یخچال ساید بای ساید چیست؟

یخچال ال جی لباسشویی هایی که قیمت ارزان تری دارند، معمولا دارای بدنه جنس پلاستیک محکم هستند که در طولانی مدت دوام چندانی ندارند. بنابراین کمپانی سامسونگ برای این یخچال خود قابلیت بدون فراست را جایگذاری کرده که با حفظ یک درجه حرارت یکنواخت در تمامی قسمت های یخچال و فریزر از تجمع یخ جلوگیری می کند و باعث می شود مواد غذایی برای مدت طولانی تری سالم بمانند .و از فساد آن ها جلوگیری شود همچنین کیفیت اولیه ی آن ها را حفظ کرده و کاربران هیچ گونه تغییر بو و مزه را شاهد نخواهند بود. این دستگاه ها یا به محفظه بار مجهز هستند و یا اینکه از ShowCase استفاده می کنند. این دریچه ها قابلیت این را دارند تا هوای خنک را در داخل یخچال و فریزر به گردش در آورند و این حالت را تضمین کنند که تمامی اقلام موجود در هر قفسه و هر محفظه به طور یکنواخت خنک شوند.

یخچال سامسونگ این روش خنک کنندگی همچنین به حفظ دمای یکنواخت در کل یخچال کمک می کند و اختلاف دمایی بین محفظه های مختلف یخچال را کاهش می دهد. شما می توانید محتوای گوشی همراه خود را در صفحه نمایش داخلی مشاهده کنید و در هنگام آشپزی موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید. در این میان از انواع یخچال توکار بوش که می تواند ترکیبی از فریزر را به همراه داشته باشد، می توانیم یاد کنیم چراکه امروزه به عنوان بهترین مارک یخچال توکار در سراسر دنیا نقش آفرینی می کند و شما می توانید اوج تکنولوژی، قدرت و کارایی بی نقص را در مدل های یخچال توکار بوش لمس کنید. یخچال فریزر سامسونگ بی ادعا و هیاهو با شمایل ساده و بدون زرق و برق و عملکرد بی عیب و نقصش کارآمدی خود را به رخ می کشد. یخچال یکی از ضروریترین تجهیزات آشپزخانه محسوب میشود؛ اما برای نگهداری طولانیتر مواد غذایی ممکن است به فریزر نیز در کنار آن نیاز داشته باشید. را تولید و روانه بازار کرده است. مثلا برند الکترواستیل یخچالهای کم مصرف و ضد برفک تولید میکند، یخچال اسنوا جادار است و یخچال هیمالیا نسبت به قیمت خود کارایی بسیار عالی دارد.

از دست ندهید
چگونه یک یخچال ساید بای ساید را به زمین بزنیم

در واقع یخچال های ال جی خانه ای امن، جذاب و جادار برای همه خوراکی هایی است که دوست ندارید لحظه ای فاسد شدنشان را جلو چشمتان بیاورید. در خصوص ماشین لباسشویی ال جی؛ با توجه به نبود نمایندگی رسمی، احتمال چینی بودن موتور را در نظر بگیرید. علت: علت این صداها در یخچال فریزر ال جی به چند احتمال مهم بر می گردد که هیچ کدام آنها با ارورهای یخچال فریزر ال جی به ما اطلاع داده نمی شوند. افرادی که از این نوع دستگاه ها استفاده می کنند حتماً از جادار بودن، کارایی مناسب و زیبای قابل توجه آن اطلاع دارند اما ممکن است با مشکلاتی نیز در این نوع یخچال ال جی مواجه شوند. نکته جالبی که سامسونگ در رابطه با این پنل در تبلیغات خود به آن اشاره میکند این است که این صفحه کلید مینیمال حتی از روی یک ویلچر هم قابل اشاره است. این مدل از یخچال به دلیل داشتن کمپرسور قدرتمند خود قابلیت ویژه ای در کاهش مصرف انرژی دارد به نحوی که اینورتر خطی آن با کاهش اصطکاک و میزان تحرک 32% از مصرف انرژی و 25% از سر وصدای محیطی یخچال می کاهد از همین رو سبب میشود تا هزینه های برق مصرفی تا حد قابل توجهی کاهش بیابد.

این موتور به واسطه ی حذف قسمت های اضافی در بخش های داخلی میزان اصطکاک را کاهش داده که این خود باعث حالت روان تر موتور شده و در نتیجه در قسمت داخلی موتور سر و صدا و سایش کم شده و موتور بدون هیچ گونه نویزی کار خواهد کرد و آرامش محیط را تضمین خواهد کرد .کارکرد موتور اینورتر دیجیتال به این صورت است که باتوجه به دمای داخلی یخچال به طور هوشمند قدرت و سرعت کار خود را تغییر می دهد. عملکرد موتور دستگاه به حدی عالی است که مواد غذایی داخل یخچال تا هفتهها سالم و باطراوت باقی میمانند. و همچنین با داشتن سیستم فریز کننده ی سریع مواد غذایی که در قسمت فریزر قرار می گیرند در کسری از زمان فریز شده و باعث می شود که مواد غذایی کیفیت اولیه ی خود را حفظ کنند و در زمان استفاده از آن هیچ گونه تغییر در طعم و مزه را شاهد نباشیم.

از دست ندهید
پر فروش ترین تلویزیون های ال جی LG

از دیگر مزایای حضور فناوری اینورتر دیجیتالی این است که طعم و بافت غذاها برای مدت بیشتری دوام آورده و مثل روز اول خواهد بود. و باعث می شد که ماهانه با هزینه های سرسام آور برق روبه رو شویم و علاوه بر این باید این راهم اضافه کرد که یخ بستن مواد غذایی ،حال در قسمت فریزر باشد یا در قسمت یخچال کیفیت آن ها را پایین می آورد و باعث کاهش طول عمر مفید آنها شده و طعم و بوی آنها را نیز نا خوشایند خواهد کرد. چرا که در یخچال های قدیمی همواره شاهد تجمع یخ ها در فضای داخلی بودیم که این حالت علاوه بر اشغال کردن فضا و حالت نامرتب دادن به یخچال کار آیی آن را نیز مختل کرده و باعث صرف انرژی مضاعف می شد. این یخچال با طراحی ساید بای ساید خود که قسمت فریزر و یخچال به هم چسپیده دارد یک حالت جمع و جور را ایجاد نموده است. با خرید یخچال سامسونگ شما می توانید از قابلیت CoolSelect Zone استفاده کنید و سه حالت خنک کنندگی را برای آیتم های بزرگ تا کوچک خود استفاده کنید.

به این ترتیب خرید لباسشویی سامسونگ موجب آسان و کارآمد تر شدن کار های شما می شود. شما همیشه می توانید به جدول مشخصات محصول مراجعه کنید و در مورد ابعاد و اندازه یخچال اطلاعاتی را بدست بیاورید و با تطبیق آن با فضای آشپزخانه بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با خرید و استفاده از ماشین لباسشویی ۱۵ کیلویی دوو نهتنها میتوانید در هر بار حجم بیشتری از لباسها را بشویید بلکه این ماشینها برای شستشوی بافتهای پارچهای گوناگون با ابعاد بزرگتر بسیار مناسبند. در واقع برای یخچال های ساید بای ساید ، ابعاد استانداردی در نظر گرفته شده است که از این ابعاد می توان به یک یخچال ساید بای ساید با ابعاد استاندارد عرض 90 تا 92 سانتی متر و ارتفاع 175 تا 180 سانتی متر اشاره کرد ، البته از لحاظ عمقی هم 75 تا 85 سانتی متر باید عمق داشته باشد ، البته عمق یخچال ها براساس ظرفیت یخچال متفاوت است . و علاوه بر همه ی این ها قابلیت No Frost از آن جایی که مانع از یخ زدن مواد غذایی می شود پس با این حال در وقت شما نیز صرفه جویی می کند چراکه برای باز شدن یخ ها ی مواد فریز شده زمان زیادی را تلف نمی کند.

از دست ندهید
راه درست برنده شدن خریداران و تأثیر بر بازارها با یخچال فریزر

هر چه تعداد ستاره ها زیاد باشد شما بیشتر در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. به دلیل استفاده از فناوری Triple & Metal Cooling شما می توانید دما و خنکی هر یک از بخش ها را به صورت جداگانه تنظیم کنید. خنک کننده LG Linear به شما کمک می کند تا دما را تنظیم کنید و خنکی یکنواختی برای مواد غذایی فراهم شود. این روزهای یخچال و فریزر کارهای بیشتری از تازه نگه داشتن مواد غذایی انجام می دهند و درک هر ویژگی و فناوری که توسط برندهای تولیدکننده یخچال استفاده می شود در تصمیم گیری شما تاثیر بسزایی دارد. با توجه به بازدهی بسیار خوبی که سامسونگ در تولید یخچال های خود داشته است، نمی توان به طور دقیق مدل خاصی را به عنوان بهترین های این برند معرفی کرد؛ چرا که یخچال فریزر سامسونگ از تمام فناوری ها و قابلیت های ایده الی که برای نگهداری و حفظ مواد غذایی در طولانی مدت لازم است را برخوردار است.

برخی از یخچال های درب فرانسوی سامسونگ دارای فناوری اسمارت هستند؛ به طور مثال مدل هایی مانند یخچال Samsung Family Hub می توانند به صورت بی سیم به گوشی هوشمند شما متصل شوند، به خانواده ها اجازه می دهد برنامه ها و لیست های خرید را به اشتراک بگذارند. رنگ هم در خرید یخچال بی تاثیر نیست برای نمونه محصولات نقره ای رنگ فروش بیشتر و قیمت بیشتری هم دارند. پس شما می بایست برای خرید یخچال سامسونگ همه جوانب از جمله قیمت، قابلیت هایی که از دستگاه انتظار دارید، زیبایی و حجم را در نظر بگیرید و سپس مدل یخچال خود را انتخاب کنید. در ضمن از تمام فضا برای ایجاد حجم مناسب ذخیره سازی بهره گرفته شده است. در نهایت ممکن است کمپرسور عمل نکند و بهصورت مکانیکی قفل شود. هوای بسیار خنک را در تمامی اجزای یخچال و فریزر پخش می کند. علاوه بر این با بهره گیری از ظاهر ساده و در عین حال شیک این یخچال به آشپزخانه ی شما ظاهری مدرن و مینیمال می بخشد و هر بیننده ای را مجذوب زیبایی خود می کند. از ویژگی های دیگر ظاهری این محصول می توان به پوشش ظریف از جنس استیل ضد زنگ اشاره کرد که ظاهری براق و زیبا را به محصول بخشیده است و با وجود دستگیره های خمیده حالتی هارمونی و جذاب را به یخچال داده است.

از دست ندهید
بچه ها عاشق یخچال فریزر هستند

دیدگاهتان را بنویسید