نه راه‌های مطمئن تلویزیون ال جی کسب و کار شما را به سمت زمین سوق خواهد داد

lg tv6.6 تلویزیون ال جی مدل UQ80006LD برای اجرای بازی عملکرد خوبی دارد. تأخیر ورودی در آن فوق العاده کم است و زمان پاسخدهی خوبی نیز دارد اما رفرش ریت آن 60 هرتز است و از ویژگی های پیشرفته بازی مانند رفرش ریت متغیر یا پهنای باند HDMI 2.1 پشتیبانی نمی کند. برای بازی در اتاق های تاریک زیاد خوب نیست چون کنتراست پایینی دارد و این باعث می شود رنگ سیاه متمایل به خاکستری دیده شود و برای بهبود کنتراست نیز از ویژگی لوکال دایمینگ برخوردار نیست. برای استفاده در اتاق های خیلی روشن نیز مناسب نیست چون روشنایی تلویزیون چه سایزی بخریم بسیار زیادی ندارد. 5.6 تلویزیون 4K ال جی 55UQ8000 برای تماشای فیلم های HDR عملکرد پایینی دارد. نسبت کنتراست پایین و نداشتن لوکال دایمینگ موجب می شود رنگ سیاه در تاریکی متمایل به خاکستری دیده شود. علاوه بر این، طیف وسیعی از رنگ را نمایش نمی دهد و به خاطر همین رنگ های زنده ممکن است زیاد جذاب به نظر نیایند. روشنایی چندان زیادی ندارد که این موجب می شود نقاط برجسته آنطور که باید نمایش داده نشوند.

lg tvال جی در این مدل، که می توان آن را یکی از بهترین تلویزیون های 2021 ال جی هم دانست، از پردازنده تصویر α9 Gen4 AI 4K استفاده کرده است. همین ویژگی به اجرای هرچه روان تر و واضح تر بازی ها کمک می کند. تکنولوژی OLED Motion Pro هم اجرای بازی ها و پخش تصاویر اکشن را به بالاترین کیفیت رسانده است. یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ال جی 2022، C1 است که می توان آن را یک اولد بالارده در نظر گرفت. این تلویزیون 55 اینچی هم به پردازشگر α9 Gen4 مجهز شده و محتوا را به خوبی تجزیه و تحلیل می کند. فرمت هایی همچون Dolby Vision IQ ،HLG و HDR10 Pro در این مدل، کنتراست تصاویر را افزایش می دهند. این تلویزیون زاویه دید گسترده گسترده ای دارد و می توانید آن را در هر نقطه از منزل نصب کنید. B1 یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ال جی 2022 است که حتی می توان آن را در فهرست بهترین تلویزیون های lg 2021 هم جای داد.

از دست ندهید
4 فوق العاده مفید ایده‌ها برای بهبود یخچال فریزر

Shape : شکل اشاره گر از این قسمت قابل انتخاب است.

در صفحه ی خانه ، تنظیمات (settings) را انتخاب کنید. Pointer شوید تا تنظیمات مربوط به نشانگر نمایش داده شود. Shape : شکل اشاره گر از این قسمت قابل انتخاب است. Size : اندازه اشاره گر از اینجا قابل تنظیم است. Alignment: عملکرد هم ترازی اشاره گر را فعال یا غیرفعال میکند. نکته : عملکرد هم ترازی با تکان دادن ریموت کنترل موقعیت اشاره گر را دوباره به وسط صفحه انتقال میدهد. مدل های ال جی با یک عدد شروع میشوند که عدد ابتدا نشانگر اندازه ی صفحه نمایش تلویزیون شما است. برای مثال در مدل ۵۵sm8100 عدد ۵۵ نمایانگر این است که تلویزیون ۵۵ اینچ است. برای اینکه بدانید ریموت کنترل mr19ba با تلویزیون شما ست میشود ابتدای مدل تلویزیون خود پس از عدد نمایانگر اندازه صفحه نمایش، که در مدل ۵۵sm8100 حروف sm هستند را با مدل های پشتیبانی شده ی زیر مطابقت دهید. در صورتی که مدل تلویزیون خود را در لیست مشاهده کردید بدان معنا است که ریموت کنترل بدون مشکل با تلویزیون شما متصل میشود. چنانچه مدل تلویزیون خود را در لیست زیر مشاهده نکردید اینجا کلیک کنید.

lg tvتمام محتواهای مورد علاقه خود را از فیلم و موزیک تا محتواهای ورزشی می توانید با کیفیتی واقعی مشاهده کنید. در کنار تمام این ویژگی های تلویزیون شما از تمامی فرمت های HDR مانند HLG و HDR10 پشتیبانی می کند. این موضوع باعث می شود تا یک تجربه سینمایی را داشته باشید. در هر تلویزیون وجود یک پردازنده قوی بسیار ضروری است. ال جی به دلیل استفاده از این نوع پردازنده ها بسیار موفق عمل کرده است. توانسته با استفاده از حذف کردن نویز، محتوایی سرشار از رنگ های پر جنب و جوش را برای شما تولید کند. یک مزیت دیگر پردازنده 4 هسته ای UP7800 این است که کیفیت محتوای ویدیویی و تصویری را به فوکی نزدیک می سازد و این به ویژه در محتوای ارسالی به تلویزیون بسیار کاربرد خواهد داشت. ال جی در تلویزیون سری 7 UP7800 خود توانسته طراحی متفاوتی را اجرا کند. پایه های دو شاخه ای در این محصول حذف شده اند و به جای آن ها یک پایه کمانی تعبیه شده است.

از دست ندهید
LG جزئیات تلویزیونهای OLED سال ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد

قیمت تلویزیون ال جی

ال جی در سال گذشته با تلویزیون های 4K با کیفیت همانند 55UM7450 با شما بود اما در سال 2020 با ویژگی های جدید و ظاهر بسیار زیباتر با نام 55UN8060 به خانه های شما سفر خواهید کرد. ال جی در ساخت تلویزیون جدید 2020 مدل LG 55Nano86V از فناوری NanoCell استفاده کرده است. فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیت هایی است که تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV 55Nano86V استفاده نموده است. به لطف استفاده از قابلیت Local Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55Nanao86V تضمین خواهد نمود. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV 55Nano86TNA از تکنولوژی REAL 4K و SUHD بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل های HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیون های اسمارت LG 55Nano86 میسر می باشد. ال جی با صدای کاملا سه بعدی و فراگیر می تواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم خواهد نمود.

lg tvاین تلویزیون با ریموت جادویی الجی در اختیار کاربران قرار میگیرد. این ریموت منحصربهفرد شبیه به ماوس کامپیوتر دارای سیستم اسکرول و اشاره بوده و دسترسی به همه چیز را خیلی راحتتر میکند. دکمهی جستجوی صوتی در ریموت تعبیه شده است، با فشار همین دکمه و ضبط صدا میتوان به محتوای متنوع از طریق صدا در تلویزیون 55UQ80006 دسترسی پیدا کرد. این ریموت هوشمند با طراحی ارگونومیک خیلی راحت در دست جا میگیرد. این تلویزیون اسمارت از طریق دستیارهای صوتی گوگل (Google Assistant) و آمازون الکسا (Amazon Alexa) نیز از فاصلهی دورتر قابل کنترل است. این دستیارهای صوتی به کاربر امکان میدهند همه چیز را از فاصلهی دورتر و تنها از طریق صدا مدیریت کند. همچنین میتوانند با اتصال سایر دستگاههای سازگار، یک اکوسیستم کاملاً هوشمند را در خانهی خود راهاندازی کنند. تلویزیون الجی 55UQ80006 را بجز صدا میتوان از طریق برنامه در گوشی هوشمند کنترل کرد. گوشیهای اندرویدی را میتوان از طریق فناوریهای Miracast یا Screen Share به تلویزیون متصل کرد.

از دست ندهید
آنچه شما باید از معلمان خود درباره یخچال ال جی پرسیده داشته باشید

استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

استفاده از هوش مصنوعی نیز این محصول را به گزینه ای خوب برای خرید تبدیل کرده است. با استفاده از این قابلیت می توانید به راحتی از طریق اتصال گوشی خود تمام وسایلی را که از آن پشتیبانی می کنند کنترل کنید. تلویزیون UP7800 تمام برنامه های ضروری سرگرم کننده را در سیستم عامل هوشمند خودش جایگذاری کرده تا به بهترین روش ها بتوانید سرگرمی های مورد علاقه تان را فراخوانی کنید و مدیریت تلویزیون را همواره در اختیار داشته باشید. اگر شما هم یکی از طرفداران مسابقات ورزشی هستید و علاقه دارید از اخبار ورزش با خبر شوید. استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. قابلیت Sports Alert یا هشدار ورزشی قبل از شروع بازی با یک آلارم شما را آگاه می سازد تا زمان شروع مسابقه را فراموش نکنید. حتی اگر در حال تماشای برنامه ای دیگر باشید این قابلیت شما را از تمام اخبار و حتی گل های رد و بدل شده مطلع می سازد و آخرین تغیرات را به شما نشان میدهد.

تلویزیون ال جی

طراحی زیبا و رقابتی از خصوصیات ظاهری تلویزوین های ال جی است که این تلویزیون پایه کنار بوده و دارای پایه های V شکل در کناره ها می باشد. کیفیت تصویر این تلویزیون 4K Ultra HD می باشد، رزولوشن بالا 3840 و پردازنده 4 هسته ای و نرخ نوسازی تصویر True Motion 100 ، تصاویری زیبا و باور نکردنی را برای کاربر نمایش می دهد. ویژگی True Colour Accuracy رنگ ها را تصفیه کرده و امکان نمایش رنگ های بیشتر و در نتیجه رنگ های بیشتر جزئیات بیشتری از تصویر نمایش داده می شود. تصاویر غنی از رنگ و کنتراست را می توان از این تلویزیون انتظار داشت. دارای استاندارد دینامیکی است و فرمت های HDR10 و HLG را پشتیبانی می کند. کنتراست بالا و تمایز بین رنگ های سیاه وسفید و نمایش رنگ های بیشتر را امکان پذیر می سازد. در حال حاظر انواع صفحه نمایش در بازار فروش و در تلویزیون ها وجود دارد که صفحه نمایش TN که مخفف Twisted Nematic و IPS که مخفف In- Plane Switching نمونه هایی از این صفحه نمایش ها هستند.

از دست ندهید
مقایسه دو تلویزیون نانوسل LG NANO80 و LG NANO90

با این میزان از قدرت و با کیفیت فوق العاده بالای این اسپیکر ها صدا دیالوگ فیلم و سریال رسا و شفاف خواهد بود و به صورت کاملا واضح به گوش کاربران خواهد رسید. صدا ارائه شده روی این تلویزیون هیچگونه ناخالصی و نویز اضافه ندارد و با وجود فناوری های مختلف به شیوه ای فراگیر و رسا پخش خواهد شد. استفاده از قابلیت های اسمارت مختلف در لوازم خانگی و بخصوص در تلویزیون ها کارایی ان ها را افزایش می دهد و موجب اسان تر شدن زندگی کاربران نیز می شود. در این تلویزیون 55 اینچ از سیستم عامل منحصر بفرد ال جی WebOS استفاده شده است. این سیستم عامل محیطی بسیار ساده و کاربردی دارد به صورتی که استفاده از ان نیاز به دانش زیادی ندارد. دسترسی به اینترنت از طریق وای-فای برای گشت و گذار در اینترنت و وبگردی بسیار کاربردی است. با این قابلیت کاربران می توانند در کمترین زمان هرگونه اطلاعات و محتویاتی که بخواهند را در دسترس داشته باشند. از قابلیت های اسمارت و جذاب این تلویزیون کنترل ان به صورت صوتی و با استفاده صدا کاربران می باشد. با این قابلیت و با استفاده از سیستم های صوتی گوگل و الکسا کاربران می توانند به اسانی هرگونه تنظیماتی را روی تلویزیون انجام دهند و در هر فاصله ای کنترل دستگاه را در اختیار داشته باشند. اتصال گوشی های هوشمند مختلف IOS و اندروید با استفاده از قابلیت ها و فناوری ها مختلف به تلویزیون بسیار اسان خواهد بود. با اتصال گوشی هوشمند کاربران می توانند هرگونه تصاویر و محتوایی را که بخواهند روی نمایشگر بزرگ تماشا کنند.

از دست ندهید
ده راه‌هایی که یخچال فریزر می‌تواند شما را ورشکست کند - سریع!

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از قیمت تلویزیون lg دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید