واقعیت این است که تو نیستی تنها فرد درگیر درباره تلویزیون ال جی

lg tvدلیل دیگری که به این مشکل مربوط می­باشد خرابی قطعه پنل است. شرایطی وجود دارد که باعث خاموش و روشن شدن تلویزیون می­شود و شاید از آن مطلع نباشید. در این حالت حتما چک کنید که به­ خاطر تایمر نباشد. امکانی در تلویزیون­ها وجود دارد که با تنظیم آن می­توانید در یک زمان مشخص تلویزیون را خاموش کنید. گاهی این مشکل پیش می­ آید که دستگاه شما صدا دارد اما تصویری نشان نمی­دهد. دلیل اصلی این مشکل خرابی بک لایت تلویزیون است که باعث می شود تلویزیون شما نور نداشته باشد. خرابی عمده دیگر ایجاد نوارهای نازک و پهن عمودی روی صفحه نمایش است، برای برطرف کردن این اختلال نیز از وسیله­ ی پیشرفته­ای به­نام tab bonder استفاده می­شود. تکنسین­های متخصص با بررسی و تشخیص این مشکل نسبت به تعمیر آن اقدام خواهند کرد. ایراد دیگری که امکان دارد در دستگاه شما بروز کند مثل نویز که ممکن است به ­دلیل مشکل در عملکرد بردمین یا بردتیکان دستگاه باشد.

ال جی یکی از برندهای معتبر تولیدکننده تلویزیون در جهان است که دارای مجموعه گسترده ای از تلویزیون های OLED (دیود ساطع کننده نور) و همچنین مجموعه های LCD با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب می باشد. تلویزیون های 2017 ال جی از سیستم عامل WebOS 3.5 استفاده می کنند. این سیستم عامل تلویزیون هوشمند از سرویس های استریم مانند Netflix و Hulu پشتیبانی می کند. علاوه بر این؛ سیستم عامل WebOS ال جی از طریق برنامه LG Channel Plus به شما این امکان را می دهد تا به حدود 100 کانال رایگان اینترنت دسترسی پیدا کنید. بسیاری از مدل های امسال از HDR (دامنه دینامیکی بالا) و همچنین HDR10؛ Dolby Vision و Avtive HDR پشتیبانی می کنند که متادیتاهای دینامیکی موجود در دالبی ویژن را به منابع HDR10 اضافه می کند. در هر زمان، ال جی تعدادی از تلویزیون های ارزان قیمت را بدون اتصال وای فای در کنار تلویزیون های هوشمندی که از HDR پشتیبانی می کنند ارائه می دهد.

از دست ندهید
یخچال ساید بای ساید امیدها و آرزوها

تنها مکان نما را در سمت چپ قرار دهید .

لانچر سریع ترین راه برای کشف تمام چیزهایی ست که یک تلویزیون هوشمند ال جی دارای وب او اس ارائه می دهد . برای نشان دادن آن به سادگی دکمه هوم بر روی ریموت کنترل خود را فشار دهید . شما درخواهید یافت که این بسیار واضح رنگی و فهمیدن آن بسیار آسان است . ما امسال برخی چیز های تازه را اضافه کرده ایم . تنها مکان نما را در سمت چپ قرار دهید . این شکل مثلثی بزرگ محتوای من است که به شما امکان می دهد که میانبر های مفید را که در آینده تمایل دارید ببینید در آن جمع آوری کنید ترکیبی از تصاویر شما به اضافه پیشنهادات ما . اگر شما تمایل دارید که پیشنهاداتی را که اینجا مشاهده کردید ببینید , برای اضافه کردن این موضوع به لیست خود بر روی این ستاره با علامت جمع کلیک کنید . عکس های بزرگ برای نشان دادن برخی پیشنهادات محبوب وجود دارد .

lg tvشرکت LG جزئیات بیشتری را دربارهی تلویزیونهای سری OLED خود برای سال ۲۰۲۱ در CES 2021 منتشر کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده میتوان گفت که این شرکت کرهای در سال ۲۰۲۱ قصد دارد از ۵ تلویزیون OLED شامل مدلهای Z1، G1، C1، B1 و A1 رونمایی کند. در میان این تلویزیونها مدل G1 از این سری تلویزیونهای OLED دارای پنل جدید OLED شرکت LG به نام OLED evo است. LG دربارهی این پنل OLED جدید میگوید که میتواند میزان روشنایی بیشتری را ارائه دهد. عدم نمایش محتوا با میزان روشنایی بالا یکی از موضوعاتی است که همیشه بهعنوان نقطهی ضعف نمایشگرهای OLED مطرح میشود. این شرکت کرهای قصد دارد تا مدل G1 را در سه اندازهی ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچ عرضه کند. به نظر میرسد که بعد از موفقیت تلویزیون OLED CX در سال ۲۰۲۰، مدل جدید C1 مدل محبوب بعدی این شرکت باشد. همانند مدل CX، شرکت LG قصد دارد تا مدل پایهی تلویزیون C1 را هم در اندازهی ۴۸ اینچ عرضه کند.

از دست ندهید
آپدیت تلویزیون های ال جی و بروزرسانی [دستی و آنلاین]

تلویزیون ال ای دی LM5000 مجهز به فناوری Dynamic Color است.

lg tvدر کنار کیفیت تصویر Full HD مورد دیگری که به حفظ کیفیت و جلوگیری از افت برنامهها کمک میکند، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز است. این واحد لحظههای سریع مانند فوتبال را مهار میکند و با امکان از بین بردن تاریها دیگر شاهد افت کیفیت نمیباشید. تقویت کننده رنگ نیز نکته دیگریست . که با اعمال شدن آن بر روی صفحهنمایش این تلویزیون به کیفیت بینظیر برنامهها دست پیدا میکنید. پردازش تصویر در این تلویزیون 43 اینچ با فناوری Noise Reduction با وضوح بالا و بدون تاری و اختلال در دید صورت میگیرد. قابلیت Resolution Upscaler که در این تلویزیون تعبیه شده کیفیت و رزولوشن تصویری تمام منابع ورودی را به بالاترین سطح کیفیت ارتقا میدهد. تلویزیون ال ای دی LM5000 مجهز به فناوری Dynamic Color است. این فناوری به بهبود کیفیت رنگها در این تلویزیون کمک قابل توجهی می کند. فناوری Dynamic Color در کنار پردازشگر تک هسته ای این تلویزیون که به پردازش تصاویر میپردازد در نهایت طیف رنگهای وسیع و طبیعی را ایجاد کرده و تصاویری واقعی تر را نشان می دهد.

حال دفعه بعد شما به کانال های من دسترسی خواهید داشت .

پس از انجام این بر روی این فلش بازگشت بر روی گوشه سمت چپ در بالا کلیک کنید . یا به سادگی دکمه بک بر روی کنترل جادویی را فشار دهید . حال دفعه بعد شما به کانال های من دسترسی خواهید داشت . شما خواهید دید که این در حدود 20 کانال را با لوگو شماره و عنوان آنچه در حال پخش است با هم جمع خواهد کرد . سپس بر روی یکی از تپ ها برای رفتن مستقیم به آن برنامه کلیک کنید . برای حذف یک کانال با مکان نما بر روی آن رفته و بر روی علامت ضرب کوچک آن را حذف کنید . برای خروج از حالت ویرایش بر روی دکمه done کلیک کنید . به لانچر برمیگردیم . این مربع بزرگ اینجا نشان دهنده پرکاربردترین اپ اخیر شماست که بازگشت به آن را برای شما آسان تر می کند . تنها بر روی آن کلیک کنید . در امتداد این قسمت در سمت راست , این تپ ها نشان دهنده اپ های در دسترس شما , مولودیمال دستگاه های متصل و بیشتر هستند .

از دست ندهید
بعداً می توانید از ما تشکر کنید - 6 دلیل برای توقف فکر کردن درباره یخچال فریزر

تلویزیون 2020 ال جی 55UN8060 دارای برنامه Apple TV و Netflix می باشد.

این ویژگی ها از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی در دسترس شما قرار می گیرد. ریموت کنترل جادویی در داخل جعبه این تلویزیون وجود دارد و لذت کار کردن با تلویزیون هوشمند را دوچندان می کند. و در صورت پشتیبانی تلویزیون از ریموت کنترل جادویی تنها با صحبت کردن می توانید به مدیریت تلویزیون بپردازید. این ریموت کنترل دارای دکمه های دسترسی سریع به برخی از برنامه ها مانند Netflix و Amazon Prime Video را نیز دارد. و شما می توانید خیلی سریع به محتوای دلخواه خود دسترسی داشته باشید. تلویزیون 2020 ال جی 55UN8060 دارای برنامه Apple TV و Netflix می باشد. و شما می توانید از طریق آنها به طیف گسترده ای از محتوا از جمله فیلم ها، سریال ها، مستند ها، برنامه های ورزشی زنده و … از طریق اینترنت دسترسی داشته باشید. شما به راحتی می توانید از طریق ریموت کنترل جادویی ال جی برنامه Apple TV یا Netflix را اجرا کرده و به برنامه یا شبکه های دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، الجی اولین طیف تلویزیونهای «سبک زندگی» خود را معرفی کرده است که شامل تلویزیون OLED 65 اینچی Art90 و یک تلویزیون LCD متحرک و کوچک با باتری 27 اینچی را شامل میشود. تلویزیون ها در مناطق انتخابی در دسترس خواهند بود. تلویزیونهای الجی البته بار دیگر دارای پورتهای HDMI 2.1 و ویژگیهایی مانند 4K120، eARC، ALLM و VRR خواهند بود (بهعلاوه FreeSync و G-Sync Compatible). را نادیده میگیرد. تلویزیونها از رمزگشایی صدای Dolby Atmos پشتیبانی میکنند، اما هنوز هیچ شکلی از صدای DTS وجود ندارند. حالت Filmmaker و همان منوی Game Dashboard / Optimizer مانند مدلهای 2021 وجود دارد. در نیمه دوم سال 2022، الجی پشتیبانی از Matter را به webOS 22 اضافه میکند. Matter استاندارد صنعتی جدیدی برای خانههای هوشمند است که با برندها و پلتفرمها سازگاری متقابل دارد. علاوه بر الجی، Matter توسط بازیگران بزرگی مانند آمازون، اپل و گوگل پشتیبانی میشود. برای سال 2022 پشتیبانی از WiFi 6 در تلویزیون های OLED C2 و G2 و تلویزیون های MiniLED QNED99 و Mini LED QNED95 موجود می شود.

از دست ندهید
همه یخچال فریزر را دوست دارند

دیدگاهتان را بنویسید