چگونه یخچال فریزر خود را در 6 روز شگفت‌انگیز کنید

یخچال سامسونگ از ظرفیت بار گرفته تا انرژی و درجه بندی آب و سایر ویژگی های خاص، موارد زیادی وجود دارد که باید هنگام یافتن بهترین ماشین ظرفشویی برای خود در نظر بگیرید. به این ترتیب فقط باید ماهی یکبار ماشین ظرفشویی را با مواد شوینده پر کنید و نیازی به افزودن مواد شوینده در هر شستشو را فراموش کنید. در ژوئن ۲۰۰۹ شرکت بکو با شرکت آرچلیک ادغام شد. قیمت طرفشویی بکو ، همانطور که می دانید مقرون به صرفه و مناسب است. دارای یک پایه تاشو در پایین، یک سبد کوچک کارد و چنگال و یک نگهدارنده فنجان است، که به شما امکان می دهد ظروف را با نظم منظم تری قرار دهید تا از تمیز کردن بهتر اطمینان حاصل کنید. این ظرفیت برای 14 کارد و چنگال دارد و همراه با سبد کشویی برای کارد و چنگال با حالت تاشو است تا بار را به طور موثرتری تحمل کند، به شما امکان می دهد بیشتر از فضا استفاده کنید. سینی کارد و چنگال کامل و سبد بالایی تاشو با حداکثر 3 ارتفاع قابل تنظیم دارد که به شما امکان می دهد ظروف بزرگ را داخل آن قرار دهید و بار ماشین ظرفشویی را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

لباسشویی در دنیای امروز بهترین اتفاق صرفه جویی در هزینه ها و بدترین اتفاق هدر دادن منابعی است که در اختیارمان قرار گرفته. به دلیل قابلیت شویندگی بالا نیازی به پیش شستشوی ظرف ها نیست و در نتیجه به صرفه جویی در مصرف آب نیز کمک شایانی می کنند. کاملاً مکرر است. این حداقل مصرف و صرفه جویی تا 20٪ در قبض برق را تضمین می کند. با وجود کمپرسور اینورتر دیجیتال شاهد عمکلردی بهینه و کم مصرف خواهید بود و علاوه بر این کاهش نویز صدا نیز منجر شده که کاملا محصولی بی صدا در اختیار داشته باشد. اگرچه یک ماشین ظرفشویی نیمه پر ممکن است ایده بهتری نسبت به ماشین ظرفشویی کاملا پر به نظر برسد، اما این خود اتلاف انرژی برق، منابع شستشو و موارد اینچنینی است. در فروشگاه برگ و باد انواع مختلفی از لباسشویی ها وجود دارد که ما کیفیت آن ها را کاملا تضمین می کنیم. دلایل مختلفی باعث گرم شدن یخچال فریزر سامسونگ می شوند. آیا یخچال گرم است ولی فریزر سرد؟ آیا ظرفیت و وزن لباسشویی با احتساب لباسهای خیس است یا خشک؟ همچنین دارای حالت کارکرد نیمه بار، حالت سریع برای تسریع در مدت زمان 3 برابر برنامه و سیستم خشک کردن با تهویه فعال برای اطمینان از نتایج عالی.

از دست ندهید
بهترین یخچال سامسونگ برنامه‌های Android/iPhone

اگر به دنبال یک ماشین ظرفشویی قابل اطمینان هستید، مارکی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید، Beko است. مقاومت شیشه های مورد استفاده در طبقات از مهم ترین مواردی است که به هنگام خرید باید به آن دقت نمود چرا که در صورت بی کیفیت بودن این شیشه ها هزینه های گزافی در انتظار شما خواهد بود، ما به شما این اطمینان را می دهیم که با خرید یخچال فریزر های بوش نیازی به نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت . برخی از آنها موارد سادهای هستند که بدون داشتن هیچ تخصصی و به راحتی قابل حل هستند اما بعضی دیگر، باید حتما توسط تکنسین بررسی و برطرف شوند. قبل از خرید تنها با یک سرچ و پرس و جو ساده به راحتی می توان وزن یخچال ساید بای ساید را بیابید ، اما در کل وزن یخچال ساید سبک نیست و یخچال های ساید با ساید جزو آن دسته از یخچال ها محسوب می شود که به علت وزن زیاد جا به جای آن ها با مشکل رو به رو است .

از سری محصولات این مدل، می توان به Beko DFS05013X، اشاره کرد. البته مدل های دیگر را نیز می توان تحسین کرد زیرا هر کدام به خوبی نام بزرگ ال جی را یدک می کشند. یکی از مهم ترین مواردی که سامسونگ در تولید یخچال های خود در نظر گرفته حجم است، به طوری که گنجایش 24 تا 40 فوت را برای آنها طراحی کرده است تا افراد بتوانند متناسب با تعداد افراد خانواده خود مدل مورد تأیید خود را انتخاب کنید. همانطور که از اسم آنها مشخص است، این محصول برای آشپزخانه های کوچک طراحی شده است. قلابهای کوچک چنگالها به دلیل نگه داشتن باقی مانده در ماشین ظرفشویی بدنام هستند. در حالی که خرید لوازم خانگی آشپزخانه جدید می تواند کمی چالش برانگیز باشد، Beko با ارائه تعدادی گزینه مستقل و یکپارچه برای انتخاب شما، مسائل را کاملاً ساده نگه می دارد. برای مشاهده محصولات باید به دسته مربوطه مراجعه کنید. البته چینش درست ظروف کاملاً به توضیحاتی که داخل دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی برندهای مختلف وجود دارد، بستگی خواهد داشت و شما نیز باید حتماً قبل از استفاده از این دستگاه، به طور کامل دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید.

از دست ندهید
توجه: یخچال ال جی

یخچال ساید بای ساید موتور بدون تسمه یا دایرکت درایو دارای مزیتهایی چون کاهش مصرف برق و صدا دستگاه، افزایش کیفیت شستشو، کاهش وزن ماشین و افزایش دور موتور تا 2000 دور را با خود به همراه دارد قیمت لباسشویی تسمه دار بالاتر است. یخچال ال جی J35 ساید بای ساید 5 درب JR-J35FMKBL با پایه های زیرین خود طول عمر بیشتری خواهد داشت. موتور اینورتر خطی که به عنوان قلب و اعضای اصلی شناخته میشود دارای وظیفه های عالی است که میتوان به مصرف انرژی کمتر ، سر و صدای کمتر، و عمر طولانی آن اشاره کرد که قادر است مواد غذایی شما را در دمای مناسب تازه و خنک نگه دارد و از کیفیت مواد خوراکی شما کم نشود. فیلتر EverClean : یکی از مشکلات طولانی مدت ماشین های ظرفشویی تجمع پسماند روی فیلتر آب است. به طور میانگین ماشین ظرفشویی های بکو را می توانید بسته به نوع و مدل با قیمت های حدودی از ۱۰ میلیون به بالا، تهیه نمایید.

مصرف کم آب : جدا از مدل های کم مصرف، آنها برای کار با کاهش مصرف آب نیز طراحی شده اند و به لطف حالت نیمه بار، می توانید ظرف و لیوان کمی را بشویید بدون اینکه ماشین ظرفشویی را پر کنید. امروزه دیگر کمتر کسی تمایل شستشوی ظروف با دستان را دارد ، زیرا جدا از مباحث مصرف انرژی و آب دیگر کمتر کسی زمان شستشو و سپری کردن ساعت ها کنار سینک ظرفشویی را دارد . فادر نیز در این راستا توانسته با کاهش مصرف انرژی در رده A به این هدف دست پیدا کند. ماشین های ظرفشویی Beko رده بالایی از ENERGY STAR® را کسب کرده اند. برند بکو، شهرت خوبی در زمینه لوازم خانگی برای خود ایجاد کرده است و از نظر کیفیت محصول و بهره وری انرژی جوایز زیادی کسب کرده است. وقتی درب این یخچال را باز کنید تعداد زیادی طبقه و قفسه و کشو در انتظار مواد غذایی شماست و هر کدام عمیق و جادار هستند و طوری ساخته شدهاند که وزن زیادی از مواد غذایی را تحمل کنند.

از دست ندهید
یخچال ساید بای ساید چیست؟

با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، باید از شستن قابلمهها و تابههای خود در ماشین ظرفشویی خودداری کنید، حتی اگر فکر میکنید هیچ آسیبی برای دستگاه ندارد. برای بهترین نتیجه، باید بدانید که جلا دهنده باید بتواند به هر بخش ماشین ظرفشویی برسد و هر ظرف را تمیز کند. بخش آخر که باید تخلیه شود فنجانها و کاسهها در قفسه بالایی است که گاهی اوقات میتوانند آب را در طول چرخه جمع کنند. چرا کف یخچال فریزر آب جمع می شود؟ ظرفشویی بکو که مانند یک حرفه ای به چالش کثیف ترین ظروف، شیشه ها و قابلمه ها می رود و آرامش خاطر را به شما هدیه می کند. هم اکنون تعدادی از محصولات آرچلیک مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی با برند بکو ارائه میشود. در زیر تعدادی از مدل های بکو، آورده شده است. این مدل از مارک امرسان یک نمونه کارآ و مدرن از یخچال و فریزر بالا پایین است.

بسیاری اظهار می کنند که به دلیل تجربه خوب قبلی، آنها وفادار به مارک تجاری بکو هستند، بنابراین وقتی نوبت به نوسازی ماشین ظرفشویی می رسد، در نهایت با انتخاب یک مدل مدرن تر یا مدل بالاتر، باز هم بکو را انتخاب می کنند. ماشین های ظرفشویی Beko از طرحی ساده و تمیز برخوردار هستند که به راحتی در هر آشپزخانه ای خود را تطبیق می دهند و دارای چندین نوع مختلف از استیل ضد زنگ، سیاه و سفید، همراه با مدل هایی هستند که پنل های سفارشی را برای دکوراسیون آشپزخانه بی عیب و نقص می کنند. به همین دلیل چندین دهه است که شرکت های تولید لوازم خانگی اقدام به ساخت وسیله ای که در شستن ظروف به کمک ما بیاید، نموده اند. ماشین ظرفشویی وسیله ای برای شستن ظروف است که ظروف را با بهترین کیفیت شسته و کمترین میزان انرژی و آب را مصرف می کند و این شاید مهمترین عامل پیدایش این محصول باشد.

از دست ندهید
راز یخچال ساید بای ساید

دیدگاهتان را بنویسید