یخچال فریزر چیست؟

یخچال فریزر ال جی با ماشینهای ظرفشویی خود ترکیب هنر طراحی مدرن و فناوری قدرتمند را به زندگی شما میآورد. بخش یخساز نیز در کشو اول فریزر طراحی شده، که به صورت اتوماتیک عمل میکند و با فعال کردن آن توسط پنل لمسی میتوان همیشه یک مخزن پر یخ مکعبی در اختیار داشت. این قابلیت هم مختص به بخش فریزر است و میتوان از آن هنگام قرار دادن انواع گوشت، سبزیجات و دیگر موادی که قصد فریز کردن آنها را دارید استفاده کنید. ظرفیت دستگاه هم ۱۵ لیتر و مجهز به خشککن است. این دستگاه بهبود یافتهی مدل قبلی همین سری از محصولات است، که در طراحی و ساخت آن سعی شده تا مشکلات قبلی را به هیچ وجه تکرار نکند. 2. در این قسمت نیز 2 چراغ وجود دارد که مربوط به میزان نمک و همچنین مایع سفید کننده در مخزن آن ها می باشد. در داخل ظرفشویی یک درب و در داخل آن یک مخزن نمک قرار دارد که باید نمک دستگاه را در این مخزن بریزید. تمیز کردن یخچال هر چند وقت یکبار و پاک کردن کامل برفکهای مزاحم، علاوه بر اینکه وقتگیر بود، فضای داخل فریزر را اشغال میکرد و به بافت اولیه مواد فریز شده نیز آسیب میرساند.

یخچال فریزر و توجه داشته باشید که هیچ وقت پودر های مناسب با شستشو دست، را داخل جا پودری دستگاه نریزید. این سیستم سرمایشی دوگانه میتواند با صرف انرژی کمتر محیطی امن و مناسب را برای مواد غذایی داخل یخچال، میوهها و سبزیجات ایجاد کند و همچنین مواد منجمد بخش فریزر را نیز با حفظ کامل خواص آنها در دمایی ایدهآل نگهداری کند. کمپانی سامسونگ علاوه بر بهرهمندی از موتوری قدرتمند و بهینه از یک سیستم سرمایشی دوگانه نیز استفاده کرده که میتواند به عملکرد بهتر و بدون نقص دستگاه کمک کند. توجه: پس از فعال کردن قابلیتهای سرمایش و انجماد سریع، با گذشت بازه زمانی مشخص، و پس از رسیدن دمای محیط داخلی به حد مطلوب، بدون نیاز به دخالت کاربر سیستم به صورت خودکار غیر فعال میشود. این مدل یخچال فرنچ سامسونگ نیز به کمپرسور اینورتر مجهز است، این موتور متفاوت با موتورهای قدیمی که با سرعت ثابت کار میکردند و پس از رسیدن به دمای مناسب خاموش شده برای فعالیت دوباره انرژی فراوانی را صرف میکردند، عمل میکند. یکی از معایبی که فریزرهای قدیمی داشتند و همیشه کاربران نسبت به آن ابراز نارضایتی میکردند، ایجاد برفک در بخش فریزر و تشکیل بلورهای درشت یخ بر روی مواد غذایی منجمد بود.

از دست ندهید
یخچال فریزر - آیا اندازه مهم است؟

سیستم خنک کنندگی Twin Cooling Plus امکان پخش هوای خنک یکدست در بخش یخچال و هوای سرد مناسب در بخش فریزر را فراهم میسازد تا مواد غذایی در محیطی سالم و ایدهآل نگهداری شوند. بخش فریزر نیز به صورت یکنواخت از هوای سرد و مناسب برای منجمد کردن مواد غذایی برخوردار میباشد. متخصصان و مهندسان در عرصه تولید یخچال سالها در تلاش بودند تا موتوری را در یخچال به کار ببرند که با کمترین میزان مصرف انرژی بهترین بازدهی را ارائه دهد، و بتواند در زمانی کوتاه به ایجاد هوای خنک و متعادل در محیط بپردازد. یک نمایشگر دیجیتال LED نیز در میانهی این پنل وجود دارد که کار با دستگاه را سهولت بخشیده است. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای نمایشگر مخصوص است و ارتفاعی به اندازهی ۸۵ سانتیمتر و پهنایی ۶۰ سانتیمتری دارد. فریزر این دستگاه از 2 کشو بزرگ و جادار تشکیل شده که با بهرهمندی از سنسورهای حساس و قابلیت تنظیم دمای مجزا میتوان دمای هر کشو را به صورت مستقل تنظیم نمود.

مثلا اگه قبلا دمای فریزر روی منفی 18 تنظیم شده بود ، در فصل تابستون این دما رو به منفی 20 درجه کاهش بدید . با توجه به اندازه مخزن ماشین های ظرفشویی، مصرف انرژی در آنها نیز متفاوت است از این رو با توجه به بزرگتر بودن مخزن در ماشین های ظرفشویی مبله مصرف انرژی برق و آب در آنها نیز بیشتر خواهد بود. از بهترین مدل های سامسونگ اگر بخواهیم نام ببریم؛ لازم است بدانید این کمپانی انواع یخچال های ساید بای ساید, دو قلو, دور این دور و درب بالا پایین را ساخته است که هر کدام به نوبت خود در زمینه ایی بیشتر کاربرد دارند و برای مکان خود بسیار عالی هستند. جالب است بدانید که برنامههای ماشین ظرفشویی مجیک مدل ۲۱۹۵G شامل ۷ روش مختلف میشود که میتوان به شستوشوی هوشمند، فشرده، کم مصرف (اقتصادی)، ظروف شیشه ای و کریستالی، سریع، خشک کن و شستوشوی میوه و سبزیجات اشاره کرد. دربارهی امکانات ویژهی این محصول هم میتوان بیان کرد که ۸ برنامهی شستوشو برای CDM 1513 وجود دارد، که از جمله آنها میتوان به شستوشوی خودکار، شستوشوی ظروف حساس، شستوشوی اقتصادی (Eco)، شستوشوی اکسپرس، امکان شستوشوی میوه و سبزی و… سلام ماشین ظرفشویی AEG مدل ۸۰۸۰۰W در سایت اصلی AEG وجود دارد ولی شما باید ماشین ظرفشویی که میخواهید خریداری کنید را با عکس داخل سایت AEG مطابقت دهید.

از دست ندهید
هفت دلیل محکم برای اجتناب از یخچال فریزر

همچنین استفاده از قابلیتهای سرمایشی Power Cool و Power Freeze به حفظ دما و صرفه جویی در مصرف انرژی داخل دستگاه کمک میکنند. بسیاری از افراد این تصور را دارند که بهترین برندهای یخچال فریزر تنها مارکهای خارجی سرشناس کرهای، آمریکایی و اروپایی هستند و فکر میکنند که خرید یخچال و فریزر از برند خارجی از هر جهت برایشان بهتر باشد اما این گونه نیست. سیستم AutoDose : به لطف سیستم AutoDose که به طور خودکار مقدار مواد شوینده مورد نیاز در هر شستشو را انتخاب می کند، دیگر نگران میزان شوینده استفاده شده در هر شستشو نخواهید بود. عدم توجه به این مسئله می تواند شما را با مشکلات گوناگونی مواجه کند، چرا که اگر یخچالی با ظرفیت کمتر از نیاز خود را خریداری کنید، در راستای سازماندهی مواد غذایی در آن با مشکل مواجه شده و از سوی دیگر اگر یخچال شما ظرفیتی بالاتر از حد نیاز تان داشته باشد مجبور خواهید شد تا مبلغ بیشتری برای خرید آن پرداخت کرده و استفاده بسیار کمتری از آن کنید.اگر به دنبال استعلام قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ اصل کره هستید با پشتیبان های ماه بانو تماس بگیرید.

یخچال فریزر حجم بیشتری از فضای این دستگاه به بخش یخچال اختصاص داده شده که به شکل بهینه و متشکل از چندین طبقه، کشو و طبقات موجود بر روی درب، امکان ذخیره سازی مواد غذایی در حجم قابل توجهی را فراهم میسازند. به همین خاطر طراحی آن همراه با کارکرد خارق العاده ی این ساید بای ساید محبوبیت ش را چندین برابر کرده است. قسمت داخلی این محصول به شکلی مطلوب و مناسب طراحی شده است و برنامههای شستوشوی متنوع آن، ارزش خرید بالایی به آن داده است. در قسمت بالایی آن نیز می توان پنل مخصوص دستگاه را مشاهده کرد که دارای دکمه های لمسی برای تنظیمات دستگاه بوده و همچنین اطلاعات کلی دستگاه که با حالت دیجیتالی بر روی پنل قابل مشاهده است را می توان دید. این مدل همچنین به سیستم تاخیری زمان شروع کار مجهز است که میتواند تا ۲۴ ساعت به تاخیر انداخته شود. همچنین این دستگاه دارای سبدی مجزا برای قاشق و چنگال است و سبد میانی آن قابلیت تغییر ارتفاع دارد. کمپانی سامسونگ برای ارائه محصولی مدرن، آراسته و ساده ترجیح داده تا برخلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار که نمایشگر و پنل را بر روی درب قرار میدهند، پنل این دستگاه را به صورت مخفی در قسمت داخل دستگاه قرار دهد.

از دست ندهید
یک اشتباه مرگبار در یخچال سامسونگ کشف شد و چگونه از آن اجتناب کنیم

این قابلیت را میتوان هنگام قرار دادن مواد غذایی تازه، و یا غذای مانده گرم در داخل یخچال فعال نمود. A برخوردار است. علاوه بر این این مدل ماشین ظرفشویی قابلیت مصرف تنها ۶.۵ لیتر آب در هر سیکل شستوشو را دارد که نسبت به مقدار آب مصرفی در شستوشوی دستی بسیار بهینه است. در این حالت شما هم از کالایی که خریدهاید اطمینان دارید و هم میتوانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. ماشین ظرفشویی صنعتی البرز ساخت ایران که بدنه استیل آن از ورق ۳۰۴ نگیر ساخته شده است در تمام قسمتهای این دستگاه استیل به کار رفته پمپ های قدرتمندی که بر روی این دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی ساخت ایران کار شده است کیفیت بسیار عالی و فوق العاده ای دارد و این ماشین ظرفشویی صنعتی البرز ایرانی این کارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید شستشوی فوق العاده و درجه یکی را دریافت کنید شما از انواع ماشین های ظرفشویی صنعتی البرز میتوانید در کافه رستوران و مجموعه های غذایی بزرگ خود استفاده بکنید شرکت البرز تجهیز ماشینهای ظرفشویی صنعتی خود را در سه مدل ماشین ظرفشویی صنعتی البرز مدل زیر کانتری یا ۵۴۰ بشقاب ، ماشین ظرفشویی صنعتی البرز مدل ایستاده یاهود تایپ 1200 بشقاب و ماشین ظرفشویی صنعتی البرز مدل ریلی که در دو مدل سبد خور به صورت ناخنی و یا کانوایر دار و یا نمونه هایی که نیاز به استفاده از سبد ندارند و نمونه کاموایر دار تلقی میشوند و این دستگاه قدرت و عظمت بسیار عالی و فوق العاده ای دارد و روی هم رفته این ماشین های ظرفشویی صنعتی ساخت ایران البرز از کیفیت فوق العاده عالی بالا و درجه یکی برخوردار است و شما می توانید از این ماشین های ظرفشویی صنعتی در مجموعه غذایی خود با خیالی آسوده استفاده کنید و از دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش این ماشین های فوق العاده بهره ببرید .

از دست ندهید
Lg تلویزیون بد است. با این حال باید به احتمال زیاد درباره آن بیشتر بدانید.

سیستم سرمایشی Twin Cooling Plus متشکل از دو آداپتور است که میتواند فضای خنک سازی بخش یخچال و سرمایش بخش فریزر را به صورت مستقل انجام دهد. با کمک قابلیت نوفراست نهتنها برفک تولید نمیشود بلکه تعادل سرمایی در بخش فریزر ایجاد میشود و مواد غذایی در محیطی سالم و بدون یخزدگی بیش از حد نگهداری میشوند. این دستگاه با فشار آب پایینتر، میتواند ظریفترین ظروف شیشهای را تمیز، سریع و بدون لکه تحویل دهد. به این ترتیب هم شستشوی بهینه را تجربه میکنید و هم دستگاهتان سالها بدون دردسر برای تان کار خواهد کرد. ماشین ظرفشویی یکی از لوازم کاربردی آشپزخانه است که شاید تا سالها تعویض نشود. به علاوه سبب می شود که مصرف انرژی و همچنین هزینه های ناشی از آن کاهش چشمگیری داشته باشند. شما احتمالاً از چرخه شستشوی معمولی در ماشین ظرفشویی خود برای ظرف های معمولی و همچنین از چرخه سنگین برای ظرف های کثیف تر استفاده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید