هفت دلیل محکم برای اجتناب از یخچال فریزر

خرید ماشین لباسشویی سامسونگ -سامسونگ یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی است که قابلیت AddWash و Eco Bubble آن باعث شهرت هرچه بیشتر آن شده است. بعد از ممنوعیت واردات لوازم خانگی کرهای در حال حاضر برندهای زیادی در بازار لوازم خانگی ایران یافت نمیشود و اکثرا ایرانی هستند و هر کدام محصولات مختلفی مانند ماشین لباسشویی را به فروش میرسانند. به طور کلی برنامههای شستشوی ماشین ظرفشوییها را میتوان به 3 سه نوع سنگین، معمولی و سبک تقسیم بندی کرد، البته برنامههای شستشوی دیگری مانند ظروف چینی و کریستال، قابلمه، خیس کردن، صرفه جویی در انرژی و شستشوی کوتاه نیز در بعضی از ماشین ظرفشوییها وجود دارد. برخورداری از آپشنهایی مانند برنامهی ضدچروک، پیششستشو، شستشوی قوی و … بخش فریزر نیز به صورت یکنواخت از هوای سرد و مناسب برای منجمد کردن مواد غذایی برخوردار میباشد. با فعال کردن سرمایش سریع موتور با سرعت بالا و در مدت زمانی کوتاه دمای مواد تازه را به دمای متعادل و تنظیم شده داخل یخچال میرساند و از بالا رفتن دمای داخلی پیشگیری میکند. بخار تولید شده موجب از بین رفتن بو و لکههای لباس میشود.

یخچال فریزر کمپرسور اینورتر دیجیتال به گونهای طراحی شده، که در بازه زمانی بسیار کوتاه دمای یخچال و فریزر را به حد متعادل میرساند و پس از ایجاد تعادل با سرعتی بسیار کم فعالیت میکند، همچنین در صورت بالا رفتن دما به صورت خودکار سرعت خود را بالا میبرد. با فناوری انجماد سریع می توانید سرعت منجمد شدن را افزایش دهید. Express Frz: دکمه ی سرمایش سریع است که با فعال کردن این دکمه قسمت یخچال و فریزر با سرعت و فشار بیشتر سرما تولید میکند. در دمای 69 شست و شو می شوند و در آخر به وهله ی خشک کردن می رسند. به عنوان مثال، ممکن است که لباس های شما نسبتا تمیز بوده و تنها هدف شما از کار با ماشین لباسشویی، آبکشی و خشک کردن آن ها باشد. شیشه ها نیز وزن سنگین را تحمل می کند و از نوع شیشه شفاف است نه مات. به عبارت دیگر از آنجا که یخچال و فریزر در این نوع دستگاه ها جدا می باشند و هرکدام قطعات مخصوص به خود را دارند، چون فشار و بار کمتری را تحمل می کنند بنابراین احتمال خرابی در آنها کمتر از مدل های دیگر می باشد. به این شکل که اگر ماشین لباس شویی به صورت مستقیم از نمایندگی ها و یا تولید کنندگان خریداری شود قیمت مناسب تری می تواند داشته باشد.

از دست ندهید
سه غیرقابل تصور یخچال فریزر تبدیل

یخچال فریزر اگر هنوز هم در مورد ساید بای ساید ها مردد هستید مطلب”یخچال ساید بای ساید چه ویژگی هایی دارد ؟ طراحی درب های تخت و بدون آبریز خارجی، همچنین دستگیره های مخفی و فرورفته که برای این درب ها کار گذاشته شده نمایی منظم و آراسته را به بدنه تقدیم نموده است. خرید ظرفشویی سامسونگ با قابلیت شستشوی آرام به شما این امکان را می دهد که ماشین ظرفشویی خود را بدون وقفه و بدون نگرانی از سر و صدا روشن کنید. مسلماً خشککردن لباس در فضای آزاد هزینه کمتری برای شما خواهد داشت ولی با توجه به شرایط زندگی بشر در دنیای امروز، وجود چنین دستگاهی ضروری است. در زمان انتخاب یخچال دوو ساید باید فضای آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. یخچال الجی ممکن است از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر باشد، اما در سیستم کمپرسور خود با یک شگفتی ناخوشایند همراه است. قسمت آبسردکن بر روی درب فریزر قرار داده شده و ظرافت و زیبایی خاصی به یخچال داده است. در این صورت باید در نظر داشته باشید که تنظیمات سختی آب را بر روی مقدار حداقل قرار داده و حتما از مطابقت محصول مورد استفاده با میزان سختی آب منزل خود اطمینان حاصل نمایید.

پس با ما همراه باشید. شماره تلفن خرید یخچال سامسونگ از بانه به همراه مشاوره رایگان در پایین قرار داده شده اند. کمپانی سامسونگ برای ارائه محصولی مدرن، آراسته و ساده ترجیح داده تا برخلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار که نمایشگر و پنل را بر روی درب قرار میدهند، پنل این دستگاه را به صورت مخفی در قسمت داخل دستگاه قرار دهد. عادات خرید و آشپزی در هنگام خرید یخچال فریزر باید حتما مورد توجه قرار گیرد.اگر شما به ذخیره مواد غذایی به اندازه زیادی عادت ندارید،نیاز به خرید یخچال با ابعاد بزرگ نخواهید داشت.زیرا فقط با کار فضای بسیار زیادی را از آشپزخانه اشغال کرده و موجب افزایش مصرف برق می شوید.در واقع می توان گفت سبک زندگی هر فرد می تواند روی انتخاب یخچال مورد نظر او نقش بسزایی داشته باشد. مدل RF59A7010SL از ظرفیت 825 لیتر برخوردار است، بیشترین ظرفیت را به قسمت یخچال دادهاند کاربران از آن بیشتر از فریزر استفاده می کنند، وجود قفسه های موجود امکان ذخیره سازی انواع مواد غذایی را برایتان فراهم می سازد و در بهترین حالت ممکن از مواد خوراکی های تان محافظت می کند. یکی از معایبی که فریزرهای قدیمی داشتند و همیشه کاربران نسبت به آن ابراز نارضایتی میکردند، ایجاد برفک در بخش فریزر و تشکیل بلورهای درشت یخ بر روی مواد غذایی منجمد بود.

از دست ندهید
مقاله کوتاه حقایقی غیرقابل انکار را در مورد یخچال فریزر و چگونگی تأثیر آن بر شما آشکار می کند

در قسمت یخچال این محصول 4 طبقه قفسه وجود دارد و بخش فریزر آن شامل دو طبقه بزرگ و جادار است و علاوه بر آن قفسه های طراحی شده بر روی درب آن در قسمت یخچال 6 عدد و در قسمت فریزر 2 طبقه است. دارد. این فیلتر در تعویض هوای داخلی و ورود هوای تازه و سالم نقش مثبتی دارد. با کمک قابلیت نوفراست نهتنها برفک تولید نمیشود بلکه تعادل سرمایی در بخش فریزر ایجاد میشود و مواد غذایی در محیطی سالم و بدون یخزدگی بیش از حد نگهداری میشوند. شویندههای خشن ظرفشویی میتوانند به پوشش محافظی که مانع از چسبیدن غذا به سطح در حین پخت و پز میشود آسیب برسانند و باعث پوسته پوسته شدن آن شوند. مورد دیگری که حائز اهمیت می باشد ابعاد مطابق با فضای آشپزخانه می باشد چون گاهی یخچال های خیلی بزرگ در محیط های کوچک فضای زیادی را اشغال کرده و گاهی حتی کمبود جا می تواند مانع از باز شدن درب آن شود.

محفظهای جادار و زیبا که کاربر به راحتی میتواند پارچ آب را در آن جای دهد، ارتفاع مناسب این سیستم مانع از مزاحمت و ریختن آب به اطراف میشود. درون یخچال ریلهایی وجود دارد که قفسه های شیشه ای روی آب قرار می گیرد. وجود دستگیرههای بلند و براق فلزی روی بدنه بخچال و فریزر، این محصول را به محصولی شیک و زیبا تبدیل کرده است و محفظهای به نام هوم بار روی بدنه بخش یخچال تعبیه شده است تا بتوان دسترسی سریعتر و آسانتری به اقلام پر مصرف داشت. رنگ نقرهای بدنه ی این محصول خوش تراش باعث افزایش محبوبیت آن شده، چون امروزه به پرطرفدارترین رنگ ها تبدیل شده است و همچنان زمانی که این دستگاه دلربا را خریداری کردید و در جای مختص به خود با اندازه ی استاندارد مستقر نمودند تازه به جذابی و شیک بودن آن پی می برید، به محض قرار گیری نمایی بسیار مدرن و لوکس را به محیط آشپزخانه ی شما هدیه می بخشد.

از دست ندهید
5 راه‌هایی که می‌توانید از تلویزیون ال جی برای غیرقابل مقاومت شدن برای مشتریان استفاده کنید.

این رنگها در کنار ظروف و شیرآلات فلزی و همچنین لوازم برقی همرنگ خود جلوهای بسیار شیک و مدرن ایجاد میکنند. این رنگها با طراحی انواع رنگها و کابینت کاری توکار سازگار هستند و میتوانند حس یکنواختی و بیروحی را در آشپزخانه از بین ببرند. سامسونگ معمولا در محصولات خود از کاراترین امکانات و بهروزترین ویژگیها و البته کمپرسور بی نظیر استفاده کرده است، بدین وسیله میتوان گفت که رنج قیمت یخچال فریزر ساموسنگ در هر مدل معقول بوده و کاربران میتوانند با صرف هزینه از بهترین محصول با ویژگیهای کم نظیر بخوردار شوند. سایت سیلور کالا، این مدل یخچال فرنچ را در دو رنگ سیلور و دودی به کاربران عرضه میکند، که هرکدام دارای ویژگی خاصی میباشند. من یه ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲ خریدم چجوری میتونم چک کنم که اصلیه؟ سامسونگ همانند برند ال جی یخچال های ساید بای ساید را با سه نوع ابعاد 28 فوت ، 30 فوت ، 32 فوت و … از دیگر قابلیت های عالی یخچال ساید بای ساید ال جی J337 فیلتر هوشمند داخلی آن است که فیلتر هوای هوشمند نه تنها می تواند 99.999٪ باکتری را از بین ببرد بلکه بوی بد یخچال را نیز به حداقل می رساند.

یخچال فریزر RF59 سامسونگ که جزو ساید بای ساید های سامسونگ می باشد، از چهار درب برخوردار است، که دو درب بالایی را به یخچال متعلق و درب های پایینی نیز را به فریزر اختصاص دادهاند. یک برد دیجیتالی لمسی روی درب یخچال و فریزر به طور جداگانه استفاده شده که تنظیمات آن به واسطه آن انجام می گیرد. پنل کنترل و نمایشگر این محصول بر روی درب یخچال تعبیه شده و به صورت لمسی عمل میکند. بخش فریزر این دستگاه متفاوت از یخچال فریزرهای معمول طراحی شده، و برای استفاده از فریزر باید درب اصلی آن را به صورت کشویی باز کرد. بخش یخساز نیز در کشو اول فریزر طراحی شده، که به صورت اتوماتیک عمل میکند و با فعال کردن آن توسط پنل لمسی میتوان همیشه یک مخزن پر یخ مکعبی در اختیار داشت. یعنی کاربر میتواند بسته به نوع مواد غذایی و دسته بندی دمای هر کشو را در اندازه مناسب تنظیم کند. مهمترین بخش هر یخچال که به عنوان قلب یخچال شناخته شده است ، قسمت موتور آن است. نکته1: درب فریزر به کشو پایینی متصل است، این کشو به دو قسمت تقسیم شده و جهت باز شدن آن به سمت جلو میباشد. همانطور که گفته شد یخچال RF25 سامسونگ از نوع فرنچ است و بخش فریزر آن در قسمت پایین قرار گرفته است.

از دست ندهید
سه دلیلی که چرا هنوز در یخچال ساید بای ساید آماتور هستید

لباسشویی یخچال ساید فرنچ سامسونگ RF25 نیز یکی از بهترین محصولات سامسونگ است، که به موتور اینورتر دیجیتال، سیستم سرمایشی دوگانه، و بسیاری آپشنهای روز دنیا مجهز است. یک برند خاص که نوآوری های روز و آخرین بروزرسانی ها را در انواع یخچال های سامسونگ میگذارد تا مردم هر سال با معرفی پرچمداران سامسونگ شگفت زده شوند و بخواهند آن را بخرند. بدنه ی دستگاه سامسونگ را با پوشش ضد میکروبی پوشاندهاند، بنابراین جای انگشتان بر روی آن پدیدار نشده و همچنین از آن در برابر میکروارگانیسم ها محافظت می کند. عملیات یخسازی نیز سه حالته می باشد که از روی برد دیجیتالی روی درب قابل انتخاب است. ارتفاع آنها قابل تنظیم با نیاز شما است. درب یخچال به راست و درب فریزر به چپ باز می شود و قابل تغییر جهت نیستند. سیستم سرمایشی Twin Cooling Plus متشکل از دو آداپتور است که میتواند فضای خنک سازی بخش یخچال و سرمایش بخش فریزر را به صورت مستقل انجام دهد. دربهای بخش یخچال دو طرفه هستند، و درب بخش فریزر به صورت کشوی، به سمت جلو باز میشود. قابلیت انجماد سریع باعث میشود تا فضای داخل فریزر دچار افزایش دما نگردد و مواد منجمد آب نشوند، این ویژگی به سلامت بیشتر و حفظ خواص مواد غذایی فریز شده کمک میکند.

دیدگاهتان را بنویسید