تلویزیون ال جی 50UP8100

lg tvکیفیت تصویر 4K UHD در تلویزیون سری 8 مدل UP8100 را می توان انقلابی در بین تلویزیون های خوش قیمت این برند به شمار آورد. این تلویزیون وضوح فوق العاده بالا و رنگ های زنده را در صفحه نمایش خودش برای هر محتوای تصویری فراهم می سازد و به کمک پردازنده 4 هسته ای Quad Core Processor 4K تحول عظیمی در کیفیت تصویر داده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع رنگ ها در تلویزیون ها قابل نمایش هستند و برای برخوردار بودن تلویزیون ها از تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا از یک سری قابلیت ها و فناوری ها استفاده شده است. تلویزیون ال جی UP8100 دارای قابلیت HDR است که برای ارتقای تصاویر بی کیفیت و افزایش دامنه ی رنگبندی از کارایی بالایی برخوردار است. با داشتن این قابلیت، تلویزیون ال جی از فرمت های دیگر آن هم مانندHDR10PRO ، Active HDR و HGL پشتیبانی می کند. دیدگاه اصلی کارگردان را ببینید!

با خرید تلویزیون ال ای دی LG بانه از امکانات و برنامه های آن بهرمند شوید. تلویزیونهای WebOS که با کنترل جادویی الجی عرضه میشوند، دارای کنترل صوتی هستند. سازنده در سال 2021 ریموت را دوباره طراحی کرد، اما عملکردی مشابه سال های گذشته دارد. تلویزیون ال جی از سال 2018،WebOS 4.0 یک پردازنده کنترل صوتی جدید با هوش مصنوعی ThinQ اضافه کرد. می تواند بازیگران را شناسایی کند، امتیازات ورزشی را جستجو کند و حتی تصاویر را در سرویس ابری مورد علاقه شما بر اساس کلمات کلیدی پیدا کند. همچنین می تواند با بسیاری از دستگاه های متصل به خانه هوشمند از جمله چراغ ها و ترموستات ها ارتباط برقرار کند. تلویزیونهای جدید الجی همچنین میتوانند با دستیارهای شخصی Google Home یا Amazon Alexa تعامل داشته باشند. کنترل جادویی الجی که در مدلهای سطح بالاتر یافت میشود، عملکرد نقطه و کلیک را با حرکت کنترل میکند که پیمایش منوها را بسیار ساده تر میکند.

از دست ندهید
یخچال ال جی برای کسب و کار شما {حیاتی| ضروری است. {بیاموزید|آموزش دهید|مطالعه کنید} چرا!

دقت کنید که به چه اتصالات و ارتباطاتی نیاز دارید.

این تلویزیونها در مقایسه با مدلهای OLED، قیمت کمتری دارند و حداکثر روشنایی آنها هم بسیار زیاد است. در طرف دیگر، عیب اصلی این نوع تلویزیونها، عمیق نبودن رنگ مشکی به دلیل نور پسزمینه و زوایای دید محدود است. اگر انتظار کیفیت به شدت بالایی از تلویزیون جدید خود دارید، باید به سراغ فناوری QLED بروید. در حین خرید تلویزیون ال جی باید دقت کنید که به چه اتصالات و ارتباطاتی نیاز دارید. تعداد پورت های تلویزیون و درگاه های ورود و خروجی باید متناسب با دستگاه هایی که می خواهید به تلویزیون متصل کنید، باشد. از طرفی باید تعیین کنید که آیا به تلویزیون تمام هوشمند نیاز دارید و یا تنها قدرت اتصال کمی به اینترنت کفایت می کند. تلویزیونی که بتواند از طریق درگاه شبکه یا بهصورت بیسیم به اینترنت متصل شود، هوشمند نامیده میشود. ال جی برند با سابقه ای می باشد که در عرضه و تولید انواع دستگاه های دیجیتال از جمله تلویزیون، لپ تاپ، موبایل، تلویزیون، مانیتور، پروژکتور و لوازم خانگی تبحر دارد. در این راستا نمایندگی فروش و تعمیرات ال جی مجموعه ای ایمن و معتبر است که همواره آماده ی خدمت رسانیست. این نمایندگی ضمن فروش کلیه ی سیستم های به روز کمپانی ال جی قادر به رفع تمامی عیوب احتمالی محصولات ال جی است. لازم به ذکر است که امور تعمیراتی در نمایندگی مجاز ال جی براساس پارامترهای اصولی و استاندارد انجام شده و به همراه گارانتی و ضمانتنامه های معتبر کتبی ارائه می گردند.

از دست ندهید
آداب یخچال فریزر

8 راه‌ها ایجاد بهتر تلویزیون ال جی با کمک از شما سگ

پورت های ورودی کامپوننت تلویزیون الجی: پورت کامپوننت در ابتدا اولین گزینه برای ارسال سیگنال های کیفیت خواهد بود. این پورت مانند کامپوزیت از کابل RCA استفاده می کند. این پورت ها از رنگ های سبز، آبی، قرمز طراحی شده اند. پورت های کامپوننت روی پخش دکننده های DVD و ویدئو پروژکتور ها دیده می شود. پورت کامپوزیت تلویزیون الجی : این پورت برای برای دریافت سیگنال صوتی استریو و سیگنال تصویر استاندارد SD توسط کابل کامپوزیت است. این پورت سال های زیادی است که مورد استفاده قرار گرفته است. با وجود اینکه دوربین ها انواع فراوانی از پورت های خارجی را دارد اما فقط یک خروجی کامپوزیت را دارا است. سیم زرد برای ویدئو و سیم سفید برای صدا تعبیه شده است. پورت خروجی ویدئو یا Video out تلویزیون الجی: پورت خروجی ویدئو و خروجی ویدئو اگر بر روی تلویزیون الجی شما باشد. معمولا به صورت پورت کامپوزیت است و برای ارسال محتوای تلویزیونی به ابزار دیگر برای انتقال و ضط است. مهم ترین کاربرد این پورت می تواند این باشد که هر چیزی را می توان بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کرد. و به ابزار های ضبط و رکود ارسال کرد. برای خرید تلویزیون ال جی با سایت کندوش در ارتباط باشید.

تلویزیون ال جی UP7700 ضمن خلق تجربه بصری غیر قابل وصف و ارتقای دکوراسیون منزل در سال 2021 پا به عرصه رقابتی گشوده است. طراحی بدنه و شکل ظاهری این محصول قابل تحسین بوده و فضایی با شکوه در منزل شما ایجاد خواهد کرد. نمایشگر 55 اینچی LED برای نمایش محتوای با کیفیت طراحی شده است تا توجه کاربر به سمت محتوای بی نقص متمرکز باشد و لحظات دیداری بدون حواس پرتی را تجربه نماید. برای این تلویزیون منحصر به فرد کیفیت تصویر 4K در نظر گرفته شده است که تصاویر را در رزولوشن بالا به معرض نمایش میگذارد. پشتیبانی از فناوریهای بهبود یافته همچون Filmmaker mode نمایش محتوای سینمایی را بر اساس سازنده اصلی فیلم به شما وعده میدهد، به طوری که شما را به مشاهده محتوای زنده در کیفیت عالی دعوت میکند. پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K نیز در زمنیه نمایش محتوای با کیفیت نقش مهمی بر عهده داشته است.

از دست ندهید
هفت قانون درباره یخچال ساید بای ساید که باید بدانید!

هشدار: این 9 خطا تلویزیون ال جی شما را از بین می‌برد

lg tvاگر دقت کنید در قسمتی که گوشههای پایین تلویزیون به یکدیگر متصل میشوند، شکافهای بسیار کمی وجود دارد. اما تنها زمانی که با دقت به آن مینگرید قادر به مشاهدهی شیارها خواهید بود. لازم به ذکر است که تلویزیون ال جی مدل جی 2 با استفادههای طولانی مدت کمی گرم میشود. اما این موضوع غیرعادی نیست و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمیکند. از آنجایی که نمایشگرهای OLED به جای نور پس زمینه از پیکسلهای خود تابشی استفاده میکنند، LG OLED G2 دارای نسبت کنتراست تقریبا بینهایت است. همچنین میتواند روشنایی پیکسلهای خود را بدون تأثیرگذاری بر سایر پیکسلهای اطراف کنترل کند. این محصول قادر است نقاطی از تصویر که مقداری روشنتر هستند را درست در کنار رنگهای مشکی بینقصی به نمایش بگذارد. این ویژگی به خصوص اگر در یک اتاق کاملا تاریک قرار داشته باشید کاملا نظر شما را به خود جلب میکند. تلویزیون LG G2 دارای حداکثر روشنایی بسیار خوبی در فناوری SDR است. این قابلیت زمانی که تلویزیون را در یک مکان روشن مانند نزدیکی یک پنجره قرار میدهید بسیار موثر خواهد بود.

تلویزیون ال جی تغییرات: 5 عملی ایده

از آنجا که تلویزیون UP8150 از روش کاهش نویز یعنی MR استفاده می کند می تواند MR برابر با 100 را پیاده کند. کارگردانان و سازندگان فیلم ها دوست دارند تلویزیون مطابق با برداشت فیلم ها تماشا شود و باید بدانیم که فیلم ها با نرخ 25 فریم بر ثانیه نمایش داده می شوند. با این اوصاف شما باید تلویزیون را با نرخ 25 فریم و یا حداکثر 50 فریم تماشا کنید. این نوع از مد تصویر یک محیط سینمایی را ایجاد می کند. به طور قطع نمی توان از این مد فیلم برای بازی ها استفاده کرد. امروزه تلویزیون هاف فرکانس های تصویر مختلفی را دارند و در این میان تلویزیون ال جی UP8150 با فرکانس تصویر 50 هرتز قرار گرفته است. این میزان از فرکانس سازگاری خوبی به بیشترین و متداول ترین نوع محتوا موجود در بازار یعنی محتوای 25 فریم در ثانیه دارد. در این تلویزیون هر فریم تصویر دوبار بازنمایش می شود و می تواند به خوبی هماهنگی زیادی بین فریم های تصویر و در نهایت کاهش نویز و بلور همراه باشد.

از دست ندهید
ایده ها، فرمول ها و میانبرها برای یخچال ساید بای ساید

بدون هیچ گونه فضای اضافی نشیمن شما را زیبا میکنند.

امروزه خرید تلویزیون های نانوسل ال جی در میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است به طوری که با کیفیت بدون و کارایی بالایی آنها برای همگان آشکار است. خرید تلویزیون ال جی 55Nano86 یک خرید مطمئن و به صرفه برای کاربرانی است که شعار Life’s Good را سرلوحه زندگی خود قرار دادهاند. تلویزیون 55 اینچ نانوسل از دیگر شاهکارهای کمپانی ال جی است که سال ۲۰۲۱ وارد بازار جهانی شد و تحسین همگان را به همراه داشت. تلویزیون Nano86 یکی دیگر از محصولات خوش تراش و شیک خانواده س نانوسل ال جی است که از دیزاین هنرمندانه و مینیمال بهره برده است به طوری که بدون فریم است و با ظرافت خیره کنندهای که دارد, خرید تلویزیون LG سری C2 بدون هیچ گونه فضای اضافی نشیمن شما را زیبا میکنند. قابلیت بدون فریم این امکان را برای تماشاگران فراهم میکند که حواس بیننده پرت نشود و چشم آنها تنها روی محتوای در حال پخش باشد.

lg tvدر مرحله بعد از شما خواسته می شود دستگاه ها را وصل کنید. اگر دستگاههایی مانند Roku box، Apple TV یا کنسول بازی مانند PlayStation 4 را وصل کرده و روشن کنید، تلویزیون بعداً در مراحل راهاندازی بطور خودکار ورودیهای مناسب را تشخیص میدهد. این یکی از حیاتی ترین تنظیمات، ایجاد اتصال به اینترنت است. تلویزیون الجی از این اتصال برای بروزرسانی نرمافزار، افزودن برنامهها و اتصال به سرویسهای پخش مانند نتفلیکس و یوتیوب استفاده میکند. خوشبختانه، برای اتصال Wi-Fi در تلویزیون ال جی نیازی به دانستن چیزهای زیادی ندارید. لیستی از شبکه های موجود که می بیند به شما نمایش داده می شود. به سادگی شبکه Wi-Fi مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید و پس از درخواست، رمز عبور را وارد کنید. اگر شبکه خود را با پخش نکردن SSID آن ایمن کرده اید، یک گزینه شبکه پنهان در انتهای لیست شبکه های موجود وجود دارد. آن گزینه را انتخاب کنید تا به صورت دستی نام شبکه وای فای و سپس رمز عبور خود را وارد کنید.

از دست ندهید
یخچال ساید بای ساید برای پول

تلویزیون فورکی ال جی مدل 55UP7750PVB در سال 2021 به بازار عرضه شد. این تلویزیون جزو تلویزیون های ارزان قیمت ال جی میباشد. همانطور که میدانید تلویزیون جزو وسایل اساسی و پرفروشی میباشد که در سایز و برند های مختلف تنوع بالایی دارد. و همین امر انتخاب را تاحدی برای کاربر دشوار مینماید سایت سبیلو محصولاتی باکیفیت را به شما معرفی میکند که در انتخاب عالی یارای شما باشد. امروز قصد معرفی تلویزیون ال جی UP7750 را داریم که از ویژگیهای بالایی برخوردار میباشد. این تلویزیون از صفحه نمایش تخت ال ای دی و با قدرت پردازش a5 al processor پشتیبانی میشود. تلویزیون فورکی 55UP7750PVB از عمق رنگ ۱۰ بیت برخوردار بوده و رنگها را واقعی و دقیق نمایش میدهد. با کمک فناوری Al sound صدا را با کیفیت بالا و حذف نویزهای اضافی پخش مینمایید. این محصول از پورتهای و درگاهای پشتیبانی USB و HDM2.0 برخوردار است همچنین قابلیت اتصال به وای فای و گوشی دارد. بازیهای HDR را با کیفیتی عالی به تصویر میکشد.

دیدگاهتان را بنویسید