اولین درس یخچال فریزر خود را به خاطر دارید؟ مقداری اطلاعات را {گرفتم|خرید|گرفتم|دریافت کردم…

یخچال ساید بای ساید این موتور کارآمد با حفظ دمای درون یخچال قطعا شرایط بهینه را برای نگهداری از مواد غذایی در طوالانی مدت به ارمغان میآورد. در یخچال شما، فن اواپراتور هوای سرد را از فریزر به داخل یخچال به گردش در میآورد. اگر دستگاه تازه نصب شده، باید حدود 3 دقیقه (البته 3دقیقه نباید ممتد باشد – بعد از 30ثانیه قطع شود) دست خود را روی پدال آبریز بگذاریم تا هوای داخل شلنگ تخلیه شده و آب به ورودی آبریز برسد. در این مورد حتما از تعمیرگاه سامسونگ کمک بخواهید تا اگر مسیر این لولهها گرفته باشد و یا روی آنها گرد و خاک زیادی انباشته شده باشد، به شما کمک کند. بعلاوه اگر با بروز اشکال در یخچال، سیستم دستگاه و یا قطعات آن را دستکاری نموده اید، حتما این موضوع را به همراه تمام جزییات، با کارشناس نمایندگی یخچال سامسونگ در میان بگذارید. خرابی در آن باعث می شود موتور یا کمپرسور در مواقع لازم روشن نشوند پس می تواند باعث گرم شدن یخچال سامسونگ شود. اما در برخی مواقع نیز ممکن است موتور فن آسیب دیده باشد. اگر میتوانید، پانل دسترسی عقب را بردارید (در برخی مواقع ممکن است لازم باشد تمام قسمت پشتی یخچال را بردارید) و موتور کندانسور را برای هر چیزی که مسیر آن را مسدود کرده است، بررسی کنید.

البته سوالات بیشماری راجع به سایز یخچال دوقلو هم وجود دارد که توصیه می کنیم مقاله بهترین یخچال دوقلو را مطالعه کنید . در ادامه این مقاله گردآوری شده توسط دیبا پشتیبان بعنوان نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ ، با روش های موثر برای رفع مشکل کار نکردن دکمه های یخچال فریزر سامسونگ آشنا می شویم. در این مقاله قصد داریم درباره معایب یخچال فریزرهای الجی و مشکلات رایج مصرفکنندگان آن صحبت کنیم. صدای چکه آب: در صورتی که یخچال نشتی آب نداشته باشد و شما صدای چکه آب را بشنوید حتما باید بررسی کرده علت آن را پیدا کنید. با این حال، این دوام به این معنی نیست که محصولاتش در برابر مشکلات مصون هستند. نمایندگی نمایندگی یخچال سامسونگ در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز بهروز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیکتر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را به هموطنان گرامی ارائه نماید. ساید بای ساید سامسونگ مدل RH77 – قابلیت Food Showcase این یخچال سامسونگ به شما اجازه می دهد تا به مواد غذایی پر مصرف خود دسترسی ساده تری داشته باشید. برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های سامسونگ که در نمایندگی یخچال سامسونگ مرتفع می گردند عبارتند از: صدای زیاد یخچال، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و …

از دست ندهید
تلویزیون ال جی 65UP7500

برخی از مدل های ال جی دارای یخ ساز و آبسرد کنی هستند که به شما اجازه می دهند هر بطری یا پارچی با هر اندازه ای را به راحتی پر کنید. برای خرید حضوری از نمایندگی یخچال سامسونگ در تهران نیز می توانید به شعب مگااستور سعادت آباد، مگااستور ونک، یا مگااستور هروی سامسونگ مراجعه نمایید. لوازم خانگی ال جی همواره با نوآوری و خلاقیت هایشان نظر کاربران را جلب می کنند؛ با بررسی و مقایسه انواع یخچال های ال جی و در نظر گرفتن قیمت آن ها برای آشپزخانه خودتان یخچال مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. ال جی برای آنکه دست کاربران را برای انتخاب یخچال باز بگذارد مدل های بسیار متنوع و جذابی را تولید و روانه بازار جهانی کرده است که می توان به یخچال ساید ال جی، دوقلو، دور این دور، بالا پایین، اینستاویو و فرنچ، اشاره کرد. با این حال جای نگرانی نیست؛ چرا که با شناسایی علت سر و صدای زیاد یخچال می توان به راحتی آن را برطرف کرد. این درب همان دور این دور بوده با این تفاوت که می توانید داخل آن را ببینید و صفحه آن شیشه ای است.

این یخچال ساید با اندازه های استاندارد و متناسب خود با هر نوع دکوراسیونی تطبیق می شود و برای انتخاب آن مشکل فضا را نخواهید داشت و با بهره گیری از سیستم های عایق قوی تر به نسبت یخچال های قدیمی از فضای داخلی بیشتری نیز برخوردار است و در قسمت یخچال که بیشترین فضای این ساید یعنی در حدود 501 لیتر را به خود اختصاص داده شاهد 2 عدد کشو میوه و سبزیجات ،5 قفسه ی مجزا به همراه 4 قفسه بر روی درب هستیم و همچنین این قسمت از یخچال دارای قفسه ی مخصوص نگهداری بطری ها و ظرف مخصوص تخم مرغ است که به یخچال شما ظاهری مرتب می بخشد و همواره مواد غذایی را در دسترس سریع شما قرار می دهد. در فروشگاه برگ و باد شما می توانید طیف وسیعی از تمام برندها مانند یخچال فریزر سامسونگ، یخچال بوش و برندهای ارزان قیمت تر مانند بکو و دوو را در اختیار داشته باشید. بلکه درب ShowCase این کار را برای شما راحت تر می کند. در صورت بروز اختلال در دمای یخچال سامسونگ و محرز شدن ایراد در این بخش از دستگاه، توصیه میشود کار تعمیر و تعویض آن را به کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ بسپارید.

از دست ندهید
آناتومی تلویزیون ال جی

ظرفشویی برای اینکه بتوانید از کیفیت عالی یخچال فریزر های سامسونگ اطمینان حاصل کنید، سامسونگ در ساخت محصولات خود استفاده از موتور بی نظیر کمپرسور اینورتر دیجتال را به عمل آورده است تا بتوان در طولانی مدت بر عمکلرد عالی آن جهت حفظ شادابی مواد غذایی حساب باز کرد. نکته اول مربوط میشه به دمای مورد نیاز جهت نگهداری مواد غذایی . با این حال بیشتر راهکارهای رفع سر و صدای زیاد در یخچال سامسونگ، به دانش فنی بالایی نیاز دارند. متقاضیان خرید یخچال های سامسونگ می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی سامسونگ، کالای مورد علاقه خویش را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایند. وجود اندازه و قیمت های متفاوت در یخچال های ال جی شما را به این مرحله می رساند که متناسب با نیاز و بودجه خودتان خرید کنید به عنوان مثال اگر آشپزخانه کوچکی دارید می توانید یک یخچال بالاپایین ال جی را انتخاب کنید اما اگر فضای زیادی در آشپزخانه تان در اختیار دارید پیشنهاد ما خرید یخچال دوقلو یا یخچال ساید اینستاویو ال جی می باشد. برخی از مشتریان مشکلی در یخساز گزارش کردهاند، جایی که با روشن کردن کلید آن کار نمیکند. علت کار نکردن فریزر ساید سامسونگ: قرار دادن زیاد وسایل درون یخچال است که باعث مسدود شدن دریچه هوا میشود.

این ارور مربوط به قطعی برق است و تا زمانی که مشکل برطرف نشود، آبسرد کن و یخساز یخچال فریزر قطع خواهد بود. این حد از انعطاف پذیری در یک مدل یخجال و فریزر بی سابقه است. سوت کمپرسور: این صدا به دلیل کارکرد کمپرسور تولید شده و عادی است. این شرکت بیش از 50 سال است که محصولاتی بادوام تولید میکند، بنابراین میتوانید به سیستمهای تبرید آن اطمینان کامل داشته باشید. این آب سردکن تضمین می کند که می توانید در اسرع وقت از یک نوشیدنی خنک لذت ببرید. خنک کننده LG Smart از سنسورها و دریجه های متنوع برای کنترل کامل خنک سازی استفاده می کند و این روش خنک سازی به طور خاص برای حفظ شرایط مطلوب ذخیره سازی مواد غذایی طراحی شده است. بنابراین میتوانید با خیال راحت مواد غذایی دلخواه خود را درون یخچال فریزر سامسونگ ذخیره نمایید بدون اینکه در طولانی مدت خرابی و فاسد شدن آنها را احساس کنید. این بخش که در پایین ترین قسمت قفسه ها است دسترسی کودکان را راحت می کند. تعدادی ار یخچال های بالا پایین از آبریز بهره مند هستند که شامل مدل های بالاتر می باشند. به طور معمول یخچال lg از گنجایش 30 تا 40 فوت برخوردار است که با توجه به آنها شما می توانید خوراکی های خود را حفظ و نگهداری کنید.

از دست ندهید
راهنمای فارسی تلویزیون ال جی

همانطور که گفته شد سامسونگ یخچالهای خود را در شکل و طراحیهای متفاوت و به روز روانه بازار کرده است تا بتواند هر سیلقهای را مجذوب محصولات خود سازد. این یخچال دارای درب های بزرگ و آرمانی مانند است که در قسمت بالایی آن قرار گرفته است و می تواند به شکل بسته شونده باشد. همچنین میتوانید تیغه فن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه قطعات آن آزادانه کار میکنند. وقتی صحبت از کیفیت بهمیان میآید، شکست دادن الجی کار سختی است! اکنون اگر از آن دسته کاربران هستید که قصد خرید یخچال را دارید و تنها برخورداری یخچال به فناوری ها و کیفیت نگهداری مواد غذایی را در نظر می گیرید، یخچال الجی می تواند از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. این تنظیمات دما به حفظ و نگهداری مواد غذایی با همان طراوت اولیه ای که خریداری کرده اید کمک می کند. خنک کننده LG Linear به شما کمک می کند تا دما را تنظیم کنید و خنکی یکنواختی برای مواد غذایی فراهم شود. خنک کننده LG Door به شما کمک می کند تا هوای خنک را در تمام قسمت های یخچال فریزر خود داشته باشید. موتور فن کندانسور در واقع وظیفه خنک کردن کویل های کندانسور و کاهش حرارت آن ها را بر عهده دارد.

اگر سوئیچ درب مشکلی دارد، آن را با سوئیچ جدید تعویض کنید. بنابراین باید این قطعه را بررسی کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. نکته جالبی که سامسونگ در رابطه با این پنل در تبلیغات خود به آن اشاره میکند این است که این صفحه کلید مینیمال حتی از روی یک ویلچر هم قابل اشاره است. عموماً مهمترین دلیلی که سبب روشن نشدن لامپ یخچال میشود، خرابی خود لامپ است. به مرور زمان در اثر فرسوده شدن قسمت های متحرک درب، مانند: لولا و سنگین کردن بیش از حد طبقه های درب، مشکلاتی از قبیل بسته نشدن درب یخچال سامسوگ به طور کامل، صدا دادن لولای درب حین باز و بسته شدن، خراب شدن ترمز درب (Stopper) و یا افتادگی کامل درب به وجود می آید. نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران جدیدترین مدل یخچال های سامسونگ را در وبسایت خود معرفی می کند و در صورتی که وارد بازار ایران شده باشند، امکان خرید این یخچال ها را به شما می دهد. اطمینان حاصل کنید که لاستیک دور درب یخچال سالم باشد. البته در برخی از یخچال ها این صدا از ترموستات شنیده می شود. در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید یا اطلاعات کالا می توانید با تیم فروش ما تماس بگیرید و پاسخ های خود را دریافت کنید.

از دست ندهید
اگر یخچال ال جی خیلی وحشتناک است، چرا نگذارید آمار نمایش؟

بدین منظور می توانید با ما تماس بگیرید ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم . اگر به دنبال خرید، تعویض یا تعمیر برد الکتریکی یخچال خود هستید با کارشناسان ما یا با تلفنهای ۰۲۱۴۴۶۴۹۲۲۷ یا ۰۹۱۲۲۱۲۱۹۲۷ تماس بگیرید. کمپانی سامسونگ را می توان یکی از برترین سازنده های لوازم و کالاهای الکتریکی و آشپزخانه دانست، یخچال های این کمپانی اما در رقابتی تنگاتنگ با یخچال های ساخت کمپانی ال جی بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده و به محبوب ترین برند های لوازم خانگی بدل شده اند. ThinQ برنامه اختصاصی است که اجازه اتصال انواع لوازم ال جی را فراهم می شوند. یخچال های دوقلو ال جی از یک یخچال و یک فریزر در کنار هم تشکیل شده اند که هر کدام به صورت مجزا کارایی و عملکرد خود را انجام می دهند. ال جی سلیقه ی زیبا و تک خود را با تولید یخچال ال جی J35 ساید بای ساید 5 درب JR-J35FMKBL به مخاطبان نشان داده است. یخچال ال جی مدل j227 یکی از این محصولاتی است که در این دوره رقابت به تولید رسیده و از به روزترین یخچال های ال جی میباشد. دلیل تولید صدای زیاد در داخل یخچال سامسونگ چیست؟

ماشین ظرفشوییِ توکار که داخل کابینت نصب میشود و قابل جابهجا کردن نیست. آبریز و یخ ریز: در یخچال فریزر ساید بای ساید قسمت آبریز و یخریز در سمت چپ تعبیه شده که در برخی یخچال های به قسمت یخچال و در برخی دیگر به قسمت فریزر تعلق دارد. اگر چنین است، باید یخ را آب کنید یا گرفتگیها را با آب داغ پاک کنید. می توانید رطوبت را با یک پارچه خشک پاک کنید. هر یک از این مدل ها امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند و گروه خاصی را هدف قرار می دهند. سامسونگ معمولا در محصولات خود از کاراترین امکانات و بهروزترین ویژگیها و البته کمپرسور بی نظیر استفاده کرده است، بدین وسیله میتوان گفت که رنج قیمت یخچال فریزر ساموسنگ در هر مدل معقول بوده و کاربران میتوانند با صرف هزینه از بهترین محصول با ویژگیهای کم نظیر بخوردار شوند. مطمئن شوید که سوئیچ یخچال در وضعیت روشن است و اگر نیست، آن را روشن کنید. گاهي اوقات دمپر يخ میزند و يا موتور دمپر يا سنسور آن خراب میشود. گاهی اوقات افراد پدال دیسپنسر یخ را فشار میدهند اما یخ ریز یا درشت خارج نمیشود. علت: علت شنیدن صدای کلیک از یخچال فریزر ال جی، عملکرد کنترلر دیفراست در مرحله آغازین و پایانی چرخه یخ زدایی خودکار است.

از دست ندهید
مقایسه تلویزیون سونی با تلویزیون ال جی

دیدگاهتان را بنویسید