آپدیت تلویزیون ال جی به 2 روش آنلاین و دستی

lg tvدر بخش پشتیبانی و نرمافزار، مدل تلویزیون ال جی خود را جستجو کنید. این مراحل در مورد نصب نــرمافزار روی تلویزیون ال جی نیز انجام میشود. ۲. پس از یافتن مدل دقیق تلویزیون، روی تب Drivers and Software کلیک نمایید. حالا میتوانید آخرین نسخه آپدیت مربوط به مدل تلویزیون ال جی خود را بهصورت فایل فشرده دانلود کنید. ۳. در ادامه فلش USB را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کنید. اکنون یک پوشه به نام LG DTV بسازید. نکته: توجه داشته باشید که فلش حتما باید خالی باشد و هیچ پوشهای داخل آن ذخیره نشده باشد. ۴. سپس محتویات فایل فشرده را انتخاب کنید و در درون پوشهای به نام LG DTV کپی کنید. با طی کردن مراحل بالا و گرفتن آخرین نسخه از آپدیت تلویزیون ال جی، اکنون زمان آن رسیده است تا آن را آپدیت کنید. ۱. در این مرحله از آپدیت تلویزیون ال جی به روش آفلاین باید فلش را به تلویزیون متصل کنید. درصورتی که USB بهدرستی عمل نکرد ممکن است علت کار نکردن پــورت USB در تلویزیون خرابی پورت یا پر بودن فلش باشد.

چگونه میتوان مقابله با( الف) خیلی بد تلویزیون ال جی

lg tvدر این تلویزیون ال جی فرمت های حداکثری دیکد می شوند ال جی در آن از دیکد فرمت هایی مانند VP1 و یا VP9 استفاده کرده است. VP9 جایگزین VP8 است که به مراتب داده هایی بیشتر دارد و با این تلویزیون به خوبی دیکد و نمایش داده می شود. تلویزیون ال جی UP8150 تمام محتوای روی آنتن یعنی OTA را به کارایی بالا نمایش می دهد. تلویزیون ال جی UP8150 یکی از تلویزیون های هوشمند ال جی تولید 2021 می باشد. این تلویزیون به صورتی فوق العاده کارایی هوشمند را پیاده می کند. شما در این تلویزیون با سیستم عامل WebOS طرف هستید که بهترین و پر سرعت ترین است. هیچ جای نگرانی نیست اگر کار با آن را نمی دانید چراکه کاربری آسانی را دارد. پیش رو مطلع شوید که بر روی صفحه نمایش در گوشه سمت چپ و پایین پنل ظاهر می شود. البته تلویزیون برنامه EPG دارد که تا 8 روز می توانید از برنامه های پیش رو و اجرا شونده مطلع شوید.

از دست ندهید
یخچال ال جی که برنده مشتریان است

هم انجام می شوند. در فرآیند خرید تلویزیون ال جی همواره دو نکته ی مهم وجود دارد که باید دیگر معیارهای خرید را براساس آن ها شکل دهید. اینکه شما تا چه اندازه می توانید برای خرید تلویزیون ال جی هزینه کنید، بسیار مهم است. مسلما با بودجه ی بیشتر شاهد امکانات بیشتری نیز خواهید بود، اما انتظارات شما هم از قابلیت های مختلف تلویزیون حائز اهمیت است. برای مثال ممکن است کاربر نیازی به برقراری ارتباطات اینترنتی در تلویزیون نداشته باشد. در چنین شرایطی می توان محدوده ی بودجه ی مورد نظر را در جهت داشتن کیفیت تصویر بالاتر خرج نمود. حال که از راز بزرگ تلویزیون ال جی مطلع شدید ، بحث مونتاژ هم مهم می شود. اگر قبل از این به مونتاژ توجه نمیکردید حتما از این به بعد آن را بررسی کنید. ساخت تلویزیون با مونتاژ های متفاوت یک دلیل می تواند داشته باشد آن هم نیروی کار ارزان تر است.

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بروزرسانی تلویزیون ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید. کاربران گرامی وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از طریقه بروزرسانی تلویزیون ال جی را مطرح کرده ایم. به روز رسانی تلویزیون ال جی، نسخه نرم افزاری دستگاه را تغییر می دهد. در برخی آپدیت ها، منو به روز شده و کمی تغییر کرده است. به این ترتیب عملکردهای جدیدی به دستگاه اضافه نخواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه های نرم افزاری با توجه به نیاز دستگاه در مناطق و کشورهای مختلف ارائه می شود و ممکن است نسخه جدید منتشر نشود. همچنین با بروزرسانی تاثیر ویژه ای در عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری تلویزیون خواهید گذاشت. بهروزرسانیهای تلویزیون الجی را میتوان به راحتی با استفاده از سیستم عامل دستگاه اعمال کرد.

از دست ندهید
LG جزئیات تلویزیونهای OLED سال ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد

تلویزیون ال جی And Love – چگونه آنها یکسان هستند

در تلویزیون های اسمارت ال جی شما به راحتی میتوانید کارهای وبگردی را انجام دهید. این کار به واسطه ی کنترل جادویی این تلویزیون خیلی راحتتر انجام میشود. در بالاترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۲ از سیستم صوتی های با کیفیت تر و قویتری استفاده شده است. روی سیستم صوتی تلویزیون های ال جی هوشمند آپشن های زیادی مثل دالبی اتموس لحاظ شده است تا یک صدای سه بعدی و بدون نویز رو تو فضا پخش کنه. اگر شما درتلویزیون رو در فضای بازتری قرار میدهید و نیاز به میزان صدای بیشتری هستید میتونید از یک سیستم صوتی یا شیک ال جی استفاده کنید. برای خرید اینترنتی تلویزیون ال جی میتوانید قبل از خرید تمامی ویژگی های آن را در سایت دبی کوچولو بررسی کنید تا علاوه بر پیدا کردن بهترین قیمت تلویزیون ال جی، بتوانید از ویژگی ها خوب آنها مثل پنل نانوسل Nano Cell، قابلیت HDR، سیستم عامل WebOS، کنترل موسی (کنترل جادویی)، پنل IPS و … برای خرید تلویزیون نیز میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را به درستی راهنمایی کنند. فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو علاوه بر تلویزیون محصولات لوازم خانگی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و کولر گازی را نیز مورد بررسی قرار میدهد. تمامی محصولات داراگی 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند. هنگام تحویل گرفتن محصول جلوی درب منزل خودتون کالا توسط پیک ما به صورت کامل برای شما تست میشود تا از سلامت و اصالت محصول مطمئن بشید. بعد از تحویل گرفتن و تسویه کالا، به شماره هایی که در برگ گارانتی همراه محصول است تماس میگیرید تا نمایندگی برای کارهای نصب و راه اندازی خدمت شما برسد.

از دست ندهید
چه چیزی یخچال فریزر را کاملاً متفاوت می سازد

تلویزیون های Full HD در سری P, Q تولید 2021 و 2022 ساخته شده اند که از پورت های HDMI, USB پشتیبانی می کنند و شما از طریق پورت USB می توانید به صورت مستقیم فلاش یا رم خود را به تلویزیون وصل کنید. شاید فکر کنید حالا که این تلویزیون های کیفیت تصویر پایین تری داشته و سایز کوچک هستند حتماً امکان اتصال به اینترنت را ندارند. در حالی که این موضوح صحت نداشته و تلویزیون ال جی فول اچ دی هم قابلیت اتصال به وای فای WiFi هم اتصال به بلوتوث Blutooth را دارند. در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی به این مسئله پی بردیم که این تلویزیون ها جدیدترین تکنولوژی که در هرتلویزیونی وجود دارند را در خود قرار داده اند. قابلیت های تلویزیون ال جی بسیار زیاد می باشند چه در حوزه صدا و چه در حوزه تصویر و از تمام امکانات صوتی و تصویری پشتیبانی می کنند.

بعد از خرید دستگاه خود باید برای انتخاب محل قرارگیری این دستگاه تصمیم گیری نمایید. بهتر است این دستگاه را در کنار پریز برق محل خود قرار دهید تا سیم کشی های زیاد ظاهر محیط شما را خراب نکند. همچنین طبق راهنمای تلویزیون ال جی برای اتصال این دستگاه به برق حتما از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید تا در زمان نوسانات برقی از وارد شدن آسیب به دستگاه شما جلوگیری گردد. همچنین هرگز در قسمت بالایی دستگاه خود مجسمه و یا اشیایی که مکن است سقوط کنند را قرار ندهید. در صورتی که در کارکرد دستگاه خود مشکلی را مشاهده کردید و یا دستگاه شما به صورت ناگهانی خاموش گردید، بهتر است با نمایندگی تلویزیون ال جی در آی پی امداد تماس حاصل نمایید. در اتصال این دستگاه به برق حتما از یک محافظ استفاده نمایید. دقت داشته باشید همانطور که در دفترچه راهنمای تلویزیون ال جی نیز به آن اشاره شده است، برای تمیز کردن این دستگاه از یک دستمال نرم استفاده نمایید تا از ایجاد خط و خش روی آن جلوگیری گردد.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی من ساخت چه سالی است؟

2. روی کنترل تلویزیون خود دکمه Home را فشار دهید. 3. با این کار فروشگاه محتوای ال جی باز میشود. 4. در بالای صفحه، دسته برنامهها را خواهید دید. 5. آن را انتخاب کنید تا لیست برنامههای موجود در فروشگاه محتوای ال جی را وارد کنید. 6. برنامهای را که میخواهید اضافه کنید انتخاب کنید و دکمه نصب را فشار دهید. 7. پس از نصب، میتوانید برنامه را روی تلویزیون هوشمند ال جی خود راهاندازی کنید. اگر فضای ذخیرهسازی تلویزیون ال جی پر شود چه اتفاقی میافتد؟ همیشه میتوانید یک درایو حافظه خارجی مانند USB را برای ذخیره برنامههای خود، به تلویزیون ال جی متصل کنید. توجه داشته باشید که گاهی نمیتوانید بعضی برنامهها را نصب کنید. چون ممکن است برنامههایی وجود داشته باشد که بخواهید روی تلویزیون ال جی خود نصب کنید اما در کشور در دسترس نباشند. راهکار چیست؟ تنها راه برای دریافت این برنامهها تغییر کشور خدمات در تلویزیون هوشمند ال جی است.

هشدار: این 7 اشتباهات خرید Lg Tv شما را از بین می‌برد.

در این حالت به جستجوی هر آنچه که می خواهید بپردازید و به صورت صوتی با کمک دستیارهای صوتی Google Assistant و Alexa به دیدن هزاران برنامه و فیلم دسترسی داشته باشید. به نماوا بروید و فیلم یاغی را ببینید. قابلیت گیمینگ یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب تلویزیون برای یک گیمر به حساب می آید. فهمیدن اینکه این تلویزیون ال جی همچنین قابلیتی دارد یا نه کار سختی نیست و فقط از طریق نگاه کردن به پورت های پشت تلویزیون می توانید به جواب این سؤال خود برسید. در کنار این پورت لازمه یک بازی عالی وجود سرعت رفرش بالا در تصاویر می باشد تا در زمان بازی شما هیچ صحنه ای را از دست ندهید. حالا محتوای که در گوشی دارید را به صفحه تلویزیون انتقال دهید و با کیفیت تصویر بالا به تماشای آن بپردازید. در بررسی تخصصی تلویزیون ال جی اول از هر چیزبه فاکتورهای مؤثر در انتخاب تلویزیون پرداختیم، که تلویزیون ال جی چه قابلیت های دارد.

از دست ندهید
آنچه درباره تلویزیون ال جی نمی دانید

ساختار این محصول شفافیت و دقت بالای تصویر نمایبش رنگ های بیشتر و افزایش وسعت طول و عرض تصاویر است. و همچنین صدای دیجیتالی با کیفیت بالای آن از دیگر امکانات تلویزیون ال جی HD به شمار می رود. HD معمولا از دیجیتال به عنوان انتقال سیگنال آنالوگ استفاده می کنند. تلویزیون ال جی HD یک صفحه نمایش با کیفیت بالاتر را با نمایشگر عمودی از 720×1080 و همچنین در تاریخ ژوئن 1989 در ژاپن اولین برنامه آنالوگ به پخش رسید. در ایلات محتده FCC کانال های پخش را برای انتقال DTV اختصاص داده اند. در فرمت های DTV, SDTV می تواند از کانال های تعیین شده برای سینگال های چندگانه برای کیفیت فعلی به جای سیگنال های تک در سطح HD استفاده کنند. کیفیت FULL HD تلویزیون ال جی : این محصول با کیفیت تصویر بالای خود می تواند بهترین برنامه ها با واقعی ترین تصاویر به عمل می رساند.

چیزی که 325 دلار برای شما در تلویزیون ال جی می‌خرد

lg tvتلویزیون ال جی مدل 50UP7750 جزء تلویزیون های سری 7 شرکت ال جی در سال 2021 می باشد. این تلویزیون با داشتن کیفیت 4K باعث میشود تا بتوانید صحنهها را از نزدیک لمس نمایید. هر صحنه با 8 میلیون پیکسل و با جزئیات ریز و دقیق و کیفیت بالا نمایش داده میشود. تلویزیون ال جی مدل 50UP7750 دارای نور پس زمینه Direct LED است و از پنل IPS برخوردار می باشد. تلویزیون الجی مدل 50UP7750 دارای تکنولوژی Active HDR است و با استفاده از ان محتوای HDR را نمایش می دهد . از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. از همهی این ها گذشته این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله است. این سیستم صوتی از دو بلندگوی 10 واتی تشکیل شده است. که با استفاده تکنولوژی از Dolby Digital، Dolby Digital Plus و HE-AAC کیفیت صدا را نیز بهبود ساخته است. تلویزیون ال جی مدل 50UP7750 هوشمند است و مجهز به سیستم عامل WebOS نسخه 6 می باشد و امکانات خوبی در اختیار ما قرار می دهد.

از دست ندهید
10 نکته که ممکن است تغییر راه شما یخچال فریزر

تلویزیون ال جی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قيمت تلويزيون ال جي لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید