آنچه کارشناسان درباره تلویزیون ال جی نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

lg tvاین شرکت تقریبا تنها شرکتی است که در 90 درصد از محصولاتش از ریموت کنترل مجیک یا هوشمند استفاده کرده است. سیستم عامل تلویزیون های اسمارت ال جی WebOS است که با توجه به رده بندی ها جهانی جزو پرسرعترین و کاربردی ترین سیستم عامل های مورد استفاده در تلویزیون ها به شمار م یرود. ال جی در نامگذاری مدل های خود از دو حرف لاتین استفاده میکند که یکی از حروف اشاره به سال تولید و طراحی تلویزیون و دیگری اشاره به کیفیت تصویر تلویزیون دارد. حرف (J(2017، حرف (K(2018، حرف (M(2019 و حرف N اشاره به مدل های 2020 دارد.حرف های P و Q نیز به تریتب مربوط به سال های 2021 و 2022 دارد. از سوی دیگر حروف U و S مدل های 4K و حرف L نیز به مدل های فول اچ دی اشاره دارد. تلویزیون 2022 طراحی شده توسط این کمپانی خوش نام در حال حاضر یکی از جدیدترین محصولات آن بشمار می رود که به توجه به مدل های آن از بروزترین فناوری های روز دنیا بهره برده اند.

روشنایی آن به اندازه ای نیست که نقاط برجسته را به شکلی که سازنده آن برنامه در نظر داشته نمایش دهد. اما می تواند لرزش را از همه منابع حذف کند. 6.7 تلویزیون 50UQ80006 ال جی می تواند بازی های HDR را با عملکرد مناسب ارائه دهد. تأخیر ورودی فوق العاده پایین و زمان پاسخگویی سریع از ویژگی های مناسب برای بازی است. اما نرخ رفرش در آن 60 هرتز است و ویژگی های پیشرفته بازی مانند رفرش ریت متغیر ندارد. برای محتوای HDR نمی تواند طیف رنگی وسیعی ارائه دهد و روشنایی آن نیز برای ارائه رنگ ها و نقاط برجسته آنگونه که باید باشد نیست. نسبت کنتراست پایین و نداشتن لوکال دایمینگ موجب شده رنگ های سیاه در تاریکی خاکستری به نظر برسند. 8.2 تلویزیون 2022 هوشمند ال جی 50uq8000 عملکردی عالی برای استفاده به عنوان مانیتور دارد. تأخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی سریع یک دسکتاپ روان و پاسخگو را ارائه می دهد. از اکثر رزولوشن های معمول پشتیبانی می کند و برای وضوح بهتر متون در نمایشگر تلویزیون، کرومای 4:4:4 را به خوبی نمایش می دهد. زاویه دید در آن وسیع است و هنگامی که در نزدیکی تلویزیون بنشینید، تصویر در کناره ها همچنان یکنواخت و دقیق دیده می شود. انعکاس و بازتاب اشعه های نور را به خوبی کنترل می کند اما روشنایی بسیار زیادی برای مقابله با نور شدید در اتاق هایی که خیلی روشن هستند ندارد.

از دست ندهید
8 چیزهایی که مادرتان باید درباره یخچال فریزر به شما یاد داده باشد

تلویزیون ال جی

lg tvالبته تنوع این برند حتی در همین سایز نیز کاملا مشهود است. تفاوت های این مدل ها در رنگ و طرح قاب و پایه ی تلویزیون، امکانات جانبی آن ها، کیفیت صفحه ی نمایش و سایر موارد می باشد. هدف اصلی همه ی این تفاوت ها جلب رضایت و رفع نیاز مشتری می باشد. شرکت ال جی در سال 2020 میلادی به تولید محصولات نانوسل پرداخته است. ال جی الکترونیک از سال 2017 به بعد با اضافه کردن تکنولوژی سلول های نانو موسوم به ™ NanoCell ،کیفیت نمایشگرهای خود را به شکلی بینظیر ارتقا دارد و فروش جهانی بالایی را تجربه کرد . تکنولوژی نانوسل ،طیف بسیار گسترده از پیکسل های نوری را شامل میشود که به صورت مجزا نور را منعکس میکنند و رنگ های بسیار خالص را تشکیل میدهند. در تکنولوژی nanocell رنگ ها به صورتی کاملا خالص نمایش داده میشوند.در تلویزیون نانوسل ،رنگ مشکی با عمق بسیار بیشتری نمایان میگردد.

قیمت تلویزیون ال جی

در سال 2022، الجی اولین تلویزیون 4K و اولد 42 و 97 اینچی را با فناوری «تقویتکننده روشنایی صفحه نمایش» درمدلهای C2 و G2 خود را عرضه میکند. سیستم تلویزیون هوشمند الجی، webOS، نمایههای کاربر، پشتیبانی های موظعی و عملکرد «همیشه آماده» را دریافت میکند. در این مطلب یک نمای کلی از خط تولید تلویزیون های 2022 ال جی آورده شده است. الجی مدلهای جدید A2، B2، C2، G2 و Z2 OLED را برای جایگزینی A1، B1، C1، G1 و Z1 سال گذشته معرفی خواهد کرد. هر دو C2 و G2 دارای “OLED Evo”(پنل نسل دوم که میزان روشنایی بیشتری ارائه میکند) هستند. C2 به دلیل ‘OLED Evo’ و یک سیستم ‘Brightness Booster’ از C1 سال گذشته نور صفحه بالاتر و روشن تر خواهد بود در حالی که G2 دارای ‘Brightness Booster Max’ خواهد بود، که با روش جدیتر اتلاف گرما بهترین میزان روشنایی را دارد. LG C2 یک اندازه جدید کوچکتر 42 اینچی با وضوح 4K دریافت می کند که به این معنی است که محدوده C2 بین 42 تا 83 اینچ خواهد بود. به گفته منابع FlatpanelsHD، محدوده G2 دارای اندازه 83 اینچی و اندازه جدید حتی بزرگتر 97 اینچی با وضوح 4K خواهد بود. 8K OLED هنوز به محدوده بسیار گران قیمت Z2 محدود است. A2 یک تلویزیون OLED هرتزی 50/60 4K باقی خواهد ماند. C2 و G2 چقدر می توانند روشن شوند؟

از دست ندهید
ساخت روابط با یخچال سامسونگ

ال جی Tv

lg tvفن اوری صوتی دالبی اتمس در NAN095 می تواند صدا را به صورت فراگیر و همه جانبه در اختیار شما بگذارد. این فناوری می تواند امواج صوتی را در تمام جهات پخش کند و شما را در وسط امواج صوتی خود قرار خواهد داد. و شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل جادویی ان به اعمال دستورات صوتی خود بپردازید و محتوا و عملکردهای مختلف دسترسی داشته باشید. پشتیبانی از برنامه مدیریت اشیای هوشمند یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون هوشمند است که کنترل لوازم هوشمند محیط خانه شما را در اختیار شما قرار می دهد. دسترسی به منابع اینترنتی و وب گردی نیز با وجود قابلیت اتصال به اینترنت و هم چنین وجود ریموت کنترل جادویی در این تلویزیون به راحتی استفاده از ان بسیار کمک کرده است. بسیاری از افراد از برای نمایش بازی های رایانه ای استفاده می کنند و برای این کار باید به وجود مشخصه های مناسب در این زمینه توجه کرد.

این ویژگی ها از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی در دسترس شما قرار می گیرد. ریموت کنترل جادویی در داخل جعبه این تلویزیون وجود دارد و لذت کار کردن با تلویزیون هوشمند را دوچندان می کند. و در صورت پشتیبانی تلویزیون از ریموت کنترل جادویی تنها با صحبت کردن می توانید به مدیریت تلویزیون بپردازید. این ریموت کنترل دارای دکمه های دسترسی سریع به برخی از برنامه ها مانند Netflix و Amazon Prime Video را نیز دارد. و شما می توانید خیلی سریع به محتوای دلخواه خود دسترسی داشته باشید. تلویزیون 2020 ال جی 55UN8060 دارای برنامه Apple TV و Netflix می باشد. و شما می توانید از طریق آنها به طیف گسترده ای از محتوا از جمله فیلم ها، سریال ها، مستند ها، برنامه های ورزشی زنده و … از طریق اینترنت دسترسی داشته باشید. شما به راحتی می توانید از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی برنامه Apple TV یا Netflix را اجرا کرده و به برنامه یا شبکه های دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

از دست ندهید
قیمت و خرید تلویزیون 55 اینچ ال جی UQ80006 مدل 2023::دنیس کالا

بررسیها نشان میدهد که تلویزیونهای سامسونگ در نشان دادن عمیق تر و با کیفیت تر رنگ مشکی، موفق تر عمل کردهاند. این بدان معنا است که کیفیت تصویر تلویزیونهای سامسونگ هم بهتر است. در مقابل تلویزیونهای ال جی برای زنده نشان دادن رنگها متمرکز شدهاست. با این وجود نمیتوان گفت ال جی از سامسونگ ضعیف تر عمل کردهاست یا عقب ماندهاست! پیشنهاد میکنیم پیش از انتخاب برند ایده آل تان، مطلب ” انواع کیفیت نمایشگر تلویزیون ” ما را مطالعه کنید. همچنین خوب است بدانید تلویزیونهای سامسونگ با عمر و دوام بیشتری نسبت به انواع ال جی هستند و کیفیت ساخت آنها هم بالاتر است. این در حالی است که میانگین زاویه دید در تلویزیونهای ال جی بالاتر است. لازم به ذکر است، با کمی جست و جو در بین نمایندگیها و تعمیر تلویزیون، متوجه خواهید شد خرابی برند سامسونگ نسبت به ال جی، بسیار کمتر است. جمع بندی: در نهایت ال جی یا سامسونگ؟

کلید Home تلویزیون را بزنید و وارد قسمت Smart Share شوید.

lg tvپس از ورود به منوی Screen share در تلویزیون، در تنظیمات گوشی گزینهی مربوط به مانیتور کردن صفحه بر روی تلوزیون را انتخاب کنید. این گزینه بر روی گوشی با مدل های مختلف تفاوت دارد و میتواند یکی از گزینههای زیر و یا … در باقی مدل ها نیز ممکن است گزینههایی با همین معنا باشد. برنامهی LG TV Smart Share را بر روی موبایل moloudimall خود نصب کنید. گوشی و تلویزیون را به یک مودم متصل نمایید. کلید Home تلویزیون را بزنید و وارد قسمت Smart Share شوید. برنامه را در موبایل باز کنید و از منوی بالای صفحهی برنامه انتخاب کنید که میخواهید در آن لحظه عکس، فیلم و یا موسیقی اشتراک گذاری شود. در صفحهی Smart Share تلویزیون نیز از منوی سمت راست یا سمت چپ (با توجه به زبان فارسی یا انگلیسی محل منو متفاوت است) انتخاب کنید که میخواهید عکسها، موسیقیها و یا ویدئوها را داشته باشید.

از دست ندهید
10 دقیقه دیگر، می‌خواهم به شما می‌دهم حقیقت درباره یخچال فریزر

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت تلویزیون ال جی 2023 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید