تلویزیون LED هوشمند LG مدل 50NANO80 سایز 50 اینچ مصر – فروشگاه برندزون

lg tvتلویزیون های امروزی مدام بهتر می شوند. مدل های جدید ال جی با ترکیب رنگ های خیره کننده از Technicolor ، Active HDR و با Dolby Visionو طراحی مینیمالیستی ، تماشای تلویزیون LCD را به سطح کاملاً جدیدی می رساند. تلویزیون هوشمند ال جی 32LM637 ، با آخرین نسخه از پلت فرم تلویزیون هوشمند webOS ال جی ، قابلیت های صوتی قدرتمند همراه با طراحی باریک و زیبای خود ، تمامی انتظارات مخاطب را از یک تلویزیون برآورده خواهد ساخت. هر تلویزیون جدید مجهز به این تلویزیون مجهز به اچ دی ار فعال است که امکان نمایش محتوای HDR نسل بعدی را فراهم می کند که برای نمایش صحنه های روشن تر و جزئیات بیشتر سایه طراحی شده است. HDR فعال به تلویزیون ال جی 32LM637 امکان می دهد تصویر HDR را فریم به فریم پردازش کند و داده های پویا را در صورت نیاز وارد می کند. این فرایند به تلویزیون اجازه می دهد تا بهترین تصویر را به بینندگان ارائه دهد.

اما جالبترین بخش در طراحی این تلویزیون جدید نانوسل در ضخامت بدنه آن است. این تلویزیون 55 اینچ الجی ضخامت فوق العاده باریکی دارد و در مقایسه با مدل پیشین خود ضخامت بدنه بسیار کمتری دارد. همچنین طراحی پشت بدنه به طور کامل تغییر کرده است. این طراحی جدید حالتی صاف به پشت بدنه بخشیده که آن را برای قرارگیری بر روی دیوار بسیار ایدهآل ساخته است. پشت پنل تلویزیون دارای طراحی بسیار محکم و شیکی است و دسترسی به ورودیهای تلویزیون همچون همیشه راحت و بیدردسر خواهد بود. این مدل زیبا حاشیههای فریم فوق العاده نازکی دارد که تمرکز روی صفحه نمایش را تا حد زیادی افزایش میدهد. تلویزیونهای سری نانوسل از لحاظ کیفیت تصویر عالی عمل میکنند. در واقع این سری از تلویزیونهای الجی به خاطر کیفیت تصویر مناسب بسیار محبوب هستند. مهمترین دلیل در ایجاد کیفیت تصویر مطلوب در تلویزیونها استفاده از فناوری نانوسل است. فناوری نانوسل در تلویزیون ال جی 55NANO86VPA با کیفیت تصویر 4K همراه شده تا تصاویر را با کیفیتی بینظیر به نمایش بگذارد.

از دست ندهید
ده راه‌هایی که می‌توانید از یخچال سامسونگ برای غیرقابل مقاومت شدن برای مشتریان استفاده کنید.

10 دلیل تلویزیون ال جی اتلاف وقت است

ال جی در سال 2021 یک پنل OLED Evo جدید با روشنایی و وضوح بیشتر معرفی کرد اما آن را به G1 ممتاز محدود کرد. با این حال، تلویزیون ال جی 2022، G2 و C2 هر دو از طیفهای OLED Evo هستند، بنابراین اکنون میتوانید تصویر روشنتری را با قیمت پایینتر و با طراحی خاص کمتر دریافت کنید. فناوری OLED Evo 2022 نیز به لطف پنل و پردازنده اصلاح شده ظاهراً بهتر از قبل شده است. تلویزیونهای G2 همچنان نسبت به C2 مزیتی بیشتر خواهد داشت، اما بهعنوان فناوری اتلاف حرارت اضافی که ال جی میگوید آن را در هر دو حالت پیک و متوسط روشنتر میکند. شرکت سونی تلویزیون های خود را در سال 2022 معرفی و به بازار عرضه کرده است. سیستم عامل webOS 22 ال جی ممکن است نامی مشابه با سال جدید داشته باشد، اما از نظر ویژگیها در سال 2022 تفاوت زیادی با نسخه قبلی خود ندارد.

پخش صدای خیره کننده نیز از طریق این تلویزیون نیز برای شما از طریق سیستم صوتی 2 کاناله فراهم شده است. اگر از دسته افرادی هستید که دغدغه خرید یک محصول با کیفیت را دارید تا از طریق آن بتوانید بهترین لحظات خود را سپری کنید، خرید تلویزیون ال جی 43UP8100 را به شما پیشنهاد میکنیم. شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید. هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید! اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید! ژیار کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال 95 فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ژیار کالا به صورت آنلاین خریداری نماید. افتخار ژیار کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. قیمت لحظه ای! برای قیمت دقیق تماس بگیرید.

از دست ندهید
یخچال فریزر چیست؟

هشت روش برای اینکه تلویزیون ال جی خود را آسان‌تر

زیرا میزان روشنایی آن به اندازهای است که بتواند با تابشهای مستقیم و انعکاس آن مقابله کند. تلویزیون ال جی مدل NANO90 2021 به لطف بهرهمندی از ویژگیهایی مانند پنل 120 هرتزی، ورودیهای HDMI 2.1 و پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR)، برای گیمرها نیز گزینهای فوقالعاده میباشد. همچنین میزان تاخیر پایین آن در این امر بسیار موثر خواهد بود. تلویزیون مذکور دارای یک پنل IPS با زوایای دید نسبتاً وسیع میباشد. اما نمیتواند عملکردی به خوبی اکثر پنلهای IPS موجود در بازار از خود نشان دهد. زیرا هنگام مشاهدهی نمایشگر از یک زاویهی خارجی، تصویر تیرهتر به نظر میرسد. همچنین کنتراست نسبتا پایینی دارد، بنابراین رنگهای مشکی مقداری خاکستری به نظر میرسند. در این مدل ویژگی تیرهکردن موضعی هرگونه برجستهسازی روشن را از بین میبرد، بنابراین از بهبود بخشیدن کیفیت تصویر ممانعت به عمل میآورد. از نمای جلو، این تلویزیون شبیه به LG NANO90 2020 به نظر میرسد. زیرا دارای حاشیههایی نازک و پایههای نگهدارندهای مشابه با مدل 2020 است.

مطالعه دقیقا چگونه تلویزیون ال جی را در 2 روز بهبود دادم

lg tvفناوریهای مختلف در تلویزیون ال جی کدامند؟ در این بخش شما را با پنلهای مختلف و فناوری هر کدام آشنا میکنیم تا بهتر متوجه شوید که کدام پنل برای بازی کردن مناسبتر است. واژهیLED مخفف light emitting diode است. این دیودها در پشت تلویزیون قرار میگیرند و نور مورد نیاز نمایشگر را تأمین میکنند. در واقع LED ها نور مورد نیاز برای روشن شدن پنل LCD را تأمین میکنند و تنها تفاوت تلویزیونهای LED و LCD به همین نحوهی تأمین نور پنل برمیگردد. در بین تلویزیونهای LED دو حالت VA و IPS وجود دارد. این فناوری برای اولین بار توسط سامسونگ ساخته شد و در حال حاضر هم بزرگترین تولید کنندهی این فناوری سامسونگ است. در این فناوری شرکت کرهای از نقاط کوانتومی برای تولید نور رنگی استفاده میکند. استفاده از این نقاط کوانتومی باعث میشود که این نوع تلویزیون روشنایی و رنگ بندی دقیقتری داشته باشد و خود را به یک قدمی تلویزیونهای OLED برساند. در عمل هم کیفیت تلویزیونهای QLED از LED بیشتر است و اگر قیمت تلویزیونهای OLED برای شما زیاد است و از طرفی کیفیتی بهتر از تلویزیونهای LED میخواهید باید به سراغ فناوری QLED و طبیعتا سامسونگ بروید.

از دست ندهید
یخچال ال جی And Love - چگونه آنها هستند همانند

تاریخچه تلویزیون ال جی رد شد

از این رو تماشای هر برنامهای از طریق این تلویزیون حرفه ای ال جی همواره جذاب و لذت بخش میباشد. برخورداری تلویزیون از امکانات هوشمند برای اکثر افراد اهمیت ویژه دارد. ال جی نیاز کاربران خود را میشناسد و هربار سعی میکند تا امکانات بیشتر، متنوع و جذاب تری به کاربر بدهد. ال جی هم چنین امکان دسترسی آسان به این امکانات هوشمند تلویزیون را نیز مدنظر قرار داده است. واسط کاربری جذاب Home Dashboard دسترسی به امکانات متنوعی که به واسطهی سیستم عامل WebOS در اختیارتان قرار دارد را آسانتر میکند. و یا YouTube دسترسی داشته باشید. این تلویزیون همچنین برای کاربران اپل امکان ارتباط با Apple TV را فراهم نموده است. این تلویزیون همچنین امکان دسترسی به دستیارهای صوتی الکسا را به شما میدهد تا از طریق فرمانهای صوتی تلویزیون خود را کنترل و مدیریت کنید. علاقهمندان به ورزش همیشه پیگیر زمان پخش برنامهها، اخبار و مسابقات ورزشی هستند. تلویزیون ال جی 86 اینچ کیوند90 حال این دوستان را خوب درک کرده است.

تلویزیون ال جی ساخته شده ساده – حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

نانوسل نانو 90 با بیشتر کردن دامنه رنگی و درخشندگی بیشتر نسبت به محصولات دیگر این مدل کیفیت تصویر 4k دارد و از نظر ظاهری بسیار شبیه به تلویزیون مینی QNED90 است. سیستم صوتی در این مدل 20 وات است و از فناوری صدای دالبی پشتیبانی می کند همچنین قادر به تشخیص محتوای صوتی از طریق پردازنده نسل جدید آلفا 7 است و بهترین نسخه آن ها را ارائه میدهد. سیستم عامل و پورت های ارتباطی از بخش های مهم دیگر این مدل محسوب میشوند. این مدل از تلویزیون ال جی یکی از پرفروش ترین تلویزیون های سال 2020 شناخته شده است که با داشتن کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی نانوسل تصاویری خیره کننده با رنگ های طبیعی و جذاب نیز تولید می کند. قابلیت های دیگری که در این مدل نیز وجود دارد 4K Active HDR، HDR10 و HLG هستند که باعث تولید تصاویر با کیفیت می شوند. فناوری دیگری که تصاویر را به کیفیت 4K نیز تبدیل می کند قابلیت Resolution Upscaler است.

از دست ندهید
مقایسه تلویزیون سونی با تلویزیون ال جی

چرا همه درباره تلویزیون ال جی صحبت می کنند…حقیقت ساده آشکار شد

رنگ های غنی و کاملی را با فناوری HDR در تلویزیون ال جی UQ8000 تجربه کنید که این تجربه با نسخه های پیشرفته آن همانند HLG و HDR10 لذت بخش تر خواهد بود. برای محتوایی که کیفیت پایینی دارند هم ال جی فکر کرده است و با ارتقاء این محتوا به سطح 4K از دیدن آن ها لذت خواهید برد. رفرش ریت 60 هرتز برای نمایش بهتر صحنه های تند در بازی و مسابقات کاربرد دارد. فناوری های کنتراست و رنگ که شامل HDR Dynamic Tone Mapping، Image Enhancing و LG Local Contrast می باشد. حالت Filmmaker Mode، را ال جی در تلویزیون UQ80 تعبیه کرده است. ال جی از فناوری هایی بهره گرفته که به نمایش هر چه بهتر رنگ ها می انجامند و آن ها را غنی، کامل و با کیفیت نمایش می دهد. فناوری HDR از این دسته قابلیت ها می باشد و با وجودش شاهد صحنه هایی با رنگ های زیبا و چشمگیر خواهید بود. HDR محدوده دینامیکی بالایی می باشد که تصاویر تاریک را تاریکتر و روشن را روشن تر نمایش می دهد.

برای اتصال به اینترنت نیز می توانید از درگاه اترنت (LAN) و شبکه وایرلس استفاده نمایید. تلویزیون LG UN7100 مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی بوده و شما را از خرید دستگاه مجزا جهت دریافت شبکه های داخلی کشور بی نیاز خواهد نمود. البته از ویژگی هایی نظیر ماشین زمان، تله تکست، جدول پخش برنامه ها (EPG)، مرورگر وب، پخش کننده موسیقی و بسیاری قابلیت های دیگر در این محصول نمی توان چشم پوشی کرد. تلویزیون ال جی 43UN7100 با تمام کمالاتی که دارد یکی از برترین محصولات کمپانی ال جی در سال 2020 شده و توانست هواداران زیادی را به خود جلب کند. این ال ای دی از طراحی بینظیر و کیفیت تصویر عالی بهره میبرد تا بتواند مانند سایر مدلهای ال جی در بازار جا خوش کند. باید اشاره کرد پنل IPS به همراه کیفیت تصویر 4K میتوانند بهترین تصاویر زنده را با وضوح بالا به نمایش بگذارند. فرمت تصویر Active HDR به همراه سرعت رفرش 60 هرتز و پردازنده چهار هستهای برای بهتر نمایش دادن برنامهها در بخش تصویری تولید شدهاند.

از دست ندهید
یخچال فریزر لایک {یک حرفه ای} با The help از اینها 5 پیشنهادات

lg tvدر جامعهی امروز، تلویزیونها مانند قبل فقط جنبهی تفریحی ندارند. شرکتهای سازنده ی تلویزیونها، با ساخت تلویزیون هایهوشمند، باعث بالا رفتن سطخ توقع کاربران از این سیستم شده است. تلویزیونهای امروزی دارای نرمافزارهای گوناگون، سیستم عاملهای مختلف هستند. همچنین امکان اتصال به تلفنهای همراه و رایانههای شخصی را نیز دارند. اما ممکن است در برخی شرایط تلویزیون شما دچار خرابی شود. این مشکل میتواند نرم افزاری یا سخت افزاری باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با مشکلات نرم افزاری تلویزیون ال جی آشنا کنیم. پس تا انتهای همراه ما باشید. در گذشته، تلویزیونهای ال جی به وسیلهی مقاومتهایی که قابلیت تنظیم دستی داشت، کار میکردند.. در گذر زمان، مقاومتها با یکسری کدهای قابل تغییر جایگزین شدند. نسل بعدی تلویزیونها ال جی با یک IC کوچک حاوی اطلاعات نرم افزاری عرضه شد. تلویزیونهای هوشمند امروزی، بسته برند آن، با سیستم عاملهای اختصاصی یا مشترک با دستگاههای دیگر میشوند. این سیستم عاملها همچون گوشی و لپتاپ از قابلیت بهروزرسانی، نصب مجدد و شخصیسازی بهرهمند هستند.

دیدگاهتان را بنویسید