راه درست برنده شدن رفقا و تأثیر مردم با تلویزیون ال جی

lg tvمعمولاً تلویزیونهای بالارده از پیشرفتهترین امکانات برخوردارند و طبیعتاً قیمت بالاتری نیز دارند. پرفروشترین تلویزیونها در بازار بانه از برندهای سامسونگ و ال جی و سونی هستند. این برندها در بازار بانه بسیار پرطرفدار هستند.از بین تلویزیونهای ال جی نیز سری QNED و سری NANO یعنی مدلهای 65NANO913 و مدل 65QNED90 و مدل QNED806 و مدل 65UP78003 را میتوان نام برد. در طی چند ماه اخیر تلویزیونهای جدید سامسونگ که همگی از تکنولوژی کیولد QLED پشتیبانی میکنند، بسیار پرفروش بودهاند، تلویزیونهای سری Q80B، تلویزیونهای سری Q70B و تلویزیونهای سری Q60B جزو پرفروشترین تلویزیون در بازار بانه هستند. گفتنی است که تلویزیونهای سامسونگ سری AU که جزء تلویزیون های کریستالی اولترا اچ دی سامسونگ هستند که در سال 2021 تولید شدهاند و از امکاناتی حرفهای بهره میبرند. چرا از بانه ویترین تلویزیون بخریم؟ طبق این متن ما در وبسایت فروشگاه بانه ویترین، در عین حال که به ذکر نقاط قوت هر محصول پرداختهایم درباره نقاط ضعف آنها نیز توضیح دادهایم تا بتوانیم شما را در خریدی آگاهانه همراهی کنیم. ذکر کردن صادقانه نقاط ضعف و قوت تلویزیون ها در فروشگاه ما و در کنار آن راهنمایی دلسوزانه مشاوران فروش، رمز موفقیت ما و رضایت دائمی خریدارن است. با وجود تفاوت قیمت خرید تلویزیون ها در بانه، فروش با قیمت ارزان یکی از دلایلی است که باعث محبوبیت فروشگاه ما شده است.

قطعا تنوع اپهای این سیستمعامل از اندروید کمتر است.

lg tvال جی از سال 2014 از رابط کاربری webOS در تلویزیونهای هوشمند خود استفاده میکند. OS که پیش از این با نامهای دیگری شناخته میشد، سیستمعاملی مبتنی بر کرنل لینوکس است که برای دستگاههای هوشمند مانند پروژکتور، یخچال و تلویزیون هوشمند طراحی شده است. این رابط کاربری عملکرد و پایداری بسیار خوبی دارد و در این سالها به یک پلتفرم نرمافزاری قابل اعتماد تبدیل شده است. دسترسی آسان به محتوای پلتفرمهای اینترنتی نظیر نتفلیکس، یوتیوب و آمازون، پخش موسیقی از طریق سرویسهای اشتراک موسیقی و خواندن اخبار از امکانات این سیستمعامل است. قطعا تنوع اپهای این سیستمعامل از اندروید کمتر است. پردازنده آلفا 9 که در برخی از تلویزیونهای بالارده ال جی استفاده میشود، میتواند کنتراست بهتری را تولید کند. این پردازنده هر فریم از آنچه را که تماشا میکنید تجزیه و تحلیل میکند و وضوح آن را با توجه به منبع تا حد زیادی افزایش میدهد. تلویزیونهای 8K به این فناوری متکی هستند زیرا محتوای 8K زیادی برای تماشا وجود ندارد.

از دست ندهید
این مقاله بحث برانگیز را بخوانید و درباره یخچال سامسونگ بیشتر

تلویزیون ۵۵ اینچ الجی مدل un8060نیز مانند دیگر تلویزیونهای الجی در یک قاب باریک با ضخامت بسیار کم طراحی شده که به دلیل داشتن فریم باریک، اندازه تلویزیون بزرگتر از اندازه واقعی آن به نظر میرسد. ظرافت و کیفیت بالای این نمایشگر موجب شده تا به راحتی در هر فضا و مکانی بتوان از آن استفاده نمود. این تلویزیون میتواند بر روی پایههای دو شاخهای شکل خود بر روی میز قرار بگیرد یا با استفاده از یک براکت بر روی دیوار نصب گردد. این تلویزیون دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که سبب شده تا بهترین تصاویر را به مانند صفحه سینما مشاهده کنید. تلویزیون دارای زاویه دید گستردهای است که در تلویزیون های معمولی این زاویه دید هرگز به وجود نمی آید؛ زیرا در این تلویزیون نور پس زمینه الایدی وجود داشته و در محیطهای روشن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان میدهد. همچنین دقت رنگ صد در صد تا زاویه ۶۰ درجه در تلویزیون تضمین شده که در هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی کیفیت تصاویر هیچ مشکلی ندارد.

خرید Lg Tv

ال جی در سال گذشته با تلویزیون های 4K با کیفیت همانند 55UM7450 با شما بود اما در سال 2020 با ویژگی های جدید و ظاهر بسیار زیباتر با نام 55UN8060 به خانه های شما سفر خواهید کرد. ال جی در ساخت تلویزیون جدید 2020 مدل LG 55Nano86V از فناوری NanoCell استفاده کرده است. فناوری Pure Colors یکی دیگر از قابلیت هایی است که تلویزیون نانوسل ال جی مدل LG NanoCell TV 55Nano86V استفاده نموده است. به لطف استفاده از قابلیت Local Dimming، کیفیت و سرعت تصویر تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55Nanao86V تضمین خواهد نمود. جدیدترین تلویزیون 2020 ال جی مدل LG NanoCell 4K TV 55Nano86TNA از تکنولوژی REAL 4K و SUHD بهره گرفته است. امکان پشتیبانی از فایل های HDR10 Pro و HLG Pro نیز در تلویزیون های اسمارت LG 55Nano86 میسر می باشد. ال جی با صدای کاملا سه بعدی و فراگیر می تواند حس حضور در ورزشگاه را فراهم خواهد نمود. استفاده از فناوری Dolby Vision IQ و Dolby Atmos می تواند، بیننده را کاملا در صدا و تصویر خود غرق نماید.

از دست ندهید
۸ لوازم برقی آشپزخانه با عملکرد‌های خاص برای آشپزی‌های حرفه‌ای

ال جی Tv

این تلویزیون دارای 9 حالت تصویر میباشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود آن را تنظیم فرمائید تا بهترین تجربه بصری را تجربه نمایید. کیفیت تصویر تلویزیون های 4K حدودا 4 برابر تلویزیون های Full HD است و ارزش خرید بیشتری دارند. تلویزیون 4K UHD ال جی UP8150 از پردازنده چهار هسته ای برخورداراست و به کمک فناوری 4K Upscaling کیفیت تصاویر را افزایش میدهد. این تکنولوژی در کنار هوش مصنوعی LG و پردازنده چهار هسته ای رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را درحد کیفیت تصویر 4K پخش میکند. فناوری 4K Upscaling در تلویزیون LED ال جی 55UP8150 با افزایش ریزه کاری، بهبود رنگ و کنتراست تصاویر، کیفیت محتوای HD یا Full HD را افزایش داده و همه چیز را به زنده ترین شکل نمایش میدهد. این تلویزیون با کاهش نویز و افزایش وضوح تصاویر لذت دیدن هرچیزی را چندین برابر میکند. تلویزیون فورکی UP8150 کیفیت تصویری چهاربرابر عالی از تلویزیون های Full HD را ارائه میدهد و شمارا در فیلم ها غوطه ور میسازد. تلویزیون 4K ال جی UP8150 از ویژگی ها و فناوری های مخصوص بازی پشتیبانی میکند. این تلویزیون علاوه بر کیفیت تصویر خوبی که ارائه می دهد دارنده تکنولوژی ALLM یا Auto Low Latency Mode برای ارائه Input Lag متغیر منحصر اتصال به کنسول بازی است. این خصوصیت در کنار حالت HGIG تجربه بسیار خوبی برای گیمرها مهیا میکند. حالت HGIG باعث میشود محتوای HDR بازی همان طور که مد نظر سازنده بازی بود نمایش داده شود. ال جی تلویزیون جدید UP8150 را به تکنولوژی VRR جهت ارائه فریم ریت متغیر و تجربه بهتر در بازی نیز مجهز کرده است. این تلویزیون از Input Lag پایینی برخوردار است و برای اتصال به کنسول بازی یا کامپیوتر مناسب است و گیمر ها میتوانند از این تلویزیون که قیمت پایینی دارد برای خود استفاده کنند.

از دست ندهید
آپدیت تلویزیون های ال جی و بروزرسانی [دستی و آنلاین]

هرکدام از این دو گزینه ویژگیهای خاص خود را دارند.

مقایسه تلویزیون سونی با ال جی از جهات مختلفی نظیر طراحی ظاهری، سیستم عامل، کیفیت تصویر، کیفیت صدا، گیم، قیمت و ارزش خرید صورت میگیرد. دو برند سونی در ژاپن و الجی در کره بزرگترین تولید کننده سیستمهای صوتی و تصویری در دنیا بهشمار میروند. هرکدام از این دو گزینه ویژگیهای خاص خود را دارند. معمولا یکی از مهمترین دغدغههای ما هنگام خرید تلویزیون انتخاب برند است. در حالحاضر تولید کنندگان زیادی وجود دارند که در زمینه تولید تلویزیون فعالیت میکنند. اما از بین همه موارد موجود تعداد انگشت شماری نظیر سونی و الجی محبوبیت جهانی دارند. انتخاب برند مناسب از بین موارد موجود برخلاف تصور چندان راحت نیست. زیرا تلویزیونهای مدرن سیستم بسیار پیچیدهای دارند و برای انتخاب گزینه مناسب از بین آنها باید به موارد متعددی توجه شود. از آنجایی که برند سونی و الجی همیشه در بورس بوده و طرفداران زیادی دارند، در ادامه مطالب تصمیم داریم از جهات مختلف تلویزیونهای دو برند مذکور را با هم مقایسه کنیم.

الجی webOS TV برای استفاده آسانتر طراحی شده است. به واسطه وجود این فناوری, کاربر سرگرمیهای بیشتر و یادگیری سریعتری را تجربه خواهد کرد. از جمله امکانات webOS باید به سوئیچینگ, قیمت تلویزیون lg جستوجو و اتصال ساده و پرسرعت اشاره کرد. اجازه دهید این پرنده لوبیایی دوستداشتنی راهنمای فعالیتهای شما باشد. پرنده لوبیایی یک دستیار بسیار خوب است که کمک میکند بدون هیچ استرسی کارهای خود را در تلویزیون انجام دهید. هر زمان هم بخواهید تنظیمات موردنظر شما را از طریق Quick Setting با سرعت بالا به انجام میرساند. با کلیک روی کلید خانه میتوانید به منوی لانچر در پایین صفحه دسترسی پیدا و بدون هیچ اشکالی میان کانالها, اپلیکیشنها و وسایل متصل به تلویزیون سوئیچ کنید. دیگر لازم نیست برای جستوجو و یافتن برنامههای جدید و سرگرمکننده وقت زیادی صرف کنید. را پیدا کنید و لذت ببرید. هنگامی که یک دستگاه خارجی را به تلویزیون وصل میکنید یک پنجره روی صفحه ظاهر ظاهر می شود. در این مرحله باید پیغام اتصال که در قسمت سمت راست بالای صفحه اصلی قرار دارد را انتخاب کنید. می توانید به راحتی و بدون نیاز به سیم, فایل های خود را از دستگاه های دیگر به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود به کمک SmartShare منتقل نمایید. ال جی تلویزیونی هوشمند تر از هر زمان دیگری به شما هدیه می دهد. با کنترل از راه دور الجی, خیلی آسان کلیک, اشاره یا اسکرول کنید. با دستورات صوتی نیز میتوانید کانالها را عوض یا موارد جدید را جستوجو کنید. ریموت جادویی الجی همچنین برای وسایلی که به تلویزیون وصل شدهاند نیز کارایی دارد و میتوان با آن همه این وسایل را کنترل کرد.

از دست ندهید
سه بدون گناه یخچال فریزر پیشنهادات

؟؟ جواب واضح است؛ خط تولید این محصولات و منتاژ ها دقیقا یک خط تولید و با یک کیفیت قطعات است پس اگر جایی در بین انتخاب کره ای و مصری موندید و اختلاف قیمتی رو شاهد بودید با خیال راحت سراغ قیمت ارزان تر بروید … چرا منتاژ کره گران تر است ؟ ؟؟ واقعا سوال خوبیه با شرح مسایل فوق و جواب هم از قبل حتی خودتان میدانید … در این بین سری تولیدات اولد ال جی کمی متفاوت خواهند بود، مدل های اولد در ابتدای اسم مدل یک حرف دارند سپس یک عدد. 2018 و به ترتیب قیمت آنها نیز بصورت نجومی افزایش میابد اما جالبه بدونید کیفیت کلی نمایشگر مدل B برای مثال حتی با مدل W که تا 10 برابر آن هم قیمت دارد تفاوتی ندارد. این حرف های اول دو دسته هستند. دسته اول حرف هایی که تا ۲۰۱۸ از آنها یاد میشد. نکته: کد های تک حرفی ممکنه استاندارد ها و ویژگی های خاص داشته باشن که برعکس مدل P که استاندارد هست و تیونر های اون در حرف دوم با حرف L و U و N بیان میشود. در نهایت مدل های بسیار فراوانی در بازار تولید شده و یافت گیشود و حتی ممکنه در لیست ذکر شده تعدادیشون نیاورده شده باشن اما مدل های PUA PLA PLB WNA و …

که منجر به تصاویری سرسام آور و بی نظیر می شود.

بلکه زمانی که با کابل HDMI یا USB به تلویزیون متصل هستید نیز کیفیت تغییری نمی کند. به لطف تکنولوژی رنگ واقعی , رنگ ها به شدت با کیفیت واقعی ارائه می شوند. که منجر به تصاویری سرسام آور و بی نظیر می شود. این تلویزیون در دو مرحله نویز را کاهش می دهد و باعث می شود تصاویر با همان حالتی که هستند و حتی بهتر از آن حالت به نمایش گذاشته شوند. 9 حالت تصویر در این تلویزیون قرار دارند که عبارت اند از : 1: حالت زنده , که طراوت و زیبایی خالص تصاویر را به نمایش می گذارد. 2: حالت استاندارد , که در همه ی تلویزیون های ال جی قرار دارد. و UP76 نیز از این قاعده مستثنی نیست. 3: حالت اکو , این حالت مخصوص زمان هاییست که فشار بار برق کم است. با روشن کردن این حالت مصرف برق به حالت اقتصادی در می آید. و می توانید از تلویزیون در زمان هایی که به صورت عامیانه بگوییم برق ضعیف است , لذت ببرید.

از دست ندهید
آنچه شما باید از معلمان خود درباره یخچال ال جی پرسیده داشته باشید

A – ویژگی های طراحی تلویزیون را نشان می دهد. این سه حرف برای غنی سازی شماره مدل و حاوی اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های مدل تلویزیون اضافه شده است. بیایید مدل شماره 65SK9500PUA را مثال بزنیم. U – ATSC ، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، مکزیک). A – ویژگی های طراحی. واقعیت جالب: ال جی مجبور بود حرف L را حذف کند ، همانطور که قبلاً برای نشان دادن تلویزیون LED ال جی استفاده می شد. طرح های شماره مدل تلویزیون های nanocell و qned در سال 2020 تغییرات چشمگیری داشته و نام های گسترده تری دریافت کرده اند. از آنجایی که ال جی قصد دارد هر سال تلویزیون های qned و nanocell بیشتری تولید کند ، یک طرح شماره گذاری جدید به رمزگذاری اطلاعات مهم تری در مورد مدل تلویزیون کمک می کند. در سال 2021 ، تلویزیون های qned نیز طرح شماره گذاری مشابهی دارند ، اما برای آنها به جای nano از اختصار qned استفاده می شود.

lg tvهوش مصنوعی این تلویزیون با بهره گیری از عملکرد های خاصی که ال جی از افشای آن خودداری می کند. در طول کار با تلویزیون توصیه هایی را برای شما روی صفحه به نمایش می گذارد. تا تجربه ی بهره گیری از هوش مصنوعی را به بالاترین حد ممکن برساند. ال جی با اپل همکاری داشته و اپلیکیشن APPLE AIR PLAY2 را معرفی می کند. برنامه ای جذاب برای متصل شدن گوشی های آیفون به تلویزیون. اغلب گوشی های هوشمند دارای تکنولوژی تشخیص چهره هستند. UP76 دارای تکنولوژی تشخیص صدای هوشمند است. صدای شما را شفاف دریافت می کند. و با درجه ای بالا از هوشمندی آن را آنالیز می کند. تا زمان هایی که به آن نیاز داشتید , در دسترس باشد. با استفاده از این محصول با هر گوشی هوشمندی به آن متصل شوید. حتی به خانه های جدیدی که هوشمند هستند نیز متصل می شود. و می توانید کمال استفاده را داشته باشید.

از دست ندهید
عاشق یخچال سامسونگ شو

تلویزیون ال جی

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید تلویزیون LG سری C1 بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید