چهار مدل تلویزیون ال جی که بازار را تسخیر کردهاند!

lg tvچهار مدل تلویزیون ال جی که بازار را تسخیر کردهاند! الجی هر ساله با معرفی محصولات جدید و نوآورانه چشم عاشق مشتاقان تکنولوژی را به خود خیره میکند و امسال هم دقیقاً همچون گذشته چهار مدل تلویزیون را تولید کردهاست که بازار تسخیر کردهاند. الجی هر ساله با معرفی محصولات جدید و نوآورانه چشم عاشق مشتاقان تکنولوژی را به خود خیره میکند و امسال هم دقیقاً همچون گذشته چهار مدل تلویزیون را تولید کردهاست که بازار تسخیر کردهاند. الجی برند خوشآوازه کرهای طی چندین سال فعالیت حرفهای با گذر از پستی و بلندهای مختلف اکنون توانسته در صدر رقابتها به خصوص در حیطه تلویزیون ظاهر شود. در جنگ بازاریابی و رقابت آن برندی در نهایت برنده است که بتواند اعتماد واقعی خریداران را بدست آورد و مهمتر از آن، اینکه بتواند این اعتماد را حفظ کند. و فعالیت چندین ساله این کمپانی و آمار فروش بالای آن مهر تائیدی بر این موضوع است که LG یک برند معتبر، شناخته شده و از همه مهمتر، قابل اعتماد است.

lg tvانتقال صوت به تلویزیون از طریق ریموت کنترل جادویی این محصول امکان پذیر است. دستیار صوتی گوگل در دسترس شماست تا هوشمندانه تر امورتان را با تلویزیون انجام دهید و استفاده از این مدل را برایتان راحت تر خواهد کرد. این محصول سازگار با Google Home است، البته شما باید این وسیله را برای ارتباط بی سیم به صورت جداگانه خریداری نمایید. شما می توانید به فروشگاه ال جی LG Content Store بروید و آن چه مورد نیاز دارید را دانلود نمایید. به واسطه ی این سیستم عامل می توانید اتصالات بی سیم را انجام دهید و رسانه های صوتی و تصویری را از موبایل و یا هر وسیله ی هوشمند دیگری به صفحه نمایش تلویزیون اسمارت ال جی SK8500 انتقال دهید. وجود چهار پورت HDMI و سه پورت USB امکان برقراری ارتباط تلویزیون با سایر دستگاه های دیجیتالی را فراهم می آورد. از طریق پورت USB می توانید انواع فلش مموری و هارد اکسترنال را به تلویزیون متصل کنید و از محتوای ذخیره شده بر روی این حافظه ها لذت ببرید. پورت HDMI نیز جهت اتصال به انواع پخش کننده ها به کار می رود.

از دست ندهید
حقایق واضح و بی طرفانه درباره تلویزیون ال جی (بدون همه هیپ)

قیمت تلویزیون ال جی

lg tvبرند ال جی در تلویزیونهایش از سیستم عامل Webos با جدیدترین نسخههایش بهره میبرد که از جذابترین پلتفرمها به شمار میآید و دربرگیرندهی امکانات برجسته و هوشمندی است. این شرکت هر ساله در تلاش است تا نسخه و ورژن جدیدی از این سیستم عامل را رونمایی کند و امکانات و توانمندیهای آن را توسعه دهد. پایه و اساس این سیستم عامل، لینوکس است که در پردازش اطلاعات و حرفهای که ارائه میدهد دقت بالایی دارد. Webos مجموعهای گسترده از برنامه های آنلاین و خدمات اینترنتی را در خود جای میدهد که برای مخاطبان سرگرم کننده و هیجان انگیز میباشد. نام این سیستم عامل افکار شما را به سیستم تحت وب سوق میدهد و یک سری کامل از برنامههای نرم افزاری را در خود گرد آوری کرده است. این سیستم عامل کارایی بسیار راحتی دارد و شما به قابلیت و دستمایههایی که ارائه میدهد میتوانید بدون ابهام و پیچیدگی دسترسی عالی داشته باشید. داشتن این سیستم عامل در کنار تکنولوژیهای تصویری و صوتی تلویزیون الجی باعث میشود تا محصولات شرکت ال جی خلاق ترین نوآوریها را در خود به همراه داشته باشند.

خرید Lg Tv

رفرش ریت 60 هرتز صحنه های سریع و تند را با وضوح و روانی بالایی پخش خواهد کرد و هرگز شاهد محتوا با لکنت و کدری نخواهید بود. در برنامه های همچون بازی و مسابقات این قابلیت به خوبی خودنمایی می کند. کیفیت تصویر 4K با وضوح رزولوشن 2160×3840 پیکسل صحنه های با کیفیت را به ارمغان خواهد آورد. با این کیفیت تصویر عالی در تلویزیون 55 اینچ ال جی UQ80 از صدایی با قدرت 20 وات هم بهره مند شوید. این حجم از صدا را در هر نقطه ای از خانه که باشید به خوبی خواهید شنید. سیستم عامل WebOS امکاناتی را در اختیار کاربر قرار داده که تجربه متفاوتی را از کار با تلویزیون برای آن ها فراهم می کند. دستیارهای صوتی، تلویزیون را با صدا کنترل می کنند که دیگر نیاز به تایپ و کار با دکمه ها نیست. برنامه های در تلویزیون پشتیبانی می شوند که به پخش فیلم، سریال، مستند و مسابقات می پردازند و شما را سرگرم خواهند کرد.

از دست ندهید
تلویزیون OLED ال جی برنده جایزه بهترین تلویزیون سال 2023 شد

تلویزیون های LG OLED و همچنین سری S ، پردازنده های آلفا 9 نسل دوم جدید را در اختیار شما قرار داده اند. ضمناً ، ما توجه ویژه به نوع پردازنده را توصیه نمی کنیم ، زیرا در هر صورت پردازنده های تلویزیون عملکرد بسیار بدتری نسبت به پردازنده های مورد استفاده در دستگاه های تلفن همراه ارائه می دهند. به همین دلیل شرکت ها پردازنده های مورد استفاده در تلویزیون را برجسته نمی کنند. در سال 2018 ، طرح شماره گذاری مدل های تلویزیون های LG کمی تغییر کرده است. این تغییرات با اتحاد تلویزیون ها و به وجود آوردن تلویزیون های OLED و LED تقریباً به همان طرح شماره گذاری تحریک شد. از سال 2018 ، شماره مدل های تلویزیون بدون در نظر گرفتن منطقه برای همه تلویزیون ها متحد شده اند. به همین دلیل ، ال جی سه حرف به شماره مدل اضافه کرده است (مانند PUA / PLA / PLB / WNA) برای نشان دادن منطقه تلویزیون ، نوع تیونر و ویژگی های طراحی ، مانند رنگ تلویزیون.

تلویزیون ال جی

کمپانی ال جی توانسته است تلویزیون های فوق العاده با امکانات و ویژگی های بسیار پیشرفته ای به بازار عرضه کند. این کمپانی دارای محصولاتی بی نظیر با جدید ترین تکنولوژی های موجود در جهان می باشد. ال جی در ساخت تلویزیون تحولی عظیم ایجاد کرده است و هر ساله محصولات جدید با ویژگی و فناوری های متنوع را عرضه می کند. تلویزیون ها در سایز های مختلف برای محیط های گوناگون عرضه می شوند. از فاکتور های بسیار مهم هنگام خرید تلویزیون کیفیت و نحو نمایش تصاویر و محتویات روی نمایشگر ان می باشد. با وجود کیفیت بالا تماشا کردن فیلم و سریال جذابیت و لذت بالایی خواهد داشت. برای تلویزیون 55UP76006LC ال جی کیفیت تصویر فورکی استفاده شده است. در 4K و رزولوشن بالا ان محتویات به صورتی فوق العاده با روشنایی زیاد و وضوح بالا قابل نمایش می باشند و همچنین رنگ ها در این کیفیت درخشندگی خاصی خواهند داشت و جلوه ای کامل واضح دارند.

از دست ندهید
Top 5 کتاب درباره یخچال فریزر

lg tvشاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که تلویزیونتان صدا داشته باشد اما تصویری از آن منتشر نشود. این مشکل میتواند بسیار ناراحت کنند و حتی ترسناک نیز باشد و دلیل آن هم احتمال هزینههای بالای آن برای تعمیر تلویزیون است. عوامل بسیار زیادی میتواند باعث بروز چنین مشکلی شود که ما در مقاله الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد قصد داریم آن را بررسی کنیم. معمولا این مشکل در زمان تماشای تلویزیون رخ میدهد و تصویر شما به صورت ناگهانی قطع میشود. در این حالت، فقط تصویر دستگاه شما قطع میشود اما صدا همچنان در حال پخش شدن است و شما میتوانید شبکه تلویزیون را هم تعویض کنید. در زمانی که الایدی الجی صدا دارد تصویر ندارد اگر به تلویزیون نزدیک شوید، ممکن است با هالهای از نور را بتوانید مشاهده کنید. اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، در اولین قدم بهتر است چند باری تلویزیون را خاموش و روشن کنید. با این انجام این کار، ممکن است تلویزیون شما به حالت قبلی بازگردد.

الجی اصل باریکی را به غیر از دور صفحه در مورد فضای پشت دستگاه هم رعایت کرده طوری که ضخامت محصول به 38.4 میلیمتر میرسد. یک عکس یادگاری هم از این پایه زیبا در کنار مجیک کنترل گرفتیم تا آلبوم خاطراتمان را تکمیل کرده باشیم. برای اینکه در حق ریموت کنترل معمولی این دستگاه ظلم نکرده باشیم باز هم یک عکس یادگاری دو نفره دیگر انداختیم. اگرچه طراحی این تلویزیون یکی از ویژگیهای جالب توجه آن است ولی در حقیقت شکل ظاهری فاکتوری نیست که به تنهایی باعث خرید یک محصول جدید شود. شاید تا پیش از این به وجود پردازنده روی تلفنهمراه هم چندان دقت نمیکردید ولی جالب است که حال پای این مغزهای چند هستهای روی تلویزیونها هم باز شده و شاهد استفاده از پردازشگری دوهستهای روی LM9600 هستیم. دلیل به کارگیری این چیپ، پردازش سریعتر تصویر و همچنین پشتیبانی بهتر از قابلیتهای هوشمند (Smart TV) دستگاه عنوان شده قیمت تلویزیون ال جی است. صفحه خانه دارای یک نوار اصلی در بخش زیرین است که برنامهها را نشان میدهد، همچنین امکان دلخواهسازی نیز در این قسمت وجود دارد.

از دست ندهید
به a new Look Of یخچال فریزر خوش آمدید

دیدگاهتان را بنویسید