معرفی ساده گزینه تلویزیون ال جی

lg tvاما به هر حال باید این نکته را بدانید که تلویزیون شما دچار خرابی شده است و با استفاده بیشتر از آن، ممکن است خسارات وارده به آن بیشتر از قبل نیز شود. اما در صورتی که با خاموش روشن کردن تلویزیون مشکل شما برطرف نشد، باید موارد زیر را بررسی کنید تا بتوانید مشکل دستگاه خود را پیدا کنید. دقت داشته باشید که برخی از مشکلاتی که در ادامه بیان میکنیم، کاملا تخصصی هستند و تنها باید توسط یک تعمیرکار حرفهای و مجرب در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی بررسی شود. یکی از اصلیترین و مهمترین دلایلی که میتواند باعث قطع تصویر تلویزیون شود، سوختن بک لایت تلویزیون است. در تلویزیونهای ال جی، بک لایت در دو صورت سری و موازی میباشد. در تلویزیونهای ال جی به همین دلیل قبل از قطع شدن کامل تصویر تلویزیون، ابتدا بالا و پایین تصویر قطع میشود. در این مدل از ال جیها حتی با خرابی یکی از بک لایتها، تلویزیون به کار خود ادامه میدهد اما پیشنهاد میشود که سریعا برای جلوگیری از خرابی بیشتر تلویزیون را تعمیر کنید تا خسارتهای بیشتری به شما وارد نشود.

ال جی Tv

lg tvطراحی و دیزاین تلویزیون های ال جی به صورت امروزی و کاملا مدرن انجام می شود به صورتی که در دکوراسیون منزل کاربران به زیبایی می درخشند. این تلویزیون 55 اینچ ال جی نیز دارای طراحی فوق العاده زیبا، ساده و شیک است. نمایشگر بزرگ و تخت تلویزیون قسمت جلویی را کاملا به خود اختصاص داده است، در اطراف این نمایشگر از حاشیه های بسیار باریک استفاده شده است، این حاشیه ها توجه تماشاگر را از نمایشگر به خود پرت نخواهد کرد. برای تلویزیون 55 اینچ ال جی همراه با تصاویر با کیفیت صدا فوق العاده رسا با قدرت بالا و بصورت بی نظیر ارائه می شود. سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون بسیار قدرتمند است و دارای دو بلندگو با توان صوتی 10 وات می باشد یعنی در مجموع از بلند گو های تلویزیون 20 وات خروجی ارائه می شود. با این میزان از قدرت و با کیفیت فوق العاده بالای این اسپیکر ها صدا دیالوگ فیلم و سریال رسا و شفاف خواهد بود و به صورت کاملا واضح به گوش کاربران خواهد رسید.

از دست ندهید
آشنایی با مدل های تلویزیون ال جی از سال 2023 تا 2023

آنتن، کابل، ماهواره و …

قراردادهای شرایط و ضوابط اجتناب ناپذیر هنگامی که به شبکه Wi-Fi خود وصل شدید ظاهر می شوند. شما می توانید به سادگی با همه آنها موافقت کنید یا فقط با دو مورد اول برای خدمات اولیه موافقت کنید. باید توجه داشته باشید که برخی از ویژگیها کار نمی کنند مگر اینکه با شرایط و ضوابط خاص موافقت کنید، اما LG به شما این امکان را میدهد که بعداً انتخابهای خود را تغییر دهید. نرم افزار ال جی در نهایت تمام اتصالات مجموعه را اسکن می کند تا ببیند چه چیزی را به آن وصل کرده اید. اگر دستورالعملهای مرحله 3 را دنبال نکردید، نگران نباشید. باید بیشتر منابع رایج را شناسایی کند و از شما درباره نحوه تماشای تلویزیون سؤال میکند. آنتن، کابل، ماهواره و … در صفحه بعدی کد پستی خود را وارد کنید، که برای ایجاد راهنمای برنامه الکترونیکی محلی و تنظیم منطقه زمانی شما استفاده می شود. یک صفحه اختیاری برای تنظیم عملکردهای AI (هوش مصنوعی) خواهید دید.

تلویزیون ال جی

تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و انجام بازی های ویدیویی در مدل NANO95 می تواند بسیار هیجان انگیز و پرشور باشد. چون علاوه بر دارا بودن توان صوتی 40 وات، قابلیت های صوتی جالبی همچون Dolby Atmos و Bluetooth Surround Ready را دارد که می توانند صدا را چندبعدی منتشر کنند. این مدل درگاه های ارتباطی کاربردی و مفیدی چون HDMI 4، بلوتوث، USB 2، وای فای، اترنت و خروجی صدای دیجیتال را پشتیبانی می کند. این مدل با تکنولوژی LED در مقایسه با فناوری شرکت های دیگر تفاوت آنچنانی با مدل های Mini LED ندارد و با بکار بردن آن در مدل های خود نظر کاربران را به خرید جلب می کند. این تکنولوژی با صدها نور پس زمینه در مقایسه با مدل های قدیمی کنترل بهتری روی کنتراست داشته و روشنایی هر چه بیشتری در اختیار پنل قرار می دهد. چنانچه سطح کیفیت تصویر در تلویزیون از هر چیزی مهم تر است 55QNED80 از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد که رزولوشنی برابر با 3840×2160 پیکسل دارد.

از دست ندهید
آنها بودند پرسیده شد 3 سوالات درباره یخچال سامسونگ... این {یک عالی|یک فوق‌العاده|یک فوق‌العاده|یک درس شگفت‌انگیز|یک عالی|یک درس عالی|یک ایده‌آل|یک درس مهم

اندازه بزرگ، بر استانداردهای عملکرد ال جی تاثیر منفی نگذاشته و نمایشگر 97 اینچی OLED این تلویزیون، وضوح 4K را در کنار نرخ رفرش 120 هرتز به ارمغان میآورد. این محصول ترکیبی از ابعاد فوقالعاده، قابلیتهای پخش بیسیم و عملکرد پردازشی بالا است. ناگفته نماند که نمایشگر این دستگاه پیشتر موفق به کسب دو جایزه نوآوری از نمایشگاه CES شده بود. تغییر یک استاندارد جا افتاده، همواره با واکنشهای ضدونقیضی همراه است. در این میان، بسیاری از شرکتها از راهحلهای منحصر بهفردی استفاده میکنند که منعکسکننده استانداردهای بازار نیست و با ریسکهای بزرگی همراه است. بااینحال، وقتی صحبت از تکنولوژیهای روز نمایشگر هوشمند به میان میآید، هایسنس از نوآوری ابایی ندارد و در طول سالهای اخیر، برخی از هیجان انگیزترین تلویزیون های هوشمند را وارد بازار کرده است. این شرکت با اجتناب از توسعه فناوری OLED، همچنان وقت و بودجه خود را صرف فناوری قدیمیتر LCD میکند. بااینحال، هایسنس اکنون با رونمایی از صفحهنمایش جدید خود در نمایشگاه CES، مدعی شده که به فناوری برتر و جدیدی در این حوزه دست یافته است. بهنقل از این شرکت، فناوری ULED X که طی رویداد CES 2023 رونمایی شد، نمایشگرهای هایسنس را به برترین و پیشرفتهترین نمونههای بازار تبدیل خواهد کرد. این فناوری بهزودی در خطوط تولید هایسنس بهطور سراسری استفاده خواهد شد. بهگفته این شرکت، فناوری ULED X محدودیت دینامیکی دو برابری را بههمراه کنتراست محیطی سه برابری در مقایسه با پنلهای OLED ارائه میدهد. هایسنس تصویر روشنتر، کنتراست عمیقتر، زاویه دید وسیعتر و نسبت انعکاس فوقالعاده کم را وجه تمایز و عامل برتری این فناوری در مقایسه با پنلهای LCD و OLED میداند. تاکنون برخی از گزارشها، حاکی از صحت ادعای این شرکت هستند. ناگفته نماند که نمایشگر ULED X 110 این شرکت نیز موفق به کسب جایزه نوآوری CES شده است.

از دست ندهید
یخچال سامسونگ دیگر راز نیست

lg tvاما حالا کمپانی JBL این مشکل را حل کرده است. این هدفون درعین حال، شش میکروفون برای برقراری تماسها دارد و با دارا بودن استاندارد ضد آب IPX۵، قابل استفاده در هنگام ورزش است. باتری این هدفون ۸ ساعت کار میکند. این هدفون از فصل بهار با قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس خواهد بود. تلویزیونهای موجود در این دوره از نمایشگاه CES محصول همان برندهایی هستند که در سالهای اخیر نیز شاهدشان بودیم. البته همین برندها، هرساله مدلهای شفافتری با زمان پاسخگویی سریعتر را به بازار عرضه میکنند. در عین حال قیمت تلویزیونها هم نسبت به قبل کاهش یافته و تفاوت قیمت مدلهای سطح بالاتر با دیگر مدلها، در توان پردازش تلویزیونهاست. یکی از بهترین تلویزیونهای ارائه شده در نمایشگاه امسال، محصول الجی به نام Zero Connect است؛ یک باکس انتقال بیسیم که با دستگاه ۹۷ اینچی اولد M الجی جفت میشود. این سیستم به شما اجازه میدهد تا بتوانید بدون چیزی بیشتر از یک کابل برق که به تلویزیون متصل میشود، آن را روی دیوار نصب کنید.

قیمت تلویزیون ال جی

از Active HDR پشتیبانی نمی شود و این بدان معناست که این مجموعه ها قادر به نمایش رنگ های واضح تری برای محتواهای HDR فعلی یا در حال ظهور نیستند. همه مدل ها دارای قابلیت های هوشمند یا Wi-Fi نیستند. همین مورد درباره مدل های مختلف تلویزیون های HD ال جی هم صدق می کند؛ اندازه آنها فقط 24 تا 32 اینچ است. این اندازه تلویزیون برای اتاق خواب یا اتاق کودک مناسب است. تلویزیون های 4K Ultra-HD به دلیل وضوح تصویر 3840×2160 پیکسلی که دارند به این نام خوانده می شوند و جایگزینی برای تلویزیون های 1920×1080 پیکسل و Full HD هستند. در کنار UHD؛ این مجموعه ها Active HDR را ارائه می دهند که فناوری خود ال جی است. Active HDR متادیتای موجود در دالبی ویژن را به منابع HDr10 اضافه می کند که دو استاندارد HDR دیگر است که توسط تلویزیون های ال جی پشتیبانی می شوند.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی ساخت کجاست؟

خرید Lg Tv

lg tvویژگیهای پیشرفتهای مانند رزولوشن OLED 4K و 8K، طراحیهای فوقالعاده باریک و غیرممکن، AI ThinQ، صدای فراگیر چند بعدی و موارد دیگری دارند. تلویزیون انقلابی OLED ویژگیهای پیشرفتهای را برای تماشاگران جدی تلویزیون، طرفداران ورزش و علاقهمندان به فیلم ارائه می دهند. تجزبه بازیها و فیلمهایی که مسحورکننده هستند، بازیهایی که شما را در میانه کار قرار میدهند و ورزشهایی که شما را به استادیوم میبرند در تی وی های ال جی اولد به صورت کاملا رایگان پشتیبانی شده اند. تلویزیون های OLED ال جی تلویزیونهایی هستند که دارای Google Assistant و الکسا داخلی میباشند، به این معنی که میتوانید همه آنها را با دستیارهای صوتی کنترل کنید به نحوی که نیازی به خرید دستگاه جداگانه نیست. راحتی و کنترل خانه متصل فقط با استفاده از صدای شما در اختیار شما می باشند. تلویزیونهای OLED برای هر اندازه، سبک و فضایی متناسب خواهد بود! چه چیزی را در مقیاس بزرگ ترجیح دهید و چه نیاز به صرفه جویی در فضا داشته باشید، تلویزیون هایی متناسب با فضای شخصی و سلیقه خود خواهید یافت.

چگونه تلوبیون را رایگان کنیم؟ معتبر ترین پلتفرم فارسی زبان برای نمایش دادن آرشیو صدا و سیمای ایران، تلوبیون است. شما به صورت رایگان می توانید به تماشای کانال های زیادی از تلویزیون و رادیو دسترسی داشته باشید. همچنین با انتخاب واژه صرفه جویی در گزینه مصرف اینترنت فیلم و سریال ها را به صورت ۱ دوم بها مشاهده کنید. گاهی امکان دارد متوجه تمام شدن اینترنت خود نباشیم و گمان کنیم که تلوبیون کار نمی کند. اما تنها دلیل کار نکردن آن تمام شد اینترنت ما است. گاهی به دلایلی پیش می آید خود اپلیکیشن دچار مشکل می شود که در این صورت نیاز به بروز رسانی دارد. اگر همچنان مشکل این بستر حل نشد می توانید از پشتیبانی آن مشکل خرابی یا کار نکردن را جویا شوید. شاید از خود سؤال بپرسید هنگامی که نتوانیم به موقع سریال یا فیلم مورد نظر خود را نگاه کنیم تلوبیون قابلیت دانلود کردن را دارد؟

از دست ندهید
چگونه یک یخچال ساید بای ساید را به زمین بزنیم

شرکت کرهای LG به فاصلهی کوتاهی تا نمایشگاه CES 2021 از تلویزیونهای جدید سری QNED TV خود رونمایی کرده که قرار است فناوری پنلهای LCD را به سطح جدیدی ببرد. اوضاع ال جی این روزها در بازار تلویزیونها بسیار خوب است. این کمپانی نه تنها در ردهی تلویزیونهای بالاردهی OLED در بازار یکهتاز است، بلکه گسترهی متنوعی از تلویزیونهای LCD را هم ارائه میکند. حال این شرکت کرهای به تازگی از سری کاملا جدیدی رونمایی کرده که QNED نام دارد و قرار است ارتقای بزرگی در فناوریهای فعلی پنلهای LCD به وجود بیاورد. در حال حاضر، پیشرفتهترین تلویزیونهای LCD از سیستم «Full-array Local Dimming» استفاده میکنند که در آنها، آرایهای شامل صدها دیود مسئولیت تامین نور پشتی (یا بکلایت) را برعهده دارند. مساحت تحت پوشش دیودها به تعدادی ناحیه (یا Zone) تقسیم میشود که به کنترل نوردهی، افزایش کنتراست و عمیقتر کردن رنگ مشکی در تصاویر کمک میکند. هر چه یک تلویزیون LCD ناحیههای بیشتری داشته باشد، کیفیت تصویر آن بهتر است.

4 روش‌ها ایجاد بهتر Lg تلویزیون با The کمک از شما سگ درباره Lg تلویزیون|ضعیف ترین Hyperlink شما: از آن برای Lg تلویزیون استفاده کنید|More در Lg تلویزیون}

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55QNED806 وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید