راهنمای خرید تلویزیون های LG و SAMSUNG زیر ۵ میلیون تومان

lg tvبازهم سامسونگ. این نشانگر این است که درحال حاضر غیر از سامسونگ و ال جی رقیبی برای آن ها در این محدوده قیمت وجود ندارد. صفحه نمایشگر این تلویزیون از نوع خمیده با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ می باشد که محدود به ۴۸ اینچ می شود که از کیفیت تصویر بسیار بالایی برخوردار می باشد. حال مجددا به ال جی می رسیم. ال جی با تولید UF86000GI نشان داد که رقیبی جدی برای کمپانی سامسونگ محسوب می شود. چشم بادامی ها در این تلویزیون ار رزولوشن ۴K در یک صفحه نمایشگر تخت ۵۵ اینچی بهره برده اند. اما وقتی به کیفیت صدا می رسیم دچار پارادوکس خواهیم شد. جایی که ۲ بلندگو با مجموع توان ۲۰ وات طراحی توسط هارمن کاردن کیفیت صدای بسیار خوبی تولید می کند اما نمی تواند صدای بلندی پخش کند که کاش پخش صدای آن هم همانند کیفیتش عالی بود. امیدواریم که بتوانید با توجه به بررسی کاملی که گویا آی تی برای این تلویزیون ها در اختیارتان قرار داد، بهترین و مناسب ترین تلویزیون را خریداری کنید و از قابلیت های آن لذت ببرید. شما به هنگام خرید تلویزیون به چه آیتم هایی دقت می کنید؟ آیا همینقدر که ارزش آن به هزینه تان و مبلغی که در اختیار دارید بخورد سریع تلویزیون را خریداری می کنید؟ با در مورد نحوه انتخاب خود بگویید و با ارائه فیدبک هایی که گرفته اید به دیگران در انتخاب و خرید خود مشاوره بدهید. همچنین کافیست روی دکمه های زیر یک کلیک کنید تا این مطلب را روی سوشال مدیا نشر دهید.

از دست ندهید
حقیقت غیرقابل انکار در مورد تلویزیون ال جی که هیچکس به شما نمی گوید

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvیکی دیگر از مزایای پردازنده a7 Gen4 AI Processor 4K استفاده از فناوری AI Sound است. این قابلیت نیز با پردازش لحظهای صدا، قادر است صدای بیکیفیت و ضعیف را شناسایی کند. در این حالت کاربر به راحتی قادر به حذف نویز تصاویر خواهد بود و قادر است صدایی واضح و بدون نویز را در کمترین زمان پخش نماید. ال جی علاوه بر کیفیت نمایشگر و کیفیت آن، توجه ویژهای به قدرت صدا داشته است. قدرت صدای تلویزیون تأثیر به سزایی در تکمیل کارایی تلویزیون دارد و میتواند هر بینندهای را متحیر نماید. بر همین اساس ال جی در تلویزیون 65 اینچ Nano75 از 2 اسپیکر که هر کدام 10 وات قدرت ایجاد میکنند، استفاده کرده است. مجموع توان خروجی صدای این تلویزیون برابر 20 وات است و میتواند تمامی کاربران را راضی نماید. توان خروجی 20 وات امکان ایجاد صدایی غنی و فراگیر را فراهم میسازد. این قدرت صدا امکان ایجاد صدایی سه بعدی را به همراه دارد، که در هر مکانی از منزل از باشید، میتوانید صدایی کامل و بدون نویز را بشنوید.

در آخر به ارزانترین تلویزیون های ال جی اسمارت میرسیم.

کمپانی الجی، فناوری Quantum LED را به رسمیت نمیشناسد. از حق نگذریم، تفاوت محسوسی بین کیفیت تصویر QLED و نانوسل، به چشم نمیخورد. الجی معتقد است که تلویزیون نانوسل درجه سیاهی به مراتب بهتری نسبت به تلویزیونهای LED دیگر دارد. در عین حال، کسی که به دنبال بهترین Black Level است، به سراغ بهترین گزینه، یعنی خرید تلویزیون OLED خواهد رفت. بهترین تلویزیون های نانوسل ال جی در سال 2019 و 2020 در ادامه این مقاله، عنوان شده اند تا کار انتخاب و خرید برای شما آسان شود. در آخر به ارزانترین تلویزیون های ال جی اسمارت میرسیم. در ساخت این مدلها از نور پس زمینه جانبی (Edge) استفاده میشود. LED های سفید نصب شده در دور تا دور پنل LCD، با نورافشانی خود، تصویر را روشن میکنند. برخی مدلها میتوانند نورافشانی این دستههای LED سفید را برای بهبود کنتراست، به صورت جداگانه کم و زیاد کنند. تلویزیون LG ال ای دی در مدلهای 8K، فور کی و Full HD ساخته میشود.

از دست ندهید
بهترین تلویزیون های ال جی

lg tvاین در 99 درصد نمایشگرهای سری LG W7 OLED کاملا مناسب نیست؛ اما به اندازه کافی خوب است که ال جی بتواند تلویزیون های سوپر یو اچ دی را در میان مجموعه های “میلیارد رنگ غنی” خود قرار دهد. این باعث می شود که این مجموعه ها کمی ار تلویزیون های OLED ال جی مقرون به صرفه تر باشند. تلویزیون 65 اینچی SJ9500 1000 دلار ارزانتر از تلویزیون 65 اینچ E7 OLED عرضه شد. خط تلویزیون های Super-UHD دارای دو مدل فاقد نانوسل است. این مجموعه ها بزرگتر هستند و بلندگ.های بهتری دارند؛ اما به غیر این موارد, قیمت تلویزیون ال جی مشخصات مشابهی ارائه می دهند (از جمله رفرش ریت حرمت که برای تماشای برنامه های ورزشی یا بازی های ویدیویی ایده آل است). در زیر 5 مدل از مجموعه تلویزیون های super-UHD مقایسه شده است. فناوری دیود ساطع کننده نور آلی (OLED) از ترکیبات آلی یا ارگانیک برای ایجاد رنگ استفاده می کند که هر رنگ با ترکیبی از کربن و سایر عناصر نشان داده می شود.

LG G2 OLED در دستهی بهترین تلویزیون lg در سال ۲۰۲۲ قرار دارد.

lg tvممکن است با این محدوده قیمت نیز به سراغ تلویزیونهای QLED این تولیدکننده بروید. با این حال، برای علاقهمندان به ال جی، Nano90 یکی از بهترین تلویزیون lg موجود در بازار است که میتواند بهعنوان یک انتخاب خوب در خانه شما قرار بگیرد. LG G2 OLED در دستهی بهترین تلویزیون lg در سال ۲۰۲۲ قرار دارد. اگر به دنبال یکی از بهترین مدلهای OLED این برند هستید که طراحی خاص و منحصربفرد را در اختیار شما قرار دهد، این بخش را از دست ندهید. G2 به صورت اختصاصی برای نصب روی دیوار در نظر گرفته شده و کیفیت تصاویر آن به خصوص در فضاهای تاریک واقعاً چشمگیر است. LG G2 OLED در زمان نمایش محتوای HDR به طرز چشمگیری روشن میشود؛ بنابراین نقاط روشن واضح شده و به آنچه که سازنده در نظر داشته نزدیک میشوند. تصاویر نمایش داده شده در این تلویزیون در فضاهای تاریک در بهترین حالت ممکن نمایش داده میشوند و در فضاهایی با نور متوسط هم همچنان عالی هستند.

از دست ندهید
این است یک ویدیوی 2 دقیقه ای که باعث می شود یخچال فریزر خود را بازنگری کنید استراتژی

ال جی Tv

در این صورت شما با کیفیت بهترین از صدا روبرو خواهید بود. علاوه براینها شما میتوانید با اتصال سیستمهای صوتی جانبی قدرت صدای این تلویزیون را بیشتر کنید. حتی این امکان را دارید که از طریق بلوتوث و بدون سیم بلندگوها را به تی وی متصل کنید. همانطور که در بالا ذکر کردیم تلویزیون LED 65 اینچ ال جی مدل UQ8000 یک تلویزیون اسمارت ال جی است؛ که دسترسی به قابلیتهای جذابی را در اختیار شما قرار میدهد. این تلویزیون از نسخهی جدید 2022 سیستم عامل WebOS یعنی نسخه 22 پشتیبانی میکند. به واسطهی این سیستم عامل خوش کار و آسان میتوانید ساعات فراغت بیشتری را همراه با تلویزیونتان سپری کنید. از طریق این تلویزیون میتوانید به اینترنت و دنیای وب سفر کنید و یا اینکه محتوای موبایلتان را از طریق تی وی پخش کنید. همچنین شما میتوانید به شبکههای سرگرمی فیلم وسریال مانند Diseny، Netflix وغیره دسترسی داشته باشسد. با خرید اسمارت تی وی ال جی مدل 65Uq8000 همچنین میتوانید تجربهی یک خانه هوشمند را به دست آورید.

الجی در ۲۰۱۳ سومین تولیدکننده گوشی همراه پس از سامسونگ و اپل بود اما به تدریج محبوبیت خود را از دست داد. متخصصان از این شرکت به خاطر کمبود تخصص در بازاریابی نسبت به رقبای چینی هم انتقاد کردهاند. اکنون سهم جهانی ال جی تنها ۲ درصد است. این شرکت ۲۳ میلیون گوشی همراه در سال ۲۰۲۰ صادر کرد، در حالی که این رقم برای سامسونگ، برابر با ۲۵۶ میلیون گوشی بود. الجی علاوه بر آمریکای شمالی، حضور قابلتوجهی در آمریکای لاتین هم دارد و پنجمین تولید کننده گوشی همراه در این منطقه است. بهنظر میرسد سامسونگ و شرکتهای چینی مثل اوپو، ویوو و شیائومی از خروج الجی از این منطقه سود ببرند. بخش گوشیهای همراه الجی کوچکترین بخش این شرکت است و حدود ۷ درصد از درآمد آن را بر عهده دارد. انتظار میرود این بخش تا پایان ژوئیه (تیرماه) بسته شود. اما کارکنان این بخش شرکت در کره جنوبی اخراج نشده و به دیگر کسبوکارها و شعب الجی منتقل میشوند همچنین خدمات پشتیبانی و ارتقاء نرمافزاری گوشیهای هوشمند الجی برای مشتریان ادامه خواهد داشت.

از دست ندهید
The Idiot's Guide To یخچال فریزر توضیح داده شد

این پردازنده جزو پیشرفتهترین پردازشگرهای تصویر الجی است که با روش هوشمند تصاویر را در سرعت بالا پردازش میکند. استفاده از فناوری نانوسل به همراه ویژگیهای تصویر همچون فرمتهای تصویر HDR 10 PRO ، HLG و Dolby Vision IQ به نمایش تصاویر در کیفیت فوق العاده کمک میکند. بخش صوتی تلویزیون 65NANO86VPA نیز بسیار قدرتمند بوده تا صدایی عالی را به گوش شنونده برساند. علاوه بر این، سیستم عامل webOS بسیار باهوشتر از قبل عمل میکند تا یک مدل پیشرفته و مدرن را داشته باشید. در تمام مدلهای 2021 الجی شاهد طراحی جدید و بسیار شیک هستیم. کیفیت ساخت این مدلها عالی بوده و دوام بینظیری دارند. تلویزیون 65NANO86VPA نیز به عنوان مدل نانوسل جدید از طراحی شیک الجی بهرهمند شده است. پایهی این تلویزیون هلالی است اما نسبت به پایهی قدیمی الجی متفاوتتر خواهد بود. اندازهی پایه به نظر میرسد کوچکتر شده و حالت هلالی آن بیشتر است که باعث ایجاد جلوهای فوق العاده زیبا در تلویزیون میشود.

کاربران برای دیدن بهترین برنامه ها با جذاب ترین کیفیت می توانند از فناوری 4k بهره مند شوند. این نوع از صفحه نمایش ها با توجه به ساختاری که دارند باعث می شوند تا دید گسترده تری نسبت به صفحه نمایش های از نوع دیگر مانند، پنل های منحنی داشته باشید. بیشترین زاویه دید نسبت داده شده به این نوع از پنل های صفحه نمایش مربوط به جدیدترین محصولات شرکت های الجی و سامسونگ است که با 178 درجه در ردیف اول قرار می گیرند. پنل های IPS تلویزیون الجی : اما پیشرفته ترین نوع پنل ها امروزه با نام ips معرفی شده اند. اگرچه این پنل ها همان پنل های تخت هستند اما با توجه به فناوری هایی که در آن ها به کار رفته است می توانند دید گسترده تری را ایجاد نمایند. محدوده گرافیکی HDR تلویزیون الجی : استفاده از این ویژگی به قدری گسترده شده که تقریبا در هر وسیله ای با یک صفحه نمایش قابل رویت است.

از دست ندهید
یخچال ال جی - توجه کنید به آن‌ها 10 سیگنال‌ها

خرید Lg Tv

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید تلویزیون LG سری C2 دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید