حقیقت کثیف در تلویزیون ال جی

lg tvبرای این تلویزیون ال جی و جهت نمایش هرچه بهتر تصاویر از ویژگی ها و فناوری های مختلفی استفاده شده است. طراحی و دیزاین تلویزیون های ال جی به صورت امروزی و کاملا مدرن انجام می شود به صورتی که در دکوراسیون منزل کاربران به زیبایی می درخشند. این تلویزیون 55 اینچ ال جی نیز دارای طراحی فوق العاده زیبا، ساده و شیک است. نمایشگر بزرگ و تخت تلویزیون قسمت جلویی را کاملا به خود اختصاص داده است، در اطراف این نمایشگر از حاشیه های بسیار باریک استفاده شده است، این حاشیه ها توجه تماشاگر را از نمایشگر به خود پرت نخواهد کرد. برای تلویزیون 55 اینچ ال جی همراه با تصاویر با کیفیت صدا فوق العاده رسا با قدرت بالا و بصورت بی نظیر ارائه می شود. سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون بسیار قدرتمند است و دارای دو بلندگو با توان صوتی 10 وات می باشد یعنی در مجموع از بلند گو های تلویزیون 20 وات خروجی ارائه می شود.

lg tvتلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل ۶۵SJ۹۵۰۰۰GI سایز ۶۵ اینچ با قیمتی بین ۶۰ میلیون ۷۰۰ هزار تومان تا ۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته میشود. طبق رصد بازار لوازم خانگی، تلویزیون سامسونگ مدل ۵۵N۶۹۵۰ با صفحه ۵۵ اینچی نیز حوالی ۲۳ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. تلویزیون ۸۲ اینچ سامسونگ مدل ۸۲NU۸۹۰۰حوالی ۹۲میلیون تومان معامله میشود. قیمت تلویزیون ۴۳ اینچی سامسونگ مدل ۴۳N۵۹۸۰ Full HD به ۱۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت تلویزیون های ۴۳ اینچ چند؟ طبق گزارش اقتصادآنلاین فرشندگان لوازم خانگی،تلویزیون جی پلاس مدل GTV-43LH6122B نیز حوالی ۸میلیون تومان ارزش گذاری شده است. قیمت تلویزیون ۴۳اینچ سامسونگ مدل 43N5980 Full HD حدود ۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.همچنین سامسونگ و الیو از دیگر تلویزیونهای ۴۳اینچ بازار به شمار میرود که در رنج ۷ الی ۱۰ میلیون تومان معامله می شود. تلویزیون ۵۵ اینچی سامسونگ چند؟ اقتصاد آنلاین – سولماز محمدی؛ طبق رصد اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی، قیمت تلویزیون ۷۵اینچی سامسونگ مدل 75NU8900 Ultra HD – 4K به ۷۴ میلیون تومان رسیده است.

از دست ندهید
صفر تا صد راهنمای استفاده از تلویزیون ال جی به زبان ساده

خرید Lg Tv

lg tvتلویزیون 50 اینچ ال جی NANO80 برخلاف سه سایز دیگر این مدل دارای پنل VA است. این تلویزیون مانند سایزهای دیگر این مدل زاویه دید گسترده ارائه نمیدهد و ممکن است در زاویه های مختلف با کمی افت کیفیت تصویر مواجه شوید. این تلویزیون دارای فناوری Active HDR است و از فرمت های HLG و HDR10 Pro پشتیبانی میکند. ال جی به کمک فناوری های Local Dimming، LG Local Contrast و Image Enhancing کنتراست تصویر خوبی ایجاد میکند. همچنین با استفاده از فناوری HDR Dynamic Tone Mapping عمق محتوای HDR را بهبود میبخشد. تلویزیون نانوسل ال جی 50NANO80 از حالت های Filmmaker و HGIG پشتیبانی میکند. به این ترتیب میتوانید محتوای HDR فیلم و بازی را به شکل واقعی و همانطور که سازنده اثر قصد نمایش آن را داشته تجربه کنید. تلویزیون 2021 ال جی NANO80 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و در مجموع از توان خروجی 20 وات پشتیبانی میکند.

ال جی Tv

حتی اگر مایلید در اولین درجه از اتصال LAN سیمی استفاده نماید باز هم با ورود به وای فای شروع کنید تا بتوانید قبل از اینکه با کابل سروکار پیدا داشته باشید به آن وصل شوید. در صورتی هم که مایل باشید از دستگاههایی مانند Apple TV و یا از کنسول های بازی استفاده کنید, قیمت تلویزیون lg بانه باید در مراحل اول دستگاه ها را وصل کنید تا در مراحل بعدی تلویزیون بتواند به صورت خودکار آن را تشخیص دهد. 5. در این مرحله باید به اینترنت متصل شوید و رمز وای فای خود را وارد کنید برای ورود به سیستم از صفحه کلید روی صفحه با کنترل های جهت روی کنترل از راه دور بهره ببرید. تا در ادامه که از تلویزیون و سرویس های پخش نتفیلکس و یوتیوب استفاده مینمایید راحت تر به آنها دسترسی پیدا کنید. 6. گزینه بعدی که باید به آن دقت کنید این است که با شرایط و ضوابط تلویزیون موافقت نمایید و قبل از استفاده از تلویزیون, مولودیمال با اخطار حقوقی و خط مشی راز داری ال جی موافقت کنید.

از دست ندهید
نه مطمئن راه‌ها یخچال ساید بای ساید شرکت شما به پایین

با توجه به کاربرد بالای تلویزیون ها در زندگی روزمره افراد، انتخاب برند و مدل آن همواره به دغدغهای اصلی در حال حاضر می باشد. برندهای مختلفی در ساراسر جهان در حال تولید و طراحی تلویزیون می باشند که هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختص به خود بود و هر کدام نیز در صدد جلب مخاطب بیشتر می باشند. در حال حاضر دو برند بسیار محبوب و سامسونگ و ال جی را می توان یکی از دو شرکت مدعی و بسیار قدرتمند در زمینه تولید و طراحی تلویزیون دانست. این دو برند به طور مداوم در حال بروزرسانی محصولات و پیاده سازی تکنولوژی های مختلفی به منظور ارتقاء سطح کارایی و در نهایت جلب نظر و رضایت کاربرانی بیشتری می باشند. تلویزیون های سامسونگ به لطف کیفیت بالا توانسته اند نظر کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب جلب نمایند. اولین ویژگی که در نگاه اول می تواند نظر کاربر را در حین خرید تلویزیون به سمت خود جلب کند، طراحی ظاهری آن است.

W7 و G7 خط اصلی تلویزیون های OLED سری LG Signature را تشکیل می دهند. ضخامت مدل 77 اینچی W7 تنها 0.23 اینچ است و مدل 65 اینچی هم با ضخامت 0.15 اینچ حتی نازک تر است. قرار است هر دو روی دیوار نصب شوند و وقتی از کنار مشاهده می شوند به سختی می توان آنها را دید. به همین دلیل W7 لقب کاغذ دیواری را به خود گرفته است. این تلویزیون ال جی است که برای تنظیم سینمای خانگی و تحت تاثیر قرار دادن میهمانان خود به آن نیاز دارید. از آنجا که W7 بسیار نازک است؛ با یک ساندبار Dolby Atmos عرضه می شود که با استفاده زا یک کابل اختصاصی که انرژی و سیگنال ویدیویی را حمل می کند؛ متصل می شود. G7 ضخیم تر و سنگین تر از W7 است و بلندگوی های آن داخلی است. نصب G7 به دیوار نیاز به استفاده از پیچ دارد؛ بنابراین این مجموعه در جایگاه خود روی قفسه محکم بهتر قرار می گیرند. در غیر این صورت، مشخصات آت شبیه W7 است.

از دست ندهید
حقایق ناشناخته درباره یخچال فریزر توسط کارشناسان فاش شده است

صدایی قدرتمند با کیفیت تصویر 4K نشان از تلویزیونی عالی است که محتوای صوتی و تصویری بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. صدا برای تصویر بسیار مهم است که در چه سطح و با چه قابلیت های پشتیبانی شود. کیفیت و رسایی صدا باید بی نظیر باشد تا کاربر از گوش دادن خسته نشود. توان صوتی در تلویزیون ال جی 55UQ80 برابر است با 20 وات که از دو کانال این حجم صدا بیرون می آید. 20 وات می تواند تمامی محیط را از صدا پر کند و در هر گوشه ای از خانه که باشید صدا را به خوبی بشنوید. ال جی از قابلیت های صوتی بی شماری هم بهره گرفته تا صدا بهتر و با کیفیت تر از حالت عادی پخش شود. Dolby Atmos از قابلیت های بوده که صدایی فراگیر و همه جانبه را به ارمغان می آورد. پردازنده a5 Gen5 AL Processor 4K تنها به ارتقاء کیفیت تصویر نپرداخته و در قسمت سیستم صوتی هم دست به دخالت زده است و باعث ارتقاء سطح کیفیت صدا هم شده است.

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvپس بنابراین شما فیلم را همانطوری که کارگردان قصد دارد آن را ببینید، فیلم را تجربه می کنید. همان طور که در قسمت کیفیت تصویر توضیح دادیم از مهم ترین ویژگی های تلویزیون خوب، کیفیت بالای تصاویر آن است. در این قسمت توضیح می دهیم که از مهم ترین بخش تصویر در تلویزیون، وجود پردازنده ی قوی در نمایشگرها است. تلویزیون ال جی 50UP8100 دارای پردازنده ی عالی 4 هسته ای به نام Quad Core Processor 4K می باشد که تصاویر را به طور باورنکردنی پردازش می کند. تلویزیون UP8100 ال جی صدایی تقریبا پر قدرت دارد که به راحتی پاسخگوی انتظارات کاربران در زمینه تماشای فیلم و موسیقی یا مسابقه پر هیجان فوتبال خواهد بود. 20 وات صدای پر قدرت در یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با فناوری Down Firing صدایی واضح، قدرتمند و با بازه کامل را در منزل شما پخش خواهند کرد. قابلیت Ultra Surround موجود در تلویزیون UP8100 صدا را با بالاترین درجه کیفیت خود و بدون هیچ گونه نویزی پخش می کند.

از دست ندهید
تلویزیون ال جی نکته: ثابت باشید

در تلویزیون ال جی مدل جی 2 محتوای 720p، از جمله اکثر کانالهای تلویزیونی کابلی، به خوبی ارتقا یافته است. این محصول از محتواهایی با کیفیت 1080P نیز پشتیبانی میکند. این ویژگی زمانی که میخواهید کنسول بازی خود را به تلویزیون متصل کنید یا به استفاده از Blu-ray بپردازید به کمک شما میآید. گفتنی است که با خرید جی 2 شما قادر خواهید بود تا هرگونه محتوایی را با کیفیت 4K بدون هیچ گونه اختلال و مشکلات پیکسلی مشاهده نمایید. از همین جهت میتوان بهترین تلویزیون برای بازی نیز به شمار رود. اما باید بدانید که این مدل یک تلویزیون 4K میباشد. بنابراین قادر به پذیرش و سازگاری با سیگنال 8K نخواهد بود. این تلویزیون بر اساس ساختار ساب پیکسلی و توزیع توان طیفی پنل، از پنلهای جدید WBE استفاده میکند که آنها را «Ex» نیز مینامند. این پنلها نسبت به مدلهای قبلی دارای روشنایی و قابلیت اتلاف حرارت بهتر میباشند. LG G2 دارای طیف رنگی فوقالعادهای میباشد. این محصول پوشش تقریباً کاملی از فضای رنگی DCI-P3 دارد که توسط اکثر محتواهای HDR، از جمله بیشتر بلوریهای UHD مورد استفاده قرار میگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید