بچه ها عاشق یخچال فریزر هستند

میتوانید مطمئن باشید که این مدلها نسبت به نمونههای نیمه اتوماتیک ۳۰ درصد زمان کمتری صرف شستن لباسها شود؛ چون در نمونههای نیمه اتوماتیک، شما لباسها را از وان لباسشویی به وان خشککن منتقل میکنید. درواقع وقتی یخچال یا فریزر X247 ارور میدهد،میتوانید مشکل را به کارشناسان آنلاین خدمات پس از فروش شرکت الجی گزارش دهید؛ کارشناسان و تکنسین های انلاین شرکت الجی در اسرع وقت این مشکلات و error های نرم افزاری یخچالتان را شناسایی کرده و برطرف میکنند. سلام دوست گرامی ، احتمالا گاز یخچال کم می باشد ، همچنین ممکن است که کمپرسور مشکل داشته باشد . امروزه یخچال نه تنها در نگهداری مواد غذایی به ما کمک می کنند بلکه نوع زندگی مجلل را نیز برای ما فراهم میکنند. سیستم قفل کودک چه کمکی به ما میکند؟ Lock : دکمه ی قفل کودک که با استفاده از آن میتوان قسمت پنل کنترل را قفل کرد تا بچه ها یا کسی تنظیمات را تغیر ندهد. مدل های منتخب همچنین دارای ویژگی Smart Control هستند که به شما امکان می دهد، ماشین لباسشویی سامسونگ خود را از راه دور کنترل کنید.

ارتفاع و عرض 860×1780 میلی متری این یخچال فضای بسیار کمی را در بر می گیرد اما عمق آن که 730 میلی متر است قابلیت بیش از اندازه را در رابطه با گنجایش اقلام غذایی دارد. با عرض سلام و خسته نباشد ، یخچال ساید بای ساید ال جی دارم که موتورش یکسره و بی وقفه کار میکنه ، مشکل چیه ؟ با توجه به اینکه ال جی مدلهای یخچال نوآورانه مختلف ارائه داده است، ما این راهنما را در اختیار تان قرار دادهایم تا به شما کمک کند لیست مورد نظر شخصی خود را محدود نمایید. این ساید بای ساید در دو رنگ نقره ای و سفید به بازار عرضه شده که رنگ نقره ای آن به آسانی با دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها خو می گیرد و در کل زیبایی خاص به محیط می بخشد. رنگ و ظاهر یخچال فریزر نیز از ویژگیهای مهمی است که باید هنگام خرید آن را بررسی و با دکوراسیون کلی آشپزخانه خود مطابقت دهید. ظاهر بسیار شیک و جذاب این محصول در آشپزخانه شما فضا و دکوراسیون را کاملا تغییر خواهد داد و آن را بسیار زیبا تر جلوه می دهد.

از دست ندهید
راهنمای مرد تنبل به تلویزیون ال جی

موتوری که ال جی از آن در یخچال هایش استفاده کرده موتور اینورتر خطی می باشد. یخچال های ال جی در پنج سبک درب مجزا تولید شده اند و با ویژگی های متنوعی اکنون در سایت ماردین کالا موجود هستند. گاهی اوقات عیب یا نقصی در روند کارکرد یخچال مشاهده میشود که ممکن است شما ندانید که این عیب از کجاست؟ در فروشگاه اینترنتی ژیار کالا شاهد مدلهای متنوع یخچال فریزر در طراحی متفاوت خواهید بود که میتوانید بر اساس ذائقه خود از محصولی کارآمد خریداری نمایید. این دستگاهها سیستم پیشرفتهای دارند و نحوه کارکرد با این دستگاه باتوجهبه مدلی که دارند متفاوت خواهد بود. سلام یخچال فریزر ال جی دارم که یخچال روشنه کار میکنه ولی سرد نمیکنه و سر و صداش زیاده ، مشکل چیست ؟ یکی از جدیدترین مدل های موجود در بازار ساید بای ساید ال جی مدل J247 می باشد که در سال 2020 روانه بازار شده است؛ طراحی آن بسیار شیک و به روز بوده و به آسانی کاربر را مجذوب خود می کند. به لطف قابلیت Moist Balance Crisper، رطوبت اضافی غذا بخار شده و سپس به جای اینکه در اطراف مواد غذایی خود قرار گیرد، به صورت قطرات آب جذب فضای مشبک می شود؛ بنابراین تعادل رطوبت مناسب در جعبه حفظ می شود.

یخچال ال جی کلیه محصولات دارای کارت گارانتی معتبر در سراسر کشور می باشند لذا ما کماکان بعد از فروش نیز پاسخگو شما هستیم.مفتخریم که طی چندین سال خدمت صادقانه موفق به ایجاد اعتماد در بین خریداران محترم شده و وجدان کاری را عامل موفقیت و برگ برنده ای برای پیشرفت خود می دانیم. یخچال ساید بای ساید X24 ال جی با داشتن چنین موتور قدرتمند و کارآمدی به خوبی از پس وظیفه خود در تمام فصول سال برآمده و به زندگی شما آرامشی چندین برابر القاء خواهد کرد. سلام ، من یخچال ساید بای ساید ال جی دارم ، دو روزه که قسمت یخچال روی دمای 4 درجه هست و به درستی کار میکنه ، اما قسمت فریزر ، با این که دما ی منفی 18 رو نشون میده ، اما داخل فریزر تمام مواد غذایی آب شده ، علتش چیه ؟ متاسفانه زمانی که فن یخچال به مشکل میخورد و درست عمل نمیکند، گردش هوا در یخچال به درستی انجام نمیشود. سلام دوست گرامی ، احتمالا مخزن دستگاهتون به درستی جا نخورده و یا این که احتمالا شیر برقی خراب شده و باید تکنسین این مورد را بررسی کند . لوازم جانبی و امکانات گنجانده شده در X247 نظر هر شخصی را به خود جلب میکند؛ از جمله این موارد میتوان به اینستاویو اشاره کرد که یکی از جالب ترین قابلیت های گنجانده شده در آن می باشد که به لطف طراحی آینه ای آن، شما بدون باز کردن درب یخچال می توانید خوراکی و نوشیدنی های داخل آن را ببینید.

از دست ندهید
یکبار برای همیشه از شر یخچال ساید بای ساید خلاص شوید

برچسب یخچال معمولا در گوشی سمت چپ و بالای یخچال چسبانده می شود. یخچال ها جزو حساس ترین محصولات هستند چرا که مواد غذایی را در خود نگهداری می کنند. یخچال و فریزر نقش مهمی در آشپزخانه دارد و از اساسی ترین کالاهای مورد نیاز هر خانه می باشد. این محصول به دلیل طراحی شیک و همچنین قابلیتهای ویژه ای که در آن به کار گرفته شده است، از محصولات مهم و پر فروش بازار به حساب میآید. مواد اولیه ساخت درام یک ماشین لباسشویی ویژگیای است که بهشدت به قیمت و کیفیت کلی ساخت لباسشویی بستگی دارد. برنامهی مخصوصی که از ترکیب شدن رنگ لباسها جلوگیری میکند و برای زمانی که برای جداسازی لباسها وشستن آنها به صورت مجزا وقت کافی ندارید کاربردیست. سلام یخچال ساید بای ساید ال جی ما مدل IR.P1281SBB هست ، مدتیه که یخچال اصلا خنک نمی کنه و کاملا گرمه ، آیا امکان داره این حالت موقتی باشه و مشکلش خود به خود رفع بشه ؟ سلام طبقه ی داخل درب یخچال ساید بای ساید ال جی مدل gr-j317 رو موجود دارید ؟ ماشین ظرفشوییِ توکار که داخل کابینت نصب میشود و قابل جابهجا کردن نیست.

سوال بعدی اینه که طبق نظر یه کارشناس یخچال دمای یخچال روی صفحه نمایش همیشه روی 3 ثابت بوده( از زمان راه اندازی تا الان)آیا درسته؟ ارائهی خدمات پس از فروش و گارانتی برای این محصولات راه مناسبی برای اطمینان به عرضهکنندگان و فروشندگان این محصولات است. اینستاویوو: از طراحی های منحصر به فرد در یخچال های ال جی، درب اینستاویوو می باشد. این یخچال هم به لحاظ طراحی ظاهری و هم طراحی داخلی می تواند کاربر را مجذوب خود کند. یخچالی که شما استفاده میکنید قرار است سالها در خانه شما وجود داشته باشد پس اگر قرار است هزینه زیادی بابت آن پرداخت کنید لازم است محصولی را خریداری کنید که از همه لحاظ تکمیل باشد. با وجود این فیلتر بهداشتی مواد غذایی سالم و تازه نگه داشته می شوند و مدت زمان طولانی تری تازگی و طراوت خود را حفظ می کنند. X247 ال جی به دلیل داشتن کمپرسور قدرتمند، طراحی دور این دور و رنگ زیبایی که دارد، می تواند گزینه ای مناسب برای آشپزخانه شما باشد. قیمت شارژ گاز یخچال فریزر ال جی چقدره ؟ توجه کنید که سیستم تشخیص خودکار دستگاه، علت دقیق این صداها را با ارورهای یخچال فریزر ال جی به ما هشدار نمی دهد.

از دست ندهید
استدلال های خلاص شدن از یخچال ال جی

یخچال سامسونگ سلام یخچال ال جی دارم بالا فریزر پایین یخچال ، قسمت فریزرش خنک میکنه ، قسمت یخچالش گرمه ، ممکنه مشکل کمبود گاز داشته باشه ؟ زمانی که نمایشگر دیجیتال چراغ /چشمک بزند، یا در مدل هایی دیگر کد خطایی نشان دهد، کاربر را از وجود یک مشکل در دستگاه باخبر می کند. به طوری کلی علت گرم شدن یخچال ساید بای ساید ال جی می تواند به خرابی قطعاتی از قبیل کمپرسور ، برد الکترونیکی ، رله استارت و … سلام برد ساید بای ساید ال جی موجود دارین ؟ این فیلتر بهداشتی 99.9% باکتری ها و غبار داخل یخچال را از بین می برد. داخل درب دوم می توانید بطری های نوشیدنی تان را قرار دهید و اگر زمانی خواستید نوشیدنی میل کنید به جای اینکه در بزرگ را باز کنید فقط کافی است در کوچک را باز کنید و خیلی راحت نوشیدنی را بردارید و نوش جان کنید. Non Plumbing :دکمه ی فیلتر آب است که بعد از 6 ماه این دکمه روشن میشود و به معنی هشدار برای تعویض فیلتر آب است. همانطور که میدانید یخچال تقریباً بزرگترین وسیلهای است آشپزخانه قرار میگیرد. دومین محصول ال جی که در لیست بهترین ساید بای ساید های موجود در بازار ایران قرار می گیرد، ساید بای ساید ال جی J337 میباشد.

سلام من یخچال فریزر ال جی دارم ، بالا فریزر پایین یخچال ، امروز از صبح خونه نبودم و درب و پنجره خونه بسته بود ، اومدم قسمت بغل یخچال رو دست زدم دیدم خیلی خیلی داغ بود ، خونمون تهویه مناسب نداره ، من میترسم موتور خراب شه . مدل RT53 سامسونگ خوش قیمت ترین بالا پایین سامسونگ است که دو رنگ مشکی و سیلور داره و مونتاژ کشور تایلنده و 528 لیتر ظرفیت دارد که از بزرگ ترین بالا پایین های بازار است. یخساز ها هم دو مدل است. در واقع جواب این سؤال کاملاً بسته به فضای آشپزخانه و تعداد خانوار شما دارد؛ مثلا ً برای خانواده ای 3 نفره مدل X247 شاید بهترین انتخاب باشد چون می تواند نیازهای افراد خانواده را به آسانی برطرف کند ولی اگر خانواده شما پر جمعیت می باشد باید به فکر یک مدل با ظرفیت بالا باشید همانند J247. اما اگر خانواده بزرگتری دارید و یا عادت دارید پتو، حوله ،ملحفه و … نوآوری Door-in-Door یا (درب دولایه) امکان دسترسی راحتتر به فضای بیشتری از یخچال را برای شما فراهم میکند. در ضمن در این مدل از یخچال فریزر افراد به حجم مساوی از یخچال و فریزر دسترسی دارند. قابلیت Door in Door باعث میشود که به مواد غذایی خود سریع تر دسترسی داشته باشید و از مصرف انرژی و هدر رفتن سرمای داخل یخچال ال جی جلوگیری کنید.

از دست ندهید
سهم ال جی از بازار تلویزیون های OLED به علت مشکل Burn-in کاهش میابد

دیدگاهتان را بنویسید