برترین مدل های 2023 تلویزیون ال جی (2023 LG TV)

lg tvامروزه تعداد معدودی از شرکت های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری توانسته اند رضایت بالای خریداران را به دست آورند و نام خود را در این بازار رقابتی حفظ کنند. یکی از موفق ترین برندها در زمینه تولید تلویزیون، برند کره ای ال جی می باشد. به گزارش سرویس بازار ایسنا، این شرکت با بهره گیری از متخصصان بسیار مجرب، در تولید تلویزیون های مجهز به آخرین تکنولوژی، در جلب اعتماد خریداران پیشتاز است. تلویزیون های شرکت ال جی، بهترین کیفیت صوتی را در میان تمام برندها، ارائه می دهند. در بخش کیفیت تصاویر ارائه شده، تلویزیون های 4k ال جی واقعی ترین صحنه ها را به نمایش در می آورند، به گونه ای که مخاطب خود را در اعماق تصاویر هیجان انگیز تصور می کند. به بهترین شکل انجام می گیرد همچنین امنیت بالای این سیستم عامل، شما را در حفظ حریم شخصیتان یاری خواهد داد. اگر در فکر خرید یک تلویزیون با بهترین تکنولوژی روز دنیا هستید به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید.

زیرا طراحی منحصربهفرد آن برای شما گران تمام خواهد شد.

lg tvاین تلویزیون طراحی منحصربهفردی دارد و برخلاف اکثر محصولات، هیچگونه پایهای در آن مشاهده نخواهید کرد. زیرا به گونهای طراحی شده است که با پایه دیواری باریک موجود در آن، به راحتی روی دیوار شما نصب خواهد شد. این محصول مانند سایر تلویزیون های ال جی، از رابط هوشمند webOS استفاده میکند که برای سال 2022 کمی به روز شده است. در این بروزرسانی، پروفایلهای کاربران در میان سایر تغییرات جزئی نیز قابل مشاهده خواهد بود. در این مدل پیشرفتهای زیادی نیز در زمینهی بازی، از جمله پشتیبانی از GeForce Now و استریم بازی Stadia به چشم میخورد. سری G نسبت به سایر محصولات الجی از محبوب زیادی برخوردار نیست. زیرا طراحی منحصربهفرد آن برای شما گران تمام خواهد شد. اما میتوان گفت که بالاترین مدل 4k الجی در سال 2022 به شمار میرود. برای آشنایی با بهترین ساندبار مطلب “بهترین ساندبار موجود در بازار (کیفیت خوب در سال 1401، 2022)” را بخوانید.

از دست ندهید
معرفی بهترین یخچال ساید بای ساید قیمت مناسب ایرانی و خارجی

lg tvاصلی ترین نکته ای که جایگاه ال جی در بازار پنل ها را به خطر انداخته، افت 96.2 درصدی سود آن در سال 2018 نسبت به سال پیش از آن است. این وضعیت همچنان که شاهد حضور نسل جدید تلویزیون های اولد هستیم ادامه داشته و ال جی موفق به پشت سر گذاشتن وضعیت دشوار خود نبوده است. در همین حین که کاهش قیمت پنل های ال سی دی باعث زمین خوردن ال جی شد، کمپانی سامسونگ که اصلی ترین رقیب این برند محسوب می شود، به تولید پنل های جدید LED کوانتم دات (QLED) پرداخت. همچنین چندی بعد، سامسونگ از سری پنل های MicroLED هم رونمایی کرد که عملکرد فوق العاده ای مخصوصا از نظر نمایش رنگ مشکی در برابر OLED های ال جی دارند. بعد از این ها، سامسونگ اوایل امسال اعلام کرد که در حال کار روی اولدهای کوانتم دات (QD-OLED) است. با توجه به اینکه تنها عامل حضور ال جی در بازار نمایشگرها همین پنل های OLED محسوب می شود، تولید اولد کوانتم دات توسط سامسونگ، زنگ خطری جدی برای این ال جی خواهد بود.

به همین دلیل ال جی همیشه و در هر حال به ظاهر محصولات خود بسیار توجه داشته است. تلویزیون یکی از لوازم منزل است که همیشه در معرض دید بوده و باید از ظاهر زیبا و ماندگار برخوردار باشد. ال جی در ساخت تلویزیونهای 2021 خود از جدیدترین دانش روز دنیا بهره گرفته است. زبان طراحی ال جی از سال 2018 به بعد کاملاً تغییر کرد و شاهد محصولاتی مدرن و ماندگار هستیم که این قانون در تلویزیونهای نانوسل از ظرافت بیشتری نیز برخوردار است. ال جی در ساخت تلویزیون LG 65NANO75 از حاشیههای بسیار اندک در گوشههای نمایشگر کمک گرفته است. این حاشیهها به نسبت گذشته باریکتر شده و سبب شده، نمایشگر بزرگتر از قبل به نظر برسد. تلویزیون 2021 ال جی از پایههای دو طرفه بهره گرفته است و سبب شده علاوه بر حفظ تعادل، زیبایی تلویزیون دو چندان شود. قاب پشتی تلویزیون 65 اینچ نانو 75 باریک و کمحجم تهیهشده است.

از دست ندهید
این است یک ویدیوی 2 دقیقه ای که باعث می شود یخچال فریزر خود را بازنگری کنید استراتژی

تلویزیون ال جی

پاناسونیک در تلویزیون های MZ2000 از ماژول جدیدی موسوم به Master OLED Ultimate استفاده کرده است که وقتی درکنار پردازنده ی HCX Pro AI قرار می گیرد، بهترین تجربه را از تماشای محتوای HDR ارائه می دهد. CES 2023 میزبان معرفی تلویزیون هایی با ابعاد غول پیکر بود که به لطف فناوری های جدید، فضای بسیار کمی را درمحیط خانه ی شما اشغال می کنند. ال جی با معرفی تلویزیون های جدید سری Signature OLED M، امکان نصب آسان این غول ۹۷ اینچی را فراهم کرده است. کره ای ها ادعا می کنند فناوری بی سیم Zero Connect این تلویزیون ۴K باعث شده است برای خروجی و ورودی صدا و تصویر به هیچ سیمی نیاز نداشته باشید. طبق اعلام ال جی، باکس Zero Connect امکان اتصال به چند دستگاه را دارد؛ اما فعلاً جزئیات بیشتری دراین باره ارائه نکرده است. به هرحال شما می توانید با این باکس، سیگنال صدا و تصویر را با روش بی سیم به تلویزیون خود ارسال کنید.

این مدل در شباهت با بیشتر مدلهای میان رده از 20 وات صدا برخوردار میباشد. نسخهی بروزرسانی شده از سیستم عامل webOS با ویژگیهای شخصی سازی شده بیشتر از جمله امکان ایجاد پروفایل کاربری ارائه میشود. تلویزیون 65UQ81003 را میتوان از طریق ریموت کنترل جادویی، دستورات صوتی و گوشی هوشمند مدیریت کرد. مجموعهای از سرویسهای استریم نیز دسترسی به محتوا در تنوع بسیار بالا را فراهم میکنند. با بررسی این تلویزیون در ادامه مطلب همراه ما باشید. الجی در سال 2022 در طراحی محصولات خود به استانداردهای زیست محیطی بیشتر واقف بوده است. جدیدترین تلویزیونهای تولیدی این برند نه تنها از متریال پلاستیک کمتر برخوردار هستند بلکه دارای بستهبندی با چاپ تک رنگ و مقوای قابل بازیافت هستند تا به صورت هوشمندانه کمترین پسماند را وارد محیط زیست کنند. در ساخت تلویزیون 65UQ81003 از متریال بسیار باکیفیتی در قاب و پنل پشتی استفاده شده است. این تلویزیون در عین استحکام بدنه از ظرافت زیادی برخوردار شده است. ضخامت پنل این مدل که در حدود 57.7 میلیمتر برآورد شده است به شما امکان میدهد آن را روی دیوار نصب کنید.

از دست ندهید
ده جادویی ذهن نکات این به شما کمک می کند Declutter یخچال ساید بای ساید

الجی در ۲۰۱۳ سومین تولیدکننده گوشی همراه پس از سامسونگ و اپل بود اما به تدریج محبوبیت خود را از دست داد. متخصصان از این شرکت به خاطر کمبود تخصص در بازاریابی نسبت به رقبای چینی هم انتقاد کردهاند. اکنون سهم جهانی ال جی تنها ۲ درصد است. این شرکت ۲۳ میلیون گوشی همراه در سال ۲۰۲۰ صادر کرد، در حالی که این رقم برای سامسونگ، برابر با ۲۵۶ میلیون گوشی بود. الجی علاوه بر آمریکای شمالی، حضور قابلتوجهی در آمریکای لاتین هم دارد و پنجمین تولید کننده گوشی همراه در این منطقه است. بهنظر میرسد سامسونگ و شرکتهای چینی مثل اوپو، ویوو و شیائومی از خروج الجی از این منطقه سود ببرند. بخش گوشیهای همراه الجی کوچکترین بخش این شرکت است و حدود ۷ درصد از درآمد آن را بر عهده دارد. انتظار میرود این بخش تا پایان ژوئیه (تیرماه) بسته شود. اما کارکنان این بخش شرکت در کره جنوبی اخراج نشده و به دیگر کسبوکارها و شعب الجی منتقل میشوند همچنین خدمات پشتیبانی و ارتقاء نرمافزاری گوشیهای هوشمند الجی برای مشتریان ادامه خواهد داشت.

lg tvسیستم عامل webOS ال جی دسترسی به مرکز دانلود ال جی رو (LG Store) که مرکزی جامع از برنامههای کاربردیه ، ممکن میکنه . این مرکز، به کاربران امکان میده تا مواردی که بیشتر دیده یا دانلود شدن و در پلت فرم تلویزیون هوشمند در دسترس هستن رو ببینن و در صورت تمایل دانلود کنند، مثل برنامههای تلویزیونی و جدیدترین بازیها . حالا یعنی در مدل های جدید این تلویزیون ها ، فروشگاه محتوای تلویزیونهای هوشمند ال جی از ظاهری بسیار زیباتر برخوردار شده و کاربر با ورود به این فروشگاه به هیچ وجه در بین دستهبندی های مختلف سردرگم نمیشه . برای مثال سریالها، فیلمها، بازیها و برنامهها همگی در دستههای مخصوص خود به صورت رایگان یا پولی قرار گرفتن . که میتونید به هر کدام از اونها به صورت دلخواه دسترسی داشته باشین . دکمه ها در این ریموت کنترل به بلوغی نسبی رسیدن. چرا که این ریموت کنترل بسیار ساده به نظر میرسه، کمی سنگین تر از ریموت کنترل های معمولیه که سبب میشه هنگام استفاده حس بهتری داشته باشین.

از دست ندهید
راهنمای نهایی یخچال سامسونگ

به همین دلیل عملکرد عالی دارند.

در حالی که همه مدلهای الجی به دلیل پشتیبانی از پنل IPS زاویه دید بالایی دارند. تصاویر قابل پخش در صفحه نمایشهای خانگی به ترتیب با کیفیتهای K8, 4K, Full HD, HD و SD به نمایش درمیآیند. صفحه نمایشهایی که تصاویر را با فناوری 8K اجرا میکنند در برترین سطح قرار دارد. تلویزیونهای الجی با پنل صفحه نمایش OLEd, LCD, LED تصاویر را با کیفیت 8k, 4K, Full HD, HD و SD به نمایش درمیآورند. تلویزیونهای سونی نیز با پنل OLEd, LCD, LED از فناورهایر8K , 4K, Full HD, HD و ,SD پشتیبانی میکند. همه مدلهای الجی از فناوری NanoCell پشتیبانی میکنند. به همین دلیل عملکرد عالی دارند. اما همیشه روشنایی یکنواخت یا عملکرد HDR عالی را ارائه نمیدهند. به همین دلیل تلویزیونهای سونی برای پخش محتواهای ورزشی نسبت به تلویزیونهای الجی ارجحیت دارند. در تلویزیونهای سونی بکلایت بسیار کالیبره بوده و با کمترین نشت نور به همراه است. در حالی که مدلهای IPS و SUHD الجی پخش تصاویر تناسب لازم با فضاهای پرنور و یا خیلی کم نور را ندارد.

قیمت تلویزیون ال جی

در این صورت شما با کیفیت بهترین از صدا روبرو خواهید بود. علاوه براینها شما میتوانید با اتصال سیستمهای صوتی جانبی قدرت صدای این تلویزیون را بیشتر کنید. حتی این امکان را دارید که از طریق بلوتوث و بدون سیم بلندگوها را به تی وی متصل کنید. همانطور که در بالا ذکر کردیم تلویزیون LED 65 اینچ ال جی مدل UQ8000 یک تلویزیون اسمارت ال جی است؛ که دسترسی به قابلیتهای جذابی را در اختیار شما قرار میدهد. این تلویزیون از نسخهی جدید 2022 سیستم عامل WebOS یعنی نسخه 22 پشتیبانی میکند. به واسطهی این سیستم عامل خوش کار و آسان میتوانید ساعات فراغت بیشتری را همراه با تلویزیونتان سپری کنید. از طریق این تلویزیون میتوانید به اینترنت و دنیای وب سفر کنید و یا اینکه محتوای موبایلتان را از طریق تی وی پخش کنید. همچنین شما میتوانید به شبکههای سرگرمی فیلم وسریال مانند Diseny، Netflix وغیره دسترسی داشته باشسد. با خرید اسمارت تی وی ال جی مدل 65Uq8000 همچنین میتوانید تجربهی یک خانه هوشمند را به دست آورید.

از دست ندهید
یخچال فریزر - آیا اندازه مهم است؟

مدتها بود که webOS از زمان معرفی خود تغییر چندانی در طراحی خود نداشته است، اما در سال 2021 با انتشار webOS 6.0 به طور کامل مورد بازنگری قرار گرفت و هنوز هم یکی از بهترین پلتفرم های موجود است. این سیستم عالم انیمیشن هایش هم بصری و هم زیبا هستند. همه چیز پاسخگو و سریع به نظر می رسد. طراحی مجدد جایگزین نوار منوی نسخه های قبلی با یک هاب هوشمند، کامل با ویجت های مختلف می شود. تلویزیونهای WebOS که با کنترل جادویی ال جی عرضه می شوند، دارای کنترل صوتی هستند. این ریموت در سال 2021 دوباره طراحی شد، اما عملکردی مشابه سال های گذشته دارد. یک دکمه میکروفون بزرگ در مرکز کنترل از راه دور وجود دارد که پس از فشردن آن، رابط جستجو را تحریک می کند. این برای جستجوی محتوا مفید است زیرا از طریق اکثر برنامه های شما به کار گرفته می شود و به شما امکان می دهد حتی بازیگران را جستجو کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت تلویزیون lg لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید