بازی ها به شما می دهد.

از دست ندهید
چرا یخچال فریزر یک تاکتیک است نه یک تکنیک

سیستم های صوتی مختلفی در تلویزیون ها به کار رفته است. تا صدا را واضح تر و با کیفیت بالا ایجاد شود. توان خروجی به دو عامل بستگی دارد، که از جمله آنها به نوع و تعداد اسپیکر می توان اشاره کرد، نوع اسپیکر ها با توان خروجی 5 وات شروع شده و تا 20 وات ادامه دارد. همچنین تعداد اسیکر ها از 1 تا 4 عدد هستند. و به طور مثال تلویزیون 55sk79000gi از دو بلندگو با توان خروجی 20 وات بهره می برد. فناوری DTS VIRTUAL تلویزیون الجی : این تکنولوژی یک رمز گذاری مبتنی بر شیء است که هدف آن ایجاد صدای چند بعدی است. که مانند صدایی بسیار طبیعی محیط را پوشش می دهد. این فناوری یک گیرنده استریو دو کاناله است، سپس می تواند منابع صوتی استریو دو کاناله را به وسیله ی دو کانال فراگیر تا 4 کانال بالایی فانتوم افزایش دهد. این فناوری می تواند صدا با با کیفیت بالا به عمل برساند. و همچنین فرکانس های مفید را جداسازی کرده تا بتواند صدا را به همان کیفیت زمان ضبط بازگرداند.

الجی الکترونیکس (به انگلیسی: LG Electronics) شرکت صنایع الکترونیکی کرهای چندملیتی است، که بهعنوان یکی از شرکتهای بزرگ در زمینه صنعت الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته میشود. ریشههای تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راهاندازی شرکت گلداستار بازمیگردد. الجی الکترونیکس هماکنون از شرکتهای تابعه الجی میباشد و در عمل، بخش صنایع الکترونیکی این شرکت کرهای بهشمار میآید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. فروش جهانی محصولات این شرکت در سال ۲۰۱۴، معادل ۵۵٫۹۱ میلیارد دلار بود. الجی الکترونیکس، دارای ۴ چهار بخش اصلی تجاری شامل سرگرمیهای خانگی، ارتباطات سیار، لوازم خانگی و بخش تولید تجهیزات سرمایشی و قطعات خودرو (برای شرکت استاریون هند) است. الجی الکترونیکس در سال ۱۹۹۵ شرکت زنیت را تصاحب کرد و اکنون ۳۷٫۹ درصد از الجی دیسپلی را نیز از سال ۲۰۱۳ در اختیار دارد. از سال ۲۰۰۸، الجی الکترونیکس، چهارمین تولیدکنندهٔ بزرگ تلویزیونهای السیدی در جهان است. این شرکت دارای ۱۲۸ واحد عملیاتی در سراسر جهان است و تا سال ۲۰۲۰، دارای بیش از ۷۵۰۰۰ کارمند بودهاست.

از دست ندهید
هفت دلیل برای دوست داشتن یخچال سامسونگ جدید

تلویزیون ال جی

lg tvاین شرکت تقریبا تنها شرکتی است که در 90 درصد از محصولاتش از ریموت کنترل مجیک یا هوشمند استفاده کرده است. سیستم عامل تلویزیون های اسمارت ال جی WebOS است که با توجه به رده بندی ها جهانی جزو پرسرعترین و کاربردی ترین سیستم عامل های مورد استفاده در تلویزیون ها به شمار م یرود. ال جی در نامگذاری مدل های خود از دو حرف لاتین استفاده میکند که یکی از حروف اشاره به سال تولید و طراحی تلویزیون و دیگری اشاره به کیفیت تصویر تلویزیون دارد. حرف (J(2017، حرف (K(2018، حرف (M(2019 و حرف N اشاره به مدل های 2020 دارد.حرف های P و Q نیز به تریتب مربوط به سال های 2021 و 2022 دارد. از سوی دیگر حروف U و S مدل های 4K و حرف L نیز به مدل های فول اچ دی اشاره دارد. تلویزیون 2022 طراحی شده توسط این کمپانی خوش نام در حال حاضر یکی از جدیدترین محصولات آن بشمار می رود که به توجه به مدل های آن از بروزترین فناوری های روز دنیا بهره برده اند.

در واقع LED ها نور مورد نیاز برای روشن شدن پنل LCD را تأمین میکنند و تنها تفاوت تلویزیونهای LED و LCD به همین نحوهی تأمین نور پنل برمیگردد. در بین تلویزیونهای LED دو حالت VA و IPS وجود دارد. این فناوری برای اولین بار توسط سامسونگ ساخته شد و در حال حاضر هم بزرگترین تولید کنندهی این فناوری سامسونگ است. در این فناوری شرکت کرهای از نقاط کوانتومی برای تولید نور رنگی استفاده میکند. استفاده از این نقاط کوانتومی باعث میشود که این نوع تلویزیون روشنایی و رنگ بندی دقیقتری داشته باشد و خود را به یک قدمی تلویزیونهای OLED برساند. در عمل هم کیفیت تلویزیونهای QLED از LED بیشتر است و اگر قیمت تلویزیونهای OLED برای شما زیاد است و از طرفی کیفیتی بهتر از تلویزیونهای LED میخواهید باید به سراغ فناوری QLED و طبیعتا سامسونگ بروید. فناوری اولد گرانترین و در عین حال بهترین فناوری موجود برای تلویزیونها در جهان به حساب میآید. در تلویزیونهای OLED هر پیسکل به طور مستقل نور تولید میکند و این در حالیست که در فناوریهای دیگر نیاز به یک نور پسزمینه است.

از دست ندهید
یک اشتباه مرگبار در یخچال سامسونگ کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

lg tvنمای جلوی تلویزیون از یک نمایشگر باریک و نازک تشکیل شده است که توانسته موجب افزایش تعریف و تمجید تلویزیون های اولد شوند. بدون شک طراحی بی نقص تلویزیون LG OLED TV 65C9 موجب شده این مدل جانشین خلف و کاملی برای سری های قبلی باشد. پایه ی تلویزیون اولد ال جی 65C9 از رنگ نقره ای براق تشکیل شده است. پایه به صورت مرکزی بوده و توانسته علاوه بر زیبایی محض به راحتی تعادل تلویزیون را حفظ نماید. پایه ی تلویزیون LG OLED TV 65C9 زیبایی تلویزیون را تکمیل کرده و قادر به متمایز کردن تلویزیون با سایر مدل ها است. قاب پشتی تلویزیون OLED ال جی 65C9 بسیار باریک طراحی شده و کمترین ضخامت را دارد. قاب تلویزیون LG OLED TV 65C9 با کمترین ضخامت موجب حیرت همگان شده و به همین دلیل توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. می باشد و همچنین گوشه های تلویزیون شامل 3 عدد ورودی HDMI و یک عدد ورودی USB را در خود جا داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید