چگونه تلویزیون ال جی(LG)را راه اندازی کنیم

lg tvبرای آگاهی از مدل تلویزیون ال جی خود پشت دستگاه را نگاه کنید. این اطلاعات معمولا در پشت تلویزیون درج میشوند. اگر موفق نشدید تا مدل تلویزیون خود را شناسایی کنید، میتوانید از منوی دستگاه خود کمک بگیرید. در منو مدل تلویزیون خود را جستوجو کنید و آن را پیدا کنید. محاسبه رایگان هزینه نصب و تعمیر تلویزیون! در صورتی که در منزل خود از تلویزیون هوشمند ال جی استفاده میکنید. دکمه Home بر روی کنترل را فشار دهید. سپس روی گزینه Setup کلیک کنید و Support را انتخاب نمایید. اما ممکن است تلویزیون ال جی شما هوشمند نباشد. 1. دکمه Menu موحود بر روی کنترل را فشار دهید. 2. سپس گزینه Customer Support را انتخاب نمایید. 3. در مرحله بعد به بخش Service/Product Info بروید. در این بخش میتوانید مدل و مشخصات کامل تلویزیون خود را در مقابل عبارت Type/Model ببینید. پیشنهاد میکنیم در همین رابطه مطلب از کجا بفهمیم تلویزیون چند ایــنچ است؟

سپس نرم افزاری که قصد حذف شدن آن را دارید انتخاب نمایید.

lg tvپس از آن وارد اکانت خود شوید و برنامه مورد نظر را دانلود کنید. نسخه های مختلفی از نرم افزار وجود دارد؛ مثلاً می توانید نسخه های پولی و یا رایگان را به دلخواه خود انتخاب نمایید. تلویزیونت مشکل داره و کلافه ات کرده؟ بهترین راه حل مراجعه به یه مرکز تعمیراتی معتبر برای عیب یابی و تعمیر تلویزیون خودته! برنامه گوگل پلی یکی از نرم افزارهای بسیار پرکاربرد است. ابتدا دکمه HOME روی ریموت را بفشارید. در مرحله بعد اسکرول نمایید تا بتوانید برنامه مورد نظر را پیدا کنید. سپس دکمه اینتر را بزنید و گزینه APPS را برگزینید. اکنون باید روی برنامه گوگل پلی کلیک کنید و برای نصب آن روی گزینه INSTALL بزنید. چطور از برنامه های نصب شده روی تلویزیون ال جی استفاده کنید؟ پس از این که نرم افزارهای دلخواه خود را روی دستگاه نصب کردید، اکنون برای استفاده از آن ها لازم است که به پورشه More بروید. تمام برنامه های نصب شده را می توانید در این پوشه پیدا کنید. نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که برای نصب نرم افزارها حتماً باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. اما پس از انجام شدن فرآیند نصب، دیگر نیازی به اتصال به اینترنت ندارید. اگر از نصب برنامه در تلویزیون ال جی پشیمان شده اید و دیگر نمی خواهید روی دستگاه تان باشد، این امکان برایتان فراهم شده که بتوانید به راحتی آن را حذف کنید. به این منظور کافی است My Apps را برگزینید تا به صفحه ای هدایت شوید که کلیه برنامه های نصب شده را به شما نشان می دهد. سپس نرم افزاری که قصد حذف شدن آن را دارید انتخاب نمایید. بعد از آن باید روی آیکون سطل آشغال که در قسمت سمت راست صفحه قرار گرفته است، کلیک کنید.

از دست ندهید
استدلال های خلاص شدن از یخچال ال جی

10 روش برای اختراع مجدد قیمت تلویزیون ال جی خود

lg tvابزارهای کاربردی مختلفی از جمله Netflix، Vudu، Facebook و غیره بر روی تلویزیون LG هوشمند بصورت پیش فرض نصب شده اند. تلویزیون LG از اولین مدل خود تاکنون دستخوش تغییر و تحولات فراوانی شده است. همراه با این تحولات قیمت تلویزیون ال جی نسبت به مدل های قدیمی تر آن افزایش یافته است. بطور کلی کمپانی ال جی با دنبال کردن استراتژی و شعار ” زندگی خوب ” سعی در تولید تلویزیون های با متوسط قیمت مناسب و قابل تهیه برای اقشار مختلف کرده است. کمپانی ال جی در مقایسه با کمپانی های رقیب خود نظیر سونی، دارای قیمت تلویزیون و سایر محصولات معقول تری می باشد. تلویزیون LG 4K با دارا بودن تکنولوژی وضوح تصویر بالا، در مقایسه با نسل قدیمی تر یعنی تلویزیون فول اچ دی دارای قیمت بالاتری هستند. تلویزیون LG 4K دارای وضوح تصویر چهار برابر نسبت به موارد با وضوح تصویر FHD می باشد. همین پیشرفت چشمگیر در تولید تلویزیون های 4K، قیمت آنها را نسبت به تلویزیون های با کیفیت LCD، LED و سایر تلویزیون های با وضوح تصویر پایین تر، افزایش داده است.

تلویزیون ال جی یکی از شناخته شده ترین برند های حال حاظر در ایران میباشد. یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه ی ساخت و تولید تلویزیون شرکت ال جی میباشد. قطعا بیشتر ما با تلویزیون LG اشنا هستیم. شرکت LG یک شرکت کره ای است که امروزه تلویزیون های خود را با توجه به مدل در کره، اندونزی، مصر و یا لهستان مونتاژ میکند. یکی از ویژگی های بسیار خوب، تنوع بالا در تلویزن های ال جی است. این شرکت از سایز 24 اینچ تا حدود 100 اینچ اقدام به تولید تلویزیون کرده است و میتوانید LED ال جی را با کیفیت HD و FHD و 4K خریداری کنید. یکی از شاخصه ها که سبب شده است این شرکت بسیار معروف شود و مردم به خرید ال ای دی ال جی روی بیاورند قیمت مناسب محصولات این برند در مقایسه با سایر شرکت ها است. شاوینو خرید تلویزیون ال جی در مدل و اندازههای مختلف را به صورت اینترنتی برای کاربران فراهم نموده است.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی یا سامسونگ؟

با ThinQ می توانید به گوشی های هوشمند خود متصل شوید. از طریق گوشی نیز به کنترل دستگاه بپردازید. این ویژگی مانند ریموت دستگاه عمل می کند. با فناوری ThinQ می توانید هرچیزی را که می خواهید از طریق صدا جستجو کنید.بنابراین دیگر نیاز به جستجوی وقت گیر محتوا نخواهید داشت. علاوه بر این یک ریموت هوشمند کنترل دستگاه را نیز دارد. از طریق آن می توانید دستورات صوتی خود را به دستگاه انتقال دهید. این ریموت دارای یک دکمه اسکرول است. با تکان دادن آن در هوا اشاره گر روی صفحه کنترل می شود. همچنین تلویزیون ال جی 65UP8000 قابلیت انتقال محتوای روی گوشی بر دستگاه را نیز دارد. محتواهای انتقالی با کیفیت بالا و واضح نمایش داده می شوند. همچنین با برنامه Apple TV نیز این امکان فراهم شده است. علاوه بر این ها تلویزیون ال جی 65UP8000 قابلیت اتصال به بلوتوث را نیز دارد. از این طریق می توانید محتواهای مختلف را بر روی دستگاه به اشتراک بگذارید.

3840 پیکسل بهره گرفته است. تلویزیون ال جی جهت جهت افزایش سرعت تصویر و روشنایی بسیار بیشتر از قابلیت NanoCell بهره گرفته است. NanoCell با بهره گیری از ذرات نانو موجب شده خود ذرات نانو نور پخش کنند که موجب گشته سرعت تصویر بسیار طبیعی و عالی باشد. تلویزیون ال جی LG 55SM8600 با بهره گیری از قابلیت 4K توانسته بیشترین روشنایی و سرعت را ایجاد نماید. تلویزیون LG NanoCell 4K TV 55SM8600 به لطف استفاده از قابلیت SUHD قادر به ایجاد تصاویری با وضوح بالا و کنتراست بیشتر می باشد. تلویزیون LG NanoCell SUHD TV 55SM8600 قادر به پشتیبانی از فایل های HDR و HDR10 و HLG می باشد. به کار گرفتن هوش مصنوعی AI ThinQ موجب افزایش بازدهی و راحتی هر چه بیشتر کاربر از تلویزیون LG 55SM8600 شده است. تلویزیون LG NanoCell 4K HDR SUHD TV 55SM8600 از سیستم عامل webOS 4.5 می باشد. تلویزیون های سری SM ال جی جای نقدی باقی نگذاشته اند، پس ما فقط به بررسی و معرقی تلویزیون های این سری ال جی می پردازیم.

از دست ندهید
سهم ال جی از بازار تلویزیون های OLED به علت مشکل Burn-in کاهش میابد

lg tvتصاویر را بدون هیچ گونه افت کیفیت نمایش می دهد و لحظاتی سینمایی را برای شما خلق می کند. تلویزیون ال جی 65UP8000 به پردازنده Quad Core Processor 4K مجهز شده است. این پردازشگر تصاویر و صحنه را به کیفیت بالا پردازش می کند. نویز ها و مشکلات موجود در تصاویر را می گیرد و آن ها را با کیفیت بالا نمایش می دهد. کنتراست تصاویر را افزایش می دهد و آن ها را واضح و با جزئیات دقیق نمایش می دهد. علاوه بر این تصاویری را که کیفیت پایینی دارند به کیفیت بالاتر ارتقا می دهد. بنابراین با وجود این قابلیت شما تصاویری کاملا واقعی و زنده را مشاهده می کنید. تلویزیون ال جی 65UP8000 از فناوری AI Brightness Control برخوردار است. این فناوری نور صفحه را با توجه به محیط تنظیم می کند. با وجود سنسور تنظیم نور در این دستگاه با توجه به روشنایی و تاریکی محیط نور آن کم و یا زیاد می شود. این امر در نمایش دادن کنتراست تصاویر نیز موثر است.

کمپانی ال جی از جمله برندهای بوده که همیشه در میان تولیدات خود ، نگاه خاصی به تولیدات اقتصادی با قیمت مناسب دارد . حالت های تصویری مختلف و خود کار تلویزیون UP7750 نیز می تواند نظر شما را به خود جلب کند . از جمله این حالت های تصویر ، قابلیت FILM MAKER یا کارگردان است . در بخش قابلیت های هوشمند یا اسمارت نیز تلویزیون ال جی UP7750 حرف های زیادی برای گفتن دارد . بخش اسمارت همان چیزی است که نوجوانان و جوانان خوش ذوق و حرفه ای به آن علاقه دارند . همچنین این سیستم عامل دارای هوش مصنوعی بوده که نام آن LG Al ThinQ بوده و به عنوان هوش مصنوعی تمامی تولیدات ال جی شناخته می شود امکانات پیشرفته زیادی را برای کاربران علاقمند فراهم می کند . با توجه به اینکه تلویزیون ال جی UP7750 دارای قابلیت تشخیص صدای هوشمند کاربر بوده ، هوش مصنوعی ال جی این دستورات صوتی را تجزیه و تحلیل کرده و پاسخ را برای شما نشان داده و پیدا می کند .

از دست ندهید
تعمیر تلویزیون ال جی در اندیشه

یکی از مواردی که باعث بنفش شدن صفحه تلویزیون ال جی می شود، نزدیک بودن آن به باندهای اسپیکر یا یک میدان مغناطیسی قوی است. مغناطیسی شدن تلویزیون، همان تاثیری است که با نزدیک کردن آهنربا به صفحه تلویزیون اتفاق می افتد. لازم نیست حتما آهنربا را در دست داشته باشید و به تلویزیون بچسبانید بلکه نزدیک کردن لوازمی مانند اسپیکرها که آهنربای قوی دارند به تلویزیون نیز، همین تاثیر را دارد. چون با ورود میدان مغناطیسی به مدار تلویزیون تعادل میدان مغناطیسی موجود در دستگاه از بین می رود و منجر به بهم ریختگی رنگ های تلویزیون می شود. اگر مشکل بنفش شدن صفحه تلویزیون ال جی، با برداشتن اسپیکرها حل شود، می توان فهمید که منشا مشکل مربوط به میدان مغناطیسی است. اما اگر با این کار، مشکل تلویزیون حل نشد، علت بنفش شدن صفحه تلویزیون LG ، مربوط به سیستم مغناطیس زدای مانیتور، آی سی تصویر، کابل رابط مانیتور و کارت گرافیک است.

در مورد تلویزیون هم دقیقاً به همین صورت می باشد و زمانی که برای یک تلویزیون مناسب با بودجه و امکانات ضروری که لازم میدانیم اقدام می کنید دقیقاً به همین مسائل برمی خورید. حال در هر شرایطی فرق می کند که شما در انتخاب خود به کدام مورد اهمیت بیشتری داده و برای تهیه تلویزیون برای شما در اولیت باشد. در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی شما به اطلاعات بسیاری از کاربردها و امکانات آن پی خواهید برد. از مهمترین ویژگی های تلویزیون ال جی که بسیار مهم است حتماً که کیفیت تصویر آن می باشد. کیفیت تصویر در تلویزیون های نسل جدید ال جی همگی یا 4K بوده و یا پا را فراتر گذاشته و 8K می باشند. وقتی صحبت از کیفیت تصویر بالا می شود شما با تلویزیون ال جی رده بالا طرف هستید که رزولوشن فوق العاده ای دارند. رزولوشن در تلویزیون های Nano Cell, LED, OLED, قیمت تلویزیون ال جی QNED برابر با 2160× 3840 می باشد و همچنین در تلویزیون های 8K این مقدار بیشتر شده و تا 7680× 4320 می رسد.

از دست ندهید
اگر یخچال ال جی خیلی وحشتناک است، چرا نگذارید آمار نمایش؟

تلویزیون ال جی UP76 , قیمت تلویزیون ال جی یکی از جدیدترین و گرم ترین محصولات شرکت ال جی می باشد. این تلویزیون با کیفیت 4K UHD وارد بازار شده است. این تلویزیون از سیستم عامل webOS Smart TV برخوردار است. سیستم صوتی این تلویزیون Ultra Surround است. که از جدیدترین تکنولوژی های شرکت ال جی می باشد. سایز صفحه نمایش این محصول 55 اینچ می باشد. تکنولوژی Active HDR در این تلویزیون دیده می شود. تیم بزرگ آذین کالا این محصول داغ را وارد بازار کرده است. تا آخر معرفی این محصول جذاب یعنی تلویزیون ال جی 55اینچ UP76 همراه ما باشید تا با تمام ویژگی ها آن آشنا شوید. همانطور که قبلا اشاره کردیم این تلویزیون ال جی 55اینچ از تکنولوژی Active HDR بهره می برد. که تصاویر فوق العاده با کیفیتی را به نمایش می گذارد. کیفیت تصاویر 4K UHD تنها به تصاویری که از ماهواره دریافت می شوند , محدود نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید