یخچال ال جی مرور شد: از اشتباهات دیگر چه چیزی می‌توان بیاموزید

یخچال ساید بای ساید بنابراین سوال کنونی ما این است که چگونه می توان دقیقاً از یک ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده کرد؟ برای پیشگیری از آسیب قطعه های برقی ماشین ظرفشویی، داخل یا روی آن آب نپاشید. سپس به سراغ اتصالات سیم روی سنسورهای یخچال بروید و آنها را تک به تک مورد بررسی قرار دهید. یکی از مسائلی که در مورد ظرفیت و گنجایش باید بدانید این است که معمولا برای این دستگاهها 2 ظرفیت مطرح میشود، ظرفیت خالص و نا خالص. این ویژگی از دیگر دلایل برتری و خرید لباسشویی سامسونگ می باشد. موتور کمپرسور خطی اینورتر باعث شده راندمان انرژی این دور این دور ال جی نسبت به دیگر محصولات کمتر شود. یکی دیگر از از مزیت های این یخچال ها که اغلب نادیده گرفته می شود، این است که دستگاه یخساز فضای کمتری را در یخچال اشغال می کند و در کل طراحی مهندسی و جمع و جور تری نسبت به یخچال های دیگر، مثلا مدل های درب فرانسوی دارند. صدای کم: یکی از مهمترین مشخصات موتور Inverter Linear Compressor کاهش قطعات آن نسبت به دیگر موتورها است و این باعث شده اصطکاک قطعات نسبت به هم کمتر شوند و در نتیجه صدای کمی ایجاد شود. خرید یخچال فریزر با توجه به هزینه ای که نسبت به قیمت آن پرداخت میکنید مسئله مهمی است و باید دقت بیشتر داشت.

لباسشویی مشغول به فعالیت می باشد اما یکی از محصولاتی که در زمینه تولید آن تقریباً بی رقیب است تولید ساید بای ساید ها می باشد به نحوی که هم اکنون جزو بهترین برند تولید کننده یخچال در سطح جهان می باشد. اگر می خواهید یخچال فریزری با امکانات و قابلیت های بی شمار داشته باشید و از کارکرد عالی آن بهره مند شوید، یخچال فریزر ال جی می تواند گزینه مناسبی باشد. مثلا میتوانید از آن برای قرار دادن کرهی صبحانه یا ظروف یکبار مصرف باریک استفاده کنید. در این لباسشوییها فقط کافی است تا محفظه را پر کرده و سپس دستگاه را روشن کنید. 2. حالا که مواد غذایی و بطری آب در طبقات در قرار دارند، از آن جایی که ممکن است فراموش کنید شیر تمام شده یا نه، میتوانید به قسمت شیشهای 2 ضربه کوتاه و ملایم ایجاد کنید تا روشن شود. از پر کردن آب گرفته تا چرخههای شستشو یا زمان، دستگاه همه این کارها را انجام میدهد. تکنولوژی LINEAR Cooling با هدف کنترل دما یا به طور دقیقتر کنترل نوسانات دما ابداع و نوآوری شده و چون در این دستگاه وجود دارد نوسانات دما به 0.5 کاهش پیدا کرده است. ماشین ظرفشویی برای جلوگیری از صدمات احتمالی وارد به پوست دست ابداع شده است.

از دست ندهید
بالا سه روش خرید یخچال ساید بای ساید استفاده شده

اگر هر هفته از ماشین لباسشویی استفاده می کنید، یعنی هرهفته آلودگی و کثیفی های زیادی را وارد دستگاهتان کرده اید. ماشین ظرفشویی صنعتی زیرکانتری از پرفروش ترین مدل های ظرفشویی صنعتی میباشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و در کافه ها و رستوران های کوچک بسیار کاربرد دارد و حتی امروزه در منازل نیز از این دستگاه زیرکانتری استفاده میشود .ابعاد ظرفشویی 540 بشاب به اندازه ی ظرفشویی خانگی میباشد ولی از نظر استقامت و زمان شستشو متفاوت است ، بدنه ی این دستگاه از جنس استنلیس استیل ضد خش میباشد و مدت زمان شستشوی هر سبد در زیرکانتری 3 دقیقه است و مورد استفاده در رستوران های کوچک و کافی شاپ ها میباشد.شما با این دستگاه انواع دیس و بشقاب و لیوان وقاشق و چنگال را میتوانید شستشو کنید ، البته تنها ظرفی که ظرفشویی 540 بشقاب زیر کانتری نمیتواند شستشو کند ظروف سلف سرویس میباشد که به دلیل بزرگ بودن ظرف ، این دستگاه دچار مشکل میشود .سیستم شستشوی ظرفشویی زیرکانتری کاملا شبیه به مدل 1200 بشقاب میباشد ، دمای آبکشی بسیار بالا و شستشوی متمرکز ، البته تفاوت عمده ی زیرکانتری با ظرفشویی ایستاده در مدت زمان شستشوی دستگاه میباشد که همان گونه که اشاره شد ظرفشویی زیرکانتری در 3 دقیقه شستشو میکند و 1200 بشقاب در یک دقیقه شستشو میکند .

این کار میتواند مواد غذایی مورد نظر شما را به سرعت منجمد کند، یا حتی یخ سازی کند و یا نوشیدنی مورد علاقه شما را در اسرع وقت خنک کند. زمانی که کویل های کندانسور کثیف شده باشد یا مشکل در فن کندانسور باشد، یخچال سامسونگ شما به خوبی خنک نمیکند. وقتی ال جی این محصول را به صورت یخچال اینستاویو دور این دور X267 معرفی میکند یعنی اینستاویو دور این دور پر رنگترین ویژگی و مزیت آن است. طول عمر و سلامت موتور: برای آن که بتوانید از یخچال دور این دور ال جی X267 در مدت زمان بیشتری استفاده کنید؛ ال جی موتور اینورتر خطی را استفاده کرده و این یکی از دلایل مهمی است که باید در انتخاب و خرید دقت شود. اما توجه داشته باشید که استفاده از مایع براق کننده خانگی در ماشین ظرفشویی بوش توصیه نمی شود، زیرا ممکن است به دستگاه آسیب برساند و برای سلامتی افراد نیز مضر باشد.

از دست ندهید
ناگفته های تلویزیون شیائومی در سال 2023 که باید بدانید!

امروزه بیش از هر زمان دیگری استفاده از ماشین ظرفشویی در منازل به عنوان یک وسیله ضروری احساس می شود. این هشدار بعد از اتمام کار لباسشویی به شما اطلاع میدهد که وقت خارج کردن البسهی تمیز و خشک از ماشین رسیده است. این تکنولوژی به سیستم خنک کننده مربوط میشود و سعی در ثابت نگه داشتن دما دارد تا بتواند مواد غذایی را برای مدت بیشتری تازه نگه دارد. نکته: در یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X267 علاوه بر سیستم خنک کننده Door Cooling از سیستم خنک کننده گردش هوا چندگانه یا همان Multi Air Flow هم استفاده شده تا جریان هوا در هر طبقه به صورت یکسان باشد و تمامی محفظه به خوبی خنک و سرد شوند. یخچال ال جی X267 با ظرفیت 28 فوت ساخته شده و گنجایش آن 668 لیتر است. 668 لیتر ظرفیت ناخالص این ساید دور این دور به شمار میرود اما ظرفیتی که به کار شما میآید و ظرفیت مهمی است، ظرفیت 601 لیتری آن میباشد.

نوع سیستم خنک کننده تاثیر خیلی زیادی روی عملکرد دارد و تفاوت مهم به شمار میرود. هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید به برچسب مصرف انرژی روی دستگاه توجه کنید. برای مثال : در مناطق جنوبی کشور مثل خوزستان که سیستم آب شهری کیفیت لازم را ندارد بهتر است از یخچال هایی استفاده کنید که به صورت مخزنی هستند و افراد خودشان بتوانند به صورت دستی آب معدنی یا هر نوع آب تصفیه شده دیگری را به صورت دستی داخل مخزن بخش یخچال بریزند. اگر مشکل دوباره رخ داد احتمالا اشکال از المنت است. Normal cycle: اگر ظروف کثیف نیستند و میخواهید بدون روشن شدن المنت و با آب ملایم آنها را بشویید، این برنامه را بزنید. این طبقه طراحی کاملا مناسبی دارد و از افتادن یا چپه شدن بطریها و ریختن مایع آنها جلوگیری میکند. 2. بهطور غیرمستقیم با استفاده از یک تسمه موتور را به درام وصل میکنند (با تسمه). علاوه بر این سیستم خنک کننده Door Cooling به صورتی طراحی شده که با باز کردن درب یخچال هوای سرد کمتری به بیرون منتقل شود و جلوی هدر رفتن هوا به صورت هوشمند گرفته میشود.

از دست ندهید
ساخت روابط با یخچال سامسونگ

نکته دوم: طبقات داخلی در قسمت فریزر به این دلیل کمتر است که محفظه آبسردکن و یخساز دارد و بیشتر برای قرار دادن ظرفهای کوچک طراحی شده است. در محفظه یخچال این ساید 28 فوت علاوه بر طبقات و کشوها، یک طبقه خاص با کاربردی خاص وجود دارد که به آن Wine Rack گفته میشود. 1. در ابتدا همان طور که گفته شد باید مواد پر مصرف مثل آب، نوشیدنیهای مختلف، دارو و خوراکیهایی مثل تنقلات بچهها را در طبقات بالایی درب قرار دهید. طبق طراحیهای مهندسان شرکت ال جی این کشو متفاوت است و به آن Utility Box گفته میشود. دلایل زیادی وجود دارد که خرید ظرفشویی سامسونگ را به انتخابی مطمئن بدل می کند. در فریزر یخچال ال جی مدل X267 هم طبقه و هم کشو وجود دارد که تعدادشان در جدول زیر آمده است. برای یخچال دور این دور مدل X267 یخ ریز و آبریز طراحی شده و روی درب فریزر قرار دارد اما طراحی سیستم آن تفاوتی با سیستم یخساز و آبسرد کن دیگر محصولات دارد. این سیستم خنک کننده باعث شده شیارهایی در قسمت بالایی سقف و جایی نزدیک به در قرار داشته باشند تا هوای سرد از طریق آنها به دیگر قسمتهای محفظه برسد.

نکته مهم: بهتر است همیشه سبزیجات و میوهها را جدا از یک دیگر قرار دهید مثلا اگر در این کشو میوه قرار میدهید، سبزیجات را در کشو دوم بگذارید؛ این جداسازی به ماندگاری بیشتر کمک میکند. در واقع این قابلیت به یک اهرم کوچک اشاره دارد که روی لبهی طبقهی شیشهای قرار دارد و یک سمت آن کلمه ” Fruit ” به معنی میوه و سمت دیگر کلمه ” Vegetables ” به معنی سبزیجات نوشته شده است. ویژگی InstaView Door in Door باعث شده این محصول 3 درب باشد و قسمت بالایی در مخزن یخچال به صورت شیشهای طراحی شود. چشم بادامیهای آسیای شرقی در طراحی سیستم آب ریز و یخ ساز دستگاه از 2 شیوه متفاوت استفاده کردهاند. اما آنچه این مدل یخچال ایکس 267 ال جی را از نسخه مخزن دار جدا میکند این است که امکان تهیه یخهای گرد را هم فراهم کرده است. نکته: این نوع ساید ال جی که متصل به آب شهری است از مخزن یخ به نام Craft ICE MAKER برخوردار است که امکان تهیه یخهای کُروی شکل را هم به افراد میدهد.

از دست ندهید
فقط آنجا بنشین! شروع یخچال سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید