تلویزیون ال جی اسمکدان!

lg tvمناسب از راه دور تلویزیون ال جی برای تلویزیون هوشمند. دکمه از راه دور اشکال زدایی در وقت صرفه جویی در وقت. آسان برای اضافه کردن تلویزیون از راه دور تلویزیون ال جی ، کنترل آسان تلویزیون. هر زمان که بخواهید ، کلیدهای اضافی استاد از راه دور تلویزیون ال جی را تغییر دهید. اضافه کردن LG TV از راه دور در تلفن همراه – برای افزودن کنترل از راه دور تلفن LG LG ، روی صفحه اصلی “برنامه” کلیک کنید. مدل تلویزیون هوشمند از راه دور تلویزیون LG LG را انتخاب کنید – مدل تلویزیون خود را در صفحه “انتخاب حالت” انتخاب کنید ، یا برای تست از اولین مدل موجود در لیست مدل ، دکمه “SKIP” را کلیک کنید. از راه دور تلویزیون ال جی را تست کنید – صفحه “TEM REMOTE” را وارد کنید ، روی دکمه ضربه بزنید ، مطمئن شوید تلویزیون پاسخ می دهد. با نام بهترین گزینه LG TV Remote – اگر تلویزیون به درستی پاسخ می دهد ، روی دکمه “YES” کلیک کنید ، و همانطور که می خواهید ، کنترل از راه دور LG را برای تلویزیون نامگذاری کنید. از راه دور تلویزیون ال جی استفاده کنید – بلستر IR گوشی خود را مستقیماً در تلویزیون مانند ریموت اصلی قرار دهید. برنامه کنترل از راه دور LG می تواند یک تلویزیون از راه دور مجازی ال جی را روی گوشی تنظیم کند. این یک کنترل از راه دور هوشمند تلویزیون ال جی به صورت رایگان است. مشاهده می کنید طرح این ریموت همان Remote for LG TV مدل قدیمی یا مدل جدید است. این برنامه کنترل از راه دور تلویزیون ال جی LG بدون WiFi وابسته یا مورد تایید LG یا سایر برنامه نویسان نیست و این برنامه محصولی غیر رسمی است. کنترل از راه دور تلویزیون هوشمند ال جی ما – از راه دور رایگان نیاز به بلستر IR دارد ، برای کنترل تلویزیون باید یک فرستنده داخلی یا مادون قرمز خارجی داشته باشید.

از دست ندهید
شش راه‌هایی که می‌توانید از یخچال فریزر برای غیرقابل مقاومت شدن برای مشتریان استفاده کنید.

بنابراین شما همیشه تصاویر را با کیفیتی عالی مشاهده خواهید کرد. تلویزیون ال جی 65UP8000 تجربه ای هیجانی را در تماشای برنامه های ورزشی ایجاد می کند. وجود صفحه نمایشی بزرگ و کیفیت تصویر و صدای بالا احساس حضور در ورزشگاه را به بیننده القا می کند. همچنین با قابلیت Sport Alert زمان پخش برنامه های ورزشی را به شما یادآوری می کند. این دستگاه دارای قابلیت Wide Viewing Angle می باشد. این قابلیت زاویه ی دید گسترده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. بیننده در هر زاویه ای می تواند تصاویری با کیفیت بالا را مشاهده نماید. تلویزیون ال جی 65UP8000 علاوه بر کیفیت تصویر از کیفیت صدای بالایی نیز برخوردار است. این محصول دارای یک سیستم صوتی دوکاناله می باشد. این سیستم از دو عدد بلندگوی قدرتمند برخوردار است. توان هر کدام از این بلندگوها 10 وات می باشد. در نهایت صدایی با توان خروجی 20 وات را تولید می کند. این صدا بسیار با کیفیت و رسا به گوش شنونده می رسد.

تلویزیون ال جی

lg tvجدیدترین تلویزیون های ال جی اصل کره مدل 2021 در فروشگاه تصویر مارکت موجود است. خرید تلویزیون ال جی از اولویت کسانیست که قصد خرید تلویزیون با امکانات بالا و قیمت مناسب دارند. تلویزیون ال جی با طراحی زیبا و خلاقانه به راحتی با دکور خانه شما سازگار میشود. ال جی با بکارگیری فناوریهای منحصر به فرد و نوآوری در انواع تلویزیونهای خود کیفیتی غیر قابل رقابت در نمایش رنگ و جزئیات ارائه میکند. وبسایت مرجع ارائه دهنده این محصول واقع در این لینک می باشد. ال جی یک ابر شرکت کره ای است که در حوزه طراحی و تولید محصولات مختلف فعالیت داشته و از این شرکت به عنوان دومین شرکت خوشه ای در کشور کره یاد می شود. در کنار سامسونگ می توان ال جی را یکی از برترین شرکت های کشور کره جنوبی در نظر گرفت. این برند در طبقه بندی های مختلف و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته اقدام به ساخته محصولات درجه یک و حرفه ای کرده است.

از دست ندهید
از خودرویی که سونی ساخته تا تلویزیون بینظیر الجی

تلویزیون ال جی 43UP7500 از بهترین محصولات سری 7 کمپانی ال جی در سال 2021 است، ال جی آن را به پیشرفتهترین فناوریها و تکنولوژیهای روز دنیا مجهز نموده و عرضه بازار کرده است. این تلویزیون که با نام تجاری 43UP7500PVG نیز شناخته میشود با رنگ سیاه عامه پسند و حاشیههای نقرهای و پایههای هشتی شکل مشکی و در سایزهای 43،50،55،65،75، در دسترس عموم موجود میباشد. تلویزیون UP7500 دارای کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل بوده و از پنل IPS با زاویه دید گسترده، رفرش ریت 60 هرتز، کنتراست بالا و روشنایی مناسبی برخوردار میباشد. این تلویزیون فوقالعاده اسمارت بوده و دارای سیستم عامل Webos با رابط کاربری بسیار ساده و آسان بوده و کار با آن بسیار راحت میباشد. تلویزیون ال جی UP7500 دارای صفحه نمایش تخت LED با سایز 43 اینچ بوده و از طراحی بسیار شیک و زیبا با رنگ سیاه عامه پسند و حاشیههای نقرهای و پایههای هشتی شکل مشکی برخوردار میباشد. ابعاد این تلویزیون، 1425×783×235 میلی متر بوده و وزن آن نیز 14.4 کیلوگرم میباشد.

این تلویزیون وضوح فوق العاده بالا و رنگ های زنده را در صفحه نمایش خودش برای هر محتوای تصویری فراهم می سازد و به کمک پردازنده 4 هسته ای Quad Core Processor 4K تحول عظیمی در کیفیت تصویر داده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع رنگ ها در تلویزیون ها قابل نمایش هستند و برای برخوردار بودن تلویزیون ها از تصاویری با کیفیت و کنتراست بالا از یک سری قابلیت ها و فناوری ها استفاده شده است. تلویزیون ال جی UP8100 دارای قابلیت HDR است که برای ارتقای تصاویر بی کیفیت و افزایش دامنه ی رنگبندی از کارایی بالایی برخوردار است. با داشتن این قابلیت، تلویزیون ال جی از فرمت های دیگر آن هم مانندHDR10PRO ، Active HDR و HGL پشتیبانی می کند. دیدگاه اصلی کارگردان را ببینید! یکی دیگر از قابلیت های جذاب دیگر که تلویزیون های ال جی از آن برخوردارند، فناوری FILMMAKER MODE می باشد. این قابلیت دقیقا آنچه را که فیلم بردار بر روی صحنه فیلم برداری کرده است را به نمایش می گذارد.

از دست ندهید
سه هک شگفت‌انگیز قیمت تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی می توان بعد از سامسونگ و سونی جز سومین برند پرطرفدار دانست. که از نظر کیفیت و تکنولوژی های جدید با برندهای معروف رقابت می کند. تلویزیون های الجی ساخت کشور کره هستند که در کشورهای مصر و لهستان و چین هم مونتاژ می شوند. ناگفته نماند که اولین تولیدی این شرکت در ساخت رادیوی با برند ال جی بوده است . شرکت ال جی اولین تلویزیون سیاه و سفید خود را در سال 1966 تولید و روانه ی بازار کرد. که از نظر کارشناسان تلویزیون های مونتاژ دیگر کشورها نیز به همان کیفیت کشور کره می باشد. همچنین از نظر طراحی طوری ساخته شده اند که با دکوراسیون خانه ی شما سازگار و هماهنگ باشد. تلویزیون الجی از کیفیت تصویر HD , خرید تلویزیون LG سری NANO91 FULL HD ,4K برخوردارند. و مدل های بالا مجهز به پنل IPS هستند که دید گسترده ای دارند. همچنین در انواع سایزهای مختلف طراحی شده اند. سیستم عامل تلویزیون های هوشمند ال جی از نوع webOS هستند. که امکانات فراوانی همچون داشتن مرورگر برای وبگردی و همچنین دارای بلوتوث و وای فای می باشند. در تلویزیون های الجی از فناوری HDR که مربوط به تنظیم کنتراست تصاویر می باشد نیز بهره گرفته است. فروش و عرضه ی انواع مدل های تلویزیون الجی در سایزهای مختلف با گارانتی معتبر. تلویزیون ال جی با طراحی شیک و زیبا به راحتی با دکور خانه ی شما سازگار است. ارسال سریع و به موقع انواع تلویزیون به تمام نقاط کشور. تیم فروشگاهی 4KBAZAR همیشه اعتبار و مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار می دهد.

از دست ندهید
پرسش‌های برتر 9پرسیده‌شده درباره یخچال فریزر

وقتی تلویزیون ال جی رقابت خوب است

تلویزیون ال جی c2 در لیست بهترین تلویزیونهای اولد رتبه اول را به خود اختصاص دادهاست و آخرین نسخه بروزرسانی شده در این نوع تلویزیون قرار دارد، تلویزیون ال جی C2 به کمک پردازنده نسل پنجم آلفا9 ساخته شدهاست و از هوش مصنوعی جهت تنظیم خودکار صدا و تصویر استفاده مینماید. به همین خاطر بهترین و همهجانبهترین تجربههای ممکن را در اختیار کاربران قرار میدهد. پنل اولد به روز رسانی شده این تلویزیون روشن تر از مدلهای قبلی است و از فناوری تقویتکننده روشنایی استفاده میکند تا بتواند تصاویر واضحتری را در هر محیط نوری نمایش دهد. تلویزیونهای c2 ال جی از فناوری داخلی bolby vision lQ استفاده میکنند و همچنین از حالت فیلمساز برای علاقه مندان فیلم بهرهبرداری میکنند، در ضمن رنگها و کنتراست و جزئیات بیشتری را در اختیار کاربران قرار میدهند. حالتهای بازی اختصاصی با فناوریهای نرخ نوسازی متغیر Nvidia, G-Sync, AMD freeSync که برای جلوگیری از پاره شدن لکنت صفحه پشتیبانی شده اند، تجربه بهترین بازیها را به مخاطبان ارائه میدهند.

تلویزیون ال جی 55 اینچ با ابعاد حدود 1233x716x44.2 از لحاظ سایز جزء تلویزیونهای بسیار محبوب و پر فروش محسوب میشود. کمپانی ال جی از جمله پرچمداران تلویزیونهای پنجاه و پنج اینچ بوده و توانسته با تنوع در انواع مدلهای ال ای دی، نانوسل، اولد و … خریداران زیادی را به سمت خود جذب کند. در حال حاضر تمام تلویزیونهای 55 اینچ ال جی دارای قابلیتهای اسمات (هوشمند)، کیفیت تصویر 4K، قابلیت اتصال به موبایل و … هستند و بیشتر این تلویزیونها از کنترل هوشمند بهره بردهاند. تمامی موارد بالا به علاوهی قیمت بسیار مناسب باعث شده است تا تلویزیون ال جی 55 اینچ همواره جزء تلویزیونهای پر فروش بازار محسوب بشوند. شما در این صفحه میتوانید قیمت تمام مدلهای تلویزیون 55 اینج ال جی را مشاهده کنید. این تلویزیونها در حال حاضر در بازار ایران موجود هستند و برای بررسی تخصصی تر امکانات و مشخصات این تلویزیونها میتوانید بر روی تلویزیون مورد نظر خود کلیک کنید. ارسال و تحویل کلیهی تلویزیون های پنجاه و پنج اینچ ال جی در تهران و کرج در کمتر از 4 ساعت انجام میشود و برای شهرستانها بین 24 ساعت تا 48 ساعت تحویل داده میشود. در استان تهران و البرز امکان پرداخت در محل وجود داشته و میتوانید پس از دریافت کامل و تحویل تلویزیون، مبلغ تلویزیون را پرداخت کنید. برای خرید میتوانید به صورت رایگان تلویزیون 55 ال جی مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید و یا با کارشناسان میتاکالا ارتباط برقرار کنید.

از دست ندهید
معرفی 8 تلویزیون ال جی 2023

7 راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من تلویزیون ال جی من را نابود کرد

lg tvو تصاویر کامل به نظر می رسند. نرخ نوسان سازی تصویر در این تلویزیون 60 هرتز است. که برای یک تلویزیون میان رده به بالا بسیار عالی می باشد. دو عدد اسپیکر 10 واتی در پایین تلویزیون ال جی 55اینچ UP76 قرار دارند. که مجموعا توان 20 واتی را به مخاطب انتقال می دهند. تکنولوژی AI Sound صدای هوشمند را برای شما به ارمغان می آورد. صدایی از جنس ناب لذت و کیفیت , که پناهگاه امنی را برای سمع شما فراهم می کند. سیستم صوتی Ultra Surround یک صدای فراگیر را باعث می شود. و کیفیت نسبتا معمولی 20 وات را به یک کیفیت عالی تبدیل می کند. این تکنولوژی ها زمانی که با بلوتوث به تلویزیون متصل هستید نیز کارایی خود را همچنان حفظ می کنند. زمانی که با گوشی اندروید یا ios خود به تلویزیون متصل هستید. صدا با هماهنگی بسیار بالا از موزیک پلیر گوشی به تلویزیون انتقال پیدا می کند. خروجی صوتی در تلویزیون ال جی 55اینچ UP76 همزمان است.

lg tvسپس Setup را بزنید و Support را انتخاب نمایید. و به بخش Service/Product Info بروید. در این بخش میتوانید مدل و مشخصات کامل تلویزیون خود را در مقابل عبارت Type/Model ببینید. برای آپدیت تلویزیون توسط فلش باید حتما به وبسایت الجی مراجعه نمایید و در بخش پشتیبانی و نرم افزار، مدل تلویزیون مورد نظر را جستجو کنید. پس از یافتن مدل دقیق تلویزیون، بر روی تب Drivers and Software کلیک نمایید و آخرین نسخه ی آپدیت مربوط به مدل تلویزیون خود را به صورت فایل فشرده دانلود کنید. در ادامه فلش USB را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود وصل کرده و یک پوشه به نام LG DTV بسازید. و در درون پوشه ای به نام LG DTV کپی کنید. در آخرین مرحله ی آپدیت تلویزیون الجی به روش آفلاین باید فلش را به تلویزیون متصل کرده و جهت بروز رسانی تلویزیون ال جی اقدام کنید. پس از انجام به روز رسانی، تلویزیون را خاموش و روشن نمایید. دقت کنید که پیش از انجام این مرحله اینترنت تلویزیون خود را نیز فعال کرده باشید. امیدواریم که مقاله آپدیت تلویزیون ال جی برای شما مفید بوده باشد. اگر در این مورد سوالی دارید حتما در قسمت نظرات برای ما ارسال کنید تا به آن پاسخ دهیم.

از دست ندهید
راهنمای خرید لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان؛ بهمن ۱۴۰۱

خرید Lg Tv

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید تلویزیون LG سری NANO86 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید