بهترین تلویزیون های ال جی

lg tvاین تلویزیون از فرمت های استاندارد تصویر HDR10 Pro ،HLG و Dolby Vision IQ هم پشتیبانی میکند که بر وضوح تصاویر بسیار تأثیر گذار هستند. در ادامه معرفی بهترین تلویزیون های ال جی 2022 به محصولی با پنل NanoCell IPS می رسیم که با پشتیبانی از سیستم عامل webOS عرضه شده است. کنترل جادویی این تلویزیون، قابلیت های متنوعی را در دسترس شما قرار می دهد و می توانید برنامه ها و تنظیمات دستگاه را به راحتی کنترل کنید. همچنین این تلویزیون دارای سرعت رفرش ریت 120 هرتز با پنل IPS است. از امکانات مخصوص بازی مانند قابلیت VRR هم نباید غافل شد که اگر گیمر باشید، قطعا برای شما هیجان انگیز است. یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ال جی 2022، با عنوان QNED 90 وارد بازار شده و ویژگی های جالب توجهی دارد. پنل QNED / IPS یکی از این ویژگی هاست که با فناوری Direct Full Array Mini LED پشتیبانی می شود؛ به این ترتیب تصاویر با بالاترین کیفیت و جزئیات نمایش داده می شوند. نسخه ششم سیستم عامل WebOS هم ویژگی جالب دیگری است که ال جی در کیوند 90 ارائه داده است. پنل IPS ، فناوری Direct Full Array Mini LED ، زاویه دید خوب، درگاه های ارتباطی متنوع، پورت HDMI 2.1 با امکان اجرای سرعت رفرش ریت 120 و قابلیت VRR هم دیگر ویژگی های این تلویزیون جذاب هستند. به عنوان یکی دیگر از بهترین تلویزیون های ال جی 2022، باید به NANO86 2021 اشاره کنیم. پنل این ال ای دی از نوع IPS است و در مقایسه با دو نسخه قبلی اش پیشرفت های زیادی داشته است. کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون پشتیبانی می شود تا تصاویر را با بالاترین جزئیات ببینید. فناوری نانوسل، ویژگی دیگر این تلویزیون است که وضوح تصویر را افزایش داده نمایش رنگها را بسیار جذاب تر کرده است.

از دست ندهید
بدون مرز! (بررسی تلویزیون LG 55LM9600)

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که تلویزیونتان صدا داشته باشد اما تصویری از آن منتشر نشود. این مشکل میتواند بسیار ناراحت کنند و حتی ترسناک نیز باشد و دلیل آن هم احتمال هزینههای بالای آن برای تعمیر تلویزیون است. عوامل بسیار زیادی میتواند باعث بروز چنین مشکلی شود که ما در مقاله الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد قصد داریم آن را بررسی کنیم. معمولا این مشکل در زمان تماشای تلویزیون رخ میدهد و تصویر شما به صورت ناگهانی قطع میشود. در این حالت، فقط تصویر دستگاه شما قطع میشود اما صدا همچنان در حال پخش شدن است و شما میتوانید شبکه تلویزیون را هم تعویض کنید. در زمانی که الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد اگر به تلویزیون نزدیک شوید، ممکن است با هالهای از نور را بتوانید مشاهده کنید. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، در اولین قدم بهتر است چند باری تلویزیون را خاموش و روشن کنید.

منظور از دیجیتال پخش برنامه های DVB T است.

امروزه از این سیستم عامل برای کلیه محصولات کمپانی ال جی استفاده می شود که جدیدترین انها از نسخه کامل شده ی Webos 3.5 بهره برده است. اما این نسخه چه برتری هایی را نسبت به بقیه نسخه ها ایجاد کرده است؟ دامنه فعالیت بیشتر در سطح گسترده تر یکی از قدرت های اصلی این نسخه است، به عبارتی دیگر شما می توانید برنامه های بیشتری را به وسیله ی این سیستم عامل اجرا کنید. همچنین سرعت پردازش داده ها به مراتب بالا تر از نسخه هایی از قبیل Webos 2.0 و Weboos 3.0 است. گیرنده DVB-T/T2: از مزایای فناوری DVB در تلویزیون های کمپانی ال جی نسبت به سیستم پخش تلویزیون آنالوگ می توان به قابلیت دریافت تصاویر تلویزیون در هنگام حرکت گیرنده اشاره نمود. منظور از دیجیتال پخش برنامه های DVB T است. وجود DVB T و DVB T2 به این معناست که تلویزیون دارای گیرنده دیجیتالی از قبل جای گذاری شده است به عبارتی دیگر شما از پرداخت هزینه بابت خرید گیرنده دیجیتالی جداگانه معاف خواهید شد.

از دست ندهید
9 دستورالعمل درباره تلویزیون ال جی Meant To Be شکسته

در صحنههای تاریک مقداری نویز ویدیویی ملایم و همچنین تاری حرکت را گاهبهگاه احساس میکنید که اگرچه مشکل بزرگی نخواهد بود، مگر اینکه فیلمهایی ببینید که در آن سکانسهای تاریک بسیاری وجود دارند. با توجه به اینکه الجی برای برتری OLED در بازار جهانی تلاش میکند، تلویزیونهای LCD الجی ممکن است کار سختی را پشت سر بگذارند. اگر بهدنبال یک تلویزیون LCD هستید، Nano90 یک تلویزیون ۲۰۲ توانمند است که به اندازه پرچمدار CX OLED گران نخواهد بود. در واقع، شما در Nano90 یک نمایشگر ۶۵ اینجی را دریافت خواهید کرد که آخرین فناوریها و قابلیتهای نمایشگر LCD را در اختیار شما میگذارد. ورود HDR بهویژه برای نمایشگرهای IPS، مرحلهای چالشبرانگیز بوده و فشار بیشتری را بر کنترل کنتراست ذاتی IPS وارد میکند. با این حال، سیستم جدید مدیریت انرژی نور پسزمینه Nano90، علیرغم برخی لرزشهای خفیف نور پسزمینه، واقعاً شانس LCDهای الجی را متحول میکند. کنتراست در مقایسه با مدلهای LCD قبلی الجی بهبود یافته است و نمایش سطوح مشکی، اگر همتاز با OLED نباشند،مطمئناً هنوز هم قابل قبول خواهند بود.

قیمت تلویزیون ال جی

داشتن این سیستم عامل در کنار تکنولوژیهای تصویری و صوتی تلویزیون الجی باعث میشود تا محصولات شرکت ال جی خلاق ترین نوآوریها را در خود به همراه داشته باشند. منوی اصلی این صفحه نمایش که در برگیرنده تمام امکانات است و روی صفحه اصلی پدیدار میشود قابلیت ویژه ای را داراست که کاملا قابل جابه جایی و شما با بازکردن هر برنامه میتوانید به منوی اصلی دسترسی داشته باشید و هر کاری را که به آن نیاز دارید همزمان انجام دهید. به لطف این سیستم عامل میتوانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و از کاراییهای دستگاه تلویزیون بهره ببرید. LG Store از کاربردیترین امکانات تلویزیون و پورتال رسمی شرکت ال جی است که به شما این امکان را میدهد تا به دانلود و راه اندازی انواع برنامههای تلویزیونی و اپ گوناگون بپردازید و به تماشای پر بازدیدترین برنامه بپردازید. با استفاده از این سیستم عامل میتوانید به کلی ترین برنامههای پیشرفته جهان Youtube ،Netfilix، Facebook،Twitter و… دسترسی راحت داشته باشید و پخش ویدیوهای گوناگونی را نظاره گر باشید.

از دست ندهید
آنها هستند پرسیده شد سه سوالات در مورد یخچال ساید بای ساید... این {یک عالی|یک فوق‌العاده|یک فوق‌العاده|یک درس شگفت‌انگیز|یک عالی|یک درس عالی|یک ایده‌آل|یک درس مهم

lg tvتمامی امکاناتی که در این تلویزیون قرار گرفته، موجب شده تا کاربران صداهای پخش شده از این نمایشگر را به صورت واقعی بشنوند. وجود درگاه Optical سبب شده تا سیستمهای صوتی دیگر نیز به آسانی به این تلویزیون اتصال پیدا کنند. این مدل از تلویزیون به جدیدترین نسخه سیستم عامل Webos مجهز است که به راحتی از اینترنت اشیا پشتیبانی میکند. این محصول برای انجام کلیه وظایف خود از پردازشگر ۴ هسته ای و هوش مصنوعی برخوردار بوده و با داشتن فناوریهای به روز صدا و تصویر، جزء بهترینهای حال حاضر محسوب میگردد. همچنین دارای ریموت کنترل جادویی است که با کمک آن می توان دستورات صوتی و جستجوی صوتی را نیز به تلویزیون داد. این ریموت کنترل بسیار خوش دست و حرفهای است و لذت کار کردن با تلویزیون را دو چندان کرده؛ زیرا به عنوان اشاره گر موس کار کرده و با داشتن میکروفون داخلی به آسانی دستورات صوتی را اجرا میکند. همچنین با اتصال گوشیهای هوشمند اندروید و ios به تلویزیون، میتوان از طریق موبایل تلویزیون را کنترل نمود.

ال جی Tv

lg tvهمچنین جستجوی کانالها و برنامه های مورد علاقه در این تلویزیون به صورت صوتی امکانپذیر است. دستیارهای صوتی و قابلیت LG Voice search و Intelligent voice recognition در این محصول تعبیه شده که از جستجو و فرمانهای صوتی پشتیبانی میکند. این تلویزیون دارای سیستم عامل webos نسخه ۶ بوده که تمامی تلویزیون های تولیدی سال ۲۰۲۱ ال جی دارای نسخه عامل وب او اس میباشد.این سیستم عامل WEBOS از امکانات هوشمند و رابط کاربری نوین و برخوردار است. تلویزیون فورکی ال جی مدل 55UP7750PVB از اینترنت اشیا پشتیبانی میکند که از طریق اینترنت اشیا یا IOT میتوانید وسایل هوشمند منزل از راه دور مدیریت کنید. یکی از ویژگی های خوب این تلویزیون استفاده از مرورگر وب بوده که میتوانید تلویزیون را به اینترنت وصل نمایید تا با مرورگر وب به جستجوی وب سایت های مختلف بروید. با فناوری Magic Explore یا Al link میتوانید اطلاعات لازم در مورد محتویات فیلم و بیوگرافی کارگردان، تهیه کنندگان و دست اندرکاران فیلم را در اختیار داشته باشید.

از دست ندهید
نه مسائل همه می‌دانند درباره یخچال فریزر که شما نمی‌کنید

تلویزیون ال جی

lg tvبه صورتی که همه چیز از راه دور حتی بدون ریموت و از طریق صحبت کردن کنترل میشود. اگر لوازم هوشمند دیگری در منزل دارید با نصب برنامهی smartThings میتواند آنها را از راه دور کنترل و مدیریت کنید و جان تازهای به روزمرگیهایتان بدهید. با قابلیت Sport Allert همیشه میتوانید از زمان پخش برنامههای ورزشی مورد علاقهتان خبر دار شوید. این ویژگی مختص کسانی است که به مسابقات و برنامههای ورزشی علاقه دارند. بنابراین حتی در هنگام تماشای برنامهی دیگری زمان پخش این برنامهها را به صورت اعلان دریافت خواهند کرد. در یک جمع بندی کلی میتوان گفت با خرید تلویزیون 4K ارزان قیمت ال جی مدل UQ8000 میتوانید تصاویری شفاف واضح را به کمک فناوری 4K مشاهده کنید. توان صوتی این تلویزیون با صدایی رسا و باکفیت شما را به عمق صحنهها میبرد. این تلویزیون از طریق نسل پنجم پردازنده آلفا5 همواره در حال بهبود و ارتقای کیفیت صدا و تصویر است. شما میتوانید از طریق این مدل به انجام بازیهای کامپیوتری بپردازید و به لطف حضور امکان هوشمند به سرگرمیهایی فراتر از تماشای فیلم و سریال و انجام بازی بپردازید. اگر ویژگیهای ال ای دی جذاب UQ8000 الجی را میپسندید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55NANO756 لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید