در نهایت، کلید Lg تلویزیون آشکار شد

lg tvسیستم عامل webOS ال جی دسترسی به مرکز دانلود ال جی رو (LG Store) که مرکزی جامع از برنامههای کاربردیه ، ممکن میکنه . این مرکز، به کاربران امکان میده تا مواردی که بیشتر دیده یا دانلود شدن و در پلت فرم تلویزیون هوشمند در دسترس هستن رو ببینن و در صورت تمایل دانلود کنند، مثل برنامههای تلویزیونی و جدیدترین بازیها . حالا یعنی در مدل های جدید این تلویزیون ها ، فروشگاه محتوای تلویزیونهای هوشمند ال جی از ظاهری بسیار زیباتر برخوردار شده و کاربر با ورود به این فروشگاه به هیچ وجه در بین دستهبندی های مختلف سردرگم نمیشه . برای مثال سریالها، فیلمها، بازیها و برنامهها همگی در دستههای مخصوص خود به صورت رایگان یا پولی قرار گرفتن . که میتونید به هر کدام از اونها به صورت دلخواه دسترسی داشته باشین . دکمه ها در این ریموت کنترل به بلوغی نسبی رسیدن. چرا که این ریموت کنترل بسیار ساده به نظر میرسه، کمی سنگین تر از ریموت کنترل های معمولیه که سبب میشه هنگام استفاده حس بهتری داشته باشین.

این همان تکنولوژی است که در بعضی گیرنده ها اجرا می شود.

lg tvیکی دیگر از ویژگی های که در webOS 3.5 LG برجسته شده ‘تنظیمات جادویی صداست’. این ویژگی از طریق میکروفونی که در ریموت قرار داده شده، استفاده میکند. این همان تکنولوژی است که در بعضی گیرنده ها اجرا می شود. 360-degree videos : اگر شما تجهیزاتی برای ضبط فیلم های 360 درجه ای دارید، می توانید گوشی هوشمند خود را به یک تلویزیون webOS 3.5 متصل کنید و از این فیلم ها در یک صفحه نمایش بسیار بزرگتر لذت ببرید. برای ان از ریموت استفاده کنید. همانطور که ممکن است حدس بزنید، به کاربران اجازه میدهد عکس ها و فیلم های 360 درجه را با کشیدن ریموت جادویی خود مشاهده کنند. ان ها همچنین می توانند در عمل با دکمه غلتکی کنترل، کنترل شوند. برخی از برنامه های موجود تجربه های مشابهی را ارائه می دهند. به عنوان مثال برنامه LittlStar در Apple TV. در سال 2017، LG تنها سازنده برای پشتیبانی از چهار فرمت ( HDR10، Dolby Vision، HLG و HDR پیشرفته توسط Technicolor) بود. OS 3.5 برای این کار آماده شده است، بنابراین شما می توانید از محتوایی در هر چهار فرمت و از طریق HDMI لذت ببرید. Magic Link” یک ویژگی جدید است که به شما اطلاعات بیشتری در مورد بازیگران در صحنه و یا برنامه مورد نظرتان میدهد و این قطعا نیاز به تایپ کردن و جستجو دارد. همچنین می تواند اطلاعات مربوطه مانند فیلم های مرتبط یوتیوب را ببینید. الجی webOS 3.5 محافظت عالی از نصب برنامه ارائه میدهد و با روند تحقیق خیلی دقیق امضای دیجیتال از نصب برنامههای کاربردی تأییدنشده ممانعت به عمل میآورد. سرور فروشگاه اینترنتی LG App Store فرایند ایجاد امضای دیجیتال را بازبینی میکند تا اطمینان حاصل کند برنامههای کاربردی نصبشده در webOS 3.5 فقط از LG App Store دانلود شدهاند.

از دست ندهید
نحوه برای شروع یخچال سامسونگ با کمتر از $100

تی وی های QNED نانوسل با ترکیب فناوری نانوسل و مینی ال ای دی می توانند رنگهای بسیار درخشان و نسبت کنتراست فوق العاده بالایی را برای نقاط سیاه و عمیق ارائه دهند. پنل این تلویزیونها به صورت ال سی دی طراحی شده است. این تلویزیون ها از فناوری quantum dot nanocell پشتیبانی میکنند و به کمک وجود آن رنگهای درخشان با حجم رنگ صددرصد ارائه داده میشوند. بنابر این روشنترین و تاریکترین مناطق صحنهها در این تلویزیون قابل مشاهده خواهد بود و به دلیل آن که از فناوری کاهش نور پشتیبانی میکنند کنتراست شگفت انگیزی را ارائه میدهند. همه مدلهایی که از سری QNED90 شروع میشوند دارای گواهی صد درصد ثبات رنگ میباشند. به بیان دیگر بینندگان تصاویر یکسان با کیفیت فوق العاده بالایی را در زاویههای دید متفاوتی مشاهده میکنند. در حالی که تلویزیونهای 4k از فناوری HDR استفاده میکنند و تجربههایی سینمایی فوقالعادهای را در اختیار مخاطبان میگذارند.

lg tvدر ابتدا، سیستم عامل های موبایل با پیشرفت های کمی در تلویزیون ها به کار برده میشد. سیستم عامل webos چیست ؟ اچ پی وب او اس ( HP WebOS ) یک سیستم عامل تلفن همراه بر پایه هسته لینوکسه. نسخه WEB OS 3.0 در سال گذشته جایگزین WEB OS 2.0 شد . اما به دلیل سخت افزارهای مورد نیاز، تلویزیون های قدیمی این شرکت قادر به اپدیت نبودن و نسخه WEB OS 2.0 جای خودش رو به WEB OS 3.0 نداد . سیستم عامل webOS در بیشتر تلویزیون های هوشمند ال جی به کار برده شده و تجربه تلویزیون هوشمند رو خیلی اسون کرده. راحتی استفاده از اون، جست وجوی محتوا، مشاهده و ارتباط با دیگر دستگاهها و حتی روند اغاز نصب رو بسیار راحت کرده. برای بار اول که تلویزیون هوشمند ال جی رو روشن میکنین، شخصیت متحرکی به نام پرنده لوبیایی (BeanBird) روی صفحه ظاهر میشه و به شما کمک میکنه روند نصب اولیه رو به اسونی انجام بدین.

از دست ندهید
{بیشترین بهره را ببرید} از یخچال سامسونگ استفاده کنید

نزدیک به ۷ سال است که کمپانی ال جی بدون توجه به مشکلات سری تلویزیون های اولد، آن ها را روانه بازار می کند. این روزها با حضور نسل جدید پنل های سامسونگ شوک بزرگی به ال جی و سهم آن در بازار وارد شده است. گزارش هایی وجود دارد که می گوید سهم ال جی از بازار تلویزیون های OLED به علت مشکل Burn-in کاهش میابد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم. از آن جایی که ال جی بزرگترین تولید کننده ال سی دی در دنیا محسوب شده، میزان فروش این نوع پنل ها برای آن از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه افت شدید قیمت پنل های ال سی دی، ال جی با مشکلات زیادی در بازار مواجه شده و نتوانسته به سود دهی دلخواه خود در سال های اخیر برسد. همچنین این کمپانی در سال گذشته تنها موفق به فروش تنها 2.9 میلیون پنل اولد شد که نسبت به سال های قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

در تلویزیونهای ال جی تصاویر در سطح پیشرفته ای با کیفیت 4K و 8K با رزولوشن بالا و نهایت وضوح ارائه داده میشوند. حضور پیکسلهای که متمایز از خود نور میتابند با فناوری Nano Cell موجب روشنایی بالا و ثبات محتوا میشود و در محیطهای با نورپردازی بالا بهترین کیفیت را نمایان میکند. نمایش تصاویر در این تلویزیونها کاملا بی نقص میباشد و میلیاردها رنگ را روی هر صحنه لحاظ میشود و شاهد پخش تصاویر با بافت زنده واقع گرایانه تر میباشید. کنتراست بی نهایت عالی این تلویزیون اختلاف نقاط تیره و روشن را بالاتر میبرد و رنگ ها را در غلیظ ترین حالت جلوه میدهد به طوری که ریزترین جزئیات به راحتی جلوی دید کاربر قرار میگیرند. سیستم صوتی تلویزیونهای ال جی صدایی قانع کننده با توان بالا منتشر میکنند که نیاز کاربران را میسر میسازد و تمام محیط را فرا میگیرد و جلوهای سه بعدی و سینمایی را در خانه هایتان تجربه کنید.

از دست ندهید
جذاب اطلاعات من حدس شما هرگز درباره یخچال فریزر نمیدانستید

تلویزیون های ال جی مجموعه ای متنوع از درگاه های ارتباطی را در اختیار شما قرار می دهند و معمولا با پورت HDMI2.1 و رفرش ریت 120 هرتز همراه moloudimall.com می باشند. تلویزیون های اولد ال جی را حقیقتا می توان یک جعبه جادویی نامید. کاربران و به خصوص گیمرها سال ها صبر کرده اند تا یک محصول با این قابلیت ها تولید شود. از دیگر قابلیت های مشترک این تلویزیون ها می توان به هوش مصنوعی ThinQ و دستیارهای صوتی در کنار زاویه دید گسترده اشاره کرد. بیش از چند دهه از ورود اولین تلویزیون به خانه های ما می گذرد و با وجود لوازم الکترونیکی پیشرفته دیگر، هنوزهم تلویزیون در اولویت وسایل سرگرمکننده جایگاه خودش را حفظ کرده است. تلویزیون های نانوسل از سری اسمارت تی وی های پر طرفدار ال جی در هر سال هستند که همانند اولدها از کیفیت تصویر فورکی بهره می برند. تلویزیون های نانوسل ال جی معمولا با رفرش ریت کمتر از 120 هرتز تولید می شوند پس نمی توان واژه گیمینگ را به آن ها اطلاق داد اما یک تلویزیون نانوسل بهترین گزینه برای تماشای فیلم و محتوای تصویری است.

اما پنل آن افت نور کم برای نور محلی دارد.

با این حال با قیمت ارزانتر و مناطق کم نور تر نسبت به مدل های با کیفیت بالا طراحی شده است. تلویزیون الجی Sk8000: تلویزیون SK8000 مدل ضعیف تر از SK9500 است. این تلویزیون هم پردازنده آلفا 7 و دالبی اتموس را ارائه می دهد. اما پنل آن افت نور کم برای نور محلی دارد. مناطق کمتر به معنای کنترل کم نور و ناهماهنگی بیشتر در روشنایی است. بنابراین تلویزیون های SUHD ال جی کیفیت فوق العاده در کنار امکانات عالی را برایتان به همراه می آورند و جزو بهترین تلویزیون های 2018 ال جی می باشند. شما می توانید جهت مشاهده و خرید تلویزیون های SUHD ال جی 2018 از لینک مربوطه استفاده نمایید. تلویزیون الجی UK7700: بهترین تلویزیون های ال جی در سال جاری سری UK7700 می باشد. در حالیکه پنل OLED یا FALD که در مدل های سری های بالا دارند را نخواهد داشت، که خبر بدی است. ولی این چیزی نیست.

از دست ندهید
سوالات متداول تلویزیون ال جی

lg tvLA ، LM ، LW ، PM ، PZ – تلویزیون هایی با تصاویر سه بعدی ، این برچسب گذاری تا سال 2013 قابل استفاده بود. ممکن است در انتها حروف U یا B وجود داشته باشد . در سال 2020 ، طرح شماره گذاری مدل تغییر چشمگیری نکرده است. تنها تفاوت استفاده از X به جای آخرین شماره سال برای برچسب گذاری سال توسعه مدل OLED TV است ( به عنوان مثال OLED65CXPUA ). سال تولید LED ها و NanoCellTV ها با حرف N برچسب گذاری می شوند . همچنین ، ال جی طرح شماره گذاری مدل جدیدی را برای تلویزیون های NanoCell ارائه داد که به نظر می رسد: 65NANO99UNA . اتصال به الکسا و دستیار Google نه تنها در مدل های سطح بالا بلکه در مدل های میان رده نیز در دسترس است. ال جی با تلویزیون های 8K OLED و صفحه های قابل شارپ خود اقدام به گسترش گسترده (تلویزیون های قابل شارژ با علامت R ) می کند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مولودیمال.

دیدگاهتان را بنویسید