چه چیزی یک تلویزیون ال جی را می سازد؟

lg tv«تلویزیون ال جی (LG)» جزو بهترین و با کیفیت ترین تلویزیون های موجود در بازار هستند. قیمت مناسب، کیفیت برتر و امکانات بسیار موجب افزایش محبوبیت تلویزیون های ال جی در بازار شده است. تلویزیون ال جی از کیفیت و قابلیت های متفاوتی بهره گرفته است. را به معرض نمایش بگذاریم. به بازار عرضه شده اند. «تلویزیون LG NanoCell TV و LG OLED TV» جزو مدل هایی هستند که تنها مختص کمپانی ال جی مولودی مال هستند. قیمت تلویزیون LG (ال جی) در قیاس با سایر رقبا کمتر بوده و بیشترین امکانات لازم را به نمایش خواهد گذاشت. خرید بسیار راحت تر از همیشه بوده و می توانید در فروشگاه اینترنتی آف خرید، با تضمین اطمینان کامل خرید تلویزیون را انجام دهید. تلویزیون های ال جی بستگی به مدل، ممکن است مونتاژ مصر، مونتاژ لهستان و یا ساخت کره باشند که در هر حالت تفاوتی از لحاظ کیفیت و نوع پنل ندارند.

این تلویزیون از نورپردازی مستقیم استفاده می کند و در آن روشنایی تصویر بالا می باشد. تلویزیون های ال جی معمولا در اندازه های 50 اینچ و یا 60 اینچ و 70 اینچ از صفحه نمایش VA و در اندازه های دیگر از پنل IPS استفاده می کنند. تلویزیون UP7500 در اندازه 55 اینچ از پنل IPS استفاده می کند و متناسب با آن زاویه دید بالایی را دارد. این تلویزیون ال جی می تواند به عنوان مانیتور ویا برای استفاده بازی های گروهی کارایی بالایی را داشته باشد. تلویزیون های با پنل VA معمولا کنتراست بالا دارند و می توانند رنگ مشکی را بهتر نمایش دهند و برای تماشای فیلم های سینمایی کاربردی تر می باشند. فرکانس تصویر در تلویزیون UP7500 برابر با 60 هرتز است و یعنی در آن هر فریم تصویر 60 بار بازنمایش می شود. این میزان از فرکانس تصویر می تواند بسیار قابل قبول باشد و به عنوان فرکانس استاندارد هم در نظر گرفته می شود.

از دست ندهید
مراقب یخچال فریزر Rip-off باشید

تلویزیون ال جی – آیا این یک کلاهبرداری است؟

تلویزون الجی G2 OLED دارای طراحی بسیار شیک و مدرنی میباشد. حاشیههای نقرهای آن نمای جانبی یکنواختی دارند که کمک میکنند تا به راحتی با دکوراسیون منزل شما ترکیب شود. خالی از لطف نیست که بگوییم این محصول همراه با پایهی نگهدارنده به بازار عرضه نمیشود. یعنی زمانی که تلویزیون ال جی جی 2 را خریداری میکنید نمیتوانید آن را روی میز یا هر سطح دیگری قرار دهید. شما تنها قادر خواهید بود تا آن را به یک دیوار متصل نمایید. اما با این حال ممکن است که بسیاری از کاربران قصد نداشته باشند تا تلویزیون خود را به دیوار آویزان نمایند. از آنجایی که رضایت مشتریان برای کمپانی ال جی از اهمیت بالایی برخوردار است. این برند به صورت جداگانه پایهی نگهدارندهی مناسب برای جی 2 را در بازار به فروش میرساند. بنابراین اگر به هر دلیلی قصد نداشتید تا این محصول را به دیوار منزل یا محل کار خود متصل کنید میتوانید با تهیهی یک پایهی نگهدارنده مشکل خود را مرتفع سازید.

با انتخاب گزینه Game Console از منوی Sources می توانید به تلویزیون خود متصل شده و بازی های کنسول را انجام دهید. در تلویزیون های قدیمی، از آنجایی که این دستگاه ها درگاه HDMI ندارند، اتصال دشوارتر است و برای اتصال به تجهیزات و دستگاه های اضافی نیاز دارید. همچنین برای اتصال کنسول بازی به تلویزیون قدیمی به کابل HDMI نیاز دارید. علاوه بر این، به یک مبدل نیز نیاز دارید تا بتوان از آن به عنوان رابط بین کنسول بازی و تلویزیون استفاده کرد. انتخاب مبدل بستگی به این دارد که تلویزیون ال جی به کدام پورت مجهز است. تلویزیون های قدیمی معمولا دارای پورت های VGA، AV و DVI هستند. بنابراین، باید یک کابل HDMI پیدا کنید و انتهای آن را به کنسول بازی متصل کنید. سر دیگر این کابل را به مبدلی که آماده کرده اید وصل کنید و انتهای آداپتور را به پریز موجود در تلویزیون وصل کنید. ابتدا از ریموت کنترل تلویزیون وارد بخش تنظیمات یا Setting دستگاه شوید.

از دست ندهید
بایدها و نبایدهای یخچال فریزر

بازی تلویزیون ال جی

در ضمن افزودن قابلیت Upscaling به ویژگی های این نمایشگر به شما این امکان را می دهد که هر محتوایی را به صورت ارتقا یافته و با کیفیت 4k تماشا کنید. در ضمن نرخ رفرش 60 هرتزی آن به افزایش کیفیت تصویر و داشتن تصویری بدون تاخیر بسیار کمک کرده است. ال جی همیشه باید در طراحی های خود امضا و اثر انگشت خود را با طراحی منحصر به فردش به رخ کشیده است. تلویزیون ال جی UQ8100 دارای نمایه باریک ظریفی است که در هر اتاق نشیمن عالی به نظر می رسد. حاشیه و قاب باریک آن در اطراف پنل باعث شده است که نمایشگر بسیار گسترده تر به نظر برسد و به هیچ وجه نگاه بیننده از تصویر و محتوای در حال ارائه در آن منحرف moloudimall.com نمی شود. رنگ مشکی به کار رفته در کنار بافت منحصر به فرد مواد کاربردی برای قاب زیبایی آن را دوچندان کرده و محصولی کاملا مدرن ارائه داده است که با هر سبک و سیلقه ای به خوبی سازگار است.

lg tvاین تعداد پیکسل، تعیین کننده ی شفافیت تصاویر پخش شده توسط تلویزیون می باشد. در حین خرید تلویزیون ال جی دقت داشته باشید که رزولوشن تصویر دستگاه مورد نظر چه قدر است. رزولوشن بالا باعث میشود که اجزای کوچک، مثل نوشتهها هم با جزییات زیادی نشان داده شوند و تصاویر به واقعیت نزدیکتر باشند. تلویزیون های امروزی در دو مدل LCD و QLED عرضه می گردند. اینکه کدام نوع تلویزیون بر دیگری برتری دارد، ممکن است کمی گمراه کننده باشد. غالب تلویزیونهایی که در بازار وجود دارند، از پنلهای LCD با نور پسزمینهی LED استفاده میکنند؛ پس دو اصطلاح LED و LCD در مقابل هم قرار نمیگیرند. این امر که فروشندهای سعی کند با بازیکردن با دو کلمهی LCD و LED، تلویزیونی را برتر جلوه دهد یا قیمت دستگاهی را بالا ببرد، تنها یک حقهی بازاریابی است. تلویزیونهای LCD با نور پسزمینهی LED، رایجترین نوع تلویزیونها هستند. مزیت این تلویزیونها، تنوع زیاد در سایز، امکانات و قیمتشان است.

از دست ندهید
زندگی من، شغل من، شغل من: چگونه 8 یخچال ساید بای ساید ساده به من کمک کرد تا موفق شوم

نانوسل نانو 90 با بیشتر کردن دامنه رنگی و درخشندگی بیشتر نسبت به محصولات دیگر این مدل کیفیت تصویر 4k دارد و از نظر ظاهری بسیار شبیه به تلویزیون مینی QNED90 است. سیستم صوتی در این مدل 20 وات است و از فناوری صدای دالبی پشتیبانی می کند همچنین قادر به تشخیص محتوای صوتی از طریق پردازنده نسل جدید آلفا 7 است و بهترین نسخه آن ها را ارائه میدهد. سیستم عامل و پورت های ارتباطی از بخش های مهم دیگر این مدل محسوب میشوند. این مدل از تلویزیون ال جی یکی از پرفروش ترین تلویزیون های سال 2020 شناخته شده است که با داشتن کیفیت تصویر 4K و تکنولوژی نانوسل تصاویری خیره کننده با رنگ های طبیعی و جذاب نیز تولید می کند. قابلیت های دیگری که در این مدل نیز وجود دارد 4K Active HDR، HDR10 و HLG هستند که باعث تولید تصاویر با کیفیت می شوند. فناوری دیگری که تصاویر را به کیفیت 4K نیز تبدیل می کند قابلیت Resolution Upscaler است.

lg tvپورت HDMI و USB 2.0 از جمله این پورت ها می باشند که برای اتصال سایر پخش کننده ها مانند دی وی دی، هارد اکسترنال و فلش مموری به کار می روند. به علاوه یک خروجی هدفون و برخی درگاه های دیگر از جمله Video ، PC Audio ، RF ، Optical هم وجود دارد که هر کدام برای کار خاصی به کار می روند. حالت صرفه جویی در انرژی تلویزیون ال جی ۵۵UH651V از ویژگی های مورد علاقه بسیاری از کاربران است و در این حالت علاوه برای صرفه جویی در انرژی می توانید با نور و کنتراست کنترل شده تصاویر زیبایی را ببینید. الجیالکترونیکس، (به انگلیسی: LG Electronics) شرکت الکترونیکی کرهای و چندملیتی است، که به عنوان یکی از شرکتهای بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته میشود. ریشههای تأسیس این شرکت به سال ۱۹۵۸ و راهاندازی شرکت گلداستار بازمیگردد. الجی الکترونیکس هماکنون از شرکتهای تابعه کمپانی الجی گروپ میباشد و در عمل بخش صنایع الکترونیکی این گروه کرهای بهشمار میآید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. تاریخچه و سوابق الجی الکترونیکس همیشه مملو از اشتیاق شرکت برای فراهم آوردن زندگی بهتر و شادتر برای مشتریان بوده است. الجی با شروع نوآورانه بهصورت پیشگام در فناوری و با رشد مداوم در حال تبدیل شدن به یک نام تجاری و جهانی در آیندهای نزدیک است. در ژانویه ۲۰۱۳، الجی الکترونیکس نخستین تلویزیون تجاری بر پایه دیود گسیل نور ارگانیک (OLED) را روانه بازار کرد. صفحه تلویزیونی این نسل از نمایشگرها به نسبت تلویزیونهای السیدی متداول و نمایشگرهای پلاسما بسیار نازکتر و واضحتر هستند. تلویزیونهای ال جی با طراحی زیبا، خلاقانه و ظریف خود به راحتی با دکوراسیون خانه شما هماهنگ میشوند.

از دست ندهید
راهنمای خرید یخچال

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مولودیمال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید