تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ مدل Up7670

lg tvدر اینجا به بررسی مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی با حافظه داخلی می پردازیم. تلویزیون ال جی ۵۵ اینچ مدل up7670 یکی از پرفروش ترین سایزهای برند ال جی است که دارای سایز ۵۵ اینچ می باشد و در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. که می توانید علاوه بر استفاده خانگی و معمولی برای استفاده های تجاری نیز به کار ببرید مانند استفاده در هتل ها و بیمارستان ها و … به کار می رود. از ویژگی های صفحه نمایش این تلویزیون این است که دارای نوع پنل IPS و نور پس زمینه Direct LED می باشد. بنابراین زاویه دید بالا است و مشکل زاویه دید نخواهید داشت. و همچنین می توانید تصاویر را با عمق رنگی ۱۰ بیت تماشا کنید. همان طور که می دانید قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی ۴k ماهواره دار با توجه به امکاناتی که دارد بسیار مناسب است. تلویزیون ال جی هوشمند ۵۵up7670 دارای قابلیت های اسمارت زیادی می باشد.

تلویزیون ال جی 50UP8100 از ال ای دی های هوشمند این برند است که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. برخی از کاربران امروزی که در خانه های کوچک آپارتمانی زندگی می کنند به شدت در جستجوی تلویزیون های جمع و جور با ابعاد نسبتاً کوچک هستند. برعکس آن ها، افرادی که در خانه های لاکچری بزرگ زندگی می کنند و همچنین صاحبان تالارهای پذیرایی بیشتر مایل به خرید تلویزیون هایی با صفحه نمایش بزرگ هستند. تلویزیون سری 8 ال جی مدل 2021 در 5 سایز مختلف ساخته شده است تا برای نیازهای هر محیطی پاسخگو باشد. تلویزیون 50UP8100 که کوچک ترین اندازه را در بین بقیه دارد، برای اتاق هایی با اندازه ی متوسط می تواند استفاده شود. تلویزیون های ال جی 55UP8100 و 65UP8100 برای هال های پذیرایی بزرگ می توانند مناسب باشند. در تالارهای عروسی، رستوران و هتل ها، اتاق سمینار سازمان ها و شرکت های مختلف که طبیعتاً بسیار بزرگ و وسیع هستند، بهتر است از تلویزیون های ال جی 70UP8100 یا 75UP8100 استفاده شود.

از دست ندهید
شایعه Buzz در یخچال فریزر Exposured

10 جملات الهام‌بخش درباره تلویزیون ال جی

شرکت ال جی یکی از پرطرفدارترین شرکت های جهان است که محبوبیت زیادی را از طریق اورجینال بودن کالاهایشان به دست آورده اند. یکی از این محصولات تلویزیون ال جی 32 اینچ ال جی Full HD مدل 32LM500 است که از کیفیت تصاویر عالی برخوردار است که تصاویر را با کیفیت فول اچ دی برای شما به نمایش می گذارد. با صدایی بی نظیر و روان که از دو بلندگوی دوکاناله پخش می شوند صدایی با قدرت 10 وات را به گوش همه ی کاربران می رساند. نیز این تلویزیون از طراحی بسیار زیبا و فوق العاده ای برخوردار است که با هر دکوراسیونی قابل ست است. تلویزیون LG 32LM500 یک تجربه بصری خیره کننده است. این تلویزیون مانند کیفیت تصویر با جزئیات کاملاً شفاف به زندگی خود می بالد. تلویزیون LED LG 32LM500 تجربه چندرسانه ای شما را دوباره تعریف می کند. تلویزیون 32 اینچ دارای ویژگی هایی است و برای پاسخگویی به تمام نیازهای سرگرمی شما ساخته شده است.

خرید Lg Tv

lg tvالبته تنوع این برند حتی در همین سایز نیز کاملا مشهود است. تفاوت های این مدل ها در رنگ و طرح قاب و پایه ی تلویزیون، امکانات جانبی آن ها، کیفیت صفحه ی نمایش و سایر موارد می باشد. هدف اصلی همه ی این تفاوت ها جلب رضایت و رفع نیاز مشتری می باشد. شرکت ال جی در سال 2020 میلادی به تولید محصولات نانوسل پرداخته است. ال جی الکترونیک از سال 2017 به بعد با اضافه کردن تکنولوژی سلول های نانو موسوم به ™ NanoCell ،کیفیت نمایشگرهای خود را به شکلی بینظیر ارتقا دارد و فروش جهانی بالایی را تجربه کرد . تکنولوژی نانوسل ،طیف بسیار گسترده از پیکسل های نوری را شامل میشود که به صورت مجزا نور را منعکس میکنند و رنگ های بسیار خالص را تشکیل میدهند. در تکنولوژی nanocell رنگ ها به صورتی کاملا خالص نمایش داده میشوند.در تلویزیون نانوسل ،رنگ مشکی با عمق بسیار بیشتری نمایان میگردد. از معروفترین تولیدات نانوسل میتوان به مدل NANO86 اشاره کرد.تلویزیون ال جی مدل نانو 86 با تاخیری چند ماهه به خاطر همه گیری ویروس کرونا، به بازارهای جهانی عرضه گردید .

از دست ندهید
چه چیزی یخچال فریزر را کاملاً متفاوت می سازد

نحوه از دست دادن پول با تلویزیون ال جی

فناوری Al که در تلویزیونهای ال جی مخفف هوش مصنوعی بوده و به معنی انجام ارتقای کیفیت صدای خروجی به صورت هوشمند میباشد. در تصاویری که منبعهای صدا زیاد است، هر کدام از قسمتهای تصویر صدای خود را دارند. شنیدن همه صداها با هم امکان پذیر نمیباشد چرا که صداها در هم ادغام شده و کاربر نمیتواند به خوبی همه آنها را تشخیص دهد. Al میتواند تشخیص دهد که در چه زمانی و کدام صدا را برجستهتر کند تا کاربر بهتر مفهوم فیلم را درک کند. همچنین ویژگی Al Sound کمک میکند تا صدا به صورت 5.1 کاناله مجازی پخش شده و در نهایت صدایی فراگیر و همه جانبه را شنید. تلویزیون ال جی UP7500 اسمارت بوده و از سیستم عامل Webos با رابط کاربری بسیار ساده و آسان برخوردار میباشد. سیستم عامل Webos که به عنوان یک پلتفرم هوشمند عالی شناخته شده است، دسترسی آسان شما به شبکههای اجتماعی مانند Netflix، YouTube، Apple TV و غیره را از طریق اتصال به اینترنت فراهم میکند.

وجود این فناوری موجب شده تا کیفیت تصاویر نسبت به تصاویر در رسانههای معمولی افزایش پیدا کند. در واقع این تکنولوژی میتواند وضوح تصاویر با کیفیت پایین تر از فول اچ دی را افزایش داده و در حد کیفیت فول اچ دی آنها را نمایش دهد. این فناوری موجب شده که نویز و سر و صدای موجود در صحنهها از بین رفته و تصاویر به صورت روان و بدون هیچ گونه تاری و ناخالصی به شکل کامل پخش شود. داشتن ۶ حالت برای نمایش تصویر و پشتیبانی کامل از این حالتها موجب شده تا محتوای درحال پخش بهترین حالت تصویر را انتخاب کرده و لذت تماشای یک فیلم و برنامه مورد علاقه را برای کاربر به وجود بیاورد. بر روی تلویزیون ال جی پورتهای ورودی و خروجی پیشرفته و به روزی قرار گرفته که به نسبت نمونههای قدیمی بسیار کاربردیتر هستند. قرار دادن پورتهای دوگانه HDMI و همچنین یک پورت ورودی USB موجب شده تا انواع لوازم دیجیتال مانند دوربین و فلش مموری به آسانی به تلویزیون متصل شود.

از دست ندهید
چیست یخچال ال جی و چگونه کار می‌کند؟

قابلیت اتصال به اینترنت را دارد, با برخورداری از مرورگر وب جستجو کردن و دانلود کردن انواع محتوا ها را ممکن می نماید. این تلویزیون برنامه های متفاوتی را برای شما اجرا میکند و میتوانید به راحتی در برنامه های Apple TV, Netflix وارد شوید و محتوای جدید و داغ دنیا را مشاهده کنید. این رابط کاربری جذاب امکان دسترسی شما را به دستیارهای صوتی Google assistant, Amazon Alexa ممکن میکند. همچنین قابلیت بازی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است با تاخیر ورودی بسیار کمی همراه بوده و بسیار سریع بازی ها را برای شما لود می کند. همچنین بازی ها را با حالت طبیعی و با کیفیت عالی به نمایش می گذارد. ALLM, HGIG, Auto low latency mode از جمله تکنولوژی های گیمینگ تلویزیون ال جی 75UP80003 هستند. پس خرید این وسیله میتواند در طول روز اوقات بسیار عالی را برایتان کسب کند. قیمت تلویزیون LED ال جی مدل 75Up80003 مقرون به صرفه ترین قیمت های به روز رسانی شده میباشد.

اطلاعات محرمانه تلویزیون ال جی که فقط کارشناسان از وجود آن اطلاع دارند

lg tvصدای فراگیر را از Dolby Atmos بشنوید. صدایی قدرتمند با کیفیت تصویر 4K نشان از تلویزیونی عالی است که محتوای صوتی و تصویری بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. صدا برای تصویر بسیار مهم است که در چه سطح و با چه قابلیت های پشتیبانی شود. کیفیت و رسایی صدا باید بی نظیر باشد تا کاربر از گوش دادن خسته نشود. توان صوتی در تلویزیون ال جی 55UQ80 برابر است با 20 وات که از دو کانال این حجم صدا بیرون می آید. 20 وات می تواند تمامی محیط را از صدا پر کند و در هر گوشه ای از خانه که باشید صدا را به خوبی بشنوید. ال جی از قابلیت های صوتی بی شماری هم بهره گرفته تا صدا بهتر و با کیفیت تر از حالت عادی پخش شود. Dolby Atmos از قابلیت های بوده که صدایی فراگیر و همه جانبه را به ارمغان می آورد.

از دست ندهید
افزایش یخچال سامسونگ تخصص شما

تلویزیون ال جی UN8060 نیز به فناوری 4K Active HDR مجهز شده است.)|نیاز بیشتر الهام با تلویزیون ال جی؟ این را بخوانید!}

و با بهبود رنگها، بالا بردن کنتراست و بهبود محتوای HDR در نهایت تصاویر واقعی را به نمایش می گذارد. همچنین به کمک تکنولوژی Image Enhancing کیفیت تصاویر را بهبود داده و نویز آنها را حذف می کند تا شاهد تصاویر با کیفیتی باشید. و همینطور به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping عمق محتوای HDR را افزایش داده و رنگ ها را تنظیم می کند. تا شما شاهد محتوای HDR واقعی تر و طبیعی تری باشید.در نتیجه صحنه های صاف و شفافی را در اختیارتان خواهد گذاشت. بدین وسیله بیننده تجربه ای بی نظیر از مشاهده تصاویر باکیفیت بالا کسب می کند. تلویزیون های 4K ال جی دارای فناوری HDR می باشند. تلویزیون ال جی UN8060 نیز به فناوری 4K Active HDR مجهز شده است. این فناوری از فرمت های HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند. تکنولوژی 4K Active HDR در این تلویزیون جزییات تصاویر و کیفیت رنگها را بهبود می بخشد.

راه اندازی تلویزیون هوشمند جدید شما هرگز پیچیده تر از این نبوده است. هر روز، تلویزیونهای هوشمند هوشمندتر میشوند – به این معنی که چیزهای بیشتری برای کشف کردن وجود دارد. چگونه می توانید ست تاپ باکس، کنسول بازی و دستگاه های مختلف دیگر را هماهنگ کنید – و چگونه است که آنها این همه اطلاعات شخصی را فقط برای روشن کردن تلویزیون شما می خواهند؟ نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا با دستورالعمل های گام به گام برای راه اندازی تلویزیون ال جی به شما کمک کنیم. از اتصال کنترل از راه دور LG تا اتصال Wi-Fi در تلویزیون LG، ما شما را در مراحل راه اندازی و راه اندازی تلویزیون هوشمند LG راهنمایی خواهیم کرد. الجی اکنون در نسخه 5.0 نرمافزار تلویزیون هوشمند webOS خود (در مقایسه با مدلهایی که از Android TV یا نرمافزار Roku Google استفاده میکنند) استفاده میکند. این آن را منحصر به فرد می کند و شرکت از یک کنترل از راه دور غیرعادی استفاده می کند که می تواند مانند یک موش در حال پرواز رفتار کند و مکان نما را روی صفحه نمایش دهد.

از دست ندهید
استراتژی نهایی برای یخچال ساید بای ساید

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت tv lg لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید