تلویزیون ال جی 55UN8060 :

lg tvفاکتور های بی شماری برای سنجش ارزشمند بودن یک تلویزیون وجود دارد. فاکتور هایی مانند؛ قدرت و توان صوتی، ویژگی های تصویر، هوش مصنوعی و تکنولوژی های برتر همگی در سنجش قدمت تلویزیون موثر هستند. قیمت تلویزیون ال جی با سر رسید به دست آمده از فاکتور های ارزنده دستگاه بسیار مقرون به صرفه تقلی می شود. تلویزیون ال جی 55UN8060 دارای هوش مصنوعی AI ThinQ بوده که بر قراری ارتباط را برای کاربر بسیار راحت تر کرده است. تنها کافی است برنامه مخصوص را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از ویژگی های اتصال هوشمند بهره مند شوید. پس از بر قراری ارتباط هوشمند با تلویزیون ال جی، کنترل راحت تری روی دستگاه خواهید داشت. تلویزیون ال جی 55UN8060 از بلندگو های 20 واتی برای رساندن صدایی شفاف به مخاطبین استفاده می کند. تلویزیون 55 اینچی ال جی از تکنولوژی Al Sound صدا را متناسب با محتوا و برنامه در حال پخش تنظیم می کند.

داشتن قیمت تلویزیون ال جی تحریک آمیز فقط تحت این شرایط کار می کند

lg tvقیمت تلویزیون ال جی متنوع است و شما میتوانید محصولات بسیار گرانقیمت تا مقرون به صرفه را با این برند در اختیار داشته باشید. مدتهاست عنوان میشود که فناوری OLED به اوج خود رسیده و سرعت پیشرفت آن کند است. اما برند ال جی با پنلهای OLED Evo جدید خود این ادعا را رد کرده است. این فناوری تصاویر با کیفیتتر و روشنتری را ایجاد کرده و همچنین ال جی، پخش جزئیات بیشتری را با این پنلهای جدید نوید داده است. در تلویزیونهای ال جی هیچ گونه کمبودی از نظر فناوری و جذابیت وجود ندارد. را میتوان در این محصولات مشاهده کرده و از آنها بهرهمند شد. تلویزیونهای رده بالای ال جی در سال 2021 مجهز به نسل چهارم پردازندهی آلفا 9 هستند، در حالی که OLED و LCDهای رده پایینتر احتمالا دارای نسل سوم آلفا 9 میباشند. علاوه بر این دستگاههای جدید این برند توانایی تشخیص و تقویت چهره و بدن را نیز دارند.

از دست ندهید
ایده ها، فرمول ها و میانبرها برای یخچال ساید بای ساید

این قابلیت لذت تماشای برنامه ها را چند برابر می کند.

با وجود فناوری Clear Voice نویز ها و خش های موجود در صدا گرفته می شود. صدای دیالوگ ها را شفاف سازی می کند و صدا را با دقت بیشتری تولید می کند. در تلویزیون ال جی 65UP8000 از فناوری Ultra Surround بهره گرفته شده است. با وجود این فناوری صدا به صورت فراگیر و همه جانبه پخش می شود. بنابراین در هر نقطه ای می توانید صدایی با کیفیت و رسا را بشنوید. با وجود فناوری AI Sound بهترین حالت صدا با توجه به محیط و محتوا انتخاب می شود. این قابلیت لذت تماشای برنامه ها را چند برابر می کند. با قابلیت Bluetooth Surround Ready می توانید از طریق بلوتوث دو بلندگو را به دستگاه متصل کنید. این امر در تولید صدایی فراگیرتر و قدرتمند تر موثر می باشد. تلویزیون ال جی 65UP8000 دارای امکانات اسمارت می باشد. این محصول قابلیت های متنوع و هوشمندی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

چرا تلویزیون ال جی فلش را نمیخواند؟ چرا ریموت کنترل تلویزیون ال جی کار نمیکند؟ جسمی که از ارسال اموجا جلوگیری می کند. آیا تلویزیون الجی گیرنده دیجیتال دارد؟ برای فعالسازی گیرنده دیجیتال در تلویزیونهای الجی شما نیاز به کنترل مادر الجی دارید. ابتدا باید دکمه ADJ را بزنید، تلویزیون از شما رمز عبور می خواهد: رمز عبور شما 0413 خواهد بود. در صورتی که تلویزیون شما دارای تنظیمات کانال یابی اتوماتیک نمی باشد، تلویزیون شما گیرنده دیجیتال ندارد. اگر دستگاه شما مانند کامپیوتر یا لپ تاپ دارای پورت HDMI است، استفاده از کابل HDMI راحت است. برای استفاده از این روش ابتدا مطمئن شوید که لپ تاپ یا کامپیوتر شما دارای پورت HDMI است. سپس یک کابل HDMI بخرید. در این راستا توصیه می کنیم کابلی بخرید که بین تلویزیون و لپ تاپ شما قرار گیرد و از لحاظ اندازه مشکلی وجود نداشته باشید. سپس یک سر کابل HDMI را به لپ تاپ یا کامپیوتر و سر دیگر آن را به تلویزیون وصل کنید.

از دست ندهید
9 راه‌هایی که یخچال ال جی می‌تواند شما را ورشکست کند - سریع!

مهم ترین پورت های این تلویزیون هوشمند شامل 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است. تلویزیون ال جی 55UM7340 با توجه به امکانات گسترده از قیمت مناسبی برخوردار است. تلویزیون ال جی 55UN7340 از مناسب ترین تلویزیون های سری 4K ال جی است که در سال 2020 معرفی شده و به تولید انبوه رسید. این تلویزیون شباهت زیادی به مدل UM7340 دارد. برای مشاهده تفاوت بین تلویزیون های UM7340 و UN7340 می توانید به مقاله “مقایسه تلویزیون UN7340 با UM7340” مراجعه کنید.این تلویزیون زیبا دارای کیفیت تصویر 4K، پنل IPS و قابلیت 4K Upscaler است. پشتیبانی از جدیدترین فرمت های HDR شامل HDR10 Pro و HLG باعث افزایش وضوح و کیفیت تصاویر می شود. این تلویزیون توسط 2 بلندگو صدایی با توان 20 وات را پخش می کند و با فناوری Clear Voice III از ایجاد نویز و صدای گوش خراش در تلویزیون جلوگیری می کند. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون WebOS است. این سیستم عامل دسترسی راحت به اینترنت را جهت وبگردی و دانلود انواع برنامه ها فراهم می کند.

روشهای آسان یادگیری تلویزیون ال جی

lg tvدر زیر به بررسی عملکرد و توضیح اجمالی سری 2019 تلویزیون LG NanoCell TV 55SM8600PVA خواهیم پرداخت. 3840 به بازار معرفی گشته است. تلویزیون ال جی 55UM7660 از فناوری 4K جهت افزایش سرعت و روشنایی تصویر بهره گرفته است. استفاده از قابلیت HDR جهت افزایش غنی تر شدن رنگ ها و بزرگنمایی رنگها شده است و تلویزیون LG 55UM7660 قادر به پشتیبانی از فایل های HDR10 و HLG نیز می باشد. تلویزیون ال جی فورکا 55UM7660 از فناوری UHD جهت افزایش کنتراست و وضوح و همچنین افزایش زاویه دید بهره گرفته است. ال جی برای تلویزیون LG 4K HDR UHD Smart TV 65UM7660 از هوش مصنوعی AI ThinQ جهت انجام فرمان های صوتی و سیستم عامل webOS 4.5 جهت امنیت و اتصال با سایر وسایل دیجیتال بهره گرفته است. کمپانی ال جی در سال 2019 با سبد بسیار بزرگی در صنعت صوتی و تصویری پا به میدان گذاشته است. ال جی با شناخت کامل نیازهای جامعه سعی داشته بیشترین طیف از تلویزیون ها را تولید نماید تا بتواند همه ی اقشار جامعه را راضی نگه دارد.

از دست ندهید
10 نکات در مورد یخچال فریزر شما می‌توانید t استطاعت مالی از دست دادن

اگر صفحه نمایش تلویزیون شما مدتی طولانی است که در حالت بنفش رنگ باقی مانده است و با تعمیر مدار هم درست نشده است، به احتمال زیاد، فسفرهای سطح لامپ تصویر این دستگاه خراب شده اند. در این حالت، تعمیرکار تلویزیون ال جی باید با جریان مغناطیسی قوی، سطح لامپ را به صورت دستی جارو کند تا این مشکل برطرف شود. در صورتی که با این کار هم مشکل بنفش شدن صفحه تلویزیون ال جی برطرف نشد، لامپ تصویر تلویزیون باید تعویض شود. Click here to cancel reply. سلام ببخشید صفحه تلویزیون ما کامل بنفش شده مشکل هم ازکابل ها نیست مشکلش چیه؟ سلام دوست عزیز، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند. سلام.خسته نباشید.الایدی نانو86الجی دارم.همش یک ماهه خریدمش.بعداز 10روز تو تصاویر سفید و سبز وخاکستری لکه های بنفش میاره.ممنون میشم راهنمایی کنید.کابلهایHDرو هم کاملا ازش جدا کردم اما درست نشد. سلام دوست عزیز، دستگاه شما نیاز به عیب یابی و تعمیر تخصصی دارد؛ جهت دریافت خدمات با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه زودکمک ثبت کنید. همکاران ما اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت خدمات را به شما ارائه می دهند.

تلویزیون ال جی (LG) یکی از پر فروشترین محصولات صوتی و تصویری در جهان است. شما با خرید تلویزیون ال جی و پرداخت هزینه مناسب صاحب تلویزیونی با امکانات بالا و کیفیت عالی میشوید. شرگت گلدیران نیز به عنوان نمایندگی برند ال جی در ایران آماده ارائه خدمات پس از فروش به خریداران محصولات ال جی است. تلویزیون ال سی دی ال جی تصاویر را با کیفیت اچ دی به نمایش در میآورد. با ورود LED و کیفیت بالاتری که داشتند تولید این نوع تلویزیونها در شرکت ال جی متوقف شده است. اگر به دنبال تلویزیون ارزان ال جی هستید مدلهای مختلف تلویزیون LCD ال جی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. ال ای دی ال جی کیفیت تصویر گستردهای را پوشش داده و میلیاردها رنگ متنوع و شفاف را به نمایش در میآورد از این رو طرفداران بسیاری نیز دارد. تلویزیون فورکی ال جی تصاویر را با کیفیتی بی نظیر به نمایش در میآورد و از میلیاردها رنگ پشتیبانی میکند.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی بخریم یا سامسونگ؟

درگاه های ارتباطی از قسمت های مهم طراحی ظاهری در تلویزیون می باشد. درگاه ها در تلویزیون ال جی UQ80 شامل دو دسته می باشند. درگاه های سیمی و درگاه های بی سیم، که همگی از اهمیت بالایی برخوردارند و هر کدام در جای خود کارایی فوق العاده ای را خواهد داشت. درگاه های سیمی در قسمت پشتی تلویزیون تعبیه شده اند تا از رو به رو سیم و کابل ها قابل مشاهده نباشد و اطراف تلویزیون شلوغ نشود. درگاه های سیمی متعددی را در پشت تلویزیون 55 اینچ ال جی UQ80 می توانید مشاهده کنید که مهم ترین آن ها درگاه های HDMI و USB می باشند. 3 پورت HDMI برای اتصال دستگاه هایی همچون کنسول بازی به کار می آید. 2 پورت USB هم برای اتصال دستگاه های جانبی به کار می آید که می توان شامل فلش و مموری باشد. ال جی از گیرنده های DVB-C/C2، DVB-T/T2، DVB-S/S2 هم در تلویزیون UQ80 بهره گرفته است. از اتصالات بی سیم در تلویزیون ال جی UQ8000 می توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد.

تلویزیون ال جی – آیا بعد مهم است؟

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید تلویزیون ال جی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید